Crnogorske tablice , nema vise ???

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NemaN
    CBC Senator XXL
    • 29.11.2004
    • 1560
    • munze

    #16
    miodraze ja sam postavio neko pitanje onako u vezi sa temom...

    mene zanima vremenski period izmedju donesene odluke ?

    ne pricamo mi ovde o zastavi a ako tebi smeta nesto idi pa se zali....nekom tamo...ja iskreno vise pazim na druge kako voze nego na sebe
    I'm not caucasian, I'm championship white

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #17
      Miodraze, ja nisam nigde pominjao Yuga. A da li je Vectra iz npr 92 koja je presla vec pola miliona km i u EU kosta manje nego sto su troskovi njenog transporta u Srbiju krsh ili nije, razmisli sam.

      Ipak je sigurnije i isplativije kupovati strani polovan auto par godina starosti nego Yuga.

      U celoj ovoj prici, vezano za uvoz preko CG i eventualnu preregistraciju na Srbiju, cini me sa da ce svi koji su to radili da bi ustedeli koji e, na kraju zavrsiti u skladu sa onom : ko ne plati na mostu...
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • nikolapanic
        CBC Senator XXL
        • 16.10.2005
        • 657
        • Petrovac

        #18
        Na kraju nece dozvoliti uvoz nama ali ce kao foru verovatno naci da crnogorci koji zive u Srbiji imaju pravo da preregistruju auto na srpske tablice.Slicno se desilo i sa preregistracijom sa Kosova.
        Samo te slusam i pitam se dokle ces?

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #19
          Meko na TV-u pomenu 1.2 EUR-a po kubiku. Licno mislim da je to mnogo i da ce ta cena pasti.
          Sigurno je da ce drzava naci onu finu granicu da ljudi mogu da plate al da ih mnogo boli.
          Sve u svemu kupis "dobrog" stranca za 800tinak ma ko "nov" od jedno 1800 kubika eura platic 150 uslugu registracije u CG + njihovi roskovi carine i poreza u CG.
          Na to dodje srpski namet u vidu takse ili neke carine.
          Kad sve saberes u parama i na to dodas nerviranje prilikom svakog zaustavljanja policije dobijes cifru za koju si mogao da kupis auto u srbiji. Stvarno mi nisu jasni oni koji se zlopate sa CG registracijama.

          P.S. A jos koliko prevaranata ima u poslu registrovanja pa udaraju pecate, prave fals saobracajne...
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            bilo je u (ne secam se kom tacno broju) autocasopisu opisan postupak i cene CG importa.
            koliko sam sracunao onih 10tak taksi, i ostaloga sto ide kao obavezno (ukljucujuci i obavezni trosak atesta i obavezne speditere., lezarine, 2 puta tehnicki itd) ocekivana cena administrativnog postupka je oko 400-700 evra.
            plus na sve to dodje CG carina i CG porez u zbiru od 25%.

            pa na sve to onda dodje i srpska carina i PDV. ili eventualno ta neka ekvivalentna taksa samo drugog imena.

            ugrubo, cenim da bez 1500-2000 evra ne moze da prodje najjeftiniji postupak za neki najjeftiniji auto kategorije mini auta poput Juga.
            za vece aute 2000+ evra i naravno plus sam auto+ troskovi registracije u EU (doduse samo na mesec dana ili koliko vec)+ troskovi spedicije do Balkana.
            koliko sam saznao iz raspitivanja to je od 500-700evra za recimo dovoz iz Nemacke.

            kada to saberem nekako stignem do cifre od 3.000 eura ko dobar dan tako da cena samog auta tamo negde postaje bespredmetna kao trosak posto tamo odlicni auti kostaju 2-.3000 eura luskuzne klase, srednja klasa je oko 1.000-1.500 evra (tipa Pasata i slicnih).
            skoro sam pratio na mobile.de gde i nisu najmanje cene i za cudo cene su se strmoglavile sa porastom cene benzina i dizela.
            koliko citam, cena litre je pre****la 1.5 euro i blizi se 1.6-1.7 eura u konkretno Holandiji.
            izgleda da i tamo ima zasicenja trzista posto su cene tamo u trendu opadanja.

            za te cene ima ponuda (zvanicne auto kuce) automobila sa 6mesecnom opste evropskom garancijom, i novim TUV tehnickim pregledom sto smatram da ne potpada pod pojam krsa.
            bar ne za nase pojmove i tehnicke normative.

            ali sve zajedno, cena do nas naraste ko kvasac, ko da zivimo negde daleko na Mesecu bar
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Cacanin
              CBC Senator XXL
              • 10.10.2005
              • 343
              • Cacak

              #21
              Moje licno misljenje da svi koji su kupili automobile su znali da je i pre bila frka oko toga , kada je vec jednom bila preregistracija sa CG tabli , tako da su sad znali sta ih ceka , RIZIK !

