Kineski klonovi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mahi
    CBC Član
    • 29.01.2007
    • 40
    • Bolech,Beograd

    #61
    najmnogoljudnjiji grad na svetu Mexico city ima malo ispod 19 miliona...
    OPEL Astra H.I ni reci vise.

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #62
      kao shto sam rekao na jednoj drugoj temi...

      samo 3-5 godina ...

      Videcemo i kineze kako GAZE pred sobom u AUTO industriji...

      Moje mishljenje

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #63
        mnogo se lako nerviraš, kao pravi Amerikanac kada mu ponestane argumenata pa misli da arogancija i slia rešava zablude

        SAD je mali deo sveta, danas provincija u mnogo ?emu, odavno su po svetu gradovi narasli u megalomanske konstrukcije koje su kao takve postale teško kontrolisane zone.
        navedeneo ti je nekoliko gradova koji glatko prelaze 20 miliona.

        poenta nije u broju miliona, poenta je da je u Kini gde je milijardu plus stanovnika cifra od 6 miliona teška provincija.

        da bi shvatio poentu, to je kao kada kažeš da si došao u Srbiju i otišao u recimo Pirot, Leskovac (molim da se niko ne uvredi), Zemun ili neki drugi grad i ?udio se kako je tu druga?iji život nego u prestonici.

        ve? sam ti bio rekao ali ti zaobravljaš, živeo sam u gradu sa 10+ miliona stanovnika koji je pojam za ameri?ka velika sela nalik gradovima.
        tu naravno ne ubrajam ?ikago, Njujork i sli?no ali SAD ima jako mnogo nazovi gradova koji imaju mentalitet seoske organizacije života.

        mene apsolutno ne zanima kako Ameri u svojoj ku?i organizuju život, i da li znaju ili ne znaju jezik kojim bi mogli da se sporazumevaju.
        ali me jako smeta da naturaju ostalom svetu a pogotovu ve?ima i zna?ajnijim po kulturi i svemu neke svoje lokal patriotske kvazi standarde.

        ako ho?e da rade sa Kinom i posluju Ameri moraju da nau?e kineski, ne o?ekuju valjda da stotine miliona Kineza nau?e ameri?ku lokalnu varijantu iskvarenog engleskog ?

        ako ho?e da rade sa Rusijom moraju da nau?e ?irilicu, itd.

        to su prosto neke osnovne stvari minimalnog ku?nog vaspitanja kada se ide nekome u goste, poštovati doma?ina i njegova pravila.

        to što Ameri izigravaju centar sveta, zamišljaju da su centar univerzuma i da samo planeta postoji radi ispunjenja njihovih želja je njihov problem.

        dokle mogu probaju agresijom silom i sli?nim metodama da nametnu a kada ne mogu onda podviju rep, kao što se i pokazalo do sada u odnosima sa Kinom.

        Kina mnogo svrbi SAD ali su potpuno nemo?ne, Kina je ve? dobila utakmicu sa SAD i svakoga meseca razlika se pove?ava.

        pokušaj da gledaš širi kontekst, ne iz ugla lokalne provincije koja bi da nametne svoje celom svetu po svaku cenu.

        ako ve? želiš da kažeš da si bio u središtu poslovne Kine onda to nije perfierija Hong Konga ve? Šangaj i druge tzv ekonomske zone gde dolaze stranci (ulažu kapital, rade, grade, koncentrišu aktivnosti).

        Kina je i dalje veoma zaostala van tih zona, to je tako o?igledno...ali poenta nije da da novi automobili i nove tehnologije stvaraju u kineskoj provinciji.

        naprotiv, Peking za godinu i nešto je doma?in Olimpijade, gradi se samo u tom gradu više nego u celoj SAD zajedno.

        u ekonomskim zonama je Kina daleko nadmašila po svemu ameri?ke proseke, pogotovu ameri?ku provinciju.

        i to je tako o?igledno da ne spore niti Amerikanci, naprotiv sve ubrzanije se sele ameri?ke firme i fabrike upravo u kineske ekonomske zone.

