American muscle cars i njihovi tuneri

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    #61
    Originally posted by laki
    izvini ali ne mogu da precutim ovo za sigurnost, znaci toyotin je problem sto umesto yarisa nisu napravili ogromni gas-guzzling SUV? Ja ne mogu da verujem, ti hoces da kazes da neko ko u americi kupi mali auto da je ******, neko ko ne zeli da pisa gorivo okolo radi neke sigurnosti... veoma je sebicno takvo razmisljanje... u americi nije ni malo neobicno da neko kako bi prevezao samo sebe vozi kanturinu od 4 tone koja trosi 30-40 litara, bio sam u L.A-u i na auto putu se u 95% automobila vozi samo jedna osoba, oni su pokusali da to srede time sto su izmislili "car-pool lane" koja je skoro uvek prazna, ali to nije moja poenta, nego to da ako se svi voze u praznim kolima koji ce im k...c ogromni ili bilo kakav drugaciji SUV?
    Ne, ne kazem da je ******, ali kazem da ne ocekuju od nekog drugog da promeni svoj stil da bi udovoljio velikom rivalu.

    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      #62
      Originally posted by laki
      hehe, ali nervira me jedna recenica koju ameri cesto izgovaraju kada pricaju o non-domestic cars a to je "small two liter engine" i to je recenica koja jasno definise razliku izmedju americkog i evropskog ukusa, za nas su veliki motori rezervisani za sportske automobile i luksuzne limuzine, a kod njih je to roba siroke potrosnje, odnosno nije nista neobicno da baba vozi auto sa 5.0 V8 masinom

      Comment

      • alt+64
        CBC Senator XXL
        • 27.02.2006
        • 571
        • bgd

        #63
        Amerikanci gledaju svaki detalj. Mozda cup holder nije vazan na prvi pogled, ali je i te kako vazan. Jer se cesto desi da poneses kafu sa sobom kad ides na posao ili vodu kad ides na malo duzi put leti. Gde ces staviti ako nemas cup holder?

        Comment

        • Horsepower
          CBC Senator XXL
          • 29.12.2005
          • 2000

          #64
          Hajde mi reci sta je toliko smesno da se i ja smejem sa tobom?

          Comment

          • Horsepower
            CBC Senator XXL
            • 29.12.2005
            • 2000

            #65
            Iz filma Bad Boys sa Will Smith i Martin Lawrence.

            Marcus Burnett: Hey man where-where-where's your cup holder?
            Mike Lowrey: I don't have one.
            Marcus Burnett: What the f- w'you mean you don't have one? Eighty thousand dollars for this car and you ain't got no damn cup holder?
            Mike Lowrey: It's $105,000 and this happens to be one of the fastest production cars on the planet. Zero to sixty in four seconds, sweetie. It's a limited edition.
            Marcus Burnett: You damn right it's limited. No cup holder, no back seat. Just a shiny dick with two chairs in it. I guess we the balls just draggin' the fuck along.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #66
              Originally posted by Horsepower
              Nemoj mi govoriti da Amerikanci i Srbi isto odrzavaju aute.
              I kakve sad to veze ima sa kvalitetom americkih auta??

              Nemoj tako "cisto jednostavnije price radi". Jeli istina ili ne. Da li samo Toyota i Honda beleze veliki rast ili su svi Japanci?
              Toyota i Honda. Ostali su marginalni a ovo dvoje vise nego dovoljni da zabibere corbu.

              Znam dosta ljudi u Srbiji i upoznao sam dosta ljudi sa Balkana ovde u Americi. Kod njih je sve u znaku kvaliteta motora i donekle u cenama registracije (zavisno da li zive u Srbiji ili u Americi).
              Kao sto sam rekao, Amerikanci gledaju svaki detalj. Mozda cup holder nije vazan na prvi pogled, ali je i te kako vazan. Jer se cesto desi da poneses kafu sa sobom kad ides na posao ili vodu kad ides na malo duzi put leti. Gde ces staviti ako nemas cup holder?
              Pricam i o ostatku Evrope i sveta, mani Srbiju. To takodje nema nikakve veze sa kvalitetom amerikanaca. Ne znam koji auto vise nema cup holder, ali on nikome u normalnom svetu nije kriterijum kupovine...

