Mozda je ovo samo jedan korak napred ka privatizaciji, jer koliko sam informisan niko nije bio raspolozen da kupi zastavu u stanju kakvom je danas. Sitne kompanije koje su se odvojile od Zastave i koje su koliko toliko profitabilne ili mogu da budu u prespektivi sa reorganizacijom poslovne politike i rukovodstva su prodate i rade. Tast mi radi u livnici koja je bila zastavina i nedavno je prodata slovencima, i nema vise price u prazno niti prepucavanja niti smena rukovodstva koje je svih godina unazad pravilo licne aranzmane a za radnike i investicije samo minimum koji pokriva funkcionisanje sistema.
Vlasnicko pitanje je ono osnovno sto treba resavati, jer se pokazalo da drzava ne ume da vodi firmu u kojoj se menadzeri postavljaju po politickoj liniji i koji ne odgovaraju za svoje postupke. Najteza kazna sa direktora ili bilo koga iz upravljacke strukture je samo promena radnog mesta, a na njegovo mesto dodje drugi poslusnik koji nanovo krece sa igrarijama.
Bilo bi dobro da se uleti u ovaj posao sa fiatom koliko god da kosta ako posle toga usledi privatizacija koja ce sigurno postavlja stvari na svoje mesto, sto znaci ili ce se raditi ili nece, nema sredine.
Vlasnicko pitanje je ono osnovno sto treba resavati, jer se pokazalo da drzava ne ume da vodi firmu u kojoj se menadzeri postavljaju po politickoj liniji i koji ne odgovaraju za svoje postupke. Najteza kazna sa direktora ili bilo koga iz upravljacke strukture je samo promena radnog mesta, a na njegovo mesto dodje drugi poslusnik koji nanovo krece sa igrarijama.
Bilo bi dobro da se uleti u ovaj posao sa fiatom koliko god da kosta ako posle toga usledi privatizacija koja ce sigurno postavlja stvari na svoje mesto, sto znaci ili ce se raditi ili nece, nema sredine.
Comment