        Kini nisu potrebne SAD da bi preživela, ali SAD jeste nužno potrebna Kina i njena produkciona sposobnost da bi preživela današnji globalni ekonomski sistem.

        izolovana, zatvorena SAD nema šanse da opstane na duži rok, isto onako kao što je završio SSSR sa politikom zatvaranja i ekonomske samodovoljnosti u svemu.

        da nema Kine AMeri bi danas šetali goli i bosi, jer više nemaju svoju industriju za zadovoljenje tih potreba.

        prosto ?injeni?no stanje, razumljivo u širem kontekstu, nejasno u centralisti?koj koncepciji ja pa ja i samo ja.

        ti preglomazni gradovi su loši sami po sebi za život, na zapadu je to odavno shva?eno pa se gradovi smanjuju i opada broj stanovnika.
        u Evropi je to po?elo pre 30tak godina, polako zahvata i SAD.

        imaš sveži primer reorganizacije San Franisco regiona gde je u toku projekat uredjenja života nalik na Evropu, ta?nije UK sa manjim parcelama zemljišta, manjim ku?ama, sa trotoarima za pešake, sa izgradnjom javnog sistema prevoza, sa marketima, školama, obdaništima, zdravstvom u lokalu, organizacija života mogu?eg i bez automobila 24 sata upotebe.
        pa ?ak i u planu izgradnja sistema prigradske železnice za masovan transport ku?a-posao.

        to je zvnia?ni program, pilot program tranzicije SAD ka budu?em stanju nedostatka energije ovako jeftino i ovakvog ar?enja na vozikanje automobilima za sve i svašta.

        Kinu posmatrati isklju?ivo o?ima iz ameri?kog ugla gde nepoznavanja ameri?kog jezika se doživljava kao kulturna zaostalost lako dovede do zablude da je Kina usled jezika totalno nesposobna zemlja.

        uostalom, teško je pobrojati šta ti i ja koristimo danas u svakodnevnom životu a da nije proizvedeno makar nekim delom u Kini.

        Kina jeste najve?a zemlja na svetu, ima najviše ljudi, ima najve?u stopu kontinuiranog rasta, ima najve?i suficit sa SAD u istoriji i to traje ve? godinama, ima najve?i rast kapitalnih ulaganja, ima najve?e tržište, ima dominantan položaj u Aziji uy Japan, Koreju i Indiju.

        Kina je toliko velika da prose?an AMerikanac prosto ne može da ignoriše i stav jednog Kineza, a to je izmedju ostalog i to da Kinez ne mora da u?i engleski da bi udovoljio tamo nekom AMerikancu koji mu dodje u posetu.

        i to prosto nema veze sa tobom, ti si kao i ja kap u moru skoro milijarde i po ljudi. obi?an mrav.


        kao što smi mi ovde toliko mali da je besmisleno da mi kao pokušavamo da uredjujemo neke globalne pravde i nepravde.
        uzaludan posao, svira?i
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • prolupator
          CBC Senator XXL
          • 02.09.2005
          • 3968
          • Zemun

          #64
          Originally posted by brick
          Zemun ili neki drugi grad i ?udio se kako je tu druga?iji život nego u prestonici.
          Mislim, ispade Zemun selendra
          Stariji je od BGD-a i ima kineza i u njemu... A prodaju se i kineski automobili, pa molim za malo drugaciji odnos

          P.S. Naravno da se niko nije uvredio
          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

          prolupator.mojblog.rs

          Comment

          • Skyline GT-R
            CBC Senator XXL
            • 13.02.2005
            • 806
            • Chicago - My Kind Of Town

            #65
            Originally posted by brick
            mnogo se lako nerviraš, kao pravi Amerikanac kada mu ponestane argumenata pa misli da arogancija i slia rešava zablude
            Mozda znas nesto oko elektronike ali sa ovakvim izjavama samo pokazujes koliko si jadan i ironican.


