Punto iz Kragujevca :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • No name
    CBC Veteran
    • 28.02.2005
    • 164
    • Novi Sad

    #16
    Originally posted by Darko_NS
    kad bi ubacivali 1.3 multijet bio bi pun pogodak ali nema nista od toga, mada sta je tu je bolje i ovo nego DMB
    Uzimajuci u obzir da je ovo Srbija,ne bi me iznenadilo da se napravi posebna serija za trziste SCG sa karburatorima i DMB motorima.Ova serija bi bila pod sloganom "svetsko,a nase!"
    Ako nase pijandure i "majstori" budu sklapale ove Fiat-e,mislim da je pametnije da se doda jos para pa da se kupi Italijanski Fiat Punto.Setite se razlike izmedju Nemackih vozila i domacih sklapanja Golfova 1 i 2 TAS ili Opel IDA,razlika je uvek postojala u kvalitetu

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #17
      Originally posted by zverko sampion
      strava..

      bice punto full verzia 1300 ccm za 8000 ... znaci full fullova...

      bice najkonkurentniji...

      pa nisu ni ovi iz fiata budale... sad je punto jednan od najprodavanijih a kamoli tek kad bude mogo ekstra punto da se uzme za jedno 6000 - 7000 evra...

      ekstra
      Ipak je ta cifra prevara. Evo linka sa cenama Fiata, pa uporedite


      Kada se od cene Punta 1.2 3v odbije 20% carine dobija ce cena od 7192e, a takav ce kao domaci proizvod, na koji se ne placa carina, kostati oko 8000e.

      Kolika ce onda biti zarada Zastave koja ima radnu snagu nekoliko puta jeftiniju nego Fiat, a da se ne prica jos o troskovima za energente, ulaganje u buduce projekte itd.

      Jeste da ce biti jeftiniji za 20-30%, ali mozda od Punta sporting, ili multijeta 5v.

      Takodje me ne bi zacudilo da lupe cenovnik dodatne opreme gde ce AC kostati 1000e, el.podizaci i centralna po 500e, metalik boja 500e iitd.

      Sve je to "porez na budale".

      Pa ne bih ga kupio iz principa
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • Darko_NS
        CBC Senator XXL
        • 02.12.2004
        • 557
        • Srpska Atina

        #18
        nemojte zuriti sa zakljuckom, sacekajmo da izadje prvo model iz kragujevca pa da nam kazu cenu... mozda i nije sve tako crno

        Comment

        • zverko sampion
          CBC Član
          • 24.06.2005
          • 27
          • Banovo Brdo

          #19
          slazem se sa imenjakom iz NS!

          polako... vreme ce pokazati... uostalom ako bude neka prevara sve ce biti u novinama pogotovu u SAT plusu jer oni uvek kritikuje neispravne poteze vlade, kompanije i bla bla...

          tako da ono.. vreme ce pokazati...

          poz

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #20
            Bice u SAT-u hvalospeva koliko hoces, cim budu dobili nekog Punta na 6 meseci.
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • srle1
              CBC Senator XXL
              • 08.02.2005
              • 320
              • Beograd

              #21


              He he he,davno je zanat ispečen...
              Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

              Comment

              • RS-6
                CBC Senator XXL
                • 24.07.2005
                • 581
                • Montenegro-Bar
                • 2x AR I BMW 330XI

                #22
                Nece to bas bit tako jeftino kako oni iz zastave najavljuju.U tom slucaju se bolje isplati uzeti fijata koji je broizveden u Italiju.
                Ipak je to Italija.
                Pozdrav za sve.

                http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #23
                  Vec nam unapred propao posao....e jesmo neljudi...strasno.
                  Neznam dal rumuni pljuju tako daciju...
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • Wiz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3104
                    • Nish

                    #24
                    Pa Logan se nikada nije proizvodio u francuskoj.A Punto jeste u Italiji

                    Comment

                    • MOSLER
                      CBC Senator XXL
                      • 27.05.2005
                      • 1064
                      • Niš

                      #25
                      Receno je da ce "Zastavin" Punto biti jeftiniji za 20 posto sto znaci oko 8500 eura za 1.2l benzinac sa 60ks ali pitanje je sta ulazi u tu cenu,mozda je opet neko zavlacenje.Ostaje nam samo da cekamo do pocetka prodaje.

                      Comment

                      • Wiz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3104
                        • Nish

                        #26
                        Videcemo koliko ce da ga ogole

                        Comment

                        • @lix
                          CBC Senator XXL
                          • 17.12.2004
                          • 875
                          • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                          #27
                          cene na auto.co.yu su uskracene za porez od 18%. Znaci, na drum bi na cenu trebalo dodati jos 20%. Kako kapiram, mi bismo kupovali automobile po ovoj ceni koja je na sajtu. (Zato sto se placa samo porez 18% a ne i carina od 20%).

                          Razni su aspekti ovog posla:
                          1. Ako Punto bude bio stvarno atraktivan sa cenama i uz povoljnu politiku kredita, ako su iItalijani u zavrsnoj kontroli prozivoda i ako se u Srbiji naucimo da pravimo veci deo delova za njega, velika je verovatnoca da ce se, kako gumetina kaze polovna kola kupovati na kilo.
                          2. Postavlja se pitanje, kakav smo to sporazum potpisali, hocemo li sada ponovo Zastavu stititi vecim carinama? Moguce je i da ce novi automobili da poskupe, pa da opet polovnjaci ponovo budu na ceni.
                          3. Bolje da sacekamo da ne nagadjamo. Najlepse bi bilo da kupujemo dobra nova kola za manje novca nego danas.
                          Što više za što manje

                          Comment

                          • DejanV
                            CBC Senator XXL
                            • 19.07.2005
                            • 682
                            • Beograd

                            #28
                            Pocetkom aprila, jos uvek sa sajamskim popustom, odemo sin i ja puni elana u "Zastava promet" tu u komsiluku, kod OFK stadiona. Hoce sin Yuga i bog, nista drugo ne dolazi u obzir (a racuna u sebi da cu i njegovoga posle sredjivati kao i svoga , sto se prevario, ili da ce delovi koji sidju sa moga da dosli drugi zavrsiti kod njega, sto je bio u pravu).

