Zashto dizeli ubijaju benzince

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vladd
    CBC Senator XXL
    • 09.07.2006
    • 581
    • NBG

    Ili je zakljucak, da je presudan "osecaj za feeling"

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      Ah, ovo je jedna od onih smislenih "filosofskih" tema...
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • Vladd
        CBC Senator XXL
        • 09.07.2006
        • 581
        • NBG

        Pa posto se argumenti precutno zanemaruju, meni lici na par drugacijih zivotnih situacija, kada sef pogleda svog zaposlenog, a na kompjuteru neki "projekat" a u bekgraundu przi pasijans, ili kada roditelj upadne u sobu i vidi dete "nad knjigom", a ispod knjige strip, osecaji su zadovoljstva, posledice su stvar "malera".
        Tako i zadovoljni vlasnik svoje "radne masine", kada god je pogleda na parkingu, obasja se ekonomikom i voznjom....

        Bez filozofije

        Poz.

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          Originally posted by brick
          na trištu koliko mogu da prebrojim masovna kompakt klasa je oboga?ena turbo benzinskim malim motorima-
          VW ima 1400 kubika 170KS
          Fiat 1400 ccm 120 ili 150KS
          Pežo, Citroen 1600ccm 160KS
          Opel 1600 ccm 155KS
          Reno ima isto neki 1600ccm turbak
          tih nekoliko proizvodja?a ?ine ve?inski udeo u prodaji automobila ukupno.

          ko nedostaje od velikih firmi,

          Toyota još nema turbo motor,
          Honda isto nema,
          Hyundai,
          Lada (stavio sam i njih jer produkcija je blizu milion vozila godišnje).

          onih 5 pobrojanih sa svojim sestrinskim firmama drže koliko 70-80% evropskog mas tržišta.

          u višoj klasi Saab i Volvo tradicionalno imaju ponudu turbo motora, BMW je probio led sa 335i verzijom, Mercedes se bazira na mehani?kom kompresoru, Audi ima 1,8 i 2,0 turbo, sada i 1,4.

          ko još fali da se kompletira ponuda po markama a da predstavlja zna?ajnog igra?a u Evropi...dopuniti spisak po želji.
          Mazda 3 MPS....2,3l oko 260 ks
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • Skyline GT-R
            CBC Senator XXL
            • 13.02.2005
            • 806
            • Chicago - My Kind Of Town

            @Vladd

            Drzi se ti tvog diesel-a, a benzinci ce i dalje da vade 700 do 1000+ hp iz 2-3L i uzivaju u performancama, zvuku...i cistijim gasovima...a vi...vi pricajte i dalje o obrtnom momentu.

            Ako vam ne bude dovoljno Nm iz tih diesela...onda kupite bager pa da vidite sta je Nm.

            Comment

            • Vladd
              CBC Senator XXL
              • 09.07.2006
              • 581
              • NBG

              Ja bih znao da procitam grafik, kada bi mi rekao sta je U a sta V
              I nije rec o jednosmernimkoji otpadaju zbog gabarita, nego polifaznim...

              @Skyline GT-R

              Imam dva auta, 1.8, i 2.0, a dizel koristim za grubo pranje delova

              Poz.

              Comment

              • DejanV
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2005
                • 682
                • Beograd

                @Skyline

                Zaboravio si dodas onu cuvenu recenicu:

                Na naftu se grejem, na plin kuvam, a vozim se na benzin.

                A mozes i onu drugu:

                I moj auto je hibrid! Pali benzin i gume.

                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                Comment

                • DejanV
                  CBC Senator XXL
                  • 19.07.2005
                  • 682
                  • Beograd

                  @Mahi

                  1. Srecom, rodjaci nismo, moj deo porodice je evoluirao u ljude i opismenio se, pa gleda kome upucuje kakvu poruku.

                  2. U pravu si, pojma nemam sa elektroterhnikom. Ali sam zato najuspesniji prevarant na planeti, jer eto, uspesno lazem ljude u 28 zemalja sveta u kojima sam prodao moje (gulp!!!) elektro proizvode. I bas NIKO da me provali. A nisu ni malo jeftini proizvodi.

                  3. Ja nisam ni spomenuo polifazne motore. Ja sam mislio i govorio iskljucivo o motorima na jednosmernu struju. Naizmenicna struja bi podrazumevala DC-AC konvertor ili konvertore, koji su UVEK problem za sebe za iole vece struje, a za auto bi bile potrebne ipak dobro vece struje. Tako da ako te to pece, potegni pricu sa onima koji su pricali o AC motorima, ne samnom.

                  4. Ne znam zasto MORA da bude naizmenicni? To mozda jeste lakse sa jedne, ali je zato teze sa druge strane, bas zbog DC-AC konvertora. Medjutim, cak i pricati o tome je prilicno zaludan posao, jer ce odluku doneti industrija, koja ce se opredeliti za resenje koje je njoj lakse, i to ce biti to. Opredeljenje za resenje ne mora uopste biti objektivno bolje iz naseg ugla gledanje, nije se jednom desilo da industrija kao standard prihvati objektivno gore resenje koje je u tom trenutku za njih lakse i jeftinije.

                  5. U idealnom slucaju, pogon bi bio direktan, dakle osovina elektromotora bi bila i osovina tocka. Medjutim, u praksi, malo sta ide od nule do idealnog u jedmom skoku, obicno mora da se prodje kroz nekoliko iteracija. Zato me ne bi cudilo da sednu i izracunaju da im se vise isplati kombinacija DC motora sa nekim menjacem nego odmah direktni pogon sa AC motorom. Ponavljam, ne znam sta oni razmisljaju, samo kazem da me to ne bi zacudilo.