              Da, Chrysler.
              GM i Ford imaju pad, ali to je zato sto se SUV vozila dosta slabo prodaju koji vise nisu popularni kao sto su bili. Sad su u modi cross-overi koji imaju velicinu kao SUV, ali motor i potrosnju kao mali auti. Samo cekaj da 2007 Ford Edge izadje u prodaju. Napravice vecu revoluciju nego sto je Ford Explorer napravio u svetu SUV trzista pre 15 godina.
              A Daimler/Chrysler kao grupacija belezi katastrofalne rezultate, sigurno ne zaslugom Mercedesa, pre bih rekao naporima da od Chryslera napravi nesto sto makar donekle lici na auto, ali po OGROMNU cenu za celu grupaciju. Cvrc.

              Ford Edge, 2007, jos jedan gas guzzler...OK, ja na to kazem samo cekaj...pa, recimo 2010 kad cena barela ode na 200$ pa kad Ameri ko ostatak sveta krenu da vode racuna o ekonomiji umesto cup holderima.

              Po mom misljenju, jedine promene u narednih 15 godina ce biti Toyota koja ce postati broj 1 i Hyundai koji ce uci medju 5 najvecih.
              Toyota ce biti prva u svetu, ali nece biti prva u Americi.
              Vidis, Toyota je sada jaca nego ikada i ne pokazuje znake slabosti. Zasto onda mislis da daju izjave "povecavamo cene svojih vozila da pomognemo GM-u"? Zasto bi Toyota htela pomoci svom najvecem rivalu? Jer ih je strah. Jer se boje da se Americki kupci iz inata mogu okrenuti prema njima.
              Toyota je vec broj 1 i ne vidim zasto bi ih bilo strah od bilo cega...? I nema tog inata koji ce, na duze vremenske staze suprotstavljen ekonomskim razlozima, okrenuti BILO koga inferiornom proizvodu. Pa cak ni u Americi.

              Ko mi garantuje? Pa eto da je moja keva imala Dodge Grand Caravan nebi joj nista bila u sudaru i imala bi nekoliko stotina dolara stete. Ovako je umalo poginula i imala $5,000 stete na autu.
              Sto bi advokati rekli, circumstential, hearsay itd...Kako znas? Lepo ti rekoh, uporedi sigurnosne testove americkih automobila i ostatka sveta.

              Drugi deo - svako gleda sebe. Znaci GM nebi trebao praviti full-size SUV koji se odlicno prodaju zasto sto Toyota pravi male aute koji nemaju sanse u sudarima protiv SUV? Zasto onda Toyota ne pocne praviti full-size SUV pa su onda jednaki u sudarima? Zasto bi se GM prilagodjavao ostalima? Zasto se ostali nebi prilagodili GM-u?
              Zato sto zakon jaceg u ovom slucaju ne znaci da ce nesto moci da prodje. Toyota nece da pravi proizvod koji, osim velicine, nema NISTA i apsolutno nista vredno pomena. A ostali se nece prilagodjavati GM-u jer su u poziciji da diktiraju uslove, tako da ce GM morati da se, KONACNO, prilagodi ostatku sveta. Stvar je u tome sto i SUV moze da se napravi da ude kompatibilan sa manjim autima, samo sto GM ocigledno nece da se potrudi da napravi tako nesto, jer je mogao da radi sta god mu se cefne. Vise ne moze i morace to da menja.

              Imao sam 5 Americkih auta i bili su mi fenomenalni. I u buducnosti cu nastaviti da ih vozim. Jer daju najvise za svoju cenu.
              Zavisi sta ocekujes od auta i cime se zadovoljavas.

              Bio je 10/10 jer Japanci tada nisu ni pravili full-size pickupe, bili su samo Amerikanci na trzistu. Sada je situacija sledeca: Japanci 3 pickupa (Toyota Tundra, Nissan Titan, Honda Ridgeline), Amerikanci 3 pickupa (Chevrolet Silverado/GMC Sierra, Ford F-Series, Dodge Ram). Znaci i jedni i drugi imaju po 3 pickupa.
              E to sam i hteo da cujem od tebe. Pa sta ti to govori, onda? Pobedjuju ih u sopstvenoj igri na sopstvenom terenu, dakle mora da rade nesto kako treba, a da "domacin" u necemu gresi. Razmisli malo o tome.

