Kineski klonovi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    Prvo, ne kazemo mi njemu da je on cigla, nego je on to sam za sebe rekao tako sto je sam sebi dao nick "Brick", iliti "Cigla". Uostalom, pogledaj i sam.
    prvo nije Brick nego brick.
    za nepismene talibane ?ija je jedina argumantacija verbalno nasilje to je teško?a pri razlikovanju.
    ne mislim na tebe, to je visoka letvica koju tek treba dosti?i.

    oni ispod letvice razuma znaju samo jednu re? u fondu stranog im jezika.

    jednoga dana možda dostignu spoznaju domete civilizovane komunikacije.
    jednoga dana, treba se nadati da evolucija nije zastala baš na toj adresi.
    o&o
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      ali hteo sam da kazem da ameriski gradovi nece pratiti trend evropskih i bogatih japanskih (velike gustine naseljenosti i mali stepen mobilnosti, samim tim veliki stepen pristupacnosti), vec je trend da evropski gradovi idu ka tome da postanu slicni americkim (sto je ocigledno jer je sve veci broj satelitskih naselja u neposrednoj okolini velikih evropskih metropola, i sve je manja gustina naseljenosti u njima).
      ima jedna važna sitnica- Ameri?ki koncept života je baziran na 4 to?ka do svakog ?oška i po svaku cenu, uz beskona?ni izvor beskona?no jeftine energije kao aksiomom koji je nepromenljiv (u glavi).

      realnost je da nema takve energije koja se zamišlja i posledi?no mora da se dogodi neka promena u organizaciji života bez nafte (jeftine).
      to više nije stvar politi?ke volje, to je stvar iscrpljenih resursa.

      a druga važna sitnica- Evropa ima organizovan javni saobra?aj u neposrednoj okolini metropoliten zona. u SAD uz par izuzetaka toga nema, upravo zbog sistema na kome je bazirana ameri?ka ideja transporta ljudi.

      zvani?no je ameri?ka administracija pokrenula projekte uredjenja života po evropskom uzoru, svesna da nafte nema.
      barem nema po ceni i koli?ini koja ?e zadovoljiti prohteve na koje se naviklo.

      DoE (dept of energy) redovno objavljuje izveštaje i planove- jedan od planova je da se gasifikuju ameri?ki gradovi, odnosno te prigradske zone i napusti lož ulje i ugalj kao energenti.

      forsira se (i kroz poreske olakšice i kroz grantove) primena solarne energije pri ?emu je Kalifornija najdalje opet prva otišla.
      plan 1 milion kvadatnih metara solarnih kolektora godišnje.

      DoE planira da uvede alkohol za upotrebu u vozilima, kao zamenu za benzin.

      to nisu neki planovi za daleku budu?nost, naveliko se radi na realizaciji.
      nije slu?ajno bila nedavna poseta Brazilu cele svite energetskih planera.

      na planeti od fosilnih goriva najduže za eksploataciju od pozantih nalazišta je ugalj. ima više uglja kao energenta nego nafte i gasa zajedno.

      nedavno je o tome bila svetska konferencija, vezana i za klimatske promene, u Parizu.

      u Evropi se napušta trend megalomanskih skupih gradova i veliki gradovi se ve? decenijama smanjuju a istovremeno se ulaže u efikasnu i široko dostupnu infrastrukturu javnog sistema prevoza.
      u CH do svakoga sela maltene ide voz, u Engleskoj se napla?uje ulazak auto u London kao mera signala da tako nešto nije poželjno.
      u Madridu se vozom ide na posao, isto u Be?u.

      Evropa se približila Japanu i sistemu organizacije odlaska na posao, a to je javni prevoz.
      efikasan, dostupan, ne preskup, ta?an, visokog kapaciteta.

      trošak energije za grejanje ku?a i prevoz do posla ?ini udeo od 60-70% troškova jedne evropske porodice zavisno od zemlje do zemlje.

      nedavno je nema?ka kancelarka predložila zamenu svih sijalica sa užarenim vlaknom sa štednim.
      slede?i korak je oporezivanje razbacivanja energijom.

      ve? je uveden porez na CO2 za firme, uskoro taj porez se proširuje i na gradjane (i njihove ku?e).
      nedavno je stupio na snagu u Nema?koj novi EnEv propis u vezi energetike u zgradarstvu, veoma rigorozan.
      Švajcarska je uvela Minergie koncept.
      Švedska je donela zakon kojim se ukida upotreba nafte i fosilnih goriva do 2020 godine.

