BMW motori: greske u konstrukciji + poredjenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #91
    Ne pricamo o kamencu...
    Je l' vam stvarno nije jasno u cemu je problem sa tim railom ili se ********te?


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #92
      Meni je jasno. Znaci u rail-u, poslednji injectori kod kojih je protok najmanji, vremenom, upotrebom dolazi do talozenja usled najmanjeg protoka koji postepeno smanjuje dovod goriva do tih poslednjih injectora.
      Nego nesto razmisljam ukoliko bi se poprecni presek raila smanjivao od prvog do poslegnjeg injectora, brzina protoka fluida bi bila jednaka celom duzinom i ovo bi se izbeglo?

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #93
        Originally posted by Uros Piperski
        Ne pricamo o kamencu...
        Je l' vam stvarno nije jasno u cemu je problem sa tim railom ili se ********te?
        Znamo nego malo sale nije na odmet
        Dfast>>Time se nebi nista izbeglo jer se i dalje protok ne vrsi na tim cilindrima. Ako si mislio sam protok preko dizne on je mali i ne smanjuje se na samim njima i nije mu potrebna brzina a ako si mislio na sam protok preko regulatora ponovo su ne bitni precnici jer je problem sto se kakogod ne desava dovoljan protok na tim cilindrima nego je benzin biran na krajevima raila
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #94
          @Boost

          Vidim ja nesto nije u redu sa onom zajebancijom i navlacenjem na Hondu, pa nisam ni ja toliko veverica da me TAKO lako navuces, naucim i ja ponesto ponekad

          @overspeed_1976

          Vidi, ne znam zasto se ti toliko uzbudjujes? Kad pocnes malo da RAZMISLJAS o onome sto procitas od ljudi koji imaju MNOGO vise iskustva od tebe, videces da mozda i naucis nesto pametno...Ja sam samo insistirao na tome da se ne trashira BMW kao proizvodjac, jer su svi podjednako losi/dobri, na kraju se ispostavilo da i jeste tako, prema tome sta nije u redu?

          To sto fabrika ili gomila marketing istrazivaca ne priznaju da BMW ima gresku na motoru, to i ne znaci da greske nema. BMW je i ranije imao brljotina, sto ne i sada? Kazes: "...Ko mozhe sa jedne SLIKE da utvrdi bilo kakav konstrukcioni problem a da pri tom ne zna ni gabarite, prechnike i mere podsklopova, pitam se..."? Pa verovatno neko ko se sa tim problemom sretao i ranije, ili ima dovoljno prakticnog iskustva da pretpostavi da tako nesto moze predstavljati problem...

          Nemoj da shvatis da ja nesto branim Boosta (kao da njemu treba neka odbrana ili da imam ja nesto od toga...), samo znam kako covek razmislja i KOLIKO zna, ja sam za kratko vreme naucio PUNO toga, shvatio KOLIKO ne znam, i sad cutim i kupim. Preporucujem i tebi isto, nece ti skoditi... Polako, provedi malo vremena na forumu, upoznaj se ko je covek i sta je i sta je radio do sada, bice ti jasnije neke stvari...

          Ajde bre ne ide ti u korist da na takav nacin pocnes bitisanje na CB-u, niko nikad nece biti niti je bio sankcionisan za kreativnu razmenu misljenja, a svadjalacki pristup i negativan odnos moze naici samo na 'ladan tus od strane drugih korisnika, pa ti kako hoces...
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #95
            206 >> ccc , znam da si bio u Kini skoro i rekoh da nisu neki Japanski vetrovi duvali pa kazem sebi ajd da iskoristim priliku

            No, vidim, izgleda da si imao chepove u usima pa si sve lepo isfiltrirao

            ébi ga, bar sam pokushao
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #96
              Hebiga, tintara debela, ali kad jednom udje...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              Working...
              X