Originally posted by laki
American muscle cars i njihovi tuneri
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by lakihehe, ali nervira me jedna recenica koju ameri cesto izgovaraju kada pricaju o non-domestic cars a to je "small two liter engine" i to je recenica koja jasno definise razliku izmedju americkog i evropskog ukusa, za nas su veliki motori rezervisani za sportske automobile i luksuzne limuzine, a kod njih je to roba siroke potrosnje, odnosno nije nista neobicno da baba vozi auto sa 5.0 V8 masinom
Comment
-
-
Amerikanci gledaju svaki detalj. Mozda cup holder nije vazan na prvi pogled, ali je i te kako vazan. Jer se cesto desi da poneses kafu sa sobom kad ides na posao ili vodu kad ides na malo duzi put leti. Gde ces staviti ako nemas cup holder?
Comment
-
-
Iz filma Bad Boys sa Will Smith i Martin Lawrence.
Marcus Burnett: Hey man where-where-where's your cup holder?
Mike Lowrey: I don't have one.
Marcus Burnett: What the f- w'you mean you don't have one? Eighty thousand dollars for this car and you ain't got no damn cup holder?
Mike Lowrey: It's $105,000 and this happens to be one of the fastest production cars on the planet. Zero to sixty in four seconds, sweetie. It's a limited edition.
Marcus Burnett: You damn right it's limited. No cup holder, no back seat. Just a shiny dick with two chairs in it. I guess we the balls just draggin' the fuck along.
Comment
-
-
Originally posted by HorsepowerNemoj mi govoriti da Amerikanci i Srbi isto odrzavaju aute.
Nemoj tako "cisto jednostavnije price radi". Jeli istina ili ne. Da li samo Toyota i Honda beleze veliki rast ili su svi Japanci?
Znam dosta ljudi u Srbiji i upoznao sam dosta ljudi sa Balkana ovde u Americi. Kod njih je sve u znaku kvaliteta motora i donekle u cenama registracije (zavisno da li zive u Srbiji ili u Americi).
Kao sto sam rekao, Amerikanci gledaju svaki detalj. Mozda cup holder nije vazan na prvi pogled, ali je i te kako vazan. Jer se cesto desi da poneses kafu sa sobom kad ides na posao ili vodu kad ides na malo duzi put leti. Gde ces staviti ako nemas cup holder?
Da, Chrysler.
GM i Ford imaju pad, ali to je zato sto se SUV vozila dosta slabo prodaju koji vise nisu popularni kao sto su bili. Sad su u modi cross-overi koji imaju velicinu kao SUV, ali motor i potrosnju kao mali auti. Samo cekaj da 2007 Ford Edge izadje u prodaju. Napravice vecu revoluciju nego sto je Ford Explorer napravio u svetu SUV trzista pre 15 godina.
Ford Edge, 2007, jos jedan gas guzzler...OK, ja na to kazem samo cekaj...pa, recimo 2010 kad cena barela ode na 200$ pa kad Ameri ko ostatak sveta krenu da vode racuna o ekonomiji umesto cup holderima.
Po mom misljenju, jedine promene u narednih 15 godina ce biti Toyota koja ce postati broj 1 i Hyundai koji ce uci medju 5 najvecih.
Toyota ce biti prva u svetu, ali nece biti prva u Americi.
Vidis, Toyota je sada jaca nego ikada i ne pokazuje znake slabosti. Zasto onda mislis da daju izjave "povecavamo cene svojih vozila da pomognemo GM-u"? Zasto bi Toyota htela pomoci svom najvecem rivalu? Jer ih je strah. Jer se boje da se Americki kupci iz inata mogu okrenuti prema njima.
Ko mi garantuje? Pa eto da je moja keva imala Dodge Grand Caravan nebi joj nista bila u sudaru i imala bi nekoliko stotina dolara stete. Ovako je umalo poginula i imala $5,000 stete na autu.
Drugi deo - svako gleda sebe. Znaci GM nebi trebao praviti full-size SUV koji se odlicno prodaju zasto sto Toyota pravi male aute koji nemaju sanse u sudarima protiv SUV? Zasto onda Toyota ne pocne praviti full-size SUV pa su onda jednaki u sudarima? Zasto bi se GM prilagodjavao ostalima? Zasto se ostali nebi prilagodili GM-u?
Imao sam 5 Americkih auta i bili su mi fenomenalni. I u buducnosti cu nastaviti da ih vozim. Jer daju najvise za svoju cenu.