              A po cemu dolazis do zakljucka da ce Amerikanci placati gorivo kao svi ostali? Nije se desilo do sada, nece se ni desiti.
              Uporedi cenu goriva pre 10 godina i sada. To je, na svu srecu, cinjenica koju ce amerikanci, uprkos nadobudnom stavu da se svetski problemi njih ne ticu, ipak morati da prihvate. Nafte nestaje, bice je sve manje, kostace sve vise. Pa i u Americi. Sve je vise ratova potrebno voditi da se obezbedi jeftina nafta, sve se teze dolazi do proizvoda kojeg je sve manje. Polako, zivi bili pa videli.

              ako bi se drugacije prodalo 17+ miliona auta u Americi godisnje?
              Sto od pocetka i pokusavam da ti objasnim je da se struktura prodatih auta menja, kao i ocekivanja koja se stavljaju pred auta koja se kupuju.

              Mozda kad udjem u oba mozda i X5 bude izgledao bolje (u sta sumnjam jer Navigatora obozavam). Ali bi voleo da vidim kako ce smestiti 7 osoba u X5. Ili kako ces povuci camac od 6,000 pounda.
              To o cemu ti pricas nije merilo kvaliteta nego upotrebne vrednosti, koja direktno zavisi od onoga za sta auto i koristis. Stanovnik New Yorka tesko da ce imati iste kriterijume kao ti posto ce camac od 6000 pounda vuci jednom na sveto nikad.

              Zajebi auto ma koliko on bio dobro uradjen ako on nemoze da obavi svoj posao
              Opet, zavisi od definicije "posla" sto i dalje nema nikakve veze sa kvalitetom auta, i tako idemo u krug u krug...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • zola_
                CBC Senator XXL
                • 24.06.2006
                • 319
                • Novi Beograd

                #67
                Originally posted by Horsepower
                Originally posted by laki
                hehe, ali nervira me jedna recenica koju ameri cesto izgovaraju kada pricaju o non-domestic cars a to je "small two liter engine" i to je recenica koja jasno definise razliku izmedju americkog i evropskog ukusa, za nas su veliki motori rezervisani za sportske automobile i luksuzne limuzine, a kod njih je to roba siroke potrosnje, odnosno nije nista neobicno da baba vozi auto sa 5.0 V8 masinom
                Izvini do sada sam samo kapirao da mnogo volis americka kola i da samo malo subjektivnije iznosis cinjenice, ali sam sada uveren da si totalno nerazuman covek i da sa tobom bilo kakve iole normalne rasprave nema.
                pozdrav

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #68
                  Nisi ni svestan koliko tvoji stavovi odrazavaju tipicno americke niske kriterijume za vozilo odnosno ono sto se od njega trazi

                  Da ima cup holdere, da bude veliko ko pola planine, oooogromna neefikasna motorcina (kad je vec gorivo dzaba), ismevanje svega sto nije American Way (iako je ostatku sveta jasno da ste u stvari VI ti koji ste u debelom krivu), itd...

                  Vidi, koliko god ovo bila iscrpna diskusija, vidim da nekima ni cinjenice nisu diviljne da stvari prihvate onakvim kakve one jesu, tako da bih sebi sada rado ustedeo sate i sate i stranice kucanja, za koje sam sad siguran da bi bile potpuno uzaludne

                  Uzivaj.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    #69
                    Originally posted by laki
                    Originally posted by Horsepower
                    Originally posted by laki
                    hehe, ali nervira me jedna recenica koju ameri cesto izgovaraju kada pricaju o non-domestic cars a to je "small two liter engine" i to je recenica koja jasno definise razliku izmedju americkog i evropskog ukusa, za nas su veliki motori rezervisani za sportske automobile i luksuzne limuzine, a kod njih je to roba siroke potrosnje, odnosno nije nista neobicno da baba vozi auto sa 5.0 V8 masinom
                    Izvini do sada sam samo kapirao da mnogo volis americka kola i da samo malo subjektivnije iznosis cinjenice, ali sam sada uveren da si totalno nerazuman covek i da sa tobom bilo kakve iole normalne rasprave nema.
                    pozdrav
                    To sam u sali postavio sliku na osnovu onoga sto si napisao.

                    Tu sliku sto sam napisao mozes naci svuda po netu.