                  6. Sto se tice viklovanja, ne znam sta je tu sada pa cudno? I sadasnje OTO motore moras da servisiras, SVE sto je mehanika makar i delimicno, moras da servisiras. Po meni, nije to problem, pitanje je samo koliko cesto? Nije bas svejedno da li ce se to raditi na svakih 10K, 50K ili 100K predjenih km. Nije bas svejedno kako su napravljeni lezajevi, da li su klasicni, ili iglicasti, da li sede na metalu ili na teflonu, itd, itd, itd. Poenta je, tu ima jako mnogo varijabli koje treba uzeti u obzir, kao naravno i cenu svega toga, pa ja ne bih prognozirao sta i kako, ostavio bih industriju da se bavi njenim poslom.
                  Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                  Comment

                  • Darko
                    CBC Senator XXL
                    • 29.03.2005
                    • 528
                    • Beograd

                    Originally posted by brick
                    Opel 1600 ccm 155KS
                    Opel 1.6T 180 i 192 ks.

                    ----------------------------

                    I koja je poenta uopste ove diskusije? Sta mog komsiju boli **** sto iz jednog benzinca od 2 litra sa turbinom moze da se izvuce 700ks kad je on zadovoljan sa svojim avensisom jer mu trosi 7 litara a ide za njega sasvim zadovoljavajuce sa svojih 150ks. I obrnutno...

                    Za sve postoji ciljna grupa i trziste...

                    Comment

                    • Vladd
                      CBC Senator XXL
                      • 09.07.2006
                      • 581
                      • NBG

                      Naravno da postoje ciljne grupe, a i marketing podgrejava svaku. A mi, kao sportisti u dusi, moramo "u dva tabora" .

                      Mada mislim da je glavna podela, na one kojima je auto sredstvo transporta, radna masina, koja mora da sluzi za nesto korisno, i na one kojima je voznja zadovoljstvo, uzivanje, a automobilizam hobi.

                      Inace, da nije razlicitosti, da je samo racunica i razum uz "priliku", svi bi vozili jednu vrstu, racionalnu, vozila, imali jednu vrstu televizora....

                      Poz.

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        Cak i ljudi kojima je automobil samo sredstvo za od A do B imaju razlicite potrebe... Ipak je 99% ljudi na svetu racionalno kad je kupovina automobila u pitanju. E, ta racionalnost je relativna Odosmo u psihologiju...

                        A ako je automobilizam hobi, tu mozga nema, tu samo srce odlucuje i to je to
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          Evo par slika za naftashe da se malo razuvere oko efikasnosti benzinskih turbo motora:

                          2300 ccm FTP 330KS 490Nm






                          Potrosnja se vidi na led displayu , 7L /100km pri konstantnoj brzini od 140km/h

                          Goriva u rezervoaru za jos 750km
                          Al nafta smrdi
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • prolupator
                            CBC Senator XXL
                            • 02.09.2005
                            • 3968
                            • Zemun

                            Moja Corsa trosi 4l (ili manje) "stinking" nafte na istoj brzini
                            Sta ce mi 300+ KS ako cu ici 140? Za to mi je dovoljno i 70KS.
                            Onda turbo benzinac od 1000 ccm na oko 100-110KS i dovoljno...
                            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                            prolupator.mojblog.rs

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              Originally posted by Skyline GT-R
                              @Vladd

                              Drzi se ti tvog diesel-a, a benzinci ce i dalje da vade 700 do 1000+ hp iz 2-3L i uzivaju u performancama, zvuku...i cistijim gasovima...a vi...vi pricajte i dalje o obrtnom momentu.

                              Ako vam ne bude dovoljno Nm iz tih diesela...onda kupite bager pa da vidite sta je Nm.
                              Samo jedan amandman

                              Tih "700 do 1000+ hp" je samo i jedino "izmishljena" velichina koja ne predstavlja nishta drugo do funkciju obrtnog momenta na odredjenom broju obrtaja motora.

                              Obrtni moment je ono shto "lepi" za sedishta i ono shto izaziva buru emocija kod turbo benzinaca a ne konjske snage. Iz tog razloga ne bi trebalo da stalno pominjesh KS kad govorish o benzincima a diesel-ashima "nudish" na poklon Newton-metre.

                              BTW. Kad bi taj bager mogao da se zavrti na 8000 rpm razvijao bi konjskih snaga koliko i 5-6 tuningovanih Skyline-a. To mu naravno nije svrha, odnosno sasvim je dovoljno shto takav kakav je mozhe da povuche par tona bez problema...

                              Samo kontempliram povodom tvojih pricha KS vs. Nm
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                Onda turbo benzinac od 1000 ccm na oko 100-110KS i dovoljno...
                                pa ima toga, za po gradu, samo je manje od 1000ccm.

                                uvek može manje konja, pa zar nije Golf 2 dizel car balkanskih puteva.
                                55KS maximum, 30takKS u proseku, ideal

                                pre neki dan ?itam da Golf u Hrvatskoj u?estvuje po statistici sa 18% u svim registrovanim vozilima.
                                prakti?no svaki peti auto u HR je Golf.

                                verovatno je i kod nas približno sli?no stanje, možda Jugi?i kvare taj udeo...

                                uopšte za mirniju vožnju nije potrebno više od 20tak KS, to je dovoljno za nekih 100-110 km/h.
                                ostatak konji?a je bezbednost vožnje
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X