Jedno pitanjce u vezi Octavie...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • APOGEE
    CBC Senator
    • 01.06.2005
    • 243
    • Beograd, Vracar

    Vidim prica se o Oktaviji pa ako ima neki savet posto se premisljam vec nekoliko dana.

    Drugar prodaje Oktaviju 1997 g. limuzina, neudarana, papiri ok, klima, presla ispod 100 Kkm, motor 1.8 sa 20 ventila, snaga oko (ili preko) 130 HP. Cena oko 5700 Eur-a.

    Auto odlicno izgleda ali najvise mi smeta godina proizvodnje. Ukoliko bi ga uzeo, isao bi na ugradnju LPG, sequenta.

    Btw, vozim Lanosa 1,5, 2001 koji me odlicno sluzi, jedino mi smeta omanji gepek i nedostaje mu ipak malo snage.

    Ima li neko misljenje, prvenstveno sto se tice motora jer nemam nekih iskustava sa 1,8. Sto mi juce kaze klinac: zipa chale da ne bude sa konja na magarca?
    Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      Koliko ja znam, da je bilo problema sa bregastom na tim motorima... E sad dali to 1997 ispravljeno ili nije to ne znam... U principu malo tvrdji auto sa ogromnim gepekom i malo prostora pozadi...
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • coco
        CBC Senator XXL
        • 24.10.2004
        • 476
        • i`am from the land that is placed nowhere

        a ne znam, bas sam pricao sa poznanikom iz skoda idol servisa, ovaj motor sto ti govoris je identican motor iz audija a3 (1.6. fsi)
        sto se tice modela s tedei agregatom, poznanik, tj serviser tvrdi da nema razlike i da inace po zahtjevu kupaca ugradjuju skodine dijelove u audija.
        pa sad, meni osobno ni iz djepa ni u djep. ja sam prenosim sto mi je rekao serviser, osoba koja je odgovorna za financije u mojoj firmi i eto zapazanje nakon sto sam vidio set kuplunga za octaviu.
        a i novine su vec primjetile da skodini motori (tedei) duze izdrze no fauve-audi.
        i sad je dosao misko i on ce sva zapazanja od svih poljuljati
        pomiri se s cinjenicom da je:
        fauve kao proizvodjac u frooli
        skoda je rijesila probleme istih agregata koji se ugradjuju u fauve/audi
        skoda je u prvih pet statistika o zadovoljnosti kupaca tj ima najmanje kvarova na 1000 vozila
        audi je u zadnjih 7 iz gore navedenih statistika
        prepustam gnjavazu sa miskom nekom drugom :-)
        ja sam ionako vlasnik hondurasa, mene se ova tema i ne tiche
        "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

        Comment

        • Misko M
          CBC Senator XXL
          • 17.03.2007
          • 652
          • BG Vozdovac

          ...ma nema rasprave ja samo pricam ono sto sam video, retko koja oktavija je ubila 250k bez otvaranja, a ima ih dosta u sluzbenom parku pepsija(odatle su i bile moje dve)
          a recimo kia pride skoro svaka je presla 250+ bez otvaranja i idu i dalje, dve koje se voze kod mene u firmi su oko cifre 300000 i ne najavljuju skoro otvaranje a ista je i prica sa nisan mikrama !!!
          sto se opet ne moze reci za fabije takodje iz pepsijevog voznog parka !!!
          ...a i ja je ne vozim tako da bas nemam nikakvog razloga da je hvalim ili kinjim, samo sam rekao sta mi se kod nje svidja a sta ne !!!
          a forum bas zato i postoji da se vide razna misljenja, a ti i dalje citaj izvestaje iz drugih casopisa i nemoj se raspravljati sa nekim ko je i po neki motor od doticnog auta i otvorio i promenio misljenje kad je video svojim ocima kako stvari stoje !!! ...realno !

          Comment

          • bozza1979
            CBC Veteran
            • 08.01.2007
            • 112
            • Beograd

            Ja mislim, takodje, da kvalitet delova nije isti... Ne mogu da pricam o ovim novijim modelima, ali konkretno za motore u Felicijama, u svim servisima su mi pricali da je najbolji, tj. najizdrzljiviji motor Skodin 1.3 karburator. Ovi VW su svi imali neke mane...
            Konkretno 1.9D koji je bio i u golfu III se pokazao kao najmanje trajan... U ovl. servisu su mi pricali da je to sve neki "b" kvalitet delova, isto izgleda, ali krace traje...
            Mozda sada toga nema, ali ubedjen sam da je '90-ih bilo, itekako...
            Naravno, ovo je samo moje misljenje, dokaz da sam u pravu, nemam

            Comment

            • jevtic
              CBC Senator XXL
              • 26.11.2006
              • 729
              • beograd

              mislim da je glupo pricati o kvalitetu delova koje ste samo procenili "odokativnom" metodom.


