Auto industrija - Globalno Split iz Pick Up-ova

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    #31
    Horsepower, hajde opusti se malo. Ford je u teskoj gabuli, a razlog je slaba prodaja. Ameri pomalo dolaze sebi i kupuju uvozna vozila iz svima poznatih razloga. Uvjetno receno uvozna, svi popularniji modeli se rade u USA. Odnos cijene kvalitete i dizajna je daleko u korist Evrope i Azije. Ameri kao Ameri, samo gledaju kako ce dici brz dolar, pa su zivjeli na starim lovorikama. Totalno u zabludi o svojoj moci. Bin Laden im srusio dva nebodera, i usput jos kojesta, Japanci nekoliko automobilskih kompanija.
    Importi se dele na Toyotu i sve ostale. Toyota je u vrhu, svi ostali su i dalje pri dnu. Usporedi prodaju GM ili Forda sa recimo Hondom ili Nissanom i sve ce ti biti jasno.
    Odnos cene i kvaliteta da bude na strani Japanaca ili Evropljanina? Nikad. Japanska i Evropska auta kupuje onaj ko ima para za bacanje i kome nije problem pretplatiti vozilo za nekoliko hiljada dolara.
    Ja sam mog F-150 platio $9,000 manje nego da sam kupio Tundru. I imam 7 godina garancije. Znaci, posle tih 7 godina cak i da zamenim motor i menjac - mene je moj Ford izasao daleko jeftiniji nego Toyota.

    Uporno su se odbijali prilagoditi promjenama na trzistu jos iz vremena invazije VW-a iz sezdesetih, pa onda Honde iz sedamdesetih. U osamdesetim su pravili nevidjeni skart, gori od modela iz prethodne decenije i sve to dok je svaki sljedeci japanski model bio bolji i bolji.
    Kakav way forward? Pogresna poslovna / razvojna politika. Way backwards.
    Ukucaj Way Forward na google i naces info o njemu.
    Drugo, Amerikanci nisu ti koji se trebaju prilagoditi svom trzistu. Importi se trebaju prilagoditi Americkom trzistu. A opet, ti importi se dele na Toyotu i sve ostale. Koliko importa je bas uspesno u Americi? Toyota, donekle Honda i ... to bi bilo to.

    Kazes da dizeli nemaju sansu ovdje. Vrata dizelu u USA otvara mahom mercedesov Sprinter. Vjerujem da ce slijediti pick-up s diesel motorom. Americki V8 kombiji velike trojke su osudjeni na propast. Opet se vracamo na pitanje razvojne vizije koju ameri nemaju niti sada. Prije nekoliko mjeseci smo Saab Power i ja bili kod Cadillac dilera; gledamo izlozbeni model, kad tamo toliko nepravilnosti na limariji, boja ima texturu narandzine koze. Malo smo preznojavali prodavaca. Gdje da se takmice s evropskim i japanskim markama. Cak i americki crnci kojima je Cadillac bio statusni simbol unutar njihove zajednice, prelaze na uvozne marke.
    Ako su Americki vans osudjeni na propast, kako to da onda Ford Econoline kontrolise vise od pola trzista, a ostalu polovinu kontrolisu Chevy Express i Dodge Sprinter? Dodge mesecno proda manje od 2,000 Sprintera, a Ford prodaje po 15,000 Econoline.


    Dizel nije imao prodju zato jer nije dio americkog imidza. Oni koji su ga
    ipak kupili nisu se zalili na duplu kilometrazu po jedinici goriva, uglavnom ljudi neoptereceni americkom potrosackom megalomanijom i vlastitom malenkoscu. Porast cijene goriva koju ce Kina i zadrzati na visem nivou bit ce dovoljan razlog za promjenu svijesti, navike i odredjenog ponasanja.
    Upotreba dizela i biodizela se vec diskutira ozbiljno i u mehanicarskim krugovima. Na otvorenoj cesti prednjaci hibridima, u pripremi su i dizelski hibridi.
    Nisu ni hybridi bili deo Americkog imidza, ali su postali, zar ne? Hybridi su u roku od 10 godina postali od jednog vozila, a danas skoro svaka kompanija ih pravi.
    A dizeli postoje vec 30 godina, i osim u pickupima, niko ih ne pravi.

