Ukida se starosna granica za polovnjake

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #16
    U istom broju pomenutog magazina ima chlanak o Yugu koji uskoro dobija homologaciju za Euro 3 Na testovima u Cheshkoj je ispunio 33 parametra za Euro 3 normu, josh preostaje ispitivanje u smislu bezbednosti na bochni udar, a nakon toga ce dobiti dozvolu za izvoz u nekoliko zemalja Evrope! Zamenjen je princip dovoda goriva, primenjeno je novo reshenje u smislu elektronskog ubrizgavanja goriva i "potpuno nov sistem za odvod gasova" (verovatno misle na 2 lambda sonde), te je sad "izduv" chist u smislu da zadovoljava Euro 3

    E sad, koliko je dotichni chasopis dobar ili ne je za neku drugu diskusiju, ali mislim da nisu toliko mashtoviti pa da izmishljaju sve ovo. Dakle, nemam razloga da im ne verujem bar shto se ovih napisa tiche. Sem toga, oni definitivno imaju nekog "insajdera" u Vladi od kojeg pravovremeno dobijaju info oko tih registracija, uredbi i slichnih zahebancija. Secam se da su medju prvima imali info u vezi one dozvole registracije na Kosovu i Metohiji, tako da...

    Valjda im doshlo iz du*eta u glavu da ne mogu uskoro da prisiljavaju narod da kupuje Euro 3 vozila iz uvoza a da istovremeno istom tom narodu prodaju neshta shto ne zadovoljava ni Euro 1 normu...

    Yugo sa Euro 3 normom Evropo, chuvaj se: "eve nas"...

    Pozz
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      da li je za nashe "experte" taj auto Euro3 ili nesto drugo
      bili je najava da ce se priznavati papiri o euro 3 homologaciji ma gde izdati u svetu, pri uvozu. ili ako ovde kod nas ti kao privatno lice za svoj primerak izvrsis (citaj platis masno) atestiranje posle ubacivanja novog motora.

      e sad, sta ce se zaista napisati u zakonu videcemo.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        nakon toga ce dobiti dozvolu za izvoz u nekoliko zemalja Evrope!
        sjajno, za muzejsku bajku....sa malo manje sale a koliko ce to komada da prozivedu po euro 3 i da izvezu u tu Evropu za narednih 100 dana koliko jos traje vaznost Euro 3 norme ???

        neko je "mudro" zaboravio da euro 3 auto postaje zabranjem za prodaju veoma uskoro, prakticno bilo gde.

        a to o izmisljanju ubrizgavanja motora, lambda sondi, sigurnosne karoserije, kocnica, vesanja i slicno u 21. veku nema ni smisla trositi reci. pa ovde na forumu su pojedinci sami stvorili bolja vozila i bolji tjuning nego onoliko ljudi sa onolikim resursima u KG.

        i to funkconise u praksi, a ovo iz Zastave su tek najave sta bi bilo kad bi bilo

        pri tome je Zastava dobila na poklon dotacije od preko pola milijarde evra !
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #19
          Jel ima vazdusne dzakove =] i onaj za suvozaca,a opciono bocne

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #20
            @ brick, Wiz:

            Ja sam preneo ono shto sam prochitao. Zato sam i napomenuo da je tekst preneshen u originalu. I opet kazhem da im verujem, ako/kad dobiju tu homologaciju izvozice jugashina u Rumuniju (mozhda), BiH, Tursku, Egipat... Pa i Indija i Egipat su zabranili uvoz jer auto nije zadovoljavao chak ni njihove parametre kvaliteta i kojekakve norme

            Daleko od toga da ce Yugo prici i blizu Evropskoj uniji, gde se Euro 3 norma vec smatra poodavno standardom, a uskoro joj sledi i promena u Euro 4. Ali zemlje tipa ove gore navedene su ipak NEKO trzhishte koje ce ipak imati zainteresovanih za ovaj model. Ako nishta drugo, a ono pre svega zbog cene...

            Mislim da komentarisanje Yuga i uopshte kvaliteta i tehnologije izrade u CZ nema smisla, vec je dosta bilo rechi na ovom forumu i uvek je zakljuchak isti...

            Opet se "mamuza mrtav konj", samo je sad Vlada "nabavila novi par mamuza"...