            Originally posted by brick
            navedeneo ti je nekoliko gradova koji glatko prelaze 20 miliona.
            A tebi je isto tako navedeno da to nije tacno.Ima par gradova sa DO 20-ak miliona i to je to.A tih "stotine" 25+ milionskih gradova postoji smao u tvojoj glavi.
            Uopste... sampione, poenta je bila da to NISU mali gradovi i koliko god da postoji vecih gradova u Kini, grad od 8 MILIONA stanovnika NE MOZE da bude mali\provincija.Moze opet iz tvog ugla gledanja i koriscenja kao razlog za kilometarske postove koji su preslikana meksicka sapunica gde posle 10 postova nista novo i pametno ne kazes, vec smao vrtis istu netacnu pricu u prazno....opet...samo da bi terao kontru.


            Originally posted by brick
            ako ho?e da rade sa Kinom i posluju Ameri moraju da nau?e kineski, ne o?ekuju valjda da stotine miliona Kineza nau?e ameri?ku lokalnu varijantu iskvarenog engleskog ?
            Vidis koliko pojma nemas.Naravno da ocekujem.I tako i jeste.Ne zato sto je engleski ENGLESKI , nego zato sto je prvi internacionalni jezik.+ pored svega toga...Kinezima (trenutno) velika dobit\veliki deo zarade ide direktno od Amera.
            ZNaci..oni se toliko podredjuju Amerima da ..ne da uce engleski..nego svaki Kinez koji i malo posluje sa amerima je uzeo neko Americko ime da bi se lakse sporazumevao.Tako da je "Shitoki" postao Tom "Cing Jong" je John...itd itd.


            Originally posted by brick
            to su prosto neke osnovne stvari minimalnog ku?nog vaspitanja kada se ide nekome u goste, poštovati doma?ina i njegova pravila.
            Naravno..i to nije sporno.Svi uzajamno uce jezike ali "kucno vaspitanje" je jedno - a nuzda drugo.

            Originally posted by brick
            Kina je i dalje veoma zaostala van tih zona, to je tako o?igledno...
            Naravno, i to sve lepo znas ali...onda ne bi napisoa post..i mi se ne bi prepirali oko tvojih gluposti ali...ti onda ne bi imao pleasure of the day, zato...pisi cak i kad nema sta da se pise samo da bi kontrirao

            Originally posted by brick
            ti preglomazni gradovi su loši sami po sebi za život, na zapadu je to odavno shva?eno pa se gradovi smanjuju i opada broj stanovnika.
            u Evropi je to po?elo pre 30tak godina, polako zahvata i SAD.
            Jel da..pa kako sad kazes da se gradovi smanjuju...a ovamo pricas kako ima toliko mnogo 25+ milionskih gradova.
            Neke kontradiktorne price...

            Druga stvar.Po 100-ti put...NISI BIO U USA i ne pricaj on sto neznas.Gradovi i jesu tako organozovani - downtown nije yakav da ide u nedogled kao sto izgleda na filmu.NY, i Chicago i LA jesu metropole ali u Chicago je recimo vrlo lako uci i vrlo lako izaci.Naravno, kad se desi guzva na hwy-u treba ti 20 minuta do sat vremena da stignes kuci (zavisno gde zivis) ali...to nije nista strasno.Dok nocu kad nema guzve udjes i izadjes bez problema.Ali...da bi to znao..moras da vidis..a ako ne VIDIS i NEZNAS...NE MOZES da pricas.Tako je kod normalnih ljudi.

            Btw... u US-u je organizacija saobracaja jedna od najboljih na svetu.Ako ne i najbolja.Snalazenje po gradovima, orijentacija...pa cak i putovanje sa jedne obale na drugu.
            DA ne budem subjektivan..to je misljenje puno ljudi (sa kojima sam LICNO pricao) koji su ziveli po Evropi i kojima se US ne svidja.

