Kineski klonovi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Skyline GT-R
    CBC Senator XXL
    • 13.02.2005
    • 806
    • Chicago - My Kind Of Town

    #46
    Povodim se iskustvom po pitanju obuce, odece...(putnih) torbi..itd itd.
    Americke i Evropske kompanije takodje imaju firme\fabrike po Kini, ali se kontrole vrse konstantno - i za kvalitet i sve ostale (ne)legalne radnje.
    Ima ovde dosta proizvoda "Made In China", ali je to sve extra nivo kvaliteta.

    Sa druge strane..proizvodi koji su cisto Kineski (neizkontrolisani), falsevi sa pijaca po Srbiji gde je promenjeno jedno slovo u imeni itd itd - su KATASTROFA.

    Ok...cena igra ulogu...i kinezi MOGU da naprave dobar kvalitet...ali za dobre pare.Kvalitet kosta - naravno.Ili kako bi nasi rekli - koliko para toliko muzike.A posto je neko vec spomenuo cenu od nekih 4500$$$ , ne moze me niko ubediti da ce to da bude auto dostojan da zadovolji danasnje trziste, da i ne spominjem X5, jaguare i ostalo cije su dvojnike prezentovali.
    Pa ni Amerikanci ne mogu da naprave tako jeftin auto

    Pa navedite mi JEDAN kineski prozivod\brand koji je kvalitetan ili vredi - sound sistem\ bilo koja tehnika, garderoba, kompijuteri, namestaj...?BILO STA?

    Sve i da se desi neka revolucija kod njih i da shvate da ljudi traze kvalitetno i dugotrajno a ne jednokratnu upotrebu,i da to KOSTA, da naglo dobiju inzenjere i dizajnere...mislim da ce trebati da prodje MNOOOOOOGO pre nego sto iz njihovih fabrika ispliva neki Maserati, BMW, GT-R...

    Comment

    • greywiendog
      CBC Senator XXL
      • 01.12.2006
      • 421
      • Stara Pazova

      #47
      Mislim da nisi u pravu i da podcenjujes kineze. Mozda trenutno nemaju nijedan prepoznatljiv BRAND, ali to da ce proci mnogo godina dok ga ne budu stvorili, to nisi u pravu. Napreduju oni veoma brzo. A takodje 70% uredjaja koje koriste ljudi sirom planete se rade u Kini, i bez obzira sto ne idu pod njihovom etiketom (nisu njihov BRAND), to su njihovi proizvodi. Sta mislis ko proizvodi uredjaje (PC-e) pomocu kojih mi sada diskutujemo?!?
      Kolumbo, Kolumbo, ****m te radoznalog...

      Comment

      • Skyline GT-R
        CBC Senator XXL
        • 13.02.2005
        • 806
        • Chicago - My Kind Of Town

        #48
        Ja sam upravo napomenuo u zadnja 2 posta (samo ti ne citas) i opet cu - Kad rade za NEKOG (neku renomiranu stranu - americku, evropsku, japansku firmu) , mogu da urade dobro jer ih stalno kontrolisu i rade onako kako im se kaze.Znaci ne rade nista sami niti im se nesto poverava (dizajn\kvalitet), nego su tu samo da odrade kako je zamisljeno.I to naravno uz punu kontrolu.

        Ko god je bio u Kini mogo je da vidi koliko su oni (kao zemlja) izolovani od sveta.Ljudi, zivot, kultura, oblacenje, saobracaj (posebna prica), automobili..mogli ste da vidite strahotu stylinga -bilo je linkova na forumu...SVE.Ja sam bio u dva ogromna grada 6 i 8 miliona stanovnika - 90% ljudi nezna REC engleskog.Ali bukvalno, neznaju da kazu YES i NO.I to ne sto neznaju na ulici , mallu...nego neznaju REC engleskog ni na AERODROMU.Zamalo sam ostao stuck u sred kine, jer NIKO zivi na tako velikom aerodromu nije znao da mi kaze sta mi treba od papira, i gledali me samo bledo

        Mislim da im treba dosta da bi uspostavili neku paralelu izmedju naprednih zemalja, gde se stiglo i sta se trazi ako zele da budu neka konkurencija.