              Mozda ce voziti CG table , mozda ce morati vratiti automobile u Crnu Goru gde ce im Crnogorci otkupiti za 50 posto manju cenu , ili na kraju dobice mogucnost da registruju , koja ni malo nece i NE TREBA da bude jeftina !




              Svi su bili svesni rizika , sad treba da cekaju i drhte , glupo je da Crna Gora uzme pare i samo da se auta CG voze kod nas !

              Evo jedan primer :

              Moj deda i ujak iz sela rade poljoprivredu Crnogorci na granici naplacuju 17% od vrednosti robe ( jabuke , kruske , breskve ) I treba da pocrkaju gladni !

              Comment

              • miodragj
                CBC Član
                • 16.04.2006
                • 34
                • Beograd

                #22
                Originally posted by sri98
                Miodraze, ja nisam nigde pominjao Yuga. A da li je Vectra iz npr 92 koja je presla vec pola miliona km i u EU kosta manje nego sto su troskovi njenog transporta u Srbiju krsh ili nije, razmisli sam.

                Ipak je sigurnije i isplativije kupovati strani polovan auto par godina starosti nego Yuga.

                U celoj ovoj prici, vezano za uvoz preko CG i eventualnu preregistraciju na Srbiju, cini me sa da ce svi koji su to radili da bi ustedeli koji e, na kraju zavrsiti u skladu sa onom : ko ne plati na mostu...
                E, vidi se da nisi makao iz srbije.

                Ali evo ti primer. Moj komsija je penzioner, ali pametan, osigurao je sebi starost, kako nije bitno, ali ima veze sa morskim turizmom.
                Elem, covek je pre pet-sest godina, kupio sebi Octaviu, novu. Danas, sest godina posle, na cajgeru ima oko 12.000km

                Kako, pa lepo, covek skoro ne vozi taj auto. Ide na pijacu jednom nedeljno, dva puta mesecno u najjeftinije prodavnice, rodic ili metro kad dodju penzije i to je to.
                Ponekad ode do grada kolima i sta je napravio za ovih pet godina, smesnu kolimetrazu. Auto je plus toga garaziran.

                Mozda ce neko reci da je nova Octavia previse za njegove penzionerske potrebe, ali coveku se moze. Nazalost, retki su penzioneri koji u srbiji mogu sebi da piuste bilo kakav auto, a kamoli nov.

                E sada razmisli koliko imas ovakvih ekstra ocuvanih automobila u nemackoj recimo, gde mnogo penzionera ima po dva auta, jedan nov i jedan manji za svaki dan. Sticajem prilika, video sam sta se sve ima da se uzme u EU i zgranuo se kako ova zemlja dozvoljava da ljudi ginu, a za male pare mogu da uzmu recimo tu Vectru iz 92' koja je presla oko 30.000km. Pa moj saradnik jedan, je imao novog novcijatog Citroena XM (francuski mercedes S klase), sa kraja osamdesetih, sa smesnom kilometrazom, par hiljada, i nikada nije mogao da ga registruje. Stojao mu u dvoristu, a vozio forda Taunusa u raspadnutom stanju. I ta Vectra iz 92 sa svojih 30K km je pet puta bolji auto od novog yuga koji izadje iz fabrike, to sam spreman da potpisem!!!!!!!!!!!!!!!! (O citroenu XM da nepricam, sta je taj tehnike imao te 89' godine, kad je projektovan, yugo to NIKADA nije i nece imati!!!

                Dakle, moja poenta je da drzavu bolji uvo za narod, a dotle se svi zivi bogate preko nase grbace. Jue crnogorci, prekujuce madjari, rumuni sa gorivom i tako. Svi zaradjuju na srpskoj grbaci, samo je nama srbija maceha.

                A narod, trpi, cuti i pusi!