Bio je 10/10 jer Japanci tada nisu ni pravili full-size pickupe, bili su samo Amerikanci na trzistu. Sada je situacija sledeca: Japanci 3 pickupa (Toyota Tundra, Nissan Titan, Honda Ridgeline), Amerikanci 3 pickupa (Chevrolet Silverado/GMC Sierra, Ford F-Series, Dodge Ram). Znaci i jedni i drugi imaju po 3 pickupa.
A po cemu dolazis do zakljucka da ce Amerikanci placati gorivo kao svi ostali? Nije se desilo do sada, nece se ni desiti.
ako bi se drugacije prodalo 17+ miliona auta u Americi godisnje?
Mozda kad udjem u oba mozda i X5 bude izgledao bolje (u sta sumnjam jer Navigatora obozavam). Ali bi voleo da vidim kako ce smestiti 7 osoba u X5. Ili kako ces povuci camac od 6,000 pounda.
Zajebi auto ma koliko on bio dobro uradjen ako on nemoze da obavi svoj posao
Comment
-
-
Originally posted by HorsepowerOriginally posted by lakihehe, ali nervira me jedna recenica koju ameri cesto izgovaraju kada pricaju o non-domestic cars a to je "small two liter engine" i to je recenica koja jasno definise razliku izmedju americkog i evropskog ukusa, za nas su veliki motori rezervisani za sportske automobile i luksuzne limuzine, a kod njih je to roba siroke potrosnje, odnosno nije nista neobicno da baba vozi auto sa 5.0 V8 masinom
pozdrav
Comment
-
-
Nisi ni svestan koliko tvoji stavovi odrazavaju tipicno americke niske kriterijume za vozilo odnosno ono sto se od njega trazi
Da ima cup holdere, da bude veliko ko pola planine, oooogromna neefikasna motorcina (kad je vec gorivo dzaba), ismevanje svega sto nije American Way (iako je ostatku sveta jasno da ste u stvari VI ti koji ste u debelom krivu), itd...
Vidi, koliko god ovo bila iscrpna diskusija, vidim da nekima ni cinjenice nisu diviljne da stvari prihvate onakvim kakve one jesu, tako da bih sebi sada rado ustedeo sate i sate i stranice kucanja, za koje sam sad siguran da bi bile potpuno uzaludne
Uzivaj.
Comment
-
-
Originally posted by lakiOriginally posted by HorsepowerOriginally posted by lakihehe, ali nervira me jedna recenica koju ameri cesto izgovaraju kada pricaju o non-domestic cars a to je "small two liter engine" i to je recenica koja jasno definise razliku izmedju americkog i evropskog ukusa, za nas su veliki motori rezervisani za sportske automobile i luksuzne limuzine, a kod njih je to roba siroke potrosnje, odnosno nije nista neobicno da baba vozi auto sa 5.0 V8 masinom
pozdrav
Tu sliku sto sam napisao mozes naci svuda po netu.
Comment
-
-
Originally posted by HorsepowerJos jednom da ponovim: kad mi Japanske ili Evropske kompanije ponuded cene i performance kao i Americke kompanije, promenicu misljenje o njima preko noci. Ali za sada meni Amerikanac nudi vise za manje novca.
Vec smo apsolvirali ZASTO ovo gore navedeno nece moci da se desi.Zato sto se ne zadovoljava svako da samo stavi kamionski motor na (kako @206 rece) zapreznu prikolicu i teraj - kod prozivodnje AUTOMOBILA ima malo vise od toga.Kad bi svi ostali brinuli SAMO o ccm i hp...cene bi bile manje nego kod amera.NEgo hvala bogu pa jedan deo planete ide uzlaznom putanjom i radi se na "perfekciji".
Npr..uporedio si Z350 i Mustang.Prvo cena nije 3k dolara nego 1k - Mustang je 25k u najjacoj verziji (300hp) dok Nissan jeste 26k u osnovnoj, ali osnovna i najskuplja verzija imaju ISTI motor samo su dodaci na\u autu drugaciji.E sad...ti si toliko ogranicen (sto se i vidi iz prilozenih postova) da ne razumes da je 287hp "pod kontrolom" mocnije nego "razuzdanih" 300hp.A druga stvar sto se tice tvoje ogranicenosti je sto se izgleda nikad nisi provozao "kako treba" u nekom sportskom japancu...naucio bi ITEKAKO da postujes stabilnost\vesanje na PRVOM mestu...o drugim stvarima da ne pricam.Jesi li se nekad vozio u EVOlutionu ili Sti-u...M?Probaj...uzmi od nekog druga (ako se yuopste druzis sa nekim ko vozi japanske aute)...uleti u krivinu...stisakaj gas...oseti G-silu...oseti kako je voziti auto koji koliko god stiskas gas o ostaje prikovan za zemlju...pa onsda stanes jer ti se od pritiska zamutilo pred ocima
Posle takvog iskustva mozemo da pricamo o postovanju industrije koja je TOTALNO zanemarila isto.