              malo je neozbiljno.....


              ipak da bi procenio kvalitet nekih metalnih delova rade se malo "malo" ozbiljni testovi.
              ex - fabia 1.9 tdi
              golf 2.0 tfsi

              Comment

              • coco
                CBC Senator XXL
                • 24.10.2004
                • 476
                • i`am from the land that is placed nowhere

                Originally posted by jevtic
                mislim da je glupo pricati o kvalitetu delova koje ste samo procenili "odokativnom" metodom.


                malo je neozbiljno.....


                ipak da bi procenio kvalitet nekih metalnih delova rade se malo "malo" ozbiljni testovi.
                naravno, ali statistika....

                skoda u prvih 7 po statistici
                audi u zadnjih 7 po statistici

                i onda zakljucak: audi/fauve proizvodi kvalitetnije dijelove a u skodu se ugradjuju motori B klase (sto god to znacilo).
                "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                Comment

                • Marko001
                  CBC Senator XXL
                  • 09.09.2006
                  • 1070
                  • Belgrade

                  Ja mislim da je to statistika o tome koliko su kupci zadovoljni svojim vozilima. kupci skode su zadovoljni jer dobiju dosta od auta po jeftinijoj ceni, a kupci audija mozda nisu toliko zadovoljni jer jako puno plate, pa jako mnogo i ocekuju...

                  Ali mislim da se ne moze iz toga izvuci zakljucak da je skodilak auto, a audi krshitis i raspad...

                  Comment

                  • bozza1979
                    CBC Veteran
                    • 08.01.2007
                    • 112
                    • Beograd

                    mislim da je glupo pricati o kvalitetu delova koje ste samo procenili "odokativnom" metodom.


                    malo je neozbiljno.....


                    ipak da bi procenio kvalitet nekih metalnih delova rade se malo "malo" ozbiljni testovi.
                    Pazi, ako 9 od 10 tih motora u Skodi "crkne" na 100000-120000km, a u VW Golfu bez problema predje 250000km, mislim da je dovoljno jasno da kvalitet nije isti i bez laboratorijskih ispitivanja...
                    Sem ako ovi sto voze Golfove s istim motorima cute o problemima, pa javnost ima pogresnu sliku
                    Da se razumemo, ja sam mojom skodom bio prezadovoljan, super me je sluzila, prodao sam je da ne bih sacekao eventualna ulaganja, a pocela je da daje simptome posustajanja...

                    Comment

                    • jevtic
                      CBC Senator XXL
                      • 26.11.2006
                      • 729
                      • beograd

                      Originally posted by Marko001
                      Ja mislim da je to statistika o tome koliko su kupci zadovoljni svojim vozilima. kupci skode su zadovoljni jer dobiju dosta od auta po jeftinijoj ceni, a kupci audija mozda nisu toliko zadovoljni jer jako puno plate, pa jako mnogo i ocekuju...

                      Ali mislim da se ne moze iz toga izvuci zakljucak da je skodilak auto, a audi krshitis...

                      slazem se u potpunosti.



                      @bozza1979


                      koji to 9 od deset vlasnika skode? daj neki link ili nesto relevanto gde se nalaze tolike hiljade skoda koji su se raskantali posle 60k km. a nemojmo molim vas ovakve izjave.
                      ex - fabia 1.9 tdi
                      golf 2.0 tfsi

                      Comment

                      • bozza1979
                        CBC Veteran
                        • 08.01.2007
                        • 112
                        • Beograd

                        Konkretno, nemam link, ali je npr. bilo na forumu vrelih guma nekoliko koji su se javljali sa problemima (tamo su brisane neke stare teme, ne znam da li ih jos ima), u nekoliko ovlascenih servisa su mi isto rekli, taksisti su isto pricali da su sa tim motorima imali ogromnih problema... Takodje, pisma citalaca u Auto Bildu i SAT-u... Nalazio sam i po nekim engleskim forumima da su se ljudi masovno zalili na taj 1.9D
                        Ja sam Feliciju kupio posle jedne voznje s taksistom koji ju je nahvalio, a mene je stari golf sve vise poceo da nervira. Ta taxi Felicia je imala 260000 na satu, po recima coveka jedino mu je curkalo ulje iz menjaca, inace nikakvih problema nije imao. Kasnije mi nijedan taksista nista lepo nije rekao o tom autu... tj. motoru.
                        Moju sam uzeo sa 70000km, i na prvom servisu sam cuo pricu tog majstora da posle 100000 svaka krene da trosi abnormalno mnogo ulja i da cak ni posle pune generalne ne traje preko 50-60000.
                        Moja je na okruglo 100000 pocela da trosi 10x vise ulja nego ranije, sa 0,05l na 0,5l... To jos uvek nije bila zabrinjavajuca potrosnja, vozio sam je do 120000 i prodao. Kad sam pre 1-2 godine obilazio pijacu u Bubanj Potoku, svaki vikend, mesecima za redom, sve koje sam gledao su dimile i prskale ulje na sipkicu kao blesave (kao i moja) ili im je tek bila uradjena generalna... kilometraze od 80-150000...
                        Konkretno, koliko se secam, problem je bio u "premekanom" bloku, kako se neko jednom prilikom izrazio...
                        Ta moja skoda se jos uvek vozi, sad je na 127000km... Vidjam je povremeno... E, sad koliko trosi ulja, ne znam...