        Comment

        • SAAB PoWeR
          CBC Senator XXL
          • 26.04.2005
          • 1394
          • tu iza coska(Milwaukee USA)

          #49
          @Skyline GT-R
          mogu da urade dobro jer ih stalno kontrolisu



          nije kontrola u pitanji , nego , kvalitet proizvoda , moraju da imaju kvalitet proizvoda koi kupac trazi , ako neispune taj uslov nec ni prodati taj proizvod
          _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #50
            ma prodece ih i ako nisu kvalitetni...samo da su extra jeftini i da lice na "prave".
            pa ja vec drugi put kupujem kinesku "stedljivu sijalicu" koja traje 5 dana.. ,a raylog je jer kosta 89 din
            tako i sa kolima ,ako neko nadje racunicu ima da pazari.
            to ti je ko sa zastavom ...ja naprimer na zastavi promenim ceo motor za 300 evra na 100Kkm .. a ti na SAABu zupcasti kajs za 400 evra na 100Kkm .. i isto mu dodje...sta mislite koliko ce da kostaju i da traju(malo garant) delovi za te kineze?,kad se zalaufaju u prodaji.... ima da bude kvarljivo ali ce i delovi da budu dzabe.
            sto se mene tice zelim im da propadnu ... ali videcemo
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #51
              da se razumemo ne bih ni ja baš danas kupio novi kineski auto koji još nije dokazan u praksi.
              samo kažem da kineska produkcija ima tendenciju i kvantitativnog i kvalitativnog rasta a da me iskustvo u?i da Kinezi veoma brzo u?e i u hodu brzo u?e na greškama.
              stoga o?ekujem dalji napredak baš kineskih modela i marki automobila do tog nivoa da za nekoliko godina, recimo 3-5, taj napredak bude jasno vidljiv.
              a za takav napredak mislim da su potrebni zavidni resursi i novca i ljudi i znanja i mašina i opšte organizacije.
              kako su kineske firme postale aktivne i globalno, poput situacije da je kineska lokalna firma Lenovo kupila pove?i deo IBMa, da su Kinezi preuzeli deo švedskog Electroluxa, da kineska firma je pokušala da kupi ameri?ku naftnu kompaniju sa sve rafinerijom pre koju godinu (politi?ki blokirala ameri?ka Vlada, toliko o slobodnom tržištu i fer utakmici), da naveliko raste kineski uticaj na tržištima Azije itd.

              evo baš gledam na TV kako u Afganistanu se koristi Landwind, to je onaj model koji su Nemci popljuvali prošle godine.

              e sad, ako se taj model pokaže sa manama i prednostima u vrletima Afganistana siguran sam da ?e uz doradu biti i te kako dovoljno dobar i za relativno blage evropske uslove eksploatacije.
              za koju godinu vide?e se da li ?e Nemci prona?i neke druge razloge da (samo) odlože kinesku auto navalu.

              kada je Siemens mogao da fakti?ki banktrotira u domenu mobilnih komunikacija i predje u azijske ruke, kada je Grundig kupila turska firma, kada sada EADS tj Airbus preuzimaju Arapi, kada su ?eli?ane u Ruru (sve ? ) pokupovale kineske firme...itd verujem da je samo pitanje vremena kada ?e i u auto biznisu postati svetski zna?ajan igra? ili igra?i.

              pre samo 10 godina ko bi pomislio da ?e Hyundai Kia grupa biti tu gde jeste, i prešišati jednog Fiata, Pezoa, Renoa, dosti?i globalno jednog VWa i Forda po prodaji.

              a baš nedavno kod nas u Srbiji, daju kao prva firma garanciju na nova vozila od ?ak 5 godina ili 150.000km, doduše samo za jedan model ali to nije izuzetak od normi za budu?e modele.