    Americki nedostatak dodira sa stvarnoscu vidi se vec deceniju na Chicago sajmu. Skart, tonaza i nedostatak estetike su im glavni aduti. Morat ce ozbiljno preispitati svoj pogled na buducnost. Toyota je davno pregazila Forda na svjetskoj sceni, GM je sljedeci. 10, 9, 8, 7, 6,
    Prvih 5 auto-kompanija na svetu
    1. Toyota
    2. GM
    3. Ford
    4. VW
    5. Chrysler

    Znaci u prvih 5 imas 3 Americke kompanije, 1 Japansku i 1 Evropsku.

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #32
      Originally posted by Horsepower
      Prvih 5 auto-kompanija na svetu
      1. Toyota
      2. GM
      3. Ford
      4. VW
      5. Chrysler

      Znaci u prvih 5 imas 3 Americke kompanije, 1 Japansku i 1 Evropsku.
      Ford je nekada imao preko 50% svih proizvedenih auta na svetu, a Toyota i VW tada nisu ni postojali, tako da tih 3 u prvih 5 i nije nesto za pohvaliti se, vec samo pokazuje koliko godinama unazad opada kvalitet americkih vozila.
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • BRABUS
        CBC Senator XXL
        • 15.10.2004
        • 2399
        • London

        #33
        [img]
        Ajde mi nadji taj dokaz da je prodaja Forda pala. Ja ti bez problema mogu naci da prodaja Ford ne pada i da Ford sada kontrolise veci deo trzista nego sto je kontrolisao prosle godine. [/img]

        Video sliku koju sam postavio gore ?

        Comment

        • Horsepower
          CBC Senator XXL
          • 29.12.2005
          • 2000

          #34
          Originally posted by sri98
          Originally posted by Horsepower
          Prvih 5 auto-kompanija na svetu
          1. Toyota
          2. GM
          3. Ford
          4. VW
          5. Chrysler

          Znaci u prvih 5 imas 3 Americke kompanije, 1 Japansku i 1 Evropsku.
          Ford je nekada imao preko 50% svih proizvedenih auta na svetu, a Toyota i VW tada nisu ni postojali, tako da tih 3 u prvih 5 i nije nesto za pohvaliti se, vec samo pokazuje koliko godinama unazad opada kvalitet americkih vozila.
          Ford je mozda imao 50% trzista u vreme Model T, kad vecina ljudi nisu ni znali sta je auto.

          Comment

          • Horsepower
            CBC Senator XXL
            • 29.12.2005
            • 2000

            #35
            Originally posted by BRABUS
            [img]
            Ajde mi nadji taj dokaz da je prodaja Forda pala. Ja ti bez problema mogu naci da prodaja Ford ne pada i da Ford sada kontrolise veci deo trzista nego sto je kontrolisao prosle godine. [/img]

            Video sliku koju sam postavio gore ?
            Ono gore je bilo samo predvidjanje sta ce biti 2006+. A to njihovo predvidjanje se pokazalo kao greska, jer Ford kontrolise vise trzista 2006 nego sto je kontrolisao 2005.

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #36
              http://euronews.net/create_html.php?pag ... 6995&lng=1

              Comment

              • Horsepower
                CBC Senator XXL
                • 29.12.2005
                • 2000

                #37
                Ja sam postavio link za prodaju u Septembru sto je bio poslednji mesec kad su kompanije objavile prodaju.

                * Ford's September U.S. sales totaled 238,848, up 5 percent compared with a year ago.
                * Car sales totaled 92,111, up 26 percent as demand for Ford Fusion, Mercury Milan, and Lincoln MKZ and Mustang remain strong.
                * Truck sales totaled 146,737, down 5 percent, but F-Series, Explorer and Expedition post higher sales, reversing recent trends.