                    Comment

                    • Skyline GT-R
                      CBC Senator XXL
                      • 13.02.2005
                      • 806
                      • Chicago - My Kind Of Town

                      #70
                      Originally posted by Horsepower
                      Jos jednom da ponovim: kad mi Japanske ili Evropske kompanije ponuded cene i performance kao i Americke kompanije, promenicu misljenje o njima preko noci. Ali za sada meni Amerikanac nudi vise za manje novca.
                      Celokupno tvoje poimanje stvari je katastrofa, no, samo par reci na ovo.

                      Vec smo apsolvirali ZASTO ovo gore navedeno nece moci da se desi.Zato sto se ne zadovoljava svako da samo stavi kamionski motor na (kako @206 rece) zapreznu prikolicu i teraj - kod prozivodnje AUTOMOBILA ima malo vise od toga.Kad bi svi ostali brinuli SAMO o ccm i hp...cene bi bile manje nego kod amera.NEgo hvala bogu pa jedan deo planete ide uzlaznom putanjom i radi se na "perfekciji".
                      Npr..uporedio si Z350 i Mustang.Prvo cena nije 3k dolara nego 1k - Mustang je 25k u najjacoj verziji (300hp) dok Nissan jeste 26k u osnovnoj, ali osnovna i najskuplja verzija imaju ISTI motor samo su dodaci na\u autu drugaciji.E sad...ti si toliko ogranicen (sto se i vidi iz prilozenih postova) da ne razumes da je 287hp "pod kontrolom" mocnije nego "razuzdanih" 300hp.A druga stvar sto se tice tvoje ogranicenosti je sto se izgleda nikad nisi provozao "kako treba" u nekom sportskom japancu...naucio bi ITEKAKO da postujes stabilnost\vesanje na PRVOM mestu...o drugim stvarima da ne pricam.Jesi li se nekad vozio u EVOlutionu ili Sti-u...M?Probaj...uzmi od nekog druga (ako se yuopste druzis sa nekim ko vozi japanske aute )...uleti u krivinu...stisakaj gas...oseti G-silu...oseti kako je voziti auto koji koliko god stiskas gas o ostaje prikovan za zemlju...pa onsda stanes jer ti se od pritiska zamutilo pred ocima Posle takvog iskustva mozemo da pricamo o postovanju industrije koja je TOTALNO zanemarila isto.

                      Comment

                      • Skyline GT-R
                        CBC Senator XXL
                        • 13.02.2005
                        • 806
                        • Chicago - My Kind Of Town

                        #71
                        Originally posted by Horsepower
                        Mozda cup holder nije vazan na prvi pogled, ali je i te kako vazan. Jer se cesto desi da poneses kafu sa sobom kad ides na posao ili vodu kad ides na malo duzi put leti. Gde ces staviti ako nemas cup holder?
                        @horsepower....izvini..jel ti to mene\nas.....********S ovde ili...

                        @Alt+64
                        Ja takodje neznam sta ti je u ovome toliko smesno....ja sam...ne sokiran....ja sam PARALISAN

                        Comment

                        • Horsepower
                          CBC Senator XXL
                          • 29.12.2005
                          • 2000

                          #72
                          I kakve sad to veze ima sa kvalitetom americkih auta??
                          Kako se ti ponasas prema autu - tako ce se i auto ponasati prema tebi.

                          Pricam i o ostatku Evrope i sveta, mani Srbiju. To takodje nema nikakve veze sa kvalitetom amerikanaca. Ne znam koji auto vise nema cup holder, ali on nikome u normalnom svetu nije kriterijum kupovine...
                          Sto mani Srbiju? To nije deo Evrope?

                          A Daimler/Chrysler kao grupacija belezi katastrofalne rezultate, sigurno ne zaslugom Mercedesa, pre bih rekao naporima da od Chryslera napravi nesto sto makar donekle lici na auto, ali po OGROMNU cenu za celu grupaciju. Cvrc.

                          Ford Edge, 2007, jos jedan gas guzzler...OK, ja na to kazem samo cekaj...pa, recimo 2010 kad cena barela ode na 200$ pa kad Ameri ko ostatak sveta krenu da vode racuna o ekonomiji umesto cup holderima.
                          Chrysler u Americi belezi rast prodaje.

                          Edge ima samo 3.5L motor i ne trosi nista manje nego na primer Toyota 4Runner ili cak Toyota Camry sa V6 motorom.

