Zashto dizeli ubijaju benzince

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vladd
    CBC Senator XXL
    • 09.07.2006
    • 581
    • NBG

    Pogonski polifazni (da ne spominjem Teslu ) na svakom tocku je "trenutna" smrt za veliki deo auto industrije. Osim apsolutne kontrole, ubrzavanja i usporavanja, do mogucnosti programiranja rezima voznje, pojavice se, u evropi, vocni sokovi, renomirane firme Brembo
    Ali takav razvoj i sleed dogadjaja, spotaknuce velike pare i sadasnja moc auto industrije.

    Uz gps, senzore, i par elektronskih igrackica, ukucas adresu na terminalu i spavas

    Poz.

    Comment

    • Rendjo
      CBC Senator XXL
      • 26.06.2006
      • 340
      • Zadar HR

      Dieseli imaju uhranjenije konjiće..kad bi malo opteretio težinom 335i(recimo da je blindiran i još dvojicu trojicu debelih političara sjendneš u njega ) koji je turbo benzinac i istu stvar ponoviš sa 335 d mislim da bi stvari bile dosta nepovoljnije za benzinca tj istopilo bi se i ono malo razlike u konjaži u korist benzinca

      Comment

      • TAZZ
        Banovan
        • 30.05.2005
        • 1409
        • NBGD,SERBIA

        Izvinjavam se na citiranju tik iznad... ali...

        Rendjo majke ti shta si hteo da kazesh...
        Verujem ako prochitash ovo onda ni tebi nece biti jasno!

        [/Ne citirati post iznad!!!!! Ne postoje opravdani razlozi za to!

        Comment

        • Rendjo
          CBC Senator XXL
          • 26.06.2006
          • 340
          • Zadar HR

          Da se perfomanse benzinca makar bio i turbo dosta prije tope u odnosu
          na turbo diesela ako ga se optereti težinom tj masom..što ujedno i objašnjava zašto su sva vučna iili teretna vozila dieseli..to je ujedno najveća prednost diesela u odnosu na benzinca.Mom cdi-u je svejedno vozi li 5 osoba ili mene samog.Perfomanse su mu skoro u stotinku iste..

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            Ali za one namene za koje prosecan covek koristi auto (80% u gradu, kratke relacije, mnogo stajanja u mestu) DIZEL JE NENADMASAN.
            ok, nemam argumente protiv toga ali imam pitanja...

            a šta ?e onda za te namene i tog prose?nog ?oveka turbina.
            pa onda ni turbina nije kao dovoljna ve? i chip tuning.

            pa kada je ve? pla?eno ajde onda da divljamo i izigravamo sportsku trka?ku rasnu mašinu sa sve 5 meteri dima iza auta...

            opet, sve to zajedno nema mnogo veze sa svrhom dizela po prirodi stvari a to je štednja na potrošnji goriva, a još manje ja vidim vezu dizel- izuzetne perfomanse (koje se provla?e kao neki paket uz pojam dizela, tipa joj što vu?e u petoj).

            vu?e i benzinac sa turbinom u 7.oj samo tako

            dizel motori imaju svoju svrhu, namenu i prednosti nesporno.
            pitanjeo oko koga se teško usaglašavamo je koja je namena i koje su prednosti.
            ja sam na stanovištu da dizel pogotovu sa turbinom koji se malo agilnije vozi ne?e baš dugo potrajati bez kvarova a niti da je u tom režimu posebno ekonomi?an.

            ali to onda opet izlazi iz pretpostavljenih potreba 80% voza?a.
            i za male godišnje kilometraže koliko je prosek upotrebe.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              A kod prestrojavanja u laganoj voznji sa 2K obrtaja dizel mnogo bolje povuce. Da pi me benzinac tako povukao ttreba da ga drzim iznad 3K
              hm, ne znam koji si benzinac sa turbinom vozio da ne može da povu?e, da ne preteruješ malo u opisu ?

              benzinac je dovoljno 1500 rpm da žestoko povu?e, na 3k je ve? uragan jer je turbina postigla puni pritisak.
              ve? jedno 20tak godina, samo oni prvi modeli benyinaca iz 70tih i po?etka 80tih su imali tu jako izraženu turbo rupu.

              ta bolest je odavno izle?ena, koliko sam ja mogao da primetim.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Skyline GT-R
                CBC Senator XXL
                • 13.02.2005
                • 806
                • Chicago - My Kind Of Town

                Eh kad se setim mog prvog kontakta sa Calibrom 2.0T...204hp...i to ko zna sta je do tad sve prezivela.

