Pitanja i zanimljivosti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    #31
    E, sada vidim...ne znam sta je bilo. Lepo izgleda auto. Sada se nalazi u onoj kriticnoj fazi "tako blizu, a tako daleko" ("samo jos malo da ga zavrsim") koju ljudi ovde cesto ne mogu da prevazidju.
    Sto ga ne kupis ako se kojim slucajem prodaje?

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #32
      @Hemi

      Koji bi sajt (link) mogao da mi preporucis (ili ako imas ti vremena da bacis neko slovo o tome?) o karburatorima u muscle car-ovima, tj. o americkim karburatorima sa sportskim karakteristikama koji su se stavljali kako u serijske, tako u doradjene, a i trkacke varijante?

      Comment

      • HEMI 426
        CBC Senator XXL
        • 23.12.2005
        • 1833
        • Novi Sad -United States of Liman

        #33
        Originally posted by starac vujadin
        E, sada vidim...ne znam sta je bilo. Lepo izgleda auto. Sada se nalazi u onoj kriticnoj fazi "tako blizu, a tako daleko" ("samo jos malo da ga zavrsim") koju ljudi ovde cesto ne mogu da prevazidju.
        Sto ga ne kupis ako se kojim slucajem prodaje?

        Auto nije na prodaju ( sto ne znaci da nece biti ) ali uvek je bio u posedu jedne porodice i ljudi su potpuno svesni sta imaju ( pa ce i eventualna cena biti u skladu sa tim ). Kad sam se zadnji put cuo sa vlasnikom, stiglo mu je brdo delova iz amerike i zapoceo je rad....nadam se da cega i zavrsiti....


        Sto se karburatora tice, postoji nekoliko tradicionalnih americkih marki karburatora koje su drazale skoro potpun monopol na ugradnju u sve americke automobile. Jednostavno,skoro da ne postoji amerikanac sa Weberom, SU ili Del Orto karburatorom Najpoznatije marke su Holley, Edelbrock, Rochester, Carter ( poslednje dve vise ne postoje ) i pored osnovnih karburatora i svih konfiguracija prave i usisnike, mainfolde i razne performance dodatke.





        Autenticna americka zezancija je i Ram Air indukcija, odnosno otvori na haubi kroz koje se u****va svez vazduh u motor, sistem je mnogo interesantniji nego sto izgleda na prvi pogled i cesto je koriscen kod muscle modela





        Ako nekom treba K&N filter, koji se cesto ubacuju u amere, neka se javi, drugar mi je zastupnik pa mogu da sredim cenu....

        Shop replacement K&N air filters, cold air intakes, oil filters, cabin filters, home air filters, and other high performance parts. Factory direct from the official K&N website.

        Shop motorcycle air filters, dirt bike, ATV air filters, and more performance parts for your street and off-road Powersports vehicles, factory direct from K&N.

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #34
          @Hemi

          Hvala. Znam da (skoro) nema evropskih karburatora u americkim kolima...ali ima u evropskim kolima sa americkim motorima i to su cesto bile dobre kombinacije. Pitao sam jer hocu malo bolje da udjem u materiju...nije dovoljno znati samo za Holley...
          Vidim da je Vojvodina solidno opskrbljena sa americkim klasicima. Moj stariji brat je svojevremeno hteo da se bavi voznjom ekskluzivnih svadbi pa je trazio dobrog Amera za to jer je to bio najjeftiniji put da se krene u taj posao. Skoro sva kola je gledao po Vojvodini od krseva do savrsenih primeraka. Najbolji koji je video bio je Lincoln Continental Mark ?? kod nekog lika sa stotinama gusaka...bizarna scena kao iz filmova, a auto je bio savrsen...nijedan fals deo, 100% originalan, skoro uopste se ne vozi. Nazalost, burazer nije realizovao tu ideju, ali bilo je interesantno...

          Comment

          • HEMI 426
            CBC Senator XXL
            • 23.12.2005
            • 1833
            • Novi Sad -United States of Liman

            #35
            Americki karburatori su uvek bili veoma dobri ali su uvek bili vezani za motore velike zapremine jer su imali veliki protok. Najcesce su postojali kao 2bbl ili 4 bbl ( 2 ili 4 grla ) a druga varijanta je imala i poklopac preko druga 2 grla koja su se otvarala samo kad bi se gas pritisnuo do daske. Pogledaj slike na netu.
            Sto se tice amerikanaca u vojvodini, daleko vise ih je bilo nego sto ih je ostalo, nazalost. Najvise amerikanaca je uvek bilo u bg, ns i po hrvatskom primorju. Inace, ja se bavim kolima ceo zivot sto iz hobija sto profesionalno i uvek se iznenadim sta se sve moze pronaci po gradu i okolini.