            Pozz
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              Ali zemlje tipa ove gore navedene su ipak NEKO trzhishte koje ce ipak imati zainteresovanih za ovaj model. Ako nishta drugo, a ono pre svega zbog cene...
              te zemlje su velesile auto industrije za Srbiju, Indija ima pola miliona godisnje produkciju i to automobila koji su jeftiniji od Juga.
              (hint Maruti)

              cena iz KG je prevelika, uglavnom za ponudjeno tako da je to slabasan argument pri izvozu.

              jedino ako ce oni da izvoze za saku pirinca a da mi kao gradjani svaki komad platimo ekstra porezima i dotacijama

              da, mozda bi moglo da se prodaje u BiH, u Rumuniju vise ne moze, Tursku ne moze (EU pravila), mozda jos neko kratko vreme u Makedoniju, mozda jos ponegde.


              ali sta da se izvozi, kada ne postoji industrijska proizvodnja velikih serija. sa manufakturom se ne moze osvajati globalno svetsko trziste a sve pomenute zemlje su jako velike po broju stanovnika i potencijalnih kupaca.

              problem sa Zastavom je godinama nedostatak osecaja za realnost polozaja i realnost okruzenja auto industrije danas.

              sami ne mogu dalje, to je valjda vec jasno i vrapcima...ili mozda jos nije pa je potrebno pisati u casopisima najludja mastanja i trositi NASE ZAJEDNICKE pare na mrtvog konja.

              nemam nista protiv da Zastava od svojih para pravi i prodaje sta hoce i kome hoce ali bez ikakvog uslovljavanja potencijalnih kupaca. sloboda izbora pa kome odgovara i Zastava sto da ne.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • MOSLER
                CBC Senator XXL
                • 27.05.2005
                • 1064
                • Niš

                #22
                U prosloj emisiji SAT kada su govorili o ojacanju sasije Juga za izvoz rekli su da ce i vlasnici polovnih jugica moci da svoj auto dovezu u fabriku na naknadnu minimalnu doradu posle koje ce njihov "auto" zadovoljavati stroge evropske propise o bezbednosti Inace to ojacanje se sastoji od ubacivanja neke vrste pur-pene koliko sam razumeo.Svetska tehnologija nema sta .Sve se to svodi na zamazivanje oci narodu iluzornim napredkom Zastave jer kao sto @brick rece sta ce da rade sa euro 3 kada je na zapadu na snazi euro 4 norma.

                Kada smo kod uvoza receno je da ce novom uredbom moci da se uvezu vozila koja ispunjavaju euro 3 norme ili boljereceno koja su zadovoljavala ovaj standard prilikom izlaska iz fabrike,znaci bez dorade po silasku sa trake,a takva potvrda ce se dobijati prilikom kupovine automobila u inostranstvu.E sad buduci da su se servisne knjizice sa predjenom kilometrazom lako "prepravljale" ostaje da se vidi kako ce biti sa ovim potvrdama.Isto,pitanje je kako ce se tretirati automobili euro 2 normi sa fabricki ugradjenim plinskim uredjajem jer oni sigurno zadovoljavaju euro 3?Ne verujem da ce moci da se kod nas proverava koje norme odredjeni auto ispunjava iz prostog razloga sto NEMAJU CIME.

                Comment

                • -Vedran-
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 3255
                  • Beograd

                  #23
                  Vratimo se na naslov ove teme.

                  Jel ima neko jos neke informacije o uvozu?
                  Mogli bi svi kolektivno da idemo preko grane da doteramo nesto...
                  Power of dreams !!!

                  Comment

                  • Wiz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3104
                    • Nish

                    #24
                    Mogli bi,Yugo koji ovi izvezu a oni nesrecnici koji ga kupe ga odmah bace

                    Comment

                    • bojan
                      CBC Senator
                      • 29.08.2005
                      • 232
                      • novi beograd

                      #25
                      kako sam cuo vazeca uredba o zabrani uvoza vazi do 1.oktobra ili 1. novembra (nisam siguran) jer sama uredba po sebi vazi godinu dana a posle toga se ukida,pa s obzirom da je pocelo da se "suska" o uvozu starijih polovnjaka logicno je da vise nece biti produzivanja!mislim da ce prvo dozvoliti do 6 god. a posle ce dozvoliti neogranicen uvoz s tim da ces pri registraciji za uvezenu dvojku (vw) iz '87 na primer placati registraciju jezivo mnogo ili ce uvesti tako neku zackoljicu koja ce nas odvratiti od uvoza tako starih polovnjaka!

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Nece smeti da vas diskriminishu ni na jedan nachin. Polako samo
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Slažem se i trubim to od početka. Evropa ima otpad koji mi želimo a ona želi da ga se reši. Tu nema kompromisa. Mogu naši da se otimaju ali je to samo pitanje vremena i alavosti lobija za uvoz automobila.

                          Može da se propiše nenormalna taksa (ili normalna) za starije automobile pa na taj način destimuliše uvoz takvih ali ne verujem da neko može reći e taj golf iz uvoza je po toj ceni registracija a ovaj domaći po toj ceni.

                          Kako god bilo na autoplacevima će biti mnogo više automobila i veći izbor jer će oni naći rupu na saksiji da je Euro 2 u stvari Euro 17 pa neće biti problema, mada lično mislim da se to uopšte i neće uvesti kao pravilo ili će trajati 2 meseca.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • CikaKure
                            CBC Senator XXL
                            • 14.08.2005
                            • 668
                            • Beograd

                            #28
                            Originally posted by bojan
                            kako sam cuo vazeca uredba o zabrani uvoza vazi do 1.oktobra ili 1. novembra (nisam siguran) jer sama uredba po sebi vazi godinu dana a posle toga se ukida,pa s obzirom da je pocelo da se "suska" o uvozu starijih polovnjaka logicno je da vise nece biti produzivanja!
                            Ovo je jedan od retkih suvislih postova u ovoj temi. Oprostite, ali morao sam reci. Krene prica o jednom, a dodje se na drugo. Lose, jako lose. Izvinjavam se jos jednom.

                            Koliko mi je poznato, uredba vlade R. Srbije kojom je zabranjen uvoz polovnjaka starijih od 3 godine je vremenski ogranicena (vreme vazenja uredbe), i trebala bi u narednom periodu da prestane da bude vazeca. E posto sam skeptican u odnosu na suskanje, oceukujem da mogu da se dogode 3 scenarija:
                            1. Prestanak vazenja te uredbe i vracanje na prethodno stanje - 6. godina starosni limit.
                            2. Donosenje nove uredbe kojom bi se produzilo ogranicenje nametnuto trenutno vazecom uredbom.
                            3. Znacajna liberalizacija uvoza - o tome se "suska" - bez ogranicenja starosti, ali sa pretpostavkom postovanja EURO3 normi.

                            Elem, uskoro cemo to saznati i videti. Buduci da se vlada napregla i ostvarila suficit u budzetu, kao i da je spoljnotrgovinski deficit malo umiren (sto je i bila svrha donosenja uredbe) skloniji sam da verujem da su druga i treca opcija nesto realnije.

                            Da bi bili malo konstruktivniji nego inace, postavljam pitanje: Da li je moguce negde naci referentne podatke o proizvodjacima i modelima, kao i godinama prozivodnje od kada postuju EURO3 norme? Mozda ne bi bilo lose da se otvori poseban topic, i da se tamo postuju saznanja, te da se nakon toga kreira jedna referentna lista.

                            Comment

                            • Dutchman
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 741
                              • Vracar centar sveta

                              #29
                              jedan mali offtopic: vlada je prikazala da je ostvarila budzetski suficit. !!!!!

                              to je realna chinjenica, poshto radim i usko saradjujem sa ministarstvom finansija, suficita nema, napravljena je malverzacija tako shto su programeri povukli oko 20% sredstava sa rachuna budzetskih korisnika radi prikazivanja stanja vidjenog u medijima i posle 3 dana vratili sve na svoje mesto. Realno je da je budzet opet probijen i da para nema,a samim tim uvodjenje nove uredbe o zabrani uvoza automobila starijih od 3, tj vracanje na stari rezim uvoza pada u vodu.

                              Drzavi treba kesh i to shto pre , a ako planiraju da uzmu josh po koju donaciju morace da liberalizuju uvoz kao npr u francuskoj, gde se moze uvesti bilo koje vozilo koje prodje tehnichki pregled. Pa ako Ford T prodje tehnichki mozete uvesti i njega.
                              Prevelika slika u potpisu!

                              Comment

                              • sri98
                                Admin od Trpeze
                                • 24.10.2004
                                • 7262
                                • Republic of Konjarnik
                                • Toyota Corolla E 210

                                #30
                                Originally posted by Dutchman
                                gde se moze uvesti bilo koje vozilo koje prodje tehnichki pregled. Pa ako Ford T prodje tehnichki mozete uvesti i njega.
                                ....sto znaci da ce se moci uvesti bilo sta jer u ovoj drzavi ne postoji auto koji ne moze da prodje na tehnickom
                                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                                Comment

                                Working...
                                X