                          Toyota je vec broj 1 i ne vidim zasto bi ih bilo strah od bilo cega...? I nema tog inata koji ce, na duze vremenske staze suprotstavljen ekonomskim razlozima, okrenuti BILO koga inferiornom proizvodu. Pa cak ni u Americi.
                          Zasto onda daju izjave "Zelimo da pomognemo GM", "Povecavamo cene svojih vozila da pomognemo GM-u". Zasto bi iko hteo da pomogne rivalu?

                          Sto bi advokati rekli, circumstential, hearsay itd...Kako znas? Lepo ti rekoh, uporedi sigurnosne testove americkih automobila i ostatka sveta.
                          Kako znam? Pa jesam li napisao da je sudar bio izmedju Grand Caravan i Camry? Eto kako znam.

                          A ostali se nece prilagodjavati GM-u jer su u poziciji da diktiraju uslove, tako da ce GM morati da se, KONACNO, prilagodi ostatku sveta.
                          Nece se GM nikom prilagodjavati. Dovoljno je samo da ukine zdrastveno osiguranje i visoke penzije onima koji su ceo zivot radili za GM. I eto njih ponovo u vrhu.

                          Zavisi sta ocekujes od auta i cime se zadovoljavas.
                          Ocekujem da je koliko-toliko mocan, da ima dosta opreme, da trosi umereno, da ima dovoljno mesta za barem 4 osobe i da pritom ne kosta mnogo. Zadnja vuca i manualni menjac se kod mene sporazumevaju.

                          E to sam i hteo da cujem od tebe. Pa sta ti to govori, onda? Pobedjuju ih u sopstvenoj igri na sopstvenom terenu, dakle mora da rade nesto kako treba, a da "domacin" u necemu gresi. Razmisli malo o tome.
                          Ili ja nisam dobro napisao ono ili ti nisi dobro shvatio.
                          I jedni i drugi imaju po 3 pickupa. Dok jedni prodaju 9, drugi prodaju 1. Gde tu pobednik (onaj ko proda 9 pickupa) gresi?

                          Uporedi cenu goriva pre 10 godina i sada. To je, na svu srecu, cinjenica koju ce amerikanci, uprkos nadobudnom stavu da se svetski problemi njih ne ticu, ipak morati da prihvate. Nafte nestaje, bice je sve manje, kostace sve vise. Pa i u Americi. Sve je vise ratova potrebno voditi da se obezbedi jeftina nafta, sve se teze dolazi do proizvoda kojeg je sve manje. Polako, zivi bili pa videli.
                          Cena goriva u Americi je 2 puta drasticno skakala - pocetkom 1970ih i krajem 1980ih. Oba puta je pala posle nekog vremena. Zasto bi sada bilo drugacije?

                          To o cemu ti pricas nije merilo kvaliteta nego upotrebne vrednosti, koja direktno zavisi od onoga za sta auto i koristis. Stanovnik New Yorka tesko da ce imati iste kriterijume kao ti posto ce camac od 6000 pounda vuci jednom na sveto nikad.
                          Onda taj stanovnik NY nece kupovati ogroman luksuzni SUV nego obican luksuzni auto.

                          Opet, zavisi od definicije "posla" sto i dalje nema nikakve veze sa kvalitetom auta, i tako idemo u krug u krug... Sarkazam
                          Pa eto, na primer, za sta je pickup napravljen? Zasto su pickupi generalno napravljeni? Moze li to da obavi? Ako moze to ga cini dobrim pickupom. Ako ne moze to ga cini losim pickupom. Kvalitet plastike interiora i slicni podatci ne igraju nikakvu ulogu.

                          Comment

                          • Horsepower
                            CBC Senator XXL
                            • 29.12.2005
                            • 2000

                            #73
                            Originally posted by Skyline GT-R
                            Originally posted by Horsepower
                            Jos jednom da ponovim: kad mi Japanske ili Evropske kompanije ponuded cene i performance kao i Americke kompanije, promenicu misljenje o njima preko noci. Ali za sada meni Amerikanac nudi vise za manje novca.
                            Celokupno tvoje poimanje stvari je katastrofa, no, samo par reci na ovo.