                            Elem, mi bismo da kupimo Yuga - moze, nema problema. Koliki je rok isporuke po uplati - 10-14 dana. Fino, sada bismo po cenovniku doplatili za EFI verziju; e, to ne moze, kaze gospodja, Bosch to ne isporucuje Zastavi. Zasto? Pa, ne pravi se vise ta verzija ubrizgavanja ??? (Posle se raspitam kod prijatelja u Kragujevcu, i stvarno, Bosch vise nece da isporucuje DMB/Zastavi - sve dok ne plate dugovanja!). Dobro hajde kad mora, daj 1,3 litra CW (karb) verziju. Moze, u redu je. Na "In" verziji bismo doplatili elektro podizace prozora; ne moze! I ako uplatite, to vam produzuje rok isporuke. Koliko? Pa ne zna, ali tu negde oko 4 meseca !?!

                            Dobro, a klima? Ne moze. A i ako uplatite, to vam produzava rok isporuke. Na koliko? Ne manje od 4, tipicno 6 meseci ??? A moze li crvena boja? Hm, ... pa moze ... ali opet cete morati da cekate oko mesec dana, znate, sada rade samo crvenu boju 2, to vam je ono kao trula visnja ...

                            I tako sin dobije klasicni Yugo In 1.3 CW sa karbom, boje trula visnja. Istini za volju, moram da kazem da ga je dobio za 12 dana, dakle za krace vreme od nominalnog. Ja sam naravno u medjuvremenu prokuvao nacisto, proradio je srpski inat samo onako, pa mu lepo u Scorpio servisu ugradim alarm (obili su mu auto drugu noc!), Sony muziku, Pioneer zvucnike i OBAVEZNO elektro podizace (Je'l moze? Iju, kako da ne moze, garancija 3 godine - kada sam video sajle za stakla, odmah mi je bilo jasno kako moze garancija od 3 godine, ono ceo auto da povuce, a kamo li jedno prozorsko staklo).

                            I takva "Zastava" ce da sklapa FIAT vozila? Pobogu, pa od njih na crno moze da se kupi cela skoljka za Yuga oho-ho ispod normalne fabricke cene (40.000 prema 69.000 dinara). Sad zamislite kakav ce "schwertz commerz" da pocne sa FIAT delovima! A Zastava je leglo lopovluka u KG vec odavno. Nedavno su podigli (pardon, "korigovali") cene, pa rezervoar za EFI, koji ima ne 32 vec 42 litra i potpopljenu pumpu visokog pritiska, koji je do nedavno kostao nepunih 12.000 dinara, sada kosta 19.000 dinara (+58,3%) i mora da se pregovara sa lopovima da ga maznu sa fabrickog lagera. Ne moze to tek tako, brale, udjes pa kupis, sta ti mislis, sta je ovo, Nemacka?

                            Sem toga, koliko sam ja shvatio, 8.000 eura je cena na drumu, dakle sve placeno sem naravno registracije. Ali, nije ni to toliko bitno, pitanje je sta ce ta cena sve ukljuciti, a koliko vidim, u odnosu na nekih 9.500 eura koliko kosta Dacia Logan 1,6 sa klimom, radio/CD-om (nije bitno kakvim ima ga!), elektro podizacima, alu felnama, ABS-om itd, taj Punto ce opet biti besmisleno skup i nekonkurentan.

                            Bojim se da mamuzamo mrtvog konja.

                            Pozdrav,
                            DVV
                            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                            Comment

                            • Darko_NS
                              CBC Senator XXL
                              • 02.12.2004
                              • 557
                              • Srpska Atina

                              #29
                              Posle se raspitam kod prijatelja u Kragujevcu, i stvarno, Bosch vise nece da isporucuje DMB/Zastavi - sve dok ne plate dugovanja!
                              ja sam kupio verovatno poslednjeg efija koji je izasao sa zastavine trake
                              mada mislim da nije zbog dugovanja, bosch ne isporucuje vise DMB-u Motronic sisteme jer je prestao sa proizodnjom istih zbog zastarelosti,mada moguce da su im i duzni (ne bi me cudilo)... iznenadjenje je da je DMB sam sa svojom tehnologijom i znanjem proizveo SPI (single point) sistem koji ce ici umesto tih boschovih (naravno ako zastava bude imala sluha i volje da ih uzima) i video sam da je predstavljen ove godine
                              na sajmu automobila u bg

                              (euro2)

                              Comment

                              • zverko sampion
                                CBC Član
                                • 24.06.2005
                                • 27
                                • Banovo Brdo

                                #30
                                dobro ljudi malo preterujete...

                                znam da je nekad bilo tu lopovluka, a verovatno ima i sad... i sve je tako crno bilo a i sad je ali ipak to sa fiatom ne sme bas tako da se radi... ipak je tu veliki novac u pitanju, vleiki udeo...

                                mislim da ce biti ozbiljni ovog puta....

                                pustite vreme da pokaze svoje... budite malo optimisti...

                                poz

                                Comment

                                Working...
                                X