Comment
-
-
Originally posted by HorsepowerMozda cup holder nije vazan na prvi pogled, ali je i te kako vazan. Jer se cesto desi da poneses kafu sa sobom kad ides na posao ili vodu kad ides na malo duzi put leti. Gde ces staviti ako nemas cup holder?
@Alt+64
Ja takodje neznam sta ti je u ovome toliko smesno....ja sam...ne sokiran....ja sam PARALISAN
Comment
-
-
I kakve sad to veze ima sa kvalitetom americkih auta??
Pricam i o ostatku Evrope i sveta, mani Srbiju. To takodje nema nikakve veze sa kvalitetom amerikanaca. Ne znam koji auto vise nema cup holder, ali on nikome u normalnom svetu nije kriterijum kupovine...
A Daimler/Chrysler kao grupacija belezi katastrofalne rezultate, sigurno ne zaslugom Mercedesa, pre bih rekao naporima da od Chryslera napravi nesto sto makar donekle lici na auto, ali po OGROMNU cenu za celu grupaciju. Cvrc.
Ford Edge, 2007, jos jedan gas guzzler...OK, ja na to kazem samo cekaj...pa, recimo 2010 kad cena barela ode na 200$ pa kad Ameri ko ostatak sveta krenu da vode racuna o ekonomiji umesto cup holderima.
Edge ima samo 3.5L motor i ne trosi nista manje nego na primer Toyota 4Runner ili cak Toyota Camry sa V6 motorom.
Toyota je vec broj 1 i ne vidim zasto bi ih bilo strah od bilo cega...? I nema tog inata koji ce, na duze vremenske staze suprotstavljen ekonomskim razlozima, okrenuti BILO koga inferiornom proizvodu. Pa cak ni u Americi.
Sto bi advokati rekli, circumstential, hearsay itd...Kako znas? Lepo ti rekoh, uporedi sigurnosne testove americkih automobila i ostatka sveta.
A ostali se nece prilagodjavati GM-u jer su u poziciji da diktiraju uslove, tako da ce GM morati da se, KONACNO, prilagodi ostatku sveta.
Zavisi sta ocekujes od auta i cime se zadovoljavas.
E to sam i hteo da cujem od tebe. Pa sta ti to govori, onda? Pobedjuju ih u sopstvenoj igri na sopstvenom terenu, dakle mora da rade nesto kako treba, a da "domacin" u necemu gresi. Razmisli malo o tome.
I jedni i drugi imaju po 3 pickupa. Dok jedni prodaju 9, drugi prodaju 1. Gde tu pobednik (onaj ko proda 9 pickupa) gresi?
Uporedi cenu goriva pre 10 godina i sada. To je, na svu srecu, cinjenica koju ce amerikanci, uprkos nadobudnom stavu da se svetski problemi njih ne ticu, ipak morati da prihvate. Nafte nestaje, bice je sve manje, kostace sve vise. Pa i u Americi. Sve je vise ratova potrebno voditi da se obezbedi jeftina nafta, sve se teze dolazi do proizvoda kojeg je sve manje. Polako, zivi bili pa videli.
To o cemu ti pricas nije merilo kvaliteta nego upotrebne vrednosti, koja direktno zavisi od onoga za sta auto i koristis. Stanovnik New Yorka tesko da ce imati iste kriterijume kao ti posto ce camac od 6000 pounda vuci jednom na sveto nikad.
Opet, zavisi od definicije "posla" sto i dalje nema nikakve veze sa kvalitetom auta, i tako idemo u krug u krug... Sarkazam
Comment
-
-
Originally posted by Skyline GT-ROriginally posted by HorsepowerJos jednom da ponovim: kad mi Japanske ili Evropske kompanije ponuded cene i performance kao i Americke kompanije, promenicu misljenje o njima preko noci. Ali za sada meni Amerikanac nudi vise za manje novca.