              a Korejci su bili plagijatori tudjih rešenja ne tako davno, i radili po licencama i stranim nadzorom ne tako davno.

              nekada je Daewoo bio tre?a liga globalno, pa su postali Chevrolet kao brend ( a to nešto zna?i) i danas dogurali do toga da su oni konstruktori novih modela za Opel, odnosno Opel je po?eo proizvodnju nekih modela po korejskoj licenci.

              svet se ubrzano menja, stari mitovi teško drže vodu, i korak, sa brzim razvojem azijskih džinova.

              za 10 godina verujem da bi se iskristalisalo i kinesko tržište, opstali najbolji i do tada bi koncentracija dovela i do bitnog porasta kvaliteta.

              ionako kineski kvalitet u exportu danas je ve? uporediv sa ameri?kim kvalitetom, još je lošiji ali je postao uporediv.

              da nema Kineza kao produkcijskog raja, svet bi danas bio mnogo durga?iji i mnogo siromašniji nekim savremenim stvar?icama koje bi i dalje bile vrlo skupe i nedostupne.

              poput IBM ra?unara, koji su koštali kao jedan ili dva auta srednje klase krajem 80tih....a kada su se Kinezi i ostali u Aziji prihvatili posla ra?unar je postao opšte dostupno dobro.
              ne samo zaslugom Kineza ali i njihovim velikim udelom.

              itd....potceniti Kineze zato što još nisu dostigli najbolje na svetu je nekako kratkovido.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #52
                Code:
                Pa navedite mi JEDAN kineski prozivod\brand koji je kvalitetan ili vredi - sound sistem\ bilo koja tehnika, garderoba, kompijuteri, namestaj...?BILO STA[quote]
                
                Lenovo kompjuteri diktiraju kvalitet ameri?kim proizvodja?ima, dakle Dellu, HP i Compaqu.
                Jazz speakers, razvio je sisteme po kvalitetu takve da su licencu kupile ameri?ke firme iz oblasti zvu?nih jedinica- zvnu?nika.
                
                da ne pri?amo o DVD playerima, skoro komplet je kineske produkcije i pod kineskim brendovima gde onda drugi ih kupuju i lepe svoje nalepnice.
                
                takodje, klima uredjaji- kvalitetni, vrede svaki cent.
                kvalitet do te mere da Carrier postavlja svoje nalepnice na kineski proizvod i onda takav (pre)prodaje u SAD i drugim tržištima.
                fabrika je kineska da ne bude zabune.
                
                nije najbolja na svetu, ali je dovoljno dobra da zadovoljava razmažene ameri?ke kupce i sve mogu?e tehni?ke norme.
                
                kod Kineza nije problem kvalitet, to su odavno pokazali, ve? motiv i namena proizvoda.
                
                kada pri?amo o automobilima uvek se javlja problem dizajna, estetike i ergonomije.
                da ne bi mnogo dugo u?ili Kinezi su jednostavno kupili italijasnski dizajn studio koji ?e u ime i za ra?un kineske fabrike da projektuje nove automobile.
                e sada, to kupljeno znanje ?e presko?iti mnogo godina u?enja na navike evropljana i takav auto više ne?e imati izražene mane kineskih navika.
                
                to je samo primer na?ina na koji Kinezi rade, oni igraju na dugoro?no i na sigurno osvajanje tržišta kako cenom tako i prilagodjavanjem kvaliteta zahtevima tog tržišta.
                
                cena na kraju nije ni bitna, ako hipoteti?ki za 5 godina Kinezi kupe Ford npr i time postanu jak igra?, osim cene ima?e i pristup bazi kupaca. i to milionskoj a onda po?inje igra i ekonomija velikih brojeva.
                
                i kola? raste, kao i resursi a time i uticaj.
                a možda i krahira kinesko privredno ?udo, isto tako neo?ekivano kao što je i nastalo usled nekog poreme?aja, prevrata, krize energetske, ne?ega.
                