                            Vec smo apsolvirali ZASTO ovo gore navedeno nece moci da se desi.Zato sto se ne zadovoljava svako da samo stavi kamionski motor na (kako @206 rece) zapreznu prikolicu i teraj - kod prozivodnje AUTOMOBILA ima malo vise od toga.Kad bi svi ostali brinuli SAMO o ccm i hp...cene bi bile manje nego kod amera.NEgo hvala bogu pa jedan deo planete ide uzlaznom putanjom i radi se na "perfekciji".
                            Npr..uporedio si Z350 i Mustang.Prvo cena nije 3k dolara nego 1k - Mustang je 25k u najjacoj verziji (300hp) dok Nissan jeste 26k u osnovnoj, ali osnovna i najskuplja verzija imaju ISTI motor samo su dodaci na\u autu drugaciji.E sad...ti si toliko ogranicen (sto se i vidi iz prilozenih postova) da ne razumes da je 287hp "pod kontrolom" mocnije nego "razuzdanih" 300hp.A druga stvar sto se tice tvoje ogranicenosti je sto se izgleda nikad nisi provozao "kako treba" u nekom sportskom japancu...naucio bi ITEKAKO da postujes stabilnost\vesanje na PRVOM mestu...o drugim stvarima da ne pricam.Jesi li se nekad vozio u EVOlutionu ili Sti-u...M?Probaj...uzmi od nekog druga (ako se yuopste druzis sa nekim ko vozi japanske aute )...uleti u krivinu...stisakaj gas...oseti G-silu...oseti kako je voziti auto koji koliko god stiskas gas o ostaje prikovan za zemlju...pa onsda stanes jer ti se od pritiska zamutilo pred ocima Posle takvog iskustva mozemo da pricamo o postovanju industrije koja je TOTALNO zanemarila isto.
                            Americko trziste je najvece na svetu. Oni u Americi koji su se prilagodili Americkom trzistu (Toyota i Honda) su uspesni. Oni koji nisu (Volkswagen) su neuspesni.
                            $25,000 je osnovna cena Mustanga GT.
                            350Z se nemoze naci ispod $27,700 i to u onoj najosnovnijoj verziji.
                            Stabilonost ne igra veliku ulogu u Americi. Znaci ako ces prodavati auto u Americi - ili se prilagodi Americkom trzistu ili ces propasti. I Mazda RX-7 i Toyota Supra su bili auti koji su imali slicne karakteristike kao 350Z. Gde su danas? Zar ti MX-7 i Supra nisu dovoljni dokaz sta uspeva u Americi, a sta ne?

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #74
                              Originally posted by Horsepower
                              Ovo je sjajno.

                              Sto se tice cene benzina- vidis i sam da se u Americi zakuvalo gadno. Nisu dzabe uleteli bas u Irak. Sto ne u Jemen,odatle im krv piju na slamcicu?
                              Osim toga porez na gorivo u SAD je ako se ne varam oko 6% ili mozda 12%. U Evropi je oko 150-200%. Na razlicite nacine popunjavaju budzete za socijalne stvari.

                              Koliko je sada galon skuplji nego pre 3-4 godine? Mislim da je 2 ili 3 puta.

                              Zasto su napravili Baby Hummer? Zato sto niko nije hteo vise da kupuje ono cudoviste koje trosi kao tenk. Moras da priznas i da mu je vrlo los kvalitet zavrsne obrade.Brzo pocinje da rdja a i ne moze bas mnogo ljudi da stane.
                              Sledeca verzija X5 sa 7 sedista.

                              Horspower, nemoj samo da se ljutis ako neki od kolega clanova foruma imaju malo ostriji jezik. I sam znas da je kod Srba fitilj kratak a barut suv pogotovo na recima
                              Boost or bust...

                              Comment

                              • Horsepower
                                CBC Senator XXL
                                • 29.12.2005
                                • 2000

                                #75
                                Naravno da se ne ljutim na ikoga, bez obzira sta napisali ili cak opsovali. U zivotu obicno imam manu da brzo "planem" i naljutim se, ali na netu nisam takav.

                                Nego, H3 je namenjen onima koji traze jeftinije auto, jer su H2 i posebno H1 mnogo skupi. Nije sve u potrosnji jer onaj ko ima $$$ za H1 i H2 imace za gorivo bez problema.

                                Americki auto generalno malo rdjaju. Ja sam jedno vreme imao 1991 Ford Taurusa koji nikad nije odrzavan, nikad drzan u garazi. Vozio ga je ko stigne, samo sipali gorivo u njega i menjali ulje (uvek kasnije nego sto je trebalo). Ali je palio svako jutro i kad sam ga prodao nije imao ni malo rdje.

                                Comment

                                Working...
                                X