                Comment

                • NemaN
                  CBC Senator XXL
                  • 29.11.2004
                  • 1560
                  • munze

                  #23
                  samo kako covek moze pogresno da proceni coveka pa to ti je!!!!
                  I'm not caucasian, I'm championship white

                  Comment

                  • DejanV
                    CBC Senator XXL
                    • 19.07.2005
                    • 682
                    • Beograd

                    #24
                    Sto se uvoza polovnjaka tice, i tu radi nas mentalitet; kupi se 15+ godina staro vozlio, koje je zrelo za generalnu, koja se ne radi jer nema para a delovi su skupi. To jeste djubre, ali to je BMW/VW/MB/Audi, itd djubre. I vlasnik maltene srecan.

                    Da ga zalim? Sto je kupio vece, jace i skuplje od onoga sto moze da izdrzava? Na pamet mi ne pada!

                    Kada bi se ideja 206 sprovela u stvarnost (ostra kontrola ispravnosti na drumu), potpisujem da bi bar 60% vozila odmah napustalo drum zauvek. Sto se mene tice, samo napred, bilo kada, bilo gde, ali me zato gledaju kao ludaka u servisu kada na 35.000 km zamenim ne samo plocice, nego i cele diskove. Zasto, pa dobri su? Jesu vraga dobri, pa pogledaj samo riseve. Za takve stvari, pristajem da budem lud.

                    Zastava je verovatno poslednji proizvodjac vozila na svetu koji pravi vozila za servise i majstore, ali definitivno ne za vozace. A to sto ni jedna vlada do sada nije imala muda da uradi jasnu stvar, postavi ultimatum - ili cete poceti da proizvodite Euro 3 kvalitet vozila, UKUPAN kvalitet a ne samo motor u periodu od 3-4 godine, ili vas zatvaramo, to je sada vec nas interni, domaci problem. Ovako - nista, niti ih iko tera da rade, niti im iko postavlja bilo kakve ozbiljnije uslove, niti se privatizuju, niti su ponudjeni na nekom tenderu, a kada i krene neka prica, na kraju oni samoupravljaju, i tako mozemo do Sudnjeg Dana.

                    To sto ja subjektivno obozavam Yuga kao idealnu platformu za licne radove po njemu je druga stvar, ja sam otprilike 0,000002% stanovnistva, nebitna manjina. U krajnjoj liniji, ja se sa njim zezam, nije mi to jedini prevoz.

                    Sto se "uvoza" u CG tice, licno se potpuno slazem sa stavom da se taj problem mora resiti preregistracijom. Naravno, treba dati neki razuman rok, ne 10 dana ili mesec dana. O tome se suska vec godinama, pa ko je kupio tamo, neka snosi posledice. Mogao sam i ja pa nisam, kao ni verujem veci deo ljudi ovde. I sta sada, da zalimo one koji su stedeli, kupovali smesno jeftine krseve i koji ih ni danas ne odrzavaju ista vise od prostog voznog stanja? Imam nekoliko takvih komsija; vozila u stanju raspadanja.

                    A opet, ne moze se nacija sada ni tek tako skinuti sa tockova, pa nazad na konje. I sve opet u krug - Zastava, drzava, narod, nafta.

                    Pozdrav,
                    DVV
                    Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                    Comment

                    • brzi_pas
                      CBC Senator
                      • 25.08.2005
                      • 272
                      • Podgorica

                      #25
                      Evo da se javim i ja kao jedan crnogorac, i da kazem overspeedu da ishod referenduma nije odavno poznat kao sto on kaze(i ako nije prica o politici),
                      Sto se tiche preregistracije mislim da je nevjerovatna prica da ce se ta auta vratiti ovamo i da ce se prodavati po smijeshnim cijenama(i ako vec sam naishao na par primjera), jer licno mislim da se Srbija kao drzava nece odreci solidnih para koje ih od toga sleduju.
                      Ovo je naravno pod uslovom da cemo se otcijepiti i ako sam ubijedjen u suprotno.