                kako god, ne?emo dugo ?ekati na rasplet, danas se sve ubrzalo drasti?no pa i promene nabolje ili nagore.[/quote]
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #53
                  Ja sam bio u dva ogromna grada 6 i 8 miliona stanovnika - 90% ljudi nezna REC engleskog
                  eh, pa razo?aravaš me.
                  koji veliki gradovi u Kini sa 6 miliona, pa to je malo ve?e mesto, neko predgradje

                  pretpostavljam da znaš da gradovi ispod 25miliona stanovnika na planeti ne spadaju u velike.

                  možda je 8 miliona veliki grad u Americi danas, u svetu je barijera 10 miliona odavno prevazidjena...?ak su i afri?ki gradovi ve?i od 10 miliona realnost.

                  da ne pominjemo Kinu.
                  Šangaj npr ima jedan reon grada od 6 miliona.

                  pa to je normalno da ne znaju engleski, a i da znaju što bi pri?ali.

                  kao da u Americi možeš da natr?iš na nekoga rodjenog u SAD koji zna i jednu jedinu re? nekog stranog svetskog jezika.
                  ne mora kineski, evo npr protugalskog, ruskog, nema?kog ili francuskog.

                  samo to ne zna?i da je ceo grad nešto hendikepiran jer ne zna ništa osim svog lokalnog jezika.

                  s tim da je sre?a koja je zadesila Amerikance da je engleski globalni jezik sporazumevanja pa ne moraju da naprežu mozak da u?e eto ?ak i strane jezike. strane, mislim na više njih istovremeno da poznaju kao što je vlro ?esto u Evropi.

                  znam da je teško iz lokalne perspektive shvatiti koliko su neke stvari minorne, tako Evropljani misle da je Evropa kao nešto velika kada se putuje automobilom, pa puno granica nekakvih zemalja, puno jezika, naorda, obi?aja itd.

                  a onda neki shvate da bi Francuska ili Nema?ka po veli?ini bile samo jedna od provincija neke afri?ke zemlje.
                  i sama SAD iako je velika je u poredjenju sa Kinom patuljak geografski, isto i sa Rusijom.

                  druga je stvar mo? i uticaj, stvoreni spletom okolnosti.

                  tek kada se malo izbliza vidi neki veliki grad u svetu, stekne se predstava koliko su mali gradovi tipa Berlin, London, Pariz, pa ?ak i Moskva a kamoli tipa Be?, ili Boegrad ili Zagreb i sli?no po povratku u Evropu.

                  a taj neki veliki grad se proteže na 50x 100km, ili sli?ne površine...

                  Kina ima svoje mane, i naravno da u još puno stvari u proseku kaskaju za svetom.
                  ali Kina ima i takve stvari kao što je magnetni sistem voza koji je Nema?ka po?ela da gradi, pa odustala u nedostatku novca i ceo projekat dovršen (preseljen) upravo u Šangaju.
                  tako da Kina ima danas ono što niko u Evropi nema, niti jedna od tzv bogatih zemalja još nije dostigla taj nivo prakti?ne provere.

                  imaju javnu prugu na najve?im nadmorskim visinama u svetu, voz koji tamo ide ima kiseoni?ki sistem (i maske) za putnike kao u avionu a voz je proizveden gde...pa lokalno u Kini naravno.

                  uskoro se u Kinu seli licencna proizvodnja Airbus aviona... a avion je valjda veoma tehnolo?ki zahtevan.

                  itd, auto u tom smislu je prosta obi?na sprava, nešto kao rešo.
                  ako ho?e Kinezi mogu da naprave auto kakav požele, znanja imaju i resurse.


                  kao što i Amerikanci znaju da naprave odli?ne, kvalitetne, dugotrajne, snažne, perfektne automobile samo ih ne prave jer onda ne bi imali kome da prodaju po ceni koja bi koštala.

                  teško je Kinezima na?i neki hendikep koji bi ih onemogu?i u ubrzanom razvoju bilo ?ega.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Skyline GT-R
                    CBC Senator XXL
                    • 13.02.2005
                    • 806
                    • Chicago - My Kind Of Town

                    #54
                    Eto...opet sam se zahebo i poceo da citam tvoj post...i odmah si me iznervirao posle 3 recenice.

