Auto (mislim KVALITETAN auto), ako treba da bude konkurencija jacim firmama , odnosno uopste..ako planiraju da se probiju kvalitetom, ne moze ni u loodilu da kosta 4500 $.
Kineski klonovi
Collapse
X
-
Originally posted by sergioDa ali cinjenica je da su najisplativiji automobili starosti 2-3 godine, jer su jos uvek jako dobri a cena im je obicno znatno niza nego kod novog automobila.Kolumbo, Kolumbo, ****m te radoznalog...
Comment
-
-
Zato je izakan najstrasnije... Sto ga svaba ne kupi kad je tako povoljno?
Ubijen u pojam s toliko malo kilometara i uvek se ti automobili prodaju po dogovornoj ceni. Dodje 1000 ljudi izivljava se na njemu, pojede mu dusu i sad je to nov auto ?
Bolji je neki koji je presao 200 K km po auto putu...
Comment
-
-
Pa ne znam. Vidjao sam automobile koji su kupljeni tako i bukvalno su bili kao novi. Retko ko dodje da se izivljava na tom automobilu a uglavnom ne prednu mnogo. Video sam Accent koji je kada je kupljen bio presao 1500km. Naravno bio je star par godina tako da tesko ko da bi ga kupio po ceni novog.
Comment
-
-
Kada je pre nekoliko godina izasao novi Audi A8,dva primerka koja su sluzila kao "Show car" i koji su imali priliku da voze novinari vecih auto casopisa iz Evrope,po zavrsetku turneje vraceni su u fabriku i stavljeni pod presu a ne verujem da su imali vise od 50 000km na satu.
Comment
-
-
Comment
-
-
Moj zet je tako u Wien-u kupio Ford Focus 1.9cdti (ili kako vec) 2005. godiste sa 5000km za 9500 evra. Razliku u odnosu na nov ne mozes da primetis.
Nego odosmo u OT, pricalo se o kinezima. Sto se tice onog "X-a", svaka im cast, a da li je neko video prototip koji ce sledece godine poceti da se pravi, neka limuzina - zverina, bas mi se svideo, ako jeste neka nakaci slikeKolumbo, Kolumbo, ****m te radoznalog...
Comment
-
-
Ona kola sasvim pristojno izgledaju spolja na tim slikama, al ko zna kakvi ce materijali biti korisceni za unutrasnjost - ako su solidni mogu i skroz dobro da prodju, al ako im plastika na tabli bude poput plastika za vangle i lavore, pukli su bez obzira na cenu..
Drugar je '99 kupio nov daewoo korando dzip (valjda MB motor a ostalo koreja) i bio je zadovoljan kako ga je sluzio ali nije bio odusevljen kvalitetom zavrsne obrade.. evo slika Touarega iznutra, negde sam procitao da se radi o "podignutom passatu" ali mi se ne cini tako..
http://www.dieselstation.com/wallpapers ... eg-052.jpg )Jedan klik u Photoshopu i vec smo spremni za Evropu..
Comment
-
-
eee,kad su pre 10 god pricali sve najgore o korejancima, moj cale je 96 kupio KIA sephiu...i danas je vozi.Bez trulezi,korozije,auto ima istu kompresiju kao kad je bio nov,slikacu njegovo ulje posle 15k km,da vidite cudo...jedino su ispucali kederi oko prozora,zbog uslova voznje(led,sneg,sunce,kisha,so).Motor iz mazde,unutrasnjost iz toyote corrole,jednom recju extra auto!Top speed-200 km/h. Motor 1.5 82ks,8 ventila,vuce kao lud,zaebo i astru! Samo nema nista od opreme,nije cale imao para za te ''luksuze'' onda su barem bili.Jedino lose su mo farovi-nisu ni za biiip!OPEL Astra H.I ni reci vise.
