Originally posted by Misko M
Jedno pitanjce u vezi Octavie...
Collapse
X
-
-
-
Potvrdjujem gore izreceno. Znam 2 Octavie sa 1.6 benz motorima i to je pocinjalo da trosi ulje opasno vec na nekih 80-90k iako su redovno odrzavani!!!! Ali mislim da kod dizela nije ista prica!!!!Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
Originally posted by EonPotvrdjujem gore izreceno. Znam 2 Octavie sa 1.6 benz motorima i to je pocinjalo da trosi ulje opasno vec na nekih 80-90k iako su redovno odrzavani!!!! Ali mislim da kod dizela nije ista prica!!!!"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Svaka turbina ?e da propadne ako posle "prženja" odmah isklju?ite motor.Neophodno je, pogotovo posle ve?ih napora motora, ostaviti isti da radi bar par minuta u mestu da se turbina ohladi i spusti obrtaje dok ulje još uvek cirkuliše!Ako je gorivo kvalitetno pumpa nema nikakvih problema, a kao pomo? obavezno dodajem aditive za gorivo na svakih 3000 km,kako je i red.
Ve? sam o tome pisao ali nije zgoreg promenuti da u ?a?ku postoji Oktavija taxi ?ija vozila upravo sada polako stižu na cifru od 470000-480000 km.Gazda je ve? polako po?eo da uvodi model A-5 dok stare prodaje.Mislim da su zaista zaslužile odmor.Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
ako gazda ve? prodaje vozila tako brzo, gde je tu pohvala za Škodi, tj VW motore ?
pa taxi motori prelaze ladno milion?e km, kamoli još i dizel mašina.
ono, stalno su zagrejani, uvek redovno održavani, voze se lagano sa malim optere?enjem, gotovo u idealnim uslovima za jedan motor.
ako mogu da pitam a što dodaješ hemikalije na svakih 3.000km, je li to potrebno tim VW motorima ?
drugim markama, modelima nema potrebe bilo šta dodavati osim obi?nog goriva, i rade bez greške...
to što pišeš o hladjenju turbine se odnosi na benzince koji rade sa visokim temepraturama izduva, i to kada se baš žestoko prže kao što je npr vožnja max brzinama na autoputu ili uz neku žestoku planin?inu i sli?no.
u obi?noj gradskoj vožnji, može odmah da se gasi bez ikakvog ?ekanja.
tako piše u uputstvu, a koliko ?itam takva su i mnogobrojna iskustva u SAD a za današnje tipove turbina.
to sa ?ekanjem je bilo pre 25-30godina sa turbo motorima kada su turbine bile bez vodenog hladjenja...volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
ma imaju problematicne garet turbine, mozda bi mogao boost pomoci. koliko sam saznao, nije jedino efi imao problem sa garet turbinom, vec je masa fauve/audi korisnika imala problema. nakuplja im se smece po krilcima turbine i onda strada srce (osovina). prijave kvara turbine su na 200 000 do 250 000 km. stoga je u ovlastenom servisu preporuka izmjene na cca 200 000 km. to je ono sto ja znam za tedei fauve. zato ih, bez obzira sto imaju "kao" dobru cijenu, i sto ih "kao"svi prodaju za 5 minuta, ozbiljniji kupci izbjegavaju kao polovnjake.
naravno, nisam siguran dali vazi to za skodu, jer evo citata:
"In 2006 Warranty Direct, a UK-based provider of mechanical warranties for used cars, rated Škoda the top manufacturer (above Mazda and Honda), while Audi came seventh from bottom. The Octavia specifically had a reliability index of 32.74 (lower being more reliable) while the Golf produced over the same period was 87.28 and the Audi A3 99.43."
to je ono sto sam pisao u pijasnjem postu o seat vs fauve. :-) izgleda da su cesi ispravili greske fauvea."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
logi?no mi deluje tvoje obrazloženje pošto se uklapa u poznata iskustva oko zapušavanja EGR sistema na tedei motorima usled lošeg sagorevanja smese.
moje iskustvo je sa Golfovima 4 tedei, modelima 2000 i 2001. je vrlo sli?no.
i u nekim drugim statistikama Škode bolje prolaze od samog VWa, kao što navodiš.
kako za mene misterija, ali znam neke ljude koji koriste Škode za potrebe firme (fabie) i ne žale se nešto.
nego, šta je sa efij-jem, nestade ?ovek bez traga. imaš li kontakata ?