                    Daklem tvom loopetanju nikad kraja...

                    "Gradovi ispod 25miliona ne spadaju u velike" Ma jel da?A mi na planeti imamo jako puno 20-to - 30-to milionskih gradova.PA dobro molim te...ajde nabroji sve te 25-to + milionske gradove na svetu ovom auditorijum na forumu.Koji to grad ima ladno 25+ miliona stanovnika?KOJI?

                    Gradovi gde sma bio su u okolini Hong Konga i veci su od njega.NIsu najveci u kini verovatno ali su prilicno veliki.Uzeo sma primer njih jer nisu neka zabit.Veliki su i odmah su pored HK-a a opet....prilicno zaostali.Po svemu...
                    Jesi li bio nekad tamo pa znas ili opet po ko zna koji put pricas samo napamet da bi terao neku kontru jer je to ocigledno nesto sto te ispunjava.Jesi li video kako izgleda zivot u Kini, ili bilo sta?

                    "Zasto bi pricali Engleski"?.PA ne mora Engleski..BILO koji internacionalni jezik.A da znaju neki...znali bi prvo Engleski.Da ne trebamo mi da znamo Kineski?Ako misle da se ubace u "svet" moraju nekako da se sporazumevaju...zar ne...?
                    Na internacionalnom aerodromu neznaju rec engleskog.Sta dalje da pricamo.

                    Koncepcije gradova u US su drugacije.Downtown je downtown...a predgradja se dele u male gradice.Npr, ja sam 5min od downtown-a a gradic se zove Cicero a to je naselje Chicaga i to malo naselje ima 200k stanovnika.Recimo jedan od gradica koji se cak i ne nalazi u istom state-u (IL) kao Chicago nego u WI i koje je preko 50 milja od Chicaga , oni smatraju periferijom Chicaga.

                    A sto se tice Kineskih proizvoda...ti izvoli pa ih kupuj kad si toliko pametan.Ja znam koliko su dugotrajni... i da ponovim po 100x ono sto su svi vec rekli - Nisam toliko bogat da kupujem jeftine stvari.

                    Comment

                    • ToNcA
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2006
                      • 868
                      • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                      • Mazda 6 2.0d

                      #55
                      To su Amri govorili i za Nissan izmedju ostalih pa koliko vidim tebi uopste ne smeta.

                      Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                      Comment

                      • Skyline GT-R
                        CBC Senator XXL
                        • 13.02.2005
                        • 806
                        • Chicago - My Kind Of Town

                        #56
                        Mislim...poredis Japance i Kineze

                        Japanci koji su uvek vazili za tehnoloski napredne... tj jedne od najnapredniih u svetu.

                        I kad su to mogli da pricaju za Nissan?Pre 50 godina mozda.Ako su pricali za Nissan , pricali su za sve japance...A ako cemo tako...zaljubljenici u Americke aute ni sad ne vole Japance\importe.To mozes da vidis i kod nekih clanova na nasem forumu.

                        Comment

                        • Car
                          CBC Senator XXL
                          • 07.07.2005
                          • 900
                          • Beograd

                          #57
                          Originally posted by Skyline GT-R
                          PA dobro molim te...ajde nabroji sve te 25-to + milionske gradove na svetu ovom auditorijum na forumu.Koji to grad ima ladno 25+ miliona stanovnika?KOJI?
                          Zavisi kako se gleda, mozes da naletis na razlicite rezultate u zavisnosti kakva je metodologija koriscena...
                          Tokio i region ima po nekim podacima i preko 40 miliona. Meksiko 20, Delhi takodje 20, Seoul (Juzna Koreja) 22 miliona itd..