            Originally posted by brick
            imaš sveži primer reorganizacije San Franisco regiona gde je u toku projekat uredjenja života nalik na Evropu, ta?nije UK sa manjim parcelama zemljišta, manjim ku?ama, sa trotoarima za pešake, sa izgradnjom javnog sistema prevoza, sa marketima, školama, obdaništima, zdravstvom u lokalu, organizacija života mogu?eg i bez automobila 24 sata upotebe.
            Vidis...jedna od najboljih drugarica mi je u San Francisku..ja jos nisam tamo bio ali me cudi da tek sad to pocinju.To sto ti pricas ODAVNO postoji u US i tako i JESTE..u manjim gradovima.U metropolama je to nemoguce (mislim da ne koristis auto)

            Originally posted by brick
            pa ?ak i u planu izgradnja sistema prigradske železnice za masovan transport ku?a-posao.
            A pa ne...mi smo divljaci pa nemam metro.Tj..osim auta..nemamo nista.O bozeeeee ...decko..odakle ti mozak da pricas vise ovakve nebuloze.Kako mozes da pricas nesto sto NIKAD nisi video niti imas POJMA.DODJI...pa kad dodjes i prodjes onda drzi tvoja kilometarska izlaganja.
            DA li znas koliko je FENOMELANO organizovan metro u NY.NISTA ti ne treba..sve mozes metroom da zavrsis..a pored vsega NAJNORMALNIJE bus ide po cityu.Isto tako je i u Chicagu...Bostonu...


            Originally posted by brick
            Kinu posmatrati isklju?ivo o?ima iz ameri?kog ugla gde nepoznavanja ameri?kog jezika se doživljava kao kulturna zaostalost lako dovede do zablude da je Kina usled jezika totalno nesposobna zemlja.
            JA BIO i video\osetio.I ja je ne gledam iz ugla "poznavanja jezika"...dok ti sve gledas iz ugla tvoje stolice odakle nisi nigde mrdnuo a sve znas i sve si video.I ko prica sad napamet.



            Ti UPORNO\non-stop pricas o americi koju NIKAD nisi video.DA ne citiram teme u proteklih godinu dana sta si sve napricao.A jos se raspravljas samnom jer eto...ja neznam..a TI znas kako se ovde zivi!
            Nisi bio u Kini ali opet..drzis meni predavanjje kako je tamo i sta sam ja na osnovu cega zakljudio.Znaci pojma nemas u sta se uplices...koji je tvoj problem.Sedni i sredi neke stvari sa samim sobom.

            I zasto mislis da bi ja sad trebao da nastavim diskusiju sa tobom?

            Tako da...ako mislis da cu kao mnogi ovde da isterujem svoje misljenje sa ZIDOM koji nista ne apsorbuje...nego uziva terajuci kontru ma koliko to apurdno bilo...varas se.Tako da...mozes samo sam sa sobom da pricas jer, da argumentujem nesto sa nekim ko i nezna o cemu prica je totalno besmisleno.U r just wasting my time dude.

            Samo jedno mi nije jasno.Sta si hebote zapucao sa US-om.Sto ti US toliko bode oci.Ke je uopste spomenuo US.Pricali smo o Kini i automobilima iste...poceo si da udaras po US bez ikakvog razloga.
            Ti bas imas probleme jbt...
            Ako mislis da ces pljuvanjem US-a da me iznerviras...zahebo si se u startu.U pogresnu metu gadjas.Tj...ti vise nicim i ne mozes da me iznerviras...