      igranka sa naftom je u svetu globalno završena, i to je svima koji iole prate problematiku kristalno jasno.
      jasno i ameri?koj administraciji, koja po?inje da se trudi da uhvati korak i reorganizuje život u SAD za budu?e odnose cena energije.

      to nisu pri?e radi pri?e, SF kao region je aktuelnost, poligon kojim se hvali administracija da uvodi evropske norme u ameri?ke gradove.

      istovremeno je prošlu fiskalnu godinu Exxon Mobile završio sa najve?im ikada profitom u jednoj godini u istoriji.

      sukob interesa naftnog lobija i o?igledne budu?e cene energije koja ?e samo rasti uz poneki kratki ciklus opadanja cene ne?e toliko boleti Evropu koja se ve? oslobadja teške naftne zavisnosti.

      bole?e te iste Amerikance ako nastave da imitiraju dinosauruse, veliki su mo?ni i šta ih briga.
      dok ne nestane hrane- energije za decenijama naviknute navije organizacije.

      možda se desi ?udo pa se pronadje neka nafta koja se jeftino može eskploatisati, ali verovati u ?uda mogu samo oni koji ?ekaju sudbinu sa glavom u pesku.

      u Evropi je vraški skupo postalo živeti u samim centrima gradova zbog raznih razloga, i Evropljani se privikavaju da idu na periferiju i da putuju na posao.
      u SAD gde je i dalje benzin bagatela u odnosu na Japan ili Evropu ve?ina i dalje ne razmišlja šta posle sadašnje (cene) nafte.
      ?eka ?udo, da Vlast obezbedi magijom jeftinu energiju.

      a pre ili kasnije i u SAD ?e se shvatiti razlozi zašto uopšte postoji Kjoto protokol, zašto postoji potreba ograni?avanja zagadjivanja, i koje su posledice po klimu.

      upravo SAD su žestoko pogodjene klimatskim promenama, sa ogromnim štetama koja na kraju opet koštaju. te iste Amerikance najviše.

      planeta i klima je zajedni?ka, nedeljiva i ima ograni?ene resurse. ljudi na planeti je sve više a energije u tradicionlanim oblicima sve manje.

      to više niko razuman ne spori. i na sre?u Kalifornija je probila ameri?ki led i pokrenula inicijativu u korist i SAD i korist cele planete.

      niti ?e Evropi ili Kini biti dobro ako je loše SAD, niti ?e SAD biti dobro ako bude loše Kini ili Evropi.
      sve je medjusobno zavistan...to treba da dopre i do spoznaje prose?nog Ameri?kog TV gledaoca reklama.
      dok nije kasno za sve nas.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • DejanV
        CBC Senator XXL
        • 19.07.2005
        • 682
        • Beograd

        Originally posted by brick
        Prvo, ne kazemo mi njemu da je on cigla, nego je on to sam za sebe rekao tako sto je sam sebi dao nick "Brick", iliti "Cigla". Uostalom, pogledaj i sam.
        prvo nije Brick nego brick.
        za nepismene talibane ?ija je jedina argumantacija verbalno nasilje to je teško?a pri razlikovanju.
        ne mislim na tebe, to je visoka letvica koju tek treba dosti?i.

        oni ispod letvice razuma znaju samo jednu re? u fondu stranog im jezika.

        jednoga dana možda dostignu spoznaju domete civilizovane komunikacije.
        jednoga dana, treba se nadati da evolucija nije zastala baš na toj adresi.
        o&o
        Obavesti nas kad stignes.
        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          UPDATE: March, 2007. Dodge becomes the first carmaker to confirm plans to sell a Chinese-made car in America. China's Chery Automobile will build a future Dodge subcompact similar in size to the Hornet concept. (source: Automobile Magazine).
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            Obavesti nas kad stignes
            prepoznao si se, kakav fascinantan napredak Balvana.

            sorry za ostale, doti?ni razume jedino takve "argumente".
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • AreOut
              CBC Senator XXL
              • 22.07.2006
              • 590
              • Zabjelo

              E ka mala djeca...
              http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

