mali off:
postoji li institucija u Srbiji koja kontrolise stanje tih zgrada ili bilo cega (firmi,objekata,svega sto prodje tu prvu tehnicku kontrolu) posle nekog vremena ,ili kao sto je ovde to zakonski odredjeno svake godine?nesto kao neka inspekcija koja ce da pogleda dozvolu koja je izdata i kasnije uporedi sa stanjem na terenu?
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
To se desava, ali uglavnom na slabijim lokacijama gde je manja potraznja za garazama. na boljim lokacijama se to desava, ako investitor bas ne uspe da proda garaze i ako su garaze pogodne za to (na nivou ulice, ne u podzemlju). Ali, ono sto se redovno desava da se posle prijema zgrade od potkrovlja napravi jos neki stan u potkrovlju, cesto sa velikom terasom koja se ne vodi kao terasa, nego kao prolazni deo krova i mora naknadno da se knjizi. Medjutim, to se radi i na zapadu.
ok to sto prodaje garaze to je njegov problem osim ako onaj stanar koji je kupio ili iznajmio stan ima u ugovoru da mu to parking mesto pripada.
Tako je, ako je taj vlasnik kupio garazu uz svoj stan. Inace, nema pripadanja po pravu stanovanja...
pa sta mu onda znaci sto pravi garaze kad ih ne vezuje uz stanove?
Normalan investitor uvek nudi garazu uz stan koji prodaje i uglavnom vode racuna da prodaju proprocionalno - da se ne desi da neki kupi 6 garaza, a drugi da izvise. Kasnije prodaju kome hoce. U novogradnji koja se zida u Hilandarskoj/Svetogorskoj garazno mesto je bilo 30000 evra.
Pa daj to su ekstremne situacije. Mislim koliko ljudi u srbiji ima vise od jednog auta?
A drugo te cene za parking mesta, znaci ne za garazu, nego za parking mesto, su malo je reci smesne i zalosne, ali dok god ima ljudi koji ce to plate, valjda je to onda ok, sem ako nije neko udruzivanje i dogovor oko cena. Jer realno ne postoji osnov za tako visoku cenu, a onaj ko napravi zgradu sa jeftinijim parking mestima, ce verovatno brze i prodati stanove, ali sto bi on spustao cenu, saceka malo pa opet ih proda, jer i nema jeftinije, i tako krug. Valjda se to zove trziste
A misljenja sam da bi se morale napraviti garaze i podzemni parkinzi za stanare, plus parking za ljude koji su samo povremeno dodju, u goste ili u prodavnicu u prizemlju zgrade, ili tako neki slucajevi, jer to su ti koji ostavljaju kola sa strane, jer na parkingu nema mesta ...
Dobro, njih opet nema puno, zar ne? Tako da mogu da pitam koliko ljudi u srbiji ima para da plati kvadrat u bg 2000e?
Pricam o obicnim ljudima i "obicnim" zgradama. Necemo ici iz esktrema u ekstrem.
Pa ovde se vodi diskusija (bar koliko sam ja shvatio) o zgradama u centru BG-a... Bile one ''obične'' ili ''neobične'' njima kvadrat toliko košta pa košta
Будале се не рађају. Праве их лепе девојке у слободно време.
Comment