                Comment

                • BRABUS
                  CBC Senator XXL
                  • 15.10.2004
                  • 2399
                  • London

                  #38
                  Horsepower, ne kapiram kako mozes da tvrdis tako nesto kao da Ford ide napred, kad je i najvecem laiku jesno da im ide toliko lose kao nikad. Navodis prodaju u septembru...to nije bas valjan indikator. Kad se posmatra prodaja u jednom mesecu, uvek se pravi adjustment, da bi se izbegao base effect. Mozda je prodaja proslog septembra bila neocekivano slaba, mozda je bilo manja dana za prodaju proslog septembra. Ovo sto je Valent postavio bi mogao da ti bude znak za da si u dobroj zabludi sto se Forda tice, ako vec ne citas sta ti svi drugi pisu

                  Pogledaj samo trend prodaje forda za poslednjih 6 goidna, pa ces videti.

                  Aston Martin i Jaguar jesu na prodaju. Aston ce da preuzme najverovatnije neka Private Equity grupa, dok ce Jaguar da ode malo teze. Pominje se neki britanski konglomerat, ali se jos nezna.

                  Kad budem imao malo vise vremena, stavicu podatke o prodaji Forda u US po pojedinacnim brandovima, pa ces moci da se uveris....brojke ne lazu


                  Toyota locks in on Ford

                  Automotive News / October 16, 2006 - 1:00 am



                  Toyota Motor Corp. keeps passing one milestone after another. Two years ago it shot past Ford Motor Co. in global sales. Then there were those startling months in 2004 and 2005 when Toyota outsold the Chrysler group in the United States.

                  This year, Toyota not only has overtaken Chrysler-Dodge-Jeep, but it has moved well past DAIMLERChrysler in U.S. sales. And in some months this year, Toyota has outsold both General Motors and Ford in retail volume - minus fleet.

                  So what's next? Toyota figures to overtake GM in global sales within 18 months to two years. That's the big one, the changing of the guard by which most industry experts will set their watches.

                  But the next event on Toyota's conquest calendar might be the surpassing of Ford Motor in the United States - laying waste once and for all to the crumbling concept of the Big 3.

                  Ford Motor, including its luxury brands - Volvo, Land Rover, Jaguar and Aston Martin - led Toyota Motor through the first nine months of 2006 by 345,438 units. That sounds like a solid lead. But look at how Ford's margin over the Japanese juggernaut has stood after nine months in each of the past seven years.

                  If Toyota gains as much ground on Ford in 2007 as it has this year, it's all over but the shouting. Except that the Toyota guys never shout.



                  --------------------------------------------------------------------------------
                  Closing the gap
                  Ford Motor Co.'s sales lead over Toyota Motor Sales after the first 9 months of the following years
                  2006 345,438
                  2005 774,272
                  2004 976,462
                  2003 1,235,676
                  2002 1,425,110
                  2001 1,656,305
                  2000 2,095,045
                  Source: Automotive News Data Center

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #39
                    But the next event on Toyota's conquest calendar might be the surpassing of Ford Motor in the United States - laying waste once and for all to the crumbling concept of the Big 3.
                    Bas me zanima kako se kaze way forward na japanskom jeziku.

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      #40
                      Originally posted by BRABUS
                      Horsepower, ne kapiram kako mozes da tvrdis tako nesto kao da Ford ide napred, kad je i najvecem laiku jesno da im ide toliko lose kao nikad. Navodis prodaju u septembru...to nije bas valjan indikator. Kad se posmatra prodaja u jednom mesecu, uvek se pravi adjustment, da bi se izbegao base effect. Mozda je prodaja proslog septembra bila neocekivano slaba, mozda je bilo manja dana za prodaju proslog septembra. Ovo sto je Valent postavio bi mogao da ti bude znak za da si u dobroj zabludi sto se Forda tice, ako vec ne citas sta ti svi drugi pisu

                      Pogledaj samo trend prodaje forda za poslednjih 6 goidna, pa ces videti.