            Nego, jel Lincoln bio u Titelu i da li je bio svetlo plave boje. Ako jeste znam auto, posle je stojao okacen na zgradu u ns gde je bio hard rock cafe!!!! Posao sa svadbama je jedno vreme bio dobar ali su sad uleteli likovi sa novim produzenim cadillacima i lincolnima drze monopol. Jedini koga znam da radi sam je Bora iz Grocke sa 76 Eldoradom cabrio ali i on se polako izvlaci

            Comment

            • Igor
              CBC Senator XXL
              • 30.12.2004
              • 394
              • DORCOL REPUBLIKA

              #36
              Ja sa prvih godinu dana vozio amera... nije star... ali je amer definitivno... Ford Taurus 3.0 V6 Duratec tako nesto 200ks ili 199 tako nesto... posto je tri vrste isto motora samo sa manje konja od ovog... i trosio je oko 10 litara na putu... ali u gradu do 30 i vise moje voznje... naravno automatik je bio imao je menjac na volanu i mesta i pojaseve za 6 ljudi 3 napred i 3 nazad... postoji valjda i jaca vezija ali sa vecim motorom takozcanim SHO. on ima oko 300 ks fabricki valjda...
              to je moja prva ljubav... oduvek sa voleo amere i Egon(tata) mi je ispunio zelju i dobio kao prvi auto... i nisam ga jos prezalio... voleo bih ga vratiti da mogu po nekada da se provozam... kada ne zelim da letim sa saabom
              Inace zaboravih da kazem... postoji jos jedan kao moj plave boje... tj. teget...(moj nije u bg-u vise) postoji tamno crveni-bordo), i tamno zeleni, i da da crni ali on se retko vidja i mislim da nema bg table nego ns
              u pitanju je druga generacija moj je '96 i bio je u brazilskoj pa u kanadskoj ambasadi imao je mesta za zastavice ali je bilo ofarbano i zagitovanao kada sam uzeo ja auto.postoje jos par komada starijeg modela i ima dosta novijih u americkoj ambasadi... 60 A 03, npr. i jos tri mislim u prvih deset brojeva u ambasadi i uglavnom su beli...
              Cosworth zna koji je moj bio vidjao ga je dosta cesto...
              Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
              Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

              Comment

              • Danilo
                CBC Senator XXL
                • 02.10.2004
                • 908
                • Beograd, Dorcol

                #37
                Aha, jedinstven auto...
                www.blindmanmotorsport.com

                Comment

                • Danilo
                  CBC Senator XXL
                  • 02.10.2004
                  • 908
                  • Beograd, Dorcol

                  #38
                  Pominjani Mustang:







                  www.blindmanmotorsport.com

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #39
                    Izgleda da se ja bolje secam Lincolna od burazera, iako je on isao da ga gleda, a ne ja . Misli da je bio plavi, ali ne moze da se seti mesta. On je bio ubedjen da je bila Mitrovica...ma nije ni bitno.
                    Mustang je super,vidim da si slikao tamo gde uvek i stoji! Volim da vidim ovako dobar primerak u Srbiji, to mi nekako deluje kao da smo blize svetu!

                    Comment

                    • Ivvan
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1574
                      • Nis
                      • SAAB 9000

                      #40
                      Dobro je da ih ima.
                      Ako me secanje dobro sluzi jedan camaro(kao crni sa slike) beli se nalazi u Cupriji ili Jagodini. Vidjao sam ga nekoliko puta u zadnjih 3-4 god nije pomeran. Da li ceka sredjivanje ili ceka kupca ne znam
                      A sto se tice "svadbarskih" amerikanaca ima ih nekoliko(starijih) u okolini Pozarevca, u Nishu isto ima dva ili tri nisam siguran, jedan lincoln i jedan oldsmobile koji je do skoro bio na prodaju.

                      A sto se ram air-a tice meni su omiljeni shaker modeli nekako su naj upadljiviji
                      Turbos make torque,and torque makes fun

                      Comment

                      • Horsepower
                        CBC Senator XXL
                        • 29.12.2005
                        • 2000