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #66
              @brick
              odakle to , ako ameri hoce da suradjuju sa nekim drzavama moraju njihv jezik da uce
              amere zaboli za odtale , ostali dolaze kod amera i svi ti ostali uce engleski samo radi toga , da bi dosli kod amere JER TU IMAJU TRZISTE , nece japanac uciti srpski da bi isao u srbiju i prodao 10 auta godisnje , ucice engleski da bi isao u usa da proda 10 000 auta , svi se bore za trziste , jedno od oruzija im je jezik koi se govori u zemlji gde se zele plasirati ...
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • prolupator
                CBC Senator XXL
                • 02.09.2005
                • 3968
                • Zemun

                #67
                A da ne govorimo o tome da se predvidja da ce Spanski jezik postati drugi sluzbeni jezik u USA za par godina (10ak najvise), a u nekim krajevima vec i jeste.
                Sta ce biti kad se Kinezi dosele u vecem broju u tu istu USA, kao sto danas rade Latinosi ?
                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                prolupator.mojblog.rs

                Comment

                • Skyline GT-R
                  CBC Senator XXL
                  • 13.02.2005
                  • 806
                  • Chicago - My Kind Of Town

                  #68
                  Spanski vec jeste drugi sluzbeni jezik u US.

                  Comment

                  • Bane R
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2006
                    • 1769
                    • Beograd

                    #69
                    Pa realno, u USA ti je španski više nego dovoljan.

                    Originally posted by ToNcA
                    A sto se Japanaca tice ni njima ne svetaju ruze - Renault je odavno preuzeo Nissan-a, Subaru je sa GM-om, Suzuki se drzi mada je krenuo u saradnju sa MB-om ali utu ne ocekujem preuzimanje jer MB-u uopste ne treba Suzuku. Mazada je Fordova. Honda i Toyota se drze josuvek - Toyota za sigurno a Honda - po meni pitanje je dana kada ce neki koncern da je proguta - na prvi znak slabosti.
                    A leba ti je l imaš ti neki dokaz da je "Nisan Renoov, da je Mazda Fordova"... pa Honda je pre 10 godina stavljala Isuzu dizel, što automatski znači da je Honda pod GM, jer je Isuzu pod GM? Mislim, je l ono ovo neka poslepodnevna priča za opuštanje ili si ti ozbiljan ?

                    Honda poslednih 10 godina beleži rast prodaje, a poslednje dve godine rast od 20% u broju prodatih automobila - prave sve od kosilica, to mlaznih aviona i imaju stotine fabrika na svim kontinentima sveta - ajde uzmi pokaži mi prstom ko je dovoljno jak u autoindustriji da proguta Hondu.

                    A "Toyota se dobro drži" - Toyota je, bre, najveći proizvođač automobila na svetu.

                    A i Subaru nema veze sa GM-om, Subaru je pod Fuji-em...

                    Čoveče, kolko dezinformacija... Čim neko kupi nečiju zadnju disk-pločicu i stavi na svoj auto ili nedaj bože učestvuje sa nekim u nekom projektu, odma je neko nekog progutao ...

                    Comment

                    • Rendjo
                      CBC Senator XXL
                      • 26.06.2006
                      • 340
                      • Zadar HR

                      #70
                      Originally posted by Skyline GT-R
                      ]

                      Mozda znas nesto oko elektronike ali sa ovakvim izjavama samo pokazujes koliko si jadan i ironican.

                      : ...decko..odakle ti mozak da pricas vise ovakve nebuloze.Kako mozes da pricas nesto sto NIKAD nisi video niti imas POJMA.DODJI...pa kad dodjes i prodjes onda drzi tvoja kilometarska izlaganja.
                      DA li znas koliko je FENOMELANO organizovan metro u NY.NISTA ti ne treba..sve mozes metroom da zavrsis..a pored vsega NAJNORMALNIJE bus ide po cityu.Isto tako je i u Chicagu...Bostonu...