sve je ok, nadam se.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
pa da, prodao je audija, pa je opet kupio audija 1.9 tedei. imao je saobracajku pa je bio neko vrijeme bez auta. sad je kupio mercedesa genshera, benzinjaru i tak. ma njemu je kul krenilo s dionicama pa sad dzabalebari :-) inace budem naletio do njega u osijek ali tek za 2 tjedna jer sam trenutno u dubrovniku.
btw malo sam gledao dijelove za octaviu i ne izgledaju mi sfusano. tak da ne bih rekao da je to losa roba vec da je to opet kradja fauvea/audija. za isti dio, priblizno iste kvalitete i do 50% vece cijene u odnosu na skodu. malo mi to smrdi na marketinsku podvalu :-)"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Da se razumemo, aditiv ne traži Škoda, ve? "Likvi" dodatak za podmazivanje i ?iš?enje sistema za ubrizgavanje samoinicijativno dodajem(3000 km piše na uputstvu) kao preventivu,odnosno nešto sli?no kao kada sam pregurao ?etiri banke i po?eo svakodnevno da uzimam aspirin od 100mg mada u uputstvu za održavanje ljudskih bi?a to nepiše!Naravno da kod kra?ih vožnji ne hladim turbinu ve? samo kod onih dužih i napornijih i to nema veze sa konkretnom turbinom na Škodi ve? se preporu?uje za sva vozila sa turbo punja?em.Poenta pri?e je da isklju?ivanjem motora isklju?ujete i cirkulaciju ulja, a turbina koja je zagrejana ili pregrejana sa akumuliranim velikim brojem obrataja ostaje na suvom.
Gazda u "Ok. Taxi-ju" je dobro stoje?i lik,koji na pet godina potupuno zanavlja vozni park i sada je upravo prešao na Oktaviju A-5, što je po meni i normalan izbor!Nije stvar samo u mehanici, kod taksi vozila više strada enterijer pa ako ?ovek želi da održi nivo ponude stvar je o?igledna!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Originally posted by TETAKGazda u "Ok. Taxi-ju" je dobro stoje?i lik,koji na pet godina potupuno zanavlja vozni park i sada je upravo prešao na Oktaviju A-5, što je po meni i normalan izbor!Nije stvar samo u mehanici, kod taksi vozila više strada enterijer pa ako ?ovek želi da održi nivo ponude stvar je o?igledna!
fora je sto skoda ima daleko povoljnije aranzmane s bankama ( u hr) nego recimo fauve. eto toliko o famama zasto firme kupuju skodu. (ovo sto sam napisao je skraceni odgovor shefa finacija u mom SOUR-u)"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Originally posted by cocobtw malo sam gledao dijelove za octaviu i ne izgledaju mi sfusano. tak da ne bih rekao da je to losa roba vec da je to opet kradja fauvea/audija. za isti dio, priblizno iste kvalitete i do 50% vece cijene u odnosu na skodu. malo mi to *stinking* na marketinsku podvalu :-)
ja sam konkretno rekao sta nije isto i iza toga stojim !...i koji je motor bio u pitanju !
Comment
-
-
VAG za sve svoje ogranke daje iste orginalne motore i ne postoje posebne fabrike ili proizvodne linije za proizvodnju boljih ili lošijih motora.
Stvar je logi?na jer bi to poskupelo sveukupnu proizvodnju!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Malo je OT, ali
ako postoje razlike izme?u automobila koji se šalju na odre?ena tržišta(ne mislim tipa evropa-amerika, ili britanija-kontinent, nego isto?na evropa/balkan-njema?ka i sl.), onda je mogu?e da postoji i razlika izme?u dijelova.
Comment
-
-
Originally posted by TETAKVAG za sve svoje ogranke daje iste orginalne motore i ne postoje posebne fabrike ili proizvodne linije za proizvodnju boljih ili lošijih motora.
Stvar je logi?na jer bi to poskupelo sveukupnu proizvodnju!
ja govorim ono sto sam video svojim ocima i drzao u svojim rukama, delovi motora koji je fabricki bio u oktaviji 1.6 98.god nisu isti sa delovima motora iz audija sa istim motorom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...ne pricam napamet i opet po ko zna koji put ponavljam da su oba motora bili na istom stolu i rastavljeni u isto vreme i kvalitet delova nije isti !!!! ne moze biti razlike u tezini klipnjace 20% za isti motor skoda i audi a bilo je i tvrdoca materijal nije bila ista probano na tocilu !!!
tako da ne pricajte napamet, slazem se ja sa tim fabrikama itd. ali ovo sto sam ja video kosi se sa tom logikom !!!
Comment
-
Comment