Punto iz Kragujevca :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    #76
    Prve godine neće biti sklapanja u Kg već će samo lepiti oznake na orginalni Punto mede in Italy.Tako da ko želi pored cene i kvalitet imaće priliku da se ponovi u narednih godinu dana.Posle neka nam je Bog u pomoći!
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • DejanV
      CBC Senator XXL
      • 19.07.2005
      • 682
      • Beograd

      #77
      Ako bude koristio i Punove motore, necemo se bas usreciti. To su vrlo "undersqaure" motori, sto znaci da im je precnik manji od hoda, a dugi hodovi nisu bas pogodni za tjuniranje.

      Pozdrav,
      DVV
      Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

      Comment

      • observer
        CBC Veteran
        • 06.10.2005
        • 196
        • Novi Sad
        • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

        #78
        Originally posted by DejanV
        Ako bude koristio i Punove motore, necemo se bas usreciti. To su vrlo "undersqaure" motori, sto znaci da im je precnik manji od hoda, a dugi hodovi nisu bas pogodni za tjuniranje.

        Pozdrav,
        DVV
        Ali su zato elasticni i dovoljno dugog veka.

        Inace, prvih 7000 kom. ce biti sklapano u Italiji. Prodaja pocinje na sajmu "Auto show" u Novom Sadu (11.-16.10.) ali u pocetku samo za pravna lica. Po sistemu pretplate, nakon toga, ce se primati i rezervacije za fizicka lica (izvor: BKTV, Japi, 10.10.2005.)

        Comment

        • Milos
          CBC Senator XXL
          • 12.05.2005
          • 700
          • Beograd, carraburma

          #79
          jos samo kada bi nasi ubacivali onaj 1.4 turbo

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #80
            ne znam zasto bi uopste i bio carinjen
            zato sto je uvezen kao i svaki drugi automobil iz Italije ili drugih delova sveta (osim Rumunije) i zato sto postojeci zakoni i pravila trgovanja zabranjuju nelojalnu konkurenciju, odnosno privilegije tog tipa pojedinacnim privrednim subjektima.

            nista od toga auta nije pravljeno u KG niti bilo gde bilo koji deo u Srbiji.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #81
              "Sklapaju se u Italiji"

              Koja glupost ko da ih samo italijani uvoze pa ih sklapaju,ovakvu notornu glupost jos nisam cuo.PA TI AUTI SE PROIZVODE U ITALIJI kazem vam ja licemeri iz vlade,i zvvace se Zastava samo da se nebi placala carina,ajd onda ne ukinu i porez na njih,ionako smo ima ga dosta davali za odrzavanje zombi logora,mislim da ce posle pocetnog uvoza tih ITALIJANSKIH Punta ceo posao propasti

              Comment

              • boolero
                CBC Veteran
                • 07.10.2004
                • 175
                • Beograd

                #82
                Ovo sa Puntom iz Zastave (koji Zastavinu fabriku nije video) je jedna od zescih prevara, neko je sigurno fino "podmazan" da se ovo dozvoli...
                OTS

                Comment

                • RS-6
                  CBC Senator XXL
                  • 24.07.2005
                  • 581
                  • Montenegro-Bar
                  • 2x AR I BMW 330XI

                  #83
                  U Italiju se sastavlja a ovi mu samo prikace znak Zastave stvarno sramota.

                  http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

                  Comment

                  • Wartburg
                    CBC Senator XXL
                    • 01.02.2005
                    • 663

                    #84
                    Zastavinih 10 model:
                    Yugo 45, Yugo 55, Yugo Koral, Yugo Tempo, Yugo Cool, Yugo Cao...

                    Valjda ce nesto da bidne od Punta.

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      #85
                      Ma taj Puniša je odlična opcija.Ja kao što znate već od 2001 godine vozim jednog crvenog(odlično mu stoji) sa motorom 1,2 16V i mogu vam reći da je odličan.To je jedini auto gde je izjednačena potrošnja benzinca i dizela koji se ugradjuju u isti model.Inače prava max brzina mu je preko 170 kmh, pokretljiv je i spretan a mislim da je odlična varijanta za našu prosečnu porodicu.Još samo da naša prosečna porodica može da ga kupi....
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      • DejanV
                        CBC Senator XXL
                        • 19.07.2005
                        • 682
                        • Beograd

                        #86
                        Ma ljudi, ko moze i kome treba, neka ga odmah kupi. Razmislite samo sta ce da bude kada se "domaca industrija" ukljuci u "proizvodnju" ...