Vec smo apsolvirali ZASTO ovo gore navedeno nece moci da se desi.Zato sto se ne zadovoljava svako da samo stavi kamionski motor na (kako @206 rece) zapreznu prikolicu i teraj - kod prozivodnje AUTOMOBILA ima malo vise od toga.Kad bi svi ostali brinuli SAMO o ccm i hp...cene bi bile manje nego kod amera.NEgo hvala bogu pa jedan deo planete ide uzlaznom putanjom i radi se na "perfekciji".
Npr..uporedio si Z350 i Mustang.Prvo cena nije 3k dolara nego 1k - Mustang je 25k u najjacoj verziji (300hp) dok Nissan jeste 26k u osnovnoj, ali osnovna i najskuplja verzija imaju ISTI motor samo su dodaci na\u autu drugaciji.E sad...ti si toliko ogranicen (sto se i vidi iz prilozenih postova) da ne razumes da je 287hp "pod kontrolom" mocnije nego "razuzdanih" 300hp.A druga stvar sto se tice tvoje ogranicenosti je sto se izgleda nikad nisi provozao "kako treba" u nekom sportskom japancu...naucio bi ITEKAKO da postujes stabilnost\vesanje na PRVOM mestu...o drugim stvarima da ne pricam.Jesi li se nekad vozio u EVOlutionu ili Sti-u...M?Probaj...uzmi od nekog druga (ako se yuopste druzis sa nekim ko vozi japanske aute)...uleti u krivinu...stisakaj gas...oseti G-silu...oseti kako je voziti auto koji koliko god stiskas gas o ostaje prikovan za zemlju...pa onsda stanes jer ti se od pritiska zamutilo pred ocima
Posle takvog iskustva mozemo da pricamo o postovanju industrije koja je TOTALNO zanemarila isto.
$25,000 je osnovna cena Mustanga GT.
350Z se nemoze naci ispod $27,700 i to u onoj najosnovnijoj verziji.
Stabilonost ne igra veliku ulogu u Americi. Znaci ako ces prodavati auto u Americi - ili se prilagodi Americkom trzistu ili ces propasti. I Mazda RX-7 i Toyota Supra su bili auti koji su imali slicne karakteristike kao 350Z. Gde su danas? Zar ti MX-7 i Supra nisu dovoljni dokaz sta uspeva u Americi, a sta ne?
Comment
-
-
Originally posted by HorsepowerOvo je sjajno.
Sto se tice cene benzina- vidis i sam da se u Americi zakuvalo gadno. Nisu dzabe uleteli bas u Irak. Sto ne u Jemen,odatle im krv piju na slamcicu?
Osim toga porez na gorivo u SAD je ako se ne varam oko 6% ili mozda 12%. U Evropi je oko 150-200%. Na razlicite nacine popunjavaju budzete za socijalne stvari.
Koliko je sada galon skuplji nego pre 3-4 godine? Mislim da je 2 ili 3 puta.
Zasto su napravili Baby Hummer? Zato sto niko nije hteo vise da kupuje ono cudoviste koje trosi kao tenk. Moras da priznas i da mu je vrlo los kvalitet zavrsne obrade.Brzo pocinje da rdja a i ne moze bas mnogo ljudi da stane.
Sledeca verzija X5 sa 7 sedista.
Horspower, nemoj samo da se ljutis ako neki od kolega clanova foruma imaju malo ostriji jezik. I sam znas da je kod Srba fitilj kratak a barut suv pogotovo na recimaBoost or bust...
Comment
-
-
Naravno da se ne ljutim na ikoga, bez obzira sta napisali ili cak opsovali. U zivotu obicno imam manu da brzo "planem" i naljutim se, ali na netu nisam takav.
Nego, H3 je namenjen onima koji traze jeftinije auto, jer su H2 i posebno H1 mnogo skupi. Nije sve u potrosnji jer onaj ko ima $$$ za H1 i H2 imace za gorivo bez problema.
Americki auto generalno malo rdjaju. Ja sam jedno vreme imao 1991 Ford Taurusa koji nikad nije odrzavan, nikad drzan u garazi. Vozio ga je ko stigne, samo sipali gorivo u njega i menjali ulje (uvek kasnije nego sto je trebalo). Ali je palio svako jutro i kad sam ga prodao nije imao ni malo rdje.
Comment
-
Comment