Comment
-
-
Originally posted by VladdMeni se cini da je "dozvoljena" cena za Geely-ja negde oko 18k?, u Evropi. Posto, kada bi se prodavao po "izlaznoj" ceni, iz Kine, a to je 4500$, mislim da bi Nemci poceli da sade salatu, o'ma ispred katanca...
slažem se, samo da se nadovežem...
i tu leži glavni motiv halabuke oko kineskih automobila sa nalepnicom kineskog brenda.
a kada se u Evropi prodaje kineski auto sa nalepnicom evropskog brenda onda je odjednom sve garantovano 199% ok.
a kineski auti u Evropi su razni, od Pasata, Citroena, Opela pa nadalje koji se velikim delom proizvode u Kini a sklapaju geografski ko zna gde i prodaju pod evro nalepnicom.
kao za tekstil izmišljaju se vancarinske barijere, pa tako nije ni ?udo da se namerno poskupljuju prodajne cene da kineska roba ne bi bila baš tako o?igledno konkurentnija.
tako isto je netako davno na nož kod Nemaca do?ekana Dacia, glavni razlog je bila cena.... a prate?e pri?e su bila raznorazne samo da se ocrni maximalno.
a to što se Dacia pravi u više zemalja sveta, što nudi koliko nudi za manje para nego jedan VW Fox (koji je opet brazilski auto sa evro nalepnicom a nije video Evropu ni u tragovima što se ti?e proizvodnje) "kao nije bitno".
eh nije bitna cenavolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by prolupatorTu su razvoj (koji kinezi pokradu, ali ni to nije vecito), materijali (koji na svetskoj berzi jednako kostaju sve), energija (kao i materijali) i sama fabrika (opet isto za sve).
razvoj je najve?a kineska prednost, imaju jak obrazovni sistem, imaju velika ulaganja u ljude, inženjerski kadar, u mnogim oblastima Kinezi su nosioci tehnološkog razvoja i novih tehnologija izrade, osvojili su sve što postoji na planeti (sve imaju od znanja što poseduju i Rusi i Amerikanci a prevazišlu su EU odavno).
imaju i jaku dijasporu koja "krade" zanat i znanja širom tzv razvijenog sveta.
uskoro se o?ekuje i kineski veliki iskorak u svemir, sa posadom.
sateliti, rakete i ostalo su ve? dokazali da su potpuno ovladali.
jednom re?ju, ja mislim da su tu Kinezi veoma jaki samostalni igra?i.
za materijale globalno ne znam, ali Kina je danas što se ti?e ?elika daleko prešišala SAD i Rusiju, da ne pominjemo EU koja je totalno zaostala u tom domenu.
više od 50% svetske produkcije ?elika je unutar Kine.
auto se danas još uvek masovnije pravi baš od ?elika (i raznih plastika) pošto je to daleko jeftinije nego od aluminijuma.
a i sa plastikama Kinezi jako dobro stoje.
ja vidim da su resursi materijala u kineskim rukama.
energija, koliko ?ujem Kina ulaže ogromne pare u tu infrastrukturu i daleko je nadmo?nija od bilo koje države u svetu po ulaganju.
to uklju?uje i EU i SAD, i Rusiju i Brazil.
pogotovu SAD gde se pre par godina dogodio kolaps energetskog sistema u elektro domenu ( sa nestru?nom privatizacijom i neuspešnom tranzicijom tržišta) a upravo se dogadja energetski šok na planu naftnih goriva.
uz efekte Katrina oluje, sumorna slika slutacije u najvažnijom zemlji na svetu po pitanju potrošnje energije.
opet, i Kinezi su u velikom manjku energije za ovakve stope rasta i samo je pitanje kolapsa pošto potrošnja brže raste od stvaranja novih izvora energije.
i te fabrike, Kinezi imaju prednost što imaju i radnu snagu, i kupce- tržište koje je gladno i neutoljivu glad zapadnih zemalja za profitom (?itati preseljenjem fakti?ke proizvodnje geografksi u Kinu što je više mogu?e) što zna?i podizanje novih fabrika o zapadnom trošku.
imaju?i u vidu i kinesku samodisciplinu u posve?enost poslu, bojim se da za desetak godina ne dospempo svi zajedno u situaciju-
kupiti kinesko ili hodati peške.
kao što je danas slu?aj sa ode?om, obu?om, zabavnom elektronikom, belom tehnikom, telefonima itd.
ako nije iz Kine onda i nema druge ponude.
ipak postoji i nada da ?e se i Indija probuditi na sli?nim premisama pa da makar nekakva konkurencija može da nastane.
sada kada je Mercedes prebacio proizvodnju u Kinu, Ford i GM se gr?evito utrkuju da dovrše zapo?eto prebacivanje, VW ve? ve?inski je kineska firma, Toyota se seli u Kinu, šta preostaje još da me iznenadivolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment