Niko nije rekao da je Nissan u govnima, bar ja nisam. Trenutno je u manjoj krizi, ali je to normalno zbog ciklicnih kretanja palete modela (trenutno je prosek godina modela najveci, shodno tome slabija prodaja), ali ce pocetkom 2007, uz pun start novo lansiranih modela da se vrate na pravi put. Nissan je inace drugi po profitabilnosti, odmah iza Porsche-a, a ispred Toyote, tako da nisu u govnima sigurno.
Sto se Jaguara i Aston Martina tice, rekoh ti - Ford je dao mandat za prodaju jednoj investicionoj banci, koja trazi kupca, najvise medju velikim Private Equity kucama. Da li ce od toga nesto da bude, trebalo bi skoro da se sazna, prica se da do nove godine treba da se daju prve ponude. Ford ce sve to naravno da demantuje, ali to je ionako totalno irelevantno, jedno je sta se prica u javnosti, drugo je sta se radi iza kulisa.
Da, slazem se potpuno da sve ima svoju cenu. Ako bi neko ponudio dobru cenu VW-u za Audi, prodali bi ga bez razmisljanja. Samo je pitanje motiva, VW nije prinudjen da proda Audi, a Ford jeste da se otarasi Jaguara i shodno tome ce i suma da se razlikuje
Sto se Jaguara i Aston Martina tice, rekoh ti - Ford je dao mandat za prodaju jednoj investicionoj banci, koja trazi kupca, najvise medju velikim Private Equity kucama. Da li ce od toga nesto da bude, trebalo bi skoro da se sazna, prica se da do nove godine treba da se daju prve ponude. Ford ce sve to naravno da demantuje, ali to je ionako totalno irelevantno, jedno je sta se prica u javnosti, drugo je sta se radi iza kulisa.
Da, slazem se potpuno da sve ima svoju cenu. Ako bi neko ponudio dobru cenu VW-u za Audi, prodali bi ga bez razmisljanja. Samo je pitanje motiva, VW nije prinudjen da proda Audi, a Ford jeste da se otarasi Jaguara i shodno tome ce i suma da se razlikuje

Comment