moguce je a je to onaj sto se covek povremeno pojavi na forumu, nasviran je prilicno.... puno jace motore ok 100+ je covek odbijao od sale...
PORSCHE
Collapse
X
-
Comment
-
-
Sta je ovo ?
Izgleda kao 930 sa branicima/spojlerima/felnama od 964 (+ zadnji spojler od Turba).
3000ccm ?
Koliko ja znam, poslednji 3.0 je bila Super Carrera u 930 karoseriji, pravljena do 1983ce.
Plus je cena prilicno niska.
Sve izgleda sumnjivo.
work in progress
Comment
-
-
Još i nije pokazao sliku otpozadi...
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Comment
-
-
Originally posted by starac vujadinNapakovan auto, za zaobilazenje...Frankenstajn.
Ko ne zna, na keca ce kaze 964 Turbo. Mmmmm... 964 Turbowork in progress
Comment
-
-
Pa, dobro...sto kazes - izgleda dobro za onog ko ne zna. Za onog ko iole zna videce mnostvo losih elemenata. Najzesce su mu hromirani okviri farova...Inace, pozadi se vidi po stop svetlu da je to 911 starije generacije.
Pre 3-4 meseci prodavao se u Jagodini izvanredan 911/964 za 14000. Auto spolja i iznutra izvanredan. Od ovog bolji 5 puta. Jedino ne znam za legalnost, ali inace auto je bio bombona.
Comment
-
-
Da.
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Comment
-
-
Boxter-prve generacije
Planiram da sledece sezone uzmem Boxtera ili BMW E46 cabrio posto su slicne cene, po konceptu su sasvim razliciti automobili iako su i jedan i drugi kabrioleti. Vise naginjem Boxteru da budem iskren.
Uzeo bih iskljucivo kola iz uvoza, sam cu otici i uzeti auto, posto mi ovi beogradski Boxteri nekako ne ulivaju poverenje, samo mi je dovoljno da pogledam vlasnika i sve mi je jasno
Onu osnovnu verziju od 2500 ccm i 200 ks bih zaobisao posto mi po nekim stranim forumima deluje da se nije dobro pokazao.
Mislim da su varijante od 2700 ccm i 3200 ccm optimalne. Ova od 2700 ccm moze da se nadje cenovno prihvatljiva za mene, 3200 su skuplje i ne mnogo jeftinije od carrere 996 za koju nazalost ne mogu jos uvek da se ispruzim, a carreru bih najvise voleo.
Citao sam da elektronika moze da zeza na Boxteru kao i paljenje. Ono sto me plasi to je sto je polozaj za upravljacem jako nizak, nikad nisam vozio te niske automobile, pa nemam uopste predstavu kako se to odrazava na svakodnevnu upotrebu.
Takodje jos nesto sto me brine je to sto je dvosed i uopste nemam predstavu koliko moze da se gurne sediste nazad s'obzirom da sam dvometras.
Comment
-
-
Ima solidnih Boxstera i kod nas. Ja znam za bar 3 koji su super. Naravno, vecina je losa.
Koliko pratim i taj osnovni motor nije los - relativno je stedljiv u odnosu na ono sto pruza, ali je sve u svemu slab za Boxstera. Ja se ne bih bunio ako bi naisao na neki dobar, ali je zbog svezijeg godista realnije traziti vece motore.
Boxster dosta hvale po pitanju prostora u kabini.
Najkriticnije oblasti za kvarove su elektrika i menjac-kvacilo, a ostali kvarovi su uglavnom plod loseg odrzavanja sto je, nazalost, cest slucaj cak i u Nemackoj.
Comment
-
Comment