              Comment

              • jevtic
                CBC Senator XXL
                • 26.11.2006
                • 729
                • beograd

                nije sve u co2.

                taj kjoto sporazum je cisto bacanja para.


                inace po tom kjoto sporazumu treba da se potrosi 1000 milijardi dolara da bi se za 100 god smanjila temperatura. znas li kolko ce da kosta po automobilu da se dostigne e5 standard. koliko li ce tek da kostaju neki buduci standardi. a koliko ce tek da kosta da velike fabrike postignu standarde koje kjoto trazi.

                pri tome jos uvek ne moze se sa 100% tvrditi da globalno zagrevanje postoji. postoje i drua misljenja.


                primer: zemljina temperatura je bila najvisa pre 5000 godina.


                btw ja kad kazem zagadjenje ne mislim samo co2 vec i neka mnogo opasnija kao sto zagadjenje zemljista i seca suma. recimo zbog sece suma u pekingu su vetrovi nanosili ogromne kolicinpeska i bukvalno u gradu se nije nista videlo od prasina. naravno sad za olimpijadu su ponovo zasadili drvece da bi sprecili nanose peska.


                a to da neko ide u kinu da bude gastarbajter....


                licno ne znam nikog ko je otisaou kinu da radi . verovatno postoje neka strucna lica koja su dobila posao preko nekog ugovora za odredjeno vreme ali ne verujem da je neko spakovao kofere i otisao tamo bez nekog prethodnog angazmana ovde.


                ali zato gomilu kineza vidjam ovde kako valjaju sve i svasta i kako zive u veoma skromnim uslovima. pa ako su ekonomski tako dori sto dolaze ovamo.
                ex - fabia 1.9 tdi
                golf 2.0 tfsi

                Comment

                • Zrga
                  CBC Početnik
                  • 09.03.2007
                  • 4
                  • Beograd

                  jevtic
                  apprentice
                  Posted: Yesterday, at 22:01 Post subject:
                  ali zato gomilu kineza vidjam ovde kako valjaju sve i svasta i kako zive u veoma skromnim uslovima. pa ako su ekonomski tako dori sto dolaze ovamo
                  Kineze vidjas na ulicama kod nas, a i u drugim zemljama iz jednog prostog razloga, dobri su ekonomisti Da nisu dobri nebi nista prodavali. Da li si cuo viziju "Ko prezivi najezdu zute rase, jesce iz zlatnog posudja i piti iz zlatnog bokala" ? Ne mogu tacno da kazem ko je to rekao, ali znam da je vise proroka reklo slicnu ako ne i istu stvar. Oni se sire po svetu u ljudskom i u materijalnom obliku sa tim ciljem. Isto tako oni ovde ili u inostranstvu za manje vreme mogu da zarade vise i onda se vrate kuci sa gomilom gluposti da se hvale. Ko nasi kad dodju sa meckom u selo. A sto se tice kvaliteta kineskih proizvoda tu netreba sumnjati mnogo. Pa sve zive kompanije otvaraju fabrike u kini jer je kinez jeftin a sve zna da radi(ko ciga, zna ali nikad nije probo). Samo je pitanje ozbiljnosti vlasnika da li hoce ili nece kvalitetan proizvod. Tj. dal se radi milijardu primeraka sa kontrolom 1 u milion ili milijardu sa kontrolom 1 u 100.

                  Comment

                  • Zrga
                    CBC Početnik
                    • 09.03.2007
                    • 4
                    • Beograd

                    Malo smo skrenuli sa teme...
                    Sto se tice automobila i njihove kupovine. Ne bi trebalo da budu skupi a samim tim bi po meni vredili svaku paru, tj. ako kupim nov auto za 5keura i vozim ga godinu-dve i prodam za 1k bilo sasvim isplatljivo. Ako ste gledali buducu ponudu kod nas oni imaju svu opremu koju ima auto od 10k ako ne i vise. Mislim da bi mogli da uporedimo sa patikama,tj. vecina njih se pravi u kini, ali ljudima to ne smeta posto je na njima znak skupe firme. Mislim da ce kinezi ako nisu do sada usavrsili pravljenje auta od kvalitetnih materijala(mislim na dugotrajnie), vrlo brzo postici. Mada kad pogledamo sada se sve pravi da traje koliko i garancija proizvoda da bi ljudi kupovali novo.

                    Comment

                    Working...
                    X