                        ... pa plastika bude iz Nove Pazove, krta, skripi i posle par godina puca ...

                        ... a sve skripi, "crvrcaka" dosta za povecu livadu. U kvalitetu sklapanja, po sistemu par srafova manje kao "usteda", da i ne govorim. Poznanik kupio ganc novog Keca, pokupio ga u AK Vozdovac, i 4-5 km dalje, na Gazeli, ispadne mu motor. Takve stvari.

                        Pozdrav,
                        DVV
                        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                        Comment

                        • Wartburg
                          CBC Senator XXL
                          • 01.02.2005
                          • 663

                          #87
                          Ja se nadam da ce ako pocne proizvodnja u Kragujevcu da ih Fiat stisne tj da ih nadgleda da nema zezanja.
                          Sad opet ja se samo nadam.

                          Comment

                          • Ivvan
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1574
                            • Nis
                            • SAAB 9000

                            #88
                            Od toga nema nista ,jer fiat nema nikakve veze sa svim tim. Oni su uzeli pare za licencu i gotovo ,sve ostalo je na zastavi
                            Turbos make torque,and torque makes fun

                            Comment

                            • DejanV
                              CBC Senator XXL
                              • 19.07.2005
                              • 682
                              • Beograd

                              #89
                              Po mome misljenju, JEDINA stvar koja moze da bude dobra jeste da neko iz vlade lepo kaze gospodi iz Zastave da im je ovo poslednja sansa i ako i nju prokockaju, nema im spasa, idu pod led.

                              Ali, da stvarno tako i misle, a ne da budu prazne price. Znaci, imate "grace period" od recimo 2 ili 3 godine da uhodate posao, a posle toga, cao, nema vise. Jer ako i posle toga nista ne uradite, onda i niste za opstanak.

                              Pozdrav,
                              DVV
                              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                              Comment

                              • zoranbg
                                CBC Senator XXL
                                • 23.03.2005
                                • 4098
                                • Rooster's Hill , Beog
                                • Grande Punto 1.2

                                #90
                                Questa settimana, la vecchia Fiat "Punto" debutta in Serbia, solo che si chiama "10" ed ? venduta con il marchio Zastava.

                                Sino alla fine del 2006, la vettura viene assemblata in Italia e spedita in Serbia con il nome e il logo modificati; in seguito, l'auto sar? costruita nell'impianto di Kragujevac con componenti provenienti per la maggior parte dal nostro Paese.

                                La "10", destinata al mercato serbo e, forse, anche ad alcuni di quelli limitrofi, dovrebbe costare circa 8000 euro ed essere equipaggiata come la "gemella" italiana: servosterzo, airbag frontali, alzacristalli elettrici e climatizzatore sarebbero di serie. L'accordo firmato fra le due Case prevede la fornitura del solo motore a benzina di 1.2 litri da 60 CV, ma c'? la possibilit? di estenderla anche ai turbodiesel di 1.9 litri (senza superare l'1% delle vendite complessive).

                                La Zastava ha intenzione di partire con la produzione di 500 "10" al mese, per raggiungere le 18.000 all'anno entro i prossimi quattro anni.

                                i prevod na engleski ,pomocu software translator

                                This week, old Fiat "Point" toes make one's debut in Serbia, solo that
                                calls "10" and?enduta with the Zastava.Sino brand to the end of 2006,
                                the car comes assembled in Italy and sent in Serbia with the name and
                                the logo modified; later on, the car sar?ostruita in the system of
                                Kragujevac with coming from members for the greater part from our
                                Paese.La "10", destined R-al.mercato Serbian and, perhaps, also to
                                some of those limitrofi, would have to cost approximately 8000 euro
                                and to be equipped like the "Italian binoculars": power steering,
                                airbag frontal, alzacristalli electrical workers and climatizzatore
                                would be of series. The agreement signed between the two Houses
                                previews the supply of the single motor to benzine of 1.2 liters from
                                60 CV, but?a possibilit?i to extend it also to the turbodiesel there
                                of 1.9 liters (without to exceed 1% of the sales complessive).La
                                Zastava has intention to leave with the production of 500 "10" to the
                                month, in order to catch up the 18,000 to the year within next the
                                four years.


                                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                                Comment

                                Working...
                                X