                        tolike hiljade skoda koji su se raskantali posle 60k km
                        Tu kilometrazu ja nisam nigde pomenuo...
                        Sve ostalo osim motora mi je bilo u ekstra stanju!

                        Comment

                        • coco
                          CBC Senator XXL
                          • 24.10.2004
                          • 476
                          • i`am from the land that is placed nowhere

                          Originally posted by bozza1979
                          Konkretno, koliko se secam, problem je bio u "premekanom" bloku, kako se neko jednom prilikom izrazio...
                          Ta moja skoda se jos uvek vozi, sad je na 127000km... Vidjam je povremeno... E, sad koliko trosi ulja, ne znam...
                          kad se vratim budem ispricao pricu o blokovima kod fauve-audi automobila
                          "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                          Comment

                          • djukic
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2005
                            • 2526
                            • Beograd

                            Za skodu Pepsijevu potvrdjujem da je bila teska kanta iako je imala samo 150.000 kad sam je ja vozio. Bila je i na servisu i polugeneralnoj u skodi u YBC-u i opet je bila kanta kad sam je vozio...
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • coco
                              CBC Senator XXL
                              • 24.10.2004
                              • 476
                              • i`am from the land that is placed nowhere

                              Originally posted by djukic
                              Za skodu Pepsijevu potvrdjujem da je bila teska kanta iako je imala samo 150.000 kad sam je ja vozio. Bila je i na servisu i polugeneralnoj u skodi u YBC-u i opet je bila kanta kad sam je vozio...
                              da bih rijec rekao :-) ja sam znam da vozim zadnju generaciju octavije/fabie. octavia ima 13 000 na satu a fabia 45 000. bilo bi zalosno da se razhebavaju nakon te kilometraze. sam zelim reci da su to fauve klonovi i da su u identicni orginalima sto se tice motora. nit su bolji a nit losiji. same old shit. ali za manje para neg kod fauvea/audija.
                              satatistika zadovoljnosti kupaca - a pa tko je mjerodavniji za ocjenu vozila neg krajnji korisnik koji placa vozilo i vozi ga preuzimajuci rizik za sve inzenjerske propuste? mozda je mjerodavniji nekakav novinarcic koji je dobio testni uzorak na par dana ili onaj koji je platio ( i to ne male nofce) i koji ga vozi svakdnevno cca 3-5 godina pa cak i duze. ja mislim da je mjerodavniji krajnji kupac tj korisnik.
                              Sto se tice blokova kod fauve-audija. Efi je nesto presutio u sapunici oko audija. audi koji je on imao, ne znam koje godiste (1 serija A4, mislim) imala je katastrofalnih konstrukcijskih gresaka (a koje su prijavljivali korisnici samo sto se to jako dobro zataskavalo kod audija). jedna od gresaka je bila i tvornicka pukotina na bloku motora (otkriveno ultrazvukom kod zigulija u banja luci). nadalje, skoljka je tvornicki bila izvitoperena (otkrio Efi, kad je jedan dan gledao s balkona, po krovu audija). e sad, auto mu nije bio udaran.
                              i zaboravih reci da mu je turbina trajala bas onoliko koliko je i sluzbeno vijek trajanja turbine na fauve/audi vozilima (cca 250 000 km) - pojelo mu se srce turbine, kao sto sam pisao u prijasnjim postovima o tome.
                              kad se sabere sve sto je od tvornickih gresaka nadjeno na audiju/fauveu, nije ni cudo da su u skodi ispravili te i slicne greske.

                              katastrofalno lose prve serije audija i fauvea. nije ni cudo sto je fauve pred bankrotom a audi 7 od zadnjeg na listi zadovoljnosti. nije to samo odnos ulozeno/dobijeno vec i nesto vise. ucestalost popravaka, cijena popravaka.....
                              "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                              Comment

                              • Marko001
                                CBC Senator XXL
                                • 09.09.2006
                                • 1070
                                • Belgrade

                                Odakle ti to da je VW pred bankrotom?

                                Comment

                                Working...
                                X