                      Ako mislis da ces pljuvanjem US-a da me iznerviras...zahebo si se u startu.U pogresnu metu gadjas.Tj...ti vise nicim i ne mozes da me iznerviras...
                      Mislim da si se itekako iznervirao

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #71
                        brick (citat):
                        ti preglomazni gradovi su loši sami po sebi za život, na zapadu je to odavno shva?eno pa se gradovi smanjuju i opada broj stanovnika.
                        u Evropi je to po?elo pre 30tak godina, polako zahvata i SAD.


                        Jel da..pa kako sad kazes da se gradovi smanjuju...a ovamo pricas kako ima toliko mnogo 25+ milionskih gradova.
                        Neke kontradiktorne price...
                        jedino su tvoja ?itanja kontradiktorna, a to o?ito što nisi ni pro?itao a otuda i pisanije na prazno bez argumenata.

                        ali ajde, da budem politi?ki korektan pa da nacrtam o?igledno-

                        u Kini živi mnoooogo miliona ljudi.
                        adekvatno tome i gradovi imaju neke druga?ije mere po brojnosti pa tako 6 miliona je mali grad u Kini.


                        dalje, to što si citirao a nisi pro?itao (kako li samo to uspevaš ? ) lepo piše da u EVROPI i SAD postoji tendencija da gradovi opadaju.
                        a gradovi meglopolisi su nastali a i dalje rastu u zemljama tre?eg sveta, posebno u Aziji.

                        u pravu si jedino ako je SAD odjednom postala azijska zemlja po demografskim karakteristikama.





                        tvoja zabluda je kao i svakog neobaveštenog Amerikanca da je centar sveta, na sre?u nije i sve manje svet zavisi od ameri?kih ekonomskih želja.

                        boli Kineza tamo negde u svojoj ku?i u koju si ti došao, za tvoj lokalni kvazi engleski (tj ameri?ki iskvareni dijalekt)....
                        obi?an prose?na Kinez radi za platu ono što mu se kaže i sve što napravi proda toj Americi i usput zaradjuje.

                        brojke suficita su neumoljive.

                        ah da, i tamo preko bare kada nešto ne prija glumi se neobaveštenost, a usput su i svi drugi krivi.
                        ništa novo

                        DA li znas koliko je FENOMELANO organizovan metro u NY
                        e baš si vickast, naravno da je metro unutar NY organizovan odavno.
                        metro nije ni pomenut jednom re?ju.

                        e sad, ako ti ne znaš šta je pojam prigradska železnica, i ?emu to služi to je tvoj problem.

                        hint, sistem široko razvijen u UK.

                        živi se VAN a radi U Londonu. i ne ide se autom na posao.
                        i da , London ima i metro i prigradsku železnicu.

                        ?isto da ako opet ne pro?itaš šta piše presko?im jednu turu tvojih izmišljenih lutanja na nepostoje?e teme.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #72
                          odakle to , ako ameri hoce da suradjuju sa nekim drzavama moraju njihv jezik da uce
                          amere zaboli za odtale , ostali dolaze kod amera i svi ti ostali uce engleski samo radi toga , da bi dosli kod amere JER TU IMAJU TRZISTE , nece japanac uciti srpski da bi isao u srbiju i prodao 10 auta godisnje , ucice engleski da bi isao u usa da proda 10 000 auta , svi se bore za trziste , jedno od oruzija im je jezik koi se govori u zemlji gde se zele plasirati
                          ne znam da li si pro?itao post i dati kontekst, li?i da nisi baš primetio ton i nameru.

                          ne radi se ni o kakvoj saradnji Amera sa nekim državama, niti ikakva saradnja je u pitanju.
                          nije niko došao kod Amera.

                          obrnuto, došao jedan Amerikanac i pljuje po SVIM Kinezima kao nižoj rasi ( takav kontekst, onako malo ulickano da ne bude baš rasisti?ki direktno) koji napada Kineza što u svojoj Kini govori zamisli kineski a ne engleski jezik.

