Imao sam prilike jednom da sednem u Dodge Viper-a na jednom auto-placu u Bechu znachi osecaj je kad da sam seo u svemirski brod.A pochetak haube se malte ne i ne vidi koliko je dugachka,naravno stakla su od valjda plexiglasa sa bochnih strana.****ni raj na chetiri tochka...americhka moc pravi trkachki auto.Jesu evropska i japanska kola extra ali americhka su surova
Pitanja i zanimljivosti
Collapse
X
-
Comment
-
-
Originally posted by starac vujadin
Inace, @Xami Viperov motor i jeste poreklom iz kamioneta...
Nije bas...
Stvar je u tome sto je tim inzinjera Chryslera krenuo da razvija V10 za kamionete jos negde polovinom 80 tih. Kada je 1989 Viper najavljen i predstavljen kao koncept, tim se podelio u dve grupe, jedna je nastavila da projektuje kamionski motor sa klasicnom tehnologijom ( gusani blok ) dok se druga grupa pravila Viperov V10 koji je bio potpuno aluminijumski i sa potpuno drugim resenjima, pa je tako precnik i hod klipa bio razlicit ali je samo zapremina ostala ista ( 8 l ). Viperov V10 je prvi bio gotov ( 1990 god ) i nije imao nista slicno sa kamionskim V10 koji se pojavio 1994. Viperov V10 je imao 450 ks u startu a kamionski ( isao je Dodge Ram ) je imao 300 ks ali jeziv obrtni moment sto mu je i bilo vaznije. Dodge Ram V10 se pravio do 2001 a od 2004 od 2006 je postojao i Ram SRT 10, odnosno nova generacija Rama ali sa bas Viperovim motorom sa 510 KS.
Dodge Viper je bogovski auto!
Comment
-
-
ne toliko velika kao sto se misli, u stvari mislim da nije nikakva jer nema informacija da je Lambov know how koriscen i u jednom segmentu konstrukcije, eventualno u okvriu pravljena sasije koja je i dalje sampion po cvrstini...
daleko je veca uloga Lamba bila u okvru razvoja Hummera ili BMW M1 ali to su druge price. Sa ove distance, jedini jak evropski link Vipera je bio Francois Castaing, uz Boba Lutza i Shelbya, treci covek projekta a koji je poreklom francuz....
Viper je bogovski auto...
Comment
-
-
konsultovacu literaturu ali mislim da nije u pitanju motor...
amerikancima, tvrocima muscle monstruma bi bilo ispod casti da im grupica zalizanih muljatora i wanna be inzinjera pravi agregat za njihov auto...
@ luci
nije SRT 10 ( to je nov od 2003 ) nego je RT 10 ( stariji )
navodno 4 vipera
1 su ( jednom sam ga video, slabo se vozi )
1 ns ( slupan i kao radi se )
1 bg ( nikad ga nisam video )
Comment
-
-
Prvu i poslednju rec na temu italijana i tehnologije je izrekao jedan rezignirani CEO iz Detriota negde jos 60tih.... "Korozija je izmisljena u Torinu..."
Ali ako ovako nastavimo neko bi pomislio da nevolim italijane, koji su, u mom srcu, odmah posle amerikanaca...
Comment
-
-
-
da nije srt nego je samo rt... i ja svasta pricam.... a gde je cetvrti... cekaj jel taj novosadski slupan jos 97... i radi se od tad.... i jel taj slupan na 180... leba ti kako je ispaoOriginally posted by HEMI 426konsultovacu literaturu ali mislim da nije u pitanju motor...
amerikancima, tvrocima muscle monstruma bi bilo ispod casti da im grupica zalizanih muljatora i wanna be inzinjera pravi agregat za njihov auto...
@ luci
nije SRT 10 ( to je nov od 2003 ) nego je RT 10 ( stariji )
navodno 4 vipera
1 su ( jednom sam ga video, slabo se vozi )
1 ns ( slupan i kao radi se )
1 bg ( nikad ga nisam video )
Comment
-
-
mislio sam da je jedan zuti broj 4 ali taj zuti je kasnije postao crveni iz su, to mi je rekao lik koji ga je farbao...
ns viper je slupan pre skoro 10 god, prokliznuo je pri 180 km/h i poceo da udara parkirana kola na bl. oslobodjenja, skenjao je 14 automobila i sebe a videti ceo parking pun izlupanih kola je bio poseban prizor. vozac je prosao sa laksim povredama dok je suvozacica imala frku sa vratnim prsljenovima ali je sad ok. Steta na Viperu je bila velika ali ne tako velika koliko bi se moglo predpostaviti. Vlasnik je nabavio sve sto je potrebno za sredjivanje i to direktno iz amerike ali ga je onda prodao. Auto je i dalje u ns, karoserija, sasija i trapovi su kompletni i gotovi a ceka se sredjivanje motora, ubabcivanje i povezivanje... Pre jedno godinu-dve sam video karoseriju spremnu za farbanje ali osim toga ima malo informacija o tom automobilu...
Comment
-
-
sta je taj radio sa 180 na bulevaru oslobodjenja.... u svakom slucaju steta.... nije viper za svakoga taj rt10 nije imao ni kontrolu proklizavanja ni ABS ni bilo kakvo drugo elektronsko pomagalo... znaci predpostavio je da ti umes da vozis jako dobro... a mogu da zamislim sta se desi kad gume 335/35r17 izgube grip...
Comment
-
-
@ HEMI 426
U BL je u "ratnim godinama" postojao (veoooma kratko) jedan Viper. Lik je izletio sa nadvoznjaka i preletio 100-injak metara. Brzina je procijenjena (po tragovima kocenja, letenja, klizanja, ...) na oko 260km/h
Cisto da se nadovezem na lupanje pri 180km/h
BTW Vozac, naravno, nije prezivio...Zovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-

Comment