                      Aston Martin i Jaguar jesu na prodaju. Aston ce da preuzme najverovatnije neka Private Equity grupa, dok ce Jaguar da ode malo teze. Pominje se neki britanski konglomerat, ali se jos nezna.
                      Ja sam rekao da ce Ford biti u krizi narednih nekoliko godina dok svi modeli koji su planirani po "Way Fordward" planu ne izadju u prodaju.

                      Evo ti link koji pokazuje prodaju Forda ove godine. Gledaj brojeve pod CYTD
                      http://www.theautochannel.com/news/2006 ... 23828.html

                      Automobili +6.1%, pickupi i SUV -15%. Ukupno -8.6% sto uopste nije losa cifra kad se pogleda koliko je pickup i SUV trziste palo, a to su kategorije u kojima Ford vlada.

                      Ford nikad nije izjavio da su Aston Martin i Jaguar na prodaji. Bas nikad. To su samo price koje novinari kruze. Pa zasto bi prodavao Aston Martin bas sada kad mu prodaja dobro ide i pravi profit? Nema smisla.

                      Comment

                      • Horsepower
                        CBC Senator XXL
                        • 29.12.2005
                        • 2000

                        #41
                        I prestanite vise da poredite Toyotu i samo Toyotu sa Fordom. Pa nije Toyota pokazitelj situacije u Fordu.
                        Ta Toyota je prestigla Volkswagen i vecinu kompanija odavno. Jel to znaci da su Volkswagen i vecina auto kompanija u svetu u govnima?

                        Comment

                        • sri98
                          Admin od Trpeze
                          • 24.10.2004
                          • 7262
                          • Republic of Konjarnik
                          • Toyota Corolla E 210

                          #42
                          Originally posted by Horsepower
                          Originally posted by sri98
                          Originally posted by Horsepower
                          Prvih 5 auto-kompanija na svetu
                          1. Toyota
                          2. GM
                          3. Ford
                          4. VW
                          5. Chrysler

                          Znaci u prvih 5 imas 3 Americke kompanije, 1 Japansku i 1 Evropsku.
                          Ford je nekada imao preko 50% svih proizvedenih auta na svetu, a Toyota i VW tada nisu ni postojali, tako da tih 3 u prvih 5 i nije nesto za pohvaliti se, vec samo pokazuje koliko godinama unazad opada kvalitet americkih vozila.
                          Ford je mozda imao 50% trzista u vreme Model T, kad vecina ljudi nisu ni znali sta je auto.
                          Tim gore po njih jer su imali mnogo bolju startnu poziciju u vreme kada Toyota i VW nisu ni znali sta je auto, a Ford je vec imao par desetina miliona napravljenih auta.
                          I onda, polako, ali sigurno, ovi se dokazase kaviltetom i uzese (ne mali) deo kolaca.
                          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                          Comment

                          • BRABUS
                            CBC Senator XXL
                            • 15.10.2004
                            • 2399
                            • London

                            #43
                            Originally posted by Horsepower
                            I prestanite vise da poredite Toyotu i samo Toyotu sa Fordom. Pa nije Toyota pokazitelj situacije u Fordu.
                            Ta Toyota je prestigla Volkswagen i vecinu kompanija odavno. Jel to znaci da su Volkswagen i vecina auto kompanija u svetu u govnima?
                            Upravo tako, VW je u govnima, PSA je u govnima, Big 3 su u govnima...nije jos mnogo ostalo koji plivaju na povrsini.

