Prvo i osnovno je znati o cemu se prica! Sapa 1 je zapravo kopija lavlje kandze samo sa losijom bravom,nakon izrade lavlje kandze sa zeder kljucem-zeder bravom pojavljuje se ista sapa(sapa 2) samo sa dodatnom jos jednom bravom koja ima neku klapnu na prvoj bravi i ona prekrije drugu bravu! Znaci sapa 2 ima dve brave i dva razlicita kljuca,prvo otkljucas jednu bravu da bi oslobodio drugu pa onda otkljucas drugu da bi skinuo uredjaj sa volana!
Nisi u pravu. Shapa 1 ili Lavlja shapa je Lavlja kandza na koju je dodata jos jedna manja brava. Zaljucavanjem te manje brave zatvara se pristup glavnoj bravi, dakle kljuc ne moze da udje u glavnu bravu jer je preko nje metalni poklopac. To je izmislio "plagijator" sa Bez. kose koji je inace nekada zajedno radio sa inovatorom. Ukrao mu je ideju za Lavlju kandzu i zbog toga su sedugo vukli po sudovima.
Shapa 2 ili Shapa sistem je slican sistem kao Zeder, isto se montira na letvu volana. Prodaje je pomenuti plagijator i koliko znam nijedan auto nije ukraden sa tim sistemom.
Shapa 2 ili Shapa sistem je slican sistem kao Zeder, isto se montira na letvu volana. Prodaje je pomenuti plagijator i koliko znam nijedan auto nije ukraden sa tim sistemom.
Verovatno zato sto se retko ko odluci na ugrdnju iste.
Iskreno,nisam cuo niti znam jednu osobu koja je Sapa sistem ugradila u svoj auto,svi se odluce za Zeder.
Nisi u pravu. Shapa 1 ili Lavlja shapa je Lavlja kandza na koju je dodata jos jedna manja brava.
Shapa 2 ili Shapa sistem je slican sistem kao Zeder, isto se montira na letvu volana.
U pravu sam ,ti gresis! Uostalom ako neverujes pozovi "plagijatora" firma je Joker i pitaj sta je: Lavlja sapa,Lavlja sapa 2 i Sapa sistem! To su tri razlicita proizvoda od kojih prva dva rade na istom principu samo jedan ima dve brave
Originally posted by Wooodoo
Prodaje je pomenuti plagijator i koliko znam nijedan auto nije ukraden sa tim sistemom.
Kako objasnjavas cinjenicu da je na Sapa sistemu(kopiji Zedera) najobicniji keso kljuc i to stare generacije,a da jos uvek nije obijen!?
Svaki drugi bravar u Srbiji ima da ti otvori Sapu sad pa sad i to bez ostecenja,a zeder mooozda neko otvori u roku od par sati ali sigurno sa trajno ostecenom bravom!
@Djukic
Neradi se nista,znaci tvoja brava mora da se skine i ugradi druga s'tim sto demontaza ugradjene brave traje od 5-10 sati,a moze i duze u zavisnosti od auta.
@Mosler
Pa naravno da ga niko ne ugradjuje kad je sistem ,samo kad je volan u odredjenom jednom polozaju moze da se zakljuca dok sa zederom mozes zakljucati bravu u kojem god polozaju stoji volan sto znaci da ti kljuc od Sape mora biti posebno od kljuceva za paljenje kola kako bi mogao da okreces volan i zakljucavas bravu.
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Zivim 300 metara od "Jokera" i poznajem gazdu ali mi nije bas drag jer je pre par godina zbog njega ubijen moj prijatelj jer ga je ubica zamenio sa gazdom. Poznajem mnogo pre nego sto je poceo da se bavi zastitom automobila, bio je obican svercer.
Siguran sam da se na trzistu pojavio sa proizvodom istog imena kao "original" tj. Lavlja kandza. To je i bio jedan od razloga sporenja. Ali uopste nije bitno.
Ne mogu da objasnim nista u vezi Shapa sistema jer ga nisam imao u rukama,a i ne zanima me jer u kolima imam lavlju shapu.
Ono sto znam sigurno je da i kad se pomenuti Joker razbijao od posla nisu pravili visak kljuceva i da nije nijedan auto nije ukraden na taj nacin.
Ne znam kakva je situacija sa Zederom, ali kad sam polomio mali kljuc od dodatne brave na shapi otisao sam u servis koji je pravio kljuceve za Joker. Servis se nalazio u Zemunu kod ekonomske skole i lokacija nije bila nikakva tajna.
Pa "Dunav" osiguranje i Zeder imaju ugovor.
Svako ko ima zeder u autu prilikom osiguranja vozila sa ful kaskom dobija popust cinimi se od 20%.
E zbog tog popusta sam i ugradio zeder,nekoliko godina 20% i otplati se,znaci dobijem zeder za DZ
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Da u vreme kad je sefu DaimlerChryslera moguce ukrasti jedan od najbezbednijih auta vrednog 500.000 evra, u sred dana ispred kuce u mirnom kraju za 5 minuta i da ga nikad ne nadju, teza da je nemoguce ukrasti auto sa Zederom ili bilo kojom masovno rasirenom zastitom je smesna
potpuno se slazem.
usput,
svaki auto ima samo 4 tocka koji dodiruju zemlju, i svaki se jako lako odvoji sa ta 4 tocka od zemlje...dalje je samo pitanje vestine.
svaka brava i svaki sistem moze da se razbije, unisti, itd...samo je pitanjenakon unistenja koja je svrha, sta raditi dalje.
Da se nadovezem, citam u Blicu kako su Cumetu ukrali Cayenne u Bg....definitivno nista ne moze da spreci nekog da ukrade ono sto je naumio
Poenta price je u "normalnim" siroko rasprostranjenim automobilima. Mislim da je Lavlja kandza (sapa kako god) dovoljna za sve jeftine automobile do 5-6000E.
Zeder za sve ostale do neke cifre od 20.000E. Sve preko toga jeftnije je i bolje lopovima da nelupaju glavu. Jednostavno sacekaju gazdu da im otvori auto provozaju se s njim nekih 1-2km kad vide da sve lepo sljaka ostave ga na putu i odvezu se u noc. Mada mislim da se ovo drugacije tretira od "pozajmice" automobila...
Comment