                          Mada ima i drugacijih brojki...

                          Comment

                          • Skyline GT-R
                            CBC Senator XXL
                            • 13.02.2005
                            • 806
                            • Chicago - My Kind Of Town

                            #58
                            Tokyo 40miliona...mozda sa 50 ostrva i pola Japana.

                            "The 23 city wards (ku) are the center of Tokyo and make up about one third of the metropolis' area, while housing roughly eight of Tokyo's approximately twelve million residents".

                            Population (June 1, 2006)
                            - Population 12,570,000 in Prefecture
                            (8,520,000 in special wards) (1st)

                            -Density 5796 /km?

                            Sa dva razlicita sajta\izvora.

                            Nego da ne idemo vise u glupi off

                            Comment

                            • ToNcA
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2006
                              • 868
                              • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                              • Mazda 6 2.0d

                              #59
                              Originally posted by Skyline GT-R
                              Mislim...poredis Japance i Kineze

                              Japanci koji su uvek vazili za tehnoloski napredne... tj jedne od najnapredniih u svetu.

                              I kad su to mogli da pricaju za Nissan?Pre 50 godina mozda.Ako su pricali za Nissan , pricali su za sve japance...A ako cemo tako...zaljubljenici u Americke aute ni sad ne vole Japance\importe.To mozes da vidis i kod nekih clanova na nasem forumu.
                              Zuto je zuto, lako se poredi. Japanci su isto vazili za tehnoloski nazadnu zemlju do pocetka XX veka mada su bum napravili tek posle II svetskog rata zahvaljujuci americkim donacijama ali i ustavu koji im je zabranjivao da ulazu u vojsku (smesno mali procenat DVBP je dozvoljeno da investiraju u vojsku) i na konto toga su ulagali u privredu. Jeste da imaju veliku radnu disciplinu ali imaju je i Kinezi. A o strucnosti - Univerzitet u Pekingu je medju 30 najboljih u svetu - toliko o nestrucnim kinezima koji ne znaju nista da naprave. Kada se na to doda jeftina radna snaga koja je vaspitavana da bude skromna i da od zivota ne trazi mnogo dobije se - raj za proizvodnju svega i svacega.

                              Tako nebi me cudilo da Geely i ostali automobili u vrlo kratkom roku postanu novi Hyndai - jeftini i trajni automobili. Mada po meni Evropljani i Japanci josuvek nemaju zasto da se plase Kineza ali ce Koreanci imati itekakav problem a Lada i Dachia tek prilican problem kada se na njihovom delu trzista pojave mnogo jeftiniji automobili koji kvalitetom i izgledom ne zaostajku za njima. Prvo su na udaru Lada i Dachia (i Zastava bi volela da je pomenu ovde ali ona nikome vise nije na udaru).

                              A sto se Japanaca tice ni njima ne svetaju ruze - Renault je odavno preuzeo Nissan-a, Subaru je sa GM-om, Suzuki se drzi mada je krenuo u saradnju sa MB-om ali utu ne ocekujem preuzimanje jer MB-u uopste ne treba Suzuku. Mazada je Fordova. Honda i Toyota se drze josuvek - Toyota za sigurno a Honda - po meni pitanje je dana kada ce neki koncern da je proguta - na prvi znak slabosti.

                              Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                              Comment

                              • SAAB PoWeR
                                CBC Senator XXL
                                • 26.04.2005
                                • 1394
                                • tu iza coska(Milwaukee USA)

                                #60
                                samo se setiti kakva su ismejavanja bila japanskih auta , kad su krenuli po svetu davnih godina , a vidi ih sada , gaze sve pred sobom polako uzbijaju na vrh i to za kratko vreme , sto neznaci da ce kinezi ostati niko i nista ...
                                _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                                Comment

                                Working...
                                X