@Marko001
Nije moj izbor, nego njegov. Licno ne verujem u zezanje omladine, lepo sam ga pitao sta hoce, a on je rekao Yugo. Ne kazem da bih mu i kupio sve sto pozeli, moj JEDINI uslov je bio da vozilo mora biti novo. Ja da dajem taze vozacu neki polovni krs, pa da on na tezak nacin uci sta i kako, nema sanse. Ni ja nikada nisam kupio polovan auto.
Sto se bezbednosti tice, znas kako, to se moze gledati na mnogo nacina. Tacno je da je Yugo mala kantica kako god da ga gledas, ali bas ta njegova jednostavnost je ujedno i njegova najveca vrlina, ako je pametno iskoristis.
Realno, taj njegov auto je jos samo malo Yugo, mnogo toga je promenjeno iskljucivo i prema njegovom ukusu odnosno zahtevima. Hteo je da bude tvrdo - dobio je uljane amorte koje je po njegovim zahtevima napravio Milos "Trovac", pozadi ima gibanj sa 4 lista i progresivnim dejstvom, ima sanke, sada (nakon polaganja novog motora) dobija i poprecnu gredu ("kosku") napred, ima ramena sa po dva uniball-a, ima samoventilirajuce diskove napred (sa Ferodo rotorima i celjustima i Pagid plavim plocicama), dobija diskove nazad, ima alu felne, sada mu se menjaju gume i verovatno ce uzeti Yokohama gume (nove), Motul Dot 5.1 kociono ulje, ELF rashladnu tecnost, itd, itd, itd.
Sve to zajedno, obzirom kako je upakovano (a nismo ni on ni ja, nego je svaki deo stavljao majstor tog zanata), daje jedan izuzetno okretan i retko stabilan auto. O kocenju ne smem ni da pricam, po nekim nasim merenjima (istina, grubim i ne preterano preciznim) 100-0 km/h obavlja za 37,5 metara - cime moze da se pohvali malo koje vozilo u bilo kojoj klasi. Kroz krivine ide kao pesmica, iako je naravno tacno da se sa svime moze preterati, nista nije apsolutno. On opet nije ******, i ravna se prema klasicnom principu kome ga je naucio njegov matori fosil od oca - ako nisi siguran da mozes, onda nemoj ni probavati, idi na poligon kada nema nikoga, pa tamo vezbaj i probavaj.
Naravno, tatin (moj) Yugo je jos mnogo ljuci, ali dobro, ima valjda i tata pravo na neke njegove male (ili vece) ludosti. Posto moj Yugo sada vec ima 121 KS na tocku, sto daje oko 142 KS na zamajcu, iz 1.6 FIAT 159A motora, sinu sam odmah jasno i glasno rekao da taj auto ne moze da dobije ni teorijski. Tek kada malo izvoza svoj u trecoj iteraciji moze da dobije ovaj. Yugo sa 140+ KS (a nakon sto ispravimo neka pogresna stelovanja 4 leptira, imace taj i celih 150 KS na zamajcu - e, onda ide kod Egona na dino) vozi samo tata, koji ga je sebi i napravio.
Odnosno, moze da ga vozi, ali samo samnom na suvozackom mestu, sam nikako. To je vec jedno jako opasno vozilo ako ne znas sta i kako sa njim, brzina kojom ide od 4.000 do 8.000 o/min je zapanjujuca - i veoma opasna za pocetnike.
Nije moj izbor, nego njegov. Licno ne verujem u zezanje omladine, lepo sam ga pitao sta hoce, a on je rekao Yugo. Ne kazem da bih mu i kupio sve sto pozeli, moj JEDINI uslov je bio da vozilo mora biti novo. Ja da dajem taze vozacu neki polovni krs, pa da on na tezak nacin uci sta i kako, nema sanse. Ni ja nikada nisam kupio polovan auto.
Sto se bezbednosti tice, znas kako, to se moze gledati na mnogo nacina. Tacno je da je Yugo mala kantica kako god da ga gledas, ali bas ta njegova jednostavnost je ujedno i njegova najveca vrlina, ako je pametno iskoristis.
Realno, taj njegov auto je jos samo malo Yugo, mnogo toga je promenjeno iskljucivo i prema njegovom ukusu odnosno zahtevima. Hteo je da bude tvrdo - dobio je uljane amorte koje je po njegovim zahtevima napravio Milos "Trovac", pozadi ima gibanj sa 4 lista i progresivnim dejstvom, ima sanke, sada (nakon polaganja novog motora) dobija i poprecnu gredu ("kosku") napred, ima ramena sa po dva uniball-a, ima samoventilirajuce diskove napred (sa Ferodo rotorima i celjustima i Pagid plavim plocicama), dobija diskove nazad, ima alu felne, sada mu se menjaju gume i verovatno ce uzeti Yokohama gume (nove), Motul Dot 5.1 kociono ulje, ELF rashladnu tecnost, itd, itd, itd.
Sve to zajedno, obzirom kako je upakovano (a nismo ni on ni ja, nego je svaki deo stavljao majstor tog zanata), daje jedan izuzetno okretan i retko stabilan auto. O kocenju ne smem ni da pricam, po nekim nasim merenjima (istina, grubim i ne preterano preciznim) 100-0 km/h obavlja za 37,5 metara - cime moze da se pohvali malo koje vozilo u bilo kojoj klasi. Kroz krivine ide kao pesmica, iako je naravno tacno da se sa svime moze preterati, nista nije apsolutno. On opet nije ******, i ravna se prema klasicnom principu kome ga je naucio njegov matori fosil od oca - ako nisi siguran da mozes, onda nemoj ni probavati, idi na poligon kada nema nikoga, pa tamo vezbaj i probavaj.
Naravno, tatin (moj) Yugo je jos mnogo ljuci, ali dobro, ima valjda i tata pravo na neke njegove male (ili vece) ludosti. Posto moj Yugo sada vec ima 121 KS na tocku, sto daje oko 142 KS na zamajcu, iz 1.6 FIAT 159A motora, sinu sam odmah jasno i glasno rekao da taj auto ne moze da dobije ni teorijski. Tek kada malo izvoza svoj u trecoj iteraciji moze da dobije ovaj. Yugo sa 140+ KS (a nakon sto ispravimo neka pogresna stelovanja 4 leptira, imace taj i celih 150 KS na zamajcu - e, onda ide kod Egona na dino) vozi samo tata, koji ga je sebi i napravio.

Odnosno, moze da ga vozi, ali samo samnom na suvozackom mestu, sam nikako. To je vec jedno jako opasno vozilo ako ne znas sta i kako sa njim, brzina kojom ide od 4.000 do 8.000 o/min je zapanjujuca - i veoma opasna za pocetnike.
Comment