                Namerno krenem bez proklizavanja...lagano.BAs da vidim kako turbo reaguje.Jedva sam i krenuo...1500-2000rpm...stiskam do kraja i.....osmeh na licu

                I to auto iz '93.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  el to ova crvena sa slike u potpisu?
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    Originally posted by Rendjo
                    Da se perfomanse benzinca makar bio i turbo dosta prije tope u odnosu
                    na turbo diesela ako ga se optereti težinom tj masom..što ujedno i objašnjava zašto su sva vu?na iili teretna vozila dieseli..to je ujedno najve?a prednost diesela u odnosu na benzinca.Mom cdi-u je svejedno vozi li 5 osoba ili mene samog.Perfomanse su mu skoro u stotinku iste..
                    Ajd vrati se u 1982 godinu i chitaj na google : SAAB APC



                    Koji crni diesel , sem ovog traga od 5m dima iza njih sto brick opisa
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Skyline GT-R
                      CBC Senator XXL
                      • 13.02.2005
                      • 806
                      • Chicago - My Kind Of Town

                      Originally posted by BOOST
                      el to ova crvena sa slike u potpisu?
                      Ne bre..davno to bilo...bio mali i neiskusan 2.0T 200hp AWD...delovalo mi je kao katapult

                      Comment

                      • Bane R
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2006
                        • 1769
                        • Beograd

                        Originally posted by Rendjo
                        Mom cdi-u je svejedno vozi li 5 osoba ili mene samog.Perfomanse su mu skoro u stotinku iste..
                        Nije prošlo ni 10 strana ove teme, već su dizeli počeli da nadmašuju zakone fizike

                        Comment

                        • TAZZ
                          Banovan
                          • 30.05.2005
                          • 1409
                          • NBGD,SERBIA

                          NE BANE...
                          Osporavaju zakone KVANTNE FIZIKE!

                          Comment

                          • Rendjo
                            CBC Senator XXL
                            • 26.06.2006
                            • 340
                            • Zadar HR

                            Originally posted by Bane?
                            Originally posted by Rendjo
                            Mom cdi-u je svejedno vozi li 5 osoba ili mene samog.Perfomanse su mu skoro u stotinku iste..
                            Nije prošlo ni 10 strana ove teme, već su dizeli počeli da nadmašuju zakone fizike
                            Htio sam nešto drugo reći..Znao sam da će biti onih koji će se hvatati za tu moju rijeć(govoreći o stotinkama) i moje karikiranje tumačiti kako njima odgovara..al nek vam bude Ovdje se uporno gura teza da kupovina diesela nema ekonomsku opravdanost već da ljudi tj vozaći diesela samo puše marketing..O tome je bespredmetno raspravljati jer svatko ima svoje kriterije po kojima kupuje automobile.Možda netko kupuje diesel iz razloga što mu se ne da stajati svakih 500km na pumpi za vrijeme vožnje autobahnom kad se često prži preko 180..Možda se nekom ne da šaltati,možda neko vuće oveći gliser na prikolici ili neki drugi teret..činjenica je da dieseli i dalje napreduju i da su se po radnim karakteristikama približili benzincima..i ne vidim u čem je problem?
                            Ja bih lično radije mercedesa benzinca(bar kad je 4cilindrični CDI u pitanju jer mu je stvarno uglađenost rada strana i bučan je)..cdi vozim zato jer mi je ocu uletila jedna zgodna kombinacija..ali ima i prednosti u odnosu na benzinca.Diesel je odličan kompromis perfomansi i potrošnje i to je nepobitna činjenica..I sad sam resetirao komp i očitao potrošnju od 7.5l prosjek..a da sam ga vozio u nekoliko navrata i do 180 I nismo ga kupili novog nego kao polovnog i to povoljnije nego benzinca tog godišta i ja zadovoljan i potrošnjom i perfomansama.Servis svakih 30000 i kud češ bolje?Zakon ako mene pitate

                            Comment

                            • TAZZ
                              Banovan
                              • 30.05.2005
                              • 1409
                              • NBGD,SERBIA

                              Sachekajmo 2008/09.

                              Pa da vidimo chija majka crnu vunu prede i pravi NIKE patike...

                              Da dodju TuRbo BenZinCi... mali i lepi... i da Budu... Direktno ubrizgavanje, Paljenje, i josh svasht anishta, sa potroshnjom od 4-7 litara u zavisnosti od rezima rada... i imaju 150-180 KS i po 300 NM i vishe...

                              O&O

                              Comment

                              • boolero
                                CBC Veteran
                                • 07.10.2004
                                • 175
                                • Beograd

                                Originally posted by Rendjo
                                ..što ujedno i objašnjava zašto su sva vučna iili teretna vozila dieseli..
                                ...shto dalje objashnjava da su svi dizeli vucna i teretna vozila
                                OTS

                                Comment

                                Working...
                                X