                      E sad, pojma nemam kako se kod vas gore krecu cijene, ali sam i sam vlasnik jednog "krsha" koji je preshao originalnih 95oookm, i mislim da ne zadovoljava euro3 norme, ali je siguno 1000puta siguniji od bilo kojeg juga moguce i dacije(2x airbag, abs, srs.............) Rijec je o automobilu Lancia Delta Hpe iz '96, i sa svim servisima i registracijom me izashla oko 3000e
                      Koliko se takav i tome slican auto krecu kod vas?
                      http://www.oltretutto-arcg.com Alfa Klub CG
                      Alfa Romeo's GTV V6TB, 164 Q4 & 75 V6

                      Comment

                      • djukic
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2005
                        • 2526
                        • Beograd

                        #26
                        Evo dobrog primera Lanca iz 96 u Crnoj Gori 3000E

                        A evo Lance u Beogradu:
                        LANCIA Delta 2.0 16V 102kW (12.1994), ful, prevrnuta koža, sve od opreme, 3.500 EUR, hitno

                        LANCIA Delta (1998), fabrički plin, ful oprema, 4.700 EUR

                        LANCIA Delta HP 1.9 TDI 90KS (1999), 3v/5b, klimatronik, spojleri, žuta, BG tablice, vlasnik, registrovana, 4.500 EUR, fiksno

                        Znaci godinu dana starija, a pocetna cena 3500E.

                        Kupis znaci Crnogorca, a u Beogradu mozes slican da nadjes za slicne pare. Pri tome kad te zaustavi (ako ikad) pandur sa BG tablama samo das dokumente a kad te zaustavi sa CG e pa tu uvek ima rizika.

                        P.S. Vozio sam razna auta i to od TD (titov drvar) tablica, preko bosanskih, crnogorskih i raznih srpskih tablica. Najopustenije se vozi definitivno BG (po beogradu naravno).
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          #27
                          Jos jedna stvar iz licnog iskustva:
                          6 meseci sam trazio po Evropi i po Srbiji Citroen XM stranac. Posto imam iskustva kako bi trebalo da izgleda dobar (ne odlican) XM obisao sam preko 15stak razlicitih. Cene u oglasima su im od 600 do 1000E ako je auto u srbiji odnosno od 100 do 2500 E ako je auto u inostranstvu. Radilo se o godistima od 1990 do 1994. godine.

                          Nijedan auto koji je zalutao u srbiju nije bio upotrebljiv odnosno bio je u voznom stajnu sa gomilom jako opasnih skrivenih mana (zbog kojih je i penzionisan u inostranstvu). Inostani auti od 1000E pa navise su bili stvarno odlicni ali i skupi za moje potrebe.
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • NemaN
                            CBC Senator XXL
                            • 29.11.2004
                            • 1560
                            • munze

                            #28
                            oces moj primer :

                            Honda civic 95 CG table 2300e

                            Honda civic BG table od 3500- 4500 e
                            I'm not caucasian, I'm championship white

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #29
                              Ama niko ne postavlja pitanje da li su crnogorci jeftiniji nego uporedivi automobili na BG tablicama - naravno da jesu.

                              Jedina kvaka je sto niko ne zna koliko ce kostati njihovo prenosenje, ako ga i bude, i koji ce automobili moci da se prevedu? Ako planirate da rizikujete, isplati se. Ja licno mislim da ce da vas izadje potpuno isto kao i na BG, na kraju krajeva...Jednom kad dozvole, odnosno AKO dozvole, cat i tada crnogorce 10-15-ak godina stare sa krntijama od motora, kakvih je jako mnogo, sumnjam da ce uopste u bilo kojoj varijanti da dozvole da se prevedu...
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • TAZZ
                                Banovan
                                • 30.05.2005
                                • 1409
                                • NBGD,SERBIA

                                #30
                                da da da...
                                SAAB 9000 CSE 95-97... oprema... MA IDI BRE....
                                BG table od 3500-6500 eur...
                                Moj SAAB 9000 CSE 2.0 Turbo ....'
                                4000 eur. na ime BG table sa sve PLINOM....!!!!
                                CG table ne bi nikad uzeo.... CARINSKI PREKRSHAJ...
                                Preregistracija na BG ako bude... CARINA + PDV....
                                Znachi SAAB 9000cse 95. kataloshki oko 7.000 eur. + 20% carina = 8400 + 18% PDV = 9912 . znachi 2900 eur dato na takse + 300 eur reg. i ostale gluposti = 3200 eur.
                                Auto na BG table .... za 4000-5000 DA BIRASH....
                                Radije BG table... pa dash 300-1000 eur vishe i miran si....

                                Comment

                                Working...
                                X