Originally posted by TAZZZBOY
Zashto dizeli ubijaju benzince
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
uf moram i ja da se usaltam...
moj prvi auto dizelas-nikad vise dizel,cak i moja zena na pomenu rec dizel mrsti obrvice
mali primer...
audi a6 3.0 tdi 225konja,oko 500nm(tako nesto)...v6 turbo dizel
svugde u svakom casopisu opisi:super ide,ne kvari se,bla bla...
moj brat od ujaka je u posedu jednog takvog tako da znam celu istoriju...inace veliki audi fan..auto kostao nekih 70000eura..
od prve nedelje ekploatacije samo problemi..te dizne,te turbina(vtg),trosi kao da nije dizel,trapovi,kocnice sam auto je problem na tockovima..skoro citam neki casopis kao imali test od 30000km sa istim autom i sve najbolje...
e sada dolazimo do paralele...
moj bivsi auto:2,5l v6 benzinac ,atmo motor,250000km presao bez ikakvog zahvata na motoru..
cackali smo se par puta na ulicama ali nismo ni jednom potegli pravo..
jednom prilikom smo sevozali prema 22 becirku u Becu i prelazili most preko dnavskog kanala..most lep sirok 3 trake ,dugacak,stane on pored mene i gestikulira,ja sisnem motor u drugu na 60kmh(nekih 4000 obrtaja),i krenemo...
rezultat...ja sam se smesio a on cutao celo vece..
nerelevantno ali mislim da motor koji ne moze konstrukcijski da izdrzi vise od nekih 4000 obrtaja nije motor za auto,vec za kombajn..."I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Moje pitanje je sta je to sto sprecava siru implementaciju turbina u benzinske motore ??? U cemu je problem, za tehnologijiu turbo kompresora se zna decenijama, a opet turbo benzinci su jos uvek retki automobili. Turbine se uglavnom ugradjuju u motore vece kubikaze, i onda su oni oznaceni kao sportski.
Ne sprecava nista siru implementaciju, turbo je sve popularniji jer se s njim mogu efikasno i najjeftinije ispuniti postojece i buduce (jos strozije) norme oko emisije izduvnih gasova, a da ne pada snaga kolima. Ima tu jos par razloga, ali ovaj je najbitniji. Ranije to nije bilo toliko goruce pitanje, a tehnologija turbo motora je bila na nizem nivou nego sada, pa su turbo masine posle buma u 80im skoro zamrle u 90im. Novo vreme i situacija je pomogla da turbo ponovo masovno vaskrsne, a ne da bude ekskluzivno resenje koje primenjuje samo par upornih proizvodjaca. Tako da izjava tipa "turbo benzinac je retkost" jednostavno nije tacna. Jedino je tacno da jos uvek ima veci broj atmosferskih motora nego turbo benzin u ponudi i to ce verovatno ostati tako, ali u manjoj razmeri. Takodje, postoji vec pristojan broj turbo motora manje zapremine, kao i upotreba turbo motora u potpuno "normalnim", a ne samo sportskim modelima.
Comment
-
-
Originally posted by mikimazdauf moram i ja da se usaltam...
moj prvi auto dizelas-nikad vise dizel,cak i moja zena na pomenu rec dizel mrsti obrvice
mali primer...
audi a6 3.0 tdi 225konja,oko 500nm(tako nesto)...v6 turbo dizel
svugde u svakom casopisu opisi:super ide,ne kvari se,bla bla...
moj brat od ujaka je u posedu jednog takvog tako da znam celu istoriju...inace veliki audi fan..auto kostao nekih 70000eura..
od prve nedelje ekploatacije samo problemi..te dizne,te turbina(vtg),trosi kao da nije dizel,trapovi,kocnice sam auto je problem na tockovima..skoro citam neki casopis kao imali test od 30000km sa istim autom i sve najbolje...
e sada dolazimo do paralele...
moj bivsi auto:2,5l v6 benzinac ,atmo motor,250000km presao bez ikakvog zahvata na motoru..
cackali smo se par puta na ulicama ali nismo ni jednom potegli pravo..
jednom prilikom smo sevozali prema 22 becirku u Becu i prelazili most preko dnavskog kanala..most lep sirok 3 trake ,dugacak,stane on pored mene i gestikulira,ja sisnem motor u drugu na 60kmh(nekih 4000 obrtaja),i krenemo...
rezultat...ja sam se smesio a on cutao celo vece..
nerelevantno ali mislim da motor koji ne moze konstrukcijski da izdrzi vise od nekih 4000 obrtaja nije motor za auto,vec za kombajn...
Comment
-
-
Originally posted by starac vujadinU ovoj diskusiji su neke pogresne premise prihvacene kao aksiomi, pa posto ih niko nije demantovao na vreme, onda su ih drugi prihvatili zdravo za gotovo.lache: :suze lije: :tuzan:
otreshen: :rastreshen: :ko dieselash:
Sa tim Audijem nije uredu sto je klumpa od motora zajahala na trapove i oce ih satre, zna se na kakve shasije MAN stavlja svoje motoreAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
sa tim audijem je sve u redu...
inace tiptronic je menjac,ali mozes da ga saltas manuelno i plus ima sport mode, a ja samo moju rucicu..a da krenemo iz mesta je malo glupo jer on ima pogon na sve cetiri a ja samo prednju vucu...
i ne bih se ni pomucio ni sa saltasom jer je taj motor mrtav vec oko 4000 obrtaja..."I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Mercedesovi dieseli su sinonim za štedljivost više nego za uglađenost rada.Bio sam jedno vrijeme vozao Signuma 3.0v6 cdti.I troši vjerovali ili ne oko 10l kad ga vozim 170S njim je sve u redu bilo..ima čak i uglađeniji rad od mercedesa ali mečka koja je skoro pola tone teža troš i istim uvjetima 3l manje
Comment
-
-
ma nemoj bre da mi diras audija i merdzu bre,nasu cigansku srecu bre...
interesuje me samo kad su tako dobri motori i tako kvalitetni sto se ni jedan ne proizvodi da bar ima 6000 obrtaja(sto svaki najobicniji benzinac ima)..."I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Originally posted by RendjoMercedesovi dieseli su sinonim za štedljivost više nego za uglađenost rada.Bio sam jedno vrijeme vozao Signuma 3.0v6 cdti.I troši vjerovali ili ne oko 10l kad ga vozim 170S njim je sve u redu bilo..ima čak i uglađeniji rad od mercedesa ali mečka koja je skoro pola tone teža troš i istim uvjetima 3l manje
oni bi trebali dosta manje da trose od benzinaca u istom rezimu eksploatacije..ali ne lezi vrsze ,js znam i mnoge koji trose mnogo vise(i sa njima je sve u redu)..
ma nikad dizel,ja volim svoju planetu"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Originally posted by SrdjanSada mi je jasan tvoj potpis...
"bolje 212nm od 3000o/min -6500o/min nego 500nm od 1500-3000o/min... ""I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Originally posted by mirdzakad smo kod diesel-a i potrosnje - A4 1.9TDI quattro avant iz beca do gradiske za 2h55min - potrosnja 14l/100km
rezervoar u novom sadu bio vec prazan"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Originally posted by mikimazdama nemoj bre da mi diras audija i merdzu bre,nasu cigansku srecu bre...
interesuje me samo kad su tako dobri motori i tako kvalitetni sto se ni jedan ne proizvodi da bar ima 6000 obrtaja(sto svaki najobicniji benzinac ima)...
Onda mozemo i da krenemo dalje - evropski motori i nisu neki jer se ne vrte preko 7K koliko se vrti prosecni Japanac...
A taj stereotip o dizelima kao bucnim i sporim - nema veze sa mozgom. U zadnje vreme bilo koji dizel koji sam vozio ili sam se vozio (sem TDI-ja) je bio tisi od benzinca u voznji a bucniji na leru.
Comment
-
Comment