                          ta?no isto kao što si naveo situaciju za japanca koji dolazi poslovno u SAD i o?ekuje se da se potrudi da posao ugovara na engleskom (tj da se pomu?i da savlada ne samo engleski ve? i obi?aje i kulturu doma?ina) to potpuno identi?no važi i za posetu jednog Amerikanca koji dolazi u Kinu.

                          o?ekuje se da se Amerikanac opismeni i nau?i jezik zemlje doma?ina u koju dolazi, a ne da pljuje doma?ine.

                          u tvom primeru, to je kao kada bi Japanac zahtevao da svaki Amer bilo gde, pa i na ulici, uvek sa njim pri?a samo japanski a ako ne dobije odgovro na japanskom onda uvredjeno pljuje po svemu.

                          ta arogancija nije put za saradnju.
                          a ako je tako, takva ameri?ka arogancija takodje nije klju? koji otvara vrata.

                          licemerje je ?esto osobina zapadne kulture, i dvrostruki aršini koji se time pokušavaju prikriti.

                          veliku i mo?nu Kinu i Kineze zabole za ameri?ku aroganciju.

                          naravno engleski jeste lingua franca dobrovoljno na planeti ali to ne daje nikakvo pravo na aroganciju, rasizam i sli?ne verbalne egzibicije.

                          da ne ponavljam da istu aroganciju i svoje pretpostavke- predrasude isti autor opet ponavlja, naravno razlog je nedostatak argumenata.

                          vika i galama možda nekoga impresironira, pismene ljude samo prolazno može da podseti s kojim nivoom imaju posla.

                          stara poslovica- koliko jezika znaš toliko fakulteta imaš
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • BRABUS
                            CBC Senator XXL
                            • 15.10.2004
                            • 2399
                            • London

                            #73
                            Originally posted by Bane?

                            Originally posted by ToNcA
                            A sto se Japanaca tice ni njima ne svetaju ruze - Renault je odavno preuzeo Nissan-a, Subaru je sa GM-om, Suzuki se drzi mada je krenuo u saradnju sa MB-om ali utu ne ocekujem preuzimanje jer MB-u uopste ne treba Suzuku. Mazada je Fordova. Honda i Toyota se drze josuvek - Toyota za sigurno a Honda - po meni pitanje je dana kada ce neki koncern da je proguta - na prvi znak slabosti.
                            A leba ti je l imaš ti neki dokaz da je "Nisan Renoov, da je Mazda Fordova"... pa Honda je pre 10 godina stavljala Isuzu dizel, što automatski zna?i da je Honda pod GM, jer je Isuzu pod GM? Mislim, je l ono ovo neka poslepodnevna pri?a za opuštanje ili si ti ozbiljan ?

                            Honda poslednih 10 godina beleži rast prodaje, a poslednje dve godine rast od 20% u broju prodatih automobila - prave sve od kosilica, to mlaznih aviona i imaju stotine fabrika na svim kontinentima sveta - ajde uzmi pokaži mi prstom ko je dovoljno jak u autoindustriji da proguta Hondu.

                            A "Toyota se dobro drži" - Toyota je, bre, najve?i proizvo?a? automobila na svetu.

                            A i Subaru nema veze sa GM-om, Subaru je pod Fuji-em...

                            ?ove?e, kolko dezinformacija... ?im neko kupi ne?iju zadnju disk-plo?icu i stavi na svoj auto ili nedaj bože u?estvuje sa nekim u nekom projektu, odma je neko nekog progutao ...

                            FYI - Renault je od 1999 godine vlasnik 45% Nisann-a. Sve je to lepo upakovano u pricu o alijansi iliti merger of equals, ali je jasno da Renault vuce sve konce u celoj toj prici, bas kao i sto MB vuce u DaimlerChrysleru.