                        #41
                        Originally posted by Igor
                        Ja sa prvih godinu dana vozio amera... nije star... ali je amer definitivno... Ford Taurus 3.0 V6 Duratec tako nesto 200ks ili 199 tako nesto... posto je tri vrste isto motora samo sa manje konja od ovog... i trosio je oko 10 litara na putu... ali u gradu do 30 i vise moje voznje... naravno automatik je bio imao je menjac na volanu i mesta i pojaseve za 6 ljudi 3 napred i 3 nazad... postoji valjda i jaca vezija ali sa vecim motorom takozcanim SHO. on ima oko 300 ks fabricki valjda...
                        to je moja prva ljubav... oduvek sa voleo amere i Egon(tata) mi je ispunio zelju i dobio kao prvi auto... i nisam ga jos prezalio... voleo bih ga vratiti da mogu po nekada da se provozam... kada ne zelim da letim sa saabom
                        Koje godiste je taj Taurus bio? Ako je 1986-1995 onda je imao 140 hp. Ako je 1996+ onda je imao verziju od 155 hp i od 200 hp.
                        SHO je inace izvlacio 220 hp iz 3.0L i 3.2L motora (1989-1995) dok je kasnije uveden 3.4L V8 sa 235 hp (1996-1999). Ja sam imao belog 1991 Taurusa 3.0L na kratko koji je pre toga pripadao mom drugu Mladenu (Hemi, upoznao si ga kad ti je doneo one stvari). Motor je bio u dobrom stanju, uvek je palio bez problema, ali je ostatak auta bio u dosta losem stanju i na kraju sam ga prodao otpadu. S obzirom da imamo 4 auta (Taurus peti), za Taurusa nije bilo mesta u dvoristu.

                        Comment

                        • HEMI 426
                          CBC Senator XXL
                          • 23.12.2005
                          • 1833
                          • Novi Sad -United States of Liman

                          #42
                          Originally posted by Ivvan

                          A sto se ram air-a tice meni su omiljeni shaker modeli nekako su naj upadljiviji
                          hehehehe, tacno, nego jel znas zasto se shaker zove shaker? Pa posto je usisnik montiran na motor on sa njim i vibrira pa tako kad spustih haubu samo vidis kako se shaker trese ( tresti, drmati - shake na engleskom )





                          Super za Mustanga, ja sam ga prvi put vido 2001 god, spremljenog za farbanje i nisam ni slutio da ce tako lep da bude

                          @starac vujadin, znam tacno sta mislis kad vidis dobar old timer na ulici. Letos sam se jako obradovao kad sam video prelep bordo Ford Falcon Futura Sedan iz 1965 na ulici, registrovan i sredjen! Taj auto je iz mog komsiluka i nisam ga video od detinstva a mislio sam da je nestao!

                          Comment

                          • Igor
                            CBC Senator XXL
                            • 30.12.2004
                            • 394
                            • DORCOL REPUBLIKA

                            #43
                            Originally posted by Horsepower
                            Koje godiste je taj Taurus bio? Ako je 1986-1995 onda je imao 140 hp. Ako je 1996+ onda je imao verziju od 155 hp i od 200 hp.
                            SHO je inace izvlacio 220 hp iz 3.0L i 3.2L motora (1989-1995) dok je kasnije uveden 3.4L V8 sa 235 hp (1996-1999). Ja sam imao belog 1991 Taurusa 3.0L na kratko koji je pre toga pripadao mom drugu Mladenu (Hemi, upoznao si ga kad ti je doneo one stvari). Motor je bio u dobrom stanju, uvek je palio bez problema, ali je ostatak auta bio u dosta losem stanju i na kraju sam ga prodao otpadu. S obzirom da imamo 4 auta (Taurus peti), za Taurusa nije bilo mesta u dvoristu.

                            Bio je 96 godiste... noviji od 200hp
                            i da ustvati postoje jos par ovih komada ali karavani uglavnom su mercury sable (blizanci taurusa)
                            Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                            Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                            Comment

                            • HEMI 426
                              CBC Senator XXL
                              • 23.12.2005
                              • 1833
                              • Novi Sad -United States of Liman

                              #44
                              dugo nisam video taurus, bilo ih je dosta i to prve generacije sve do 1993 a sad ima ovih novih, sveze uvezenih....auto je odlican i sa pravom je dobro prodavan.

                              Comment

                              • HEMI 426
                                CBC Senator XXL
                                • 23.12.2005
                                • 1833
                                • Novi Sad -United States of Liman

                                #45
                                evo slika Oldsmobile Rocket motora, verovatno prvog pravog muscle motora na svetu. Predstavljen je 1949 godine i imao je 303 cid ( 5 litara ) i od 135 do 165 KS ( za ono vreme, dosta ). Poslednja godina ugradnje originalnog Rocketa je 1953.




                                Ovo je Rocket iz 1952 a slika pripada modelu Oldsmobile 98 convetrible koji je napravljen u samo 3543 primeraka od kojih je danas prezivelo jako malo. Auto je bio najjaca oprema i imao je pneumatski krov i prozore kao i 3stepeni Hydro Matic automatik. Ako sve bude "leglo" kao sto planiram, ovaj auto ce biti moj. Iako na slici izgleda lose, u stvarnosti je mnogo bolji. Nema trulezi, samo malo povrsinske rdje, potpuno je kompletan i najveci posao je da se peskira, farba i pretrimuje! Inace, motor pali bez frke!




                                reklama iz perioda

                                Comment

                                Working...
                                X