                            Ford nikad nije izjavio da su Aston Martin i Jaguar na prodaji. Bas nikad. To su samo price koje novinari kruze. Pa zasto bi prodavao Aston Martin bas sada kad mu prodaja dobro ide i pravi profit? Nema smisla.
                            Ja ne tvridim po onome sto cujem iz Fordovih press release-a, vec po onome sto kruzi po industriji u kojoj radim, a u kojoj igraju i oni koji su kontaktirani u vezi prodaje AM-a i Jaguara....ne mislis valjda da ce da objave prodaju na TV-u. Zasto prodaju Aston Martin ? Lak kes ce dobiti za njega, a i skinuce potencijalnu brigu s vrata, jer je pitanje koliko je odrziv biznis model AM-a. Drugi razlog zbog koga mogu da iskoriste AM da bi poboljsali sanse da neko kupi Jaguar (ako idu u paketu).

                            Comment

                            • Horsepower
                              CBC Senator XXL
                              • 29.12.2005
                              • 2000

                              #44
                              Originally posted by sri98
                              Originally posted by Horsepower
                              Originally posted by sri98
                              Originally posted by Horsepower
                              Prvih 5 auto-kompanija na svetu
                              1. Toyota
                              2. GM
                              3. Ford
                              4. VW
                              5. Chrysler

                              Znaci u prvih 5 imas 3 Americke kompanije, 1 Japansku i 1 Evropsku.
                              Ford je nekada imao preko 50% svih proizvedenih auta na svetu, a Toyota i VW tada nisu ni postojali, tako da tih 3 u prvih 5 i nije nesto za pohvaliti se, vec samo pokazuje koliko godinama unazad opada kvalitet americkih vozila.
                              Ford je mozda imao 50% trzista u vreme Model T, kad vecina ljudi nisu ni znali sta je auto.
                              Tim gore po njih jer su imali mnogo bolju startnu poziciju u vreme kada Toyota i VW nisu ni znali sta je auto, a Ford je vec imao par desetina miliona napravljenih auta.
                              I onda, polako, ali sigurno, ovi se dokazase kaviltetom i uzese (ne mali) deo kolaca.
                              Ona lista se gleda po broju prodatih vozila godisnje, ne po broju prodatih vozila u celoj istoriji kompanije.

                              Comment

                              • Horsepower
                                CBC Senator XXL
                                • 29.12.2005
                                • 2000

                                #45
                                Originally posted by BRABUS
                                Originally posted by Horsepower
                                I prestanite vise da poredite Toyotu i samo Toyotu sa Fordom. Pa nije Toyota pokazitelj situacije u Fordu.
                                Ta Toyota je prestigla Volkswagen i vecinu kompanija odavno. Jel to znaci da su Volkswagen i vecina auto kompanija u svetu u govnima?
                                Upravo tako, VW je u govnima, PSA je u govnima, Big 3 su u govnima...nije jos mnogo ostalo koji plivaju na povrsini.

                                Ford nikad nije izjavio da su Aston Martin i Jaguar na prodaji. Bas nikad. To su samo price koje novinari kruze. Pa zasto bi prodavao Aston Martin bas sada kad mu prodaja dobro ide i pravi profit? Nema smisla.
                                Ja ne tvridim po onome sto cujem iz Fordovih press release-a, vec po onome sto kruzi po industriji u kojoj radim, a u kojoj igraju i oni koji su kontaktirani u vezi prodaje AM-a i Jaguara....ne mislis valjda da ce da objave prodaju na TV-u. Zasto prodaju Aston Martin ? Lak kes ce dobiti za njega, a i skinuce potencijalnu brigu s vrata, jer je pitanje koliko je odrziv biznis model AM-a. Drugi razlog zbog koga mogu da iskoriste AM da bi poboljsali sanse da neko kupi Jaguar (ako idu u paketu).
                                Zbog cega je recimo Nissan u govnima? Imaju najveci profit po prodatim vozilima, imaju najbolji stock ...? Po cemu su u govnima.

                                Ford je nekoliko puta izjavio da ni Aston Martin ni Jaguar (ni Land Rover) nisu na prodaji. Ako neko ponudi veliku sumu naravno da ce Ford pristati jer svako ima svoju cenu. Pa kad bi se neko javio i ponudio ogromnu sumu za Audija, Volkswagen bi ga sigurno prodao, zar ne?

                                Comment

                                Working...
                                X