Preporučujem servis u BGD, mislim da su najkorektniji!
Provaljen zeder ?!?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
..imam ugradjen Zeder na Bravi 1.6 16v...Kad sam zvao Zeder,rekli su mi da mesto ugradnje zavisi od marke vozila...da npr. VW rade tu...BMW-e u tom servisu i sl...Tako su mi dali adresu na Dorcolu,nekog njihovog servisa gde sam i ugradio...Za taj na sajmistu pricaju da je neki radnik davao podatke o kolima i pravio na kvarno trecu kopiju kljuca...spominjali su neke Dacie Logan koje su navodno tako bile ukradene...Ugradnja traje nekih 2-3 sata,sve lepo vrate nazad,nista ne zvecka,ne lupka,nije tezi volan [ kao sto je neko napisao da moze biti ] ,nikakve promene nema...nikad ne moze da se zakljuca u toku voznje [ posto je bilo i takvih neracionalnih strahova ]...Nikada nisam podmazao Zeder,nisu mi ni rekli da treba,a evo vec skoro 2 godine je na autu,i nista ne zvoni na njemu niti zvecka prilikom otkljucavanja i zakljucavanja...Zakljucavanje i otkljucavanje traje svega 2-3 sekunde
[ kad se naviknes posle par zakljucavanja ] tako da uopste nije cim...Nalazi se skroz dole,tamo gde ti je poluga za otvaranje haube...tako nisko na letvi volana...Cena je bila 200 evra...Zeder,i alarm koji je stavio prvi vlasnik...i to je to...Kad sam kupovao auto,hteo je da mi ostavi Bullock,ali sam mu se ljubazno zahvalio..
Sve preporuke za Zeder...
Comment
-
-
Takodje! Nema tu mnogo price da li je provaljen ili ne! Jednostavno, coveku koji radi na ugradnji, sa odgovarajucim alatom, a samim tim i dobrom lopovu treba 20-tak minuta da ga demontira, s tim sto mora da se radi sa otvorenim vratima! A auto se ne krade bas za 20min! A bas sam bio tu kad je bilo price o Bori na VG! Momka su zvali lopovi, platio 4000e za auto, i kad ga je uzeo brava je bila na mestu! On kaze da postoje dve varijante! Ili je zaboravio da zakljuca zeder, ili su narezali kljuc ljudi iz perionice!
Comment
-
-
Originally posted by neshaoct....nikad ne moze da se zakljuca u toku voznje [ posto je bilo i takvih neracionalnih strahova ]
Comment
-
-
pa to je KATASTROFA ako postoji mogucnost da se zablokira u toku voznje, to je pogibeljno. izem ti zeder. a inace mislim da je Tetak u pravu da je kombinacija meh. zastite i prekidaca dobra opcija. samo uvek su ljudi problem, sta ako samo 1 od radnika zedera radi za lopove i za pare im pravi 3. kljuc ili im pomaze da ga naprave sami, daje informacije ili sta ako autoelektricar koji vam ugradjuje skriveni prekidac za 200 evra kaze nekom lopovu gde i kako vam ga je ugradio.
Comment
-
-
-
Sve zastite na bazi kljuca su najlakse za lopove zato sto je kljuc/brava sistem na kome se specijalizuju vec nekoliko desetina godina.
Ne vidim razlog zasto ljudi misle da su sistemi sa kljucem pouzdaniji od nekih drugih.
Ako cak takozvano ceshljanie ne moze da otkljuca bravu tu je tzv. "bampovanje" koje otvara najsavremenije brave na vratima za kuce/stanove i tim pre otvara brave na zastiti volana/menjaca.Boost or bust...
Comment
-
-
ugradnja zedera u bilo koji auto osim AUDI/VW grupe je bacanje para.
Jedina pouzdana zastita je mehanicka + elektronska (jos jedan transponder na sakrivenom mestu) i eventulano izmestanje OBD prikljucka na neko skriveno mesto tipa gepek ili sta ti ja znam gde. U Porscheu recimo Q7 i ostale zasticuju tako sto ugradjuju Iglu za menjac u volan i izmestaju OBD.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Gledao sam ceo postupak namestanja zeder-a 3 puta jer u Nisu nemaju guzve! I sam mehanicar kaze da nije poenta u finti da se brava rasturi, vec u vremenu koje lopov mora da ulozi u posao! Kaze da njemu sa alatom treba 20-ak min da demontira bravu koju je on namestao. Pa po demontazi da opet usrafi volan, koji nije vezan sa tockovima! ljudi, ima tu posla, a auto se ne krade ni za minute, vec za sekunde! A nije mi jasno kako moze da se zakljuca Zeder sam kad prilikom zakljucavanja moras da gurnes kljuc u bravu i ulozis primetni napor da pritisnes bravu prema unutra (savladas oprugu) pre nego sto okrenes kljuc! Opet sve je moguce, ali
Comment
-
-
Od mehanicke zastite bih stavio samo nesto tipa blokade kocionog sistema, gde pri prvom pritisku kocnice ili kvacila se blokira sistem tj. kola koce i ostaju u takvom polozaju.
A inace mislim da je trenutno jedini dobar sistem zastite (ne racunam shlepovanje auta) sistem koji implementira kodove zastite u fabricki softver (EEPROM) a ON/OFF se proizvodi manipulacijama na rucicama recimo kruz-kontrole ili sl.Boost or bust...
Comment
-
-
pa onda lopovi izmene citav ecu...vec vidjeno..
kao sto neko rece vise manjih prekidaca napravice mu vecu glavobolju,nego bilo sta...pre desetak godina bio mi zet u poseti u sapcu,i imao je skriveni prekidac na volvou i samo je to ga spasilo...u pola noci su usli u dvoriste i otkljucali auto i poceli da ga verglaju...toliko dugo da su nas ukucane probudili i nisu uspeli da ukradu auto.."I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Po pravilu, kada se zakljucava Zeder, treba volan skroz smotati, i onda zakljucati bravu! Tako se stiti od slepanja, mada to niko ne postuje! A bas su tako odvukli Passata coveku iz Aleksinca ove godine! Otisao covek na sajam automobila, lopovi videli Ni table, nema Zeder-a i cao! Policija samo pretpostavlja po tragu guma da je autu zadnji deo bio podignut u vazduh prilikom kradje! Sve je to lepo sa prekidacima, ali, po meni, nista dok nazad ne vide "STOP ZEDER"
Comment
-
Comment