Sad sam pogledao clip jos jednom, cisto da vidim da li cu uspeti da ga odgledam do kraja. Uglavnom, primetim da pise da je snaga motora oko 1000HP, a ne 2000. Ja i Bzuva smo se malo zeznuli...
Hehe, al ja sam mislio na neshto tipa: Ova ima hiljadu i dvesta, al i dve hiljade da ima, i dalje je vnugo jer je supra
A ti si inace seo u Supru, provozao par krugova i ustanovio da je auto tesko g*vno.
A takodje posedujes ovog Camara i znas da je taj auto bogom dan.
Aj odrasti malo...
Ove klipove kod vas nisam postavio da bih slusao kako su ti motori u pogresnim karoserijama, nego kako je neko totalno dokon a ima viska para.
Ja sam, kao sto znate, 101% "Japanac" ali bih rado posedovao bilo koji od ove dvoice gore.
upavo tako gomila dokonih likova sa brdom para. nepotrebno je tako nesto, i jedna i druga ketegorija ce pizditi na njih.
@ pro touring supra sa 2jz odlicno podnosi pritisak, normalna je pojava supra sa 1000+ ks koja se vozi svaki dan, e sad koliko takav motor traje to niko nece da kaze ali sumnjam da traje duze od 50 000 km mada.....
Eh sad 50000km...pa nije to zastava da moras na svakih 50000km da radis generalnu.
USA, Australija i Japan su puni supri snage od 600-1000ks, pogotovo USA je puna ovih od 1000ks.
Taj motor ne bih bio toliko popularan za tuning da nije pouzdan.Sigurno da je radni vek tog motora mnoogo veci od tih 50000km naravno uz dobro odrzavanje.
Ja sam cuo i procitao milion puta da suprin menjac(6 brzina) trpi skroz fabricki, snage do 1000ks.
Da, trecja generacija, od 1982 do 1992. Ovaj je dosta dugo stajao na Novom Beogradu, a onda je nestao u neki drugi kraj grada...
A malo vishe u istoj ulici, kod zgrade nekadashnjeg Zhitomlina, dosta chesto stoji i jedan crveni fourth gen kabriolet.
Eh sad 50000km...pa nije to zastava da moras na svakih 50000km da radis generalnu.
USA, Australija i Japan su puni supri snage od 600-1000ks, pogotovo USA je puna ovih od 1000ks.
Taj motor ne bih bio toliko popularan za tuning da nije pouzdan.Sigurno da je radni vek tog motora mnoogo veci od tih 50000km naravno uz dobro odrzavanje.
Ja sam cuo i procitao milion puta da suprin menjac(6 brzina) trpi skroz fabricki, snage do 1000ks.
Net je pun Supri od 800-1000 ks, niko nije dovodio u pitanje mogucnost da se iz 2JZ-GTE izvuce tolika snaga, vec puzdanost takvog sklopa. Jer, ipak je iz tih motora izvuceno 3X vise konja nego sto su u startu imali. Znam da su Japanci do skoro bili u deal-u da nijedan automobil ne bude iznad 280 ks, pa su to na neki nacin kompenzovali motorima koji veoma dobro trpe extreman tunung, mada cisto sumnjam da je u startu bilo zamisljeno da se ti motori "budze i do 1000+ ks. Iskreno, sumnjam da je redni motor sa tolikom snagom u stanju da predje neku kilometrazu...
Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
Zato sto redni motor po pravilu ne trpi pritisak kao V motor, i zato sto je snaga povecana 3X u odnosu na fabricku verziju. Siguran sam da "stock" Supra moze da navuce finu kilometrazu, ali u ovoliko "napumpanoj" varijanti - sumnjam. Osim ako me ne demantujes sa nekim dokazom...
Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
Taj motor podnosi veoma veliki pritisak na stock komponentama a kamoli sa doradjenim, ne dovodeci u pitanje pouzdanost...
Ne verujem da bih neko ulagao hiljade i hiljade $$$ u taj auto a da se svaki put, posle nekog upgrade-a zapita da li je skratio radni vek motoru za 10-20-50000km.
Za supru(i za ostale japanske modele slicnog kalibra) se znalo, cim je pocela da se prodaje, da ce biti veoma popularna na tuning sceni u Japanu pa kasnije po celom svetu.Maltene je kao stvorena za to.
Comment