                            Isuzu nije pod GM-om. GM je prodao sve akcije koje je imao u Isuzu prosle godine, i to Toyoti. Trenutno najveci vlasnik deonica je Mitsubishi, sa oko 10%, posle toga dolazi neki japanski konglomerat, i Toyota (kupila 6% od GM-a prosle godine). GM i Isuzu nastavljaju kao i do sada da saradjuju.

                            GM je dugo imao 20% vlasnistvo nad Subaru-om, od kojih je krajem 2005 prodao 9% Toyoti, a ostalo na otvorenom trzistu. Ostatak drzi Fuji Heavy Industries. Takodje, GM i Subaru nastavljaju saradnju kao i ranije.

                            Ford ima 33.9% udeo u Mazdi i u njoj ima glavnu rec.

                            Toyota nije najveci proizvodjac automobila na svetu, ali moze da postane kroz koju godinu, ako se GM ne podigne na noge.

                            Bane?, u auto industriji niko nije dovoljno veliki da bi ga neko kupio i stavio pod svoje. Auto industrija je jako ciklicna i kompanije redovno zapadaju u krize. Honda trenutno ide na gore, ali kad bude krenula na dole (a to je pitanje vremena, nije pitanje da li ce), moze da se nadje na meti nekog ko trenutno ide na gore

                            BTW. Nebi skodilo da se informises pre nego sto napadnes nekog....unosis nepotrebne tenzije na iovako topic nabijen tenzijama

                            NHF

                            Comment

                            • mahi
                              CBC Član
                              • 29.01.2007
                              • 40
                              • Bolech,Beograd

                              #74
                              oko 1. mesta danas se kolju GM i Toyota,ali ja vidim toyotu kao pobednika,ako GM ne podigne na noge ostatak korporacije,kao sto je pocela da dize Opel...
                              OPEL Astra H.I ni reci vise.

                              Comment

                              • DejanV
                                CBC Senator XXL
                                • 19.07.2005
                                • 682
                                • Beograd

                                #75
                                Originally posted by Skyline GT-R
                                Eto...opet sam se zahebo i poceo da citam tvoj post...i odmah si me iznervirao posle 3 recenice.

                                Daklem tvom loopetanju nikad kraja... itd.
                                Da, da, Skyline, covek je ekstra kapitalac. Tvoju gore citiranu recenicu ja potpisujem vec poduze.

                                Skyline, drugarski savet - covek ima nick "Brick', dakle u lokalnom zargonu "Cigla". One je ranije nesto loopetao da svi obrazovani kosmopoliti, od Ugande i Zanzibara, preko Uzbekistana i reke Amazon do Kamcatke znaju da se to odnosi na neki model Volvo automobila, ali ja mislim da se to odnosi na ove nase domace cigle, sto se proizvode u ciglani na Zvezdari.

                                Eto, sada nam je svima objasnio da su Kinezi u stvari gospodari sveta, Nemacka se iseljava za Kinu, Amerikanci takodje pakuju kofere, a za koji dan, i Afrika ce poceti masovni egzodus u Kinu, jer je Kina jedino mesto prosperiteta, srece i bratske hare krishna ljubavi na planeti u ovom trenutku. I bice jos lepse, samo jos par godina, da pokradu sta jos mogu, a za maler, ono sto ne mogu da pokradu je industrijska tradicija, jer se ona prenosi od coveka do coveka i ne moze se kupiti. Za ostatak ovog Ciglinog "seta, seta spiroheta" tripa se pomucite sami.

                                Dakle Skyline, nemoj da se nerviras, ako bas osecas potrebu da diskutujes uzmi lakseg sagovornika, kupi pravu ciglu, vise ces postici. Sem ako nam se ne posreci, pa spakuje kofer i ode u Nirvanu Kine, cime bi jako pomogao izvlacenju Srbije iz mrklog mraka i sunovrata.

                                Take it easy, baby! He ain't worth it, in fact, he ain't worth nothin'.
                                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                                Comment

                                Working...
                                X