KIA ceed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bax76
    CBC Senator XXL
    • 07.11.2006
    • 605
    • BG

    Ko nije vozio japanske motore, verovatno ce mu benzinci biti lenju, jer im je kriva obrtnog momenta uglavnom pomerena ka visim obrtajima...
    Ja sam vozio Forestera 2.0 vukao se ko baba, na nizim obrtajima.

    Comment

    • VR6
      CBC Senator XXL
      • 31.10.2004
      • 512
      • Sarajevo

      Ma nije samo do obrtaja, imam ja u porodici i jednu Hondu, a i moj Saxo VTS razvija snagu na 6600 o/min, znaci treba ga vrtiti da bi isao. No Subaru u kojim god obrtajima stisnes gas, nekako ljeno povuce, nema onog trenutnog zakucavanja na pritiskanje papucice gasa. Preugladjen je, ide on deklarirano 9.6 do stotke, al kad si u autu, imas osjecaj da ide bar 11. Kako je auto i prazan vec tezak oko 1350 kg, kad sjedne cetvero ljudi u njega, postane pravo kilav. Il je ovaj sto sam ja vozio imao razjebanu masinu, al auto je imao na satu nekih 13.000 km, sto nije previse. A sa nas cetvero u autu nije htio ici preko 180 km/h, a po papirima mu je max. brzina 193 km/h. Uz to, autic je na otvorenom trosio prosjecno oko 9.5 litara (brze voznje), sto nije malo. Gledam varijanta sa 1.5 motorom ide 14 do stotke, to je pre sporo onda, ak 2.0 ostavlja onakav utisak. Ako ti bas ne treba 4x4, mislim da ces biti mnogo zadovoljniji nekim od ovih koreanaca.

      Comment

      • njacke
        CBC Član
        • 05.11.2007
        • 14
        • Beograd

        Originally posted by dejank
        Evo i ja sam pre par dana postao vlasnik Kia Cee'd CRDi 115 KS u EX Europe opremi. Utisci su za sada kranje pozitivni. Istina, godinama vozim starog Golfa II pa još na plinu tako da nisam previše merodavan da ocenjujem

        Auto mi deluje jako tih za dizelaša, fino ubrzava mada ga ni ja ne gazim - uglavnom vozim između 2000 i 2500 obrtaja. Pravi osećaj steći ću tek za par meseci kada se motor razradi a ja budem išao na malo duža putovanja.

        Btw, njacke, Ceed definitivno ima 6 airbagova. Dva prednja, dva bočna i dve vazdušne zavese koje idu dužinom auta. Provereno i na internetu i kod prodavca i u uputstvu
        Ne znam da li imamo razlicita uputstva ili razlicita kola,ali citiram uputstvo,str.61.Bocni vazdusni jastuci nalaze se s leve strane vozackog sedista i desne strane suvozackog sedista,te sa leve i desne strane zadnjeg sedista.Zatim,str.62.Krovni bocni vazdusni jastuci nalaze se na bocnim stranama krova,iznad prednjih i zadnjih vrata.Znaci,4+4+2(vozac i suvozac),to mu dodje 10?Ili,posto su zavese u pitanju,4+2+2,jednako je 8.

        Comment

        • dejank
          CBC Član
          • 13.08.2007
          • 54
          • Beograd

          Hm, ovo za bočne vazdušne jastuke stvarno pišu i zadnja sedišta, mada je na slici zaokruženo samo prednje. Ali s obziorm da to nije jedino mesto gde je uputstvo netačno a i da na svim drugim mestima (npr u katalogu str 7. http://www.kia.co.yu/models/ceed/katalog/Kia_ceed.pdf) piše da ima 6 vazdušnih jastuka, verujem da je u pitanju greška.

          A za vazdušne zavese (iliti krovni bočni jastuci) se na slici vidi da je u pitanju jedan veliki jastuk.

          Btw, kako tebe služi auto? Jesi li zadovoljan?

          Comment

          • njacke
            CBC Član
            • 05.11.2007
            • 14
            • Beograd

            Ma,u pravu si.Nadam se da nikad nece ni biti potrebni.Auto me sluzi odlicno,bas sam zadovoljan,a jedva cekam odlazak na letovanje,da bas uzivam u voznji.Tebe?Koliko si presao?Potrosnja?Koje je boje?

            Comment

            • dejank
              CBC Član
              • 13.08.2007
              • 54
              • Beograd

              Slažem se za vazdušne jastuke! Volim da su tu, ali ne bih voleo da mi zatrebaju.
              Autom sam takođe uglavnom zadovoljan. Deluje sasvim kvalitetno urađen, na nivou evropsko-japanske konkurencije, mada ima tu i tamo nekih stvari koje su isfušarili, tipa plastika na pragovima i na vratima. Doduše, slične stvari sam viđao i kod drugih novih automobila, pa ne mislim da je i tu Ceed izuzetak. Inače, ko god se vozio samnom nije mogao da veruje da je u pitanju Kia.

              Auto sam preuzeo pre 7 dana a pošto su mi deca nešto bila bolesna osim na posao nisam nigde ni imao prilike da ga vozim, tako da sam prešao nešto manje od 300 km. Samo 2 puta sam imao prilike da ga vozim po autoputu (vrlo kratke relacije) i mogu reći da sam oduševljen kako motor vuče. Pri tome, ne gazim ga iznad 3000 obrtaja, uglavnom vozim na malo više od 2000 dok se ne razradi. Znači, prilično penzionerski. Potrošnja je u početku bila nešto oko 7 litara, a pre dva dana sam ponovo resetovao putni kompjuter i nakon 60-tak km isključivo gradske vožnje (doduše ne za vreme špiceva) pokazuje 5.9.

              I ja jedva čekam neko duže putovanje pošto mi je baš uživanje da ga vozim. Pravi ispit će imati na leto pošto planiram da idem za Grčku.

              Btw, boja je "nebesko plava".

              Comment

              • plocica
                CBC Član
                • 22.12.2009
                • 38
                • BG

                Re:

                Originally posted by markofpi
                Nesto sam razmisljao oko motorizacije...dizel skuplji u statu oko 1000eur, skuplje redovno odrzavanje (ne znam koliko ali ako je razlika 4000-5000din onda to treba uzeti u obzir), a sa druge strane trosi manje od benzinjare i gorivo je nesto jeftinije!
                Suprotno tome benzinca platis manje, manje kosta odrzavanje ali zato trosi vise.
                I shodno gore navedenom na kraju kad se sve sabere i oduzme dodje mu isto.
                A kako dodje na isto onda treba razmisljati u pravcu da krajnja eksploatacija tj. odlazak na pumpu sto manje zavlaci ruku u dzep. I nekako pocinjem da se zanimam za opciju recimo 1.6 (122ks) + LPG....
                Ne znam samo da li kod KIA-e vazi garancija ako se naknadno ugradi plin...
                Pa, evo, i moj brat se razmišlja za Ceed-a. Sad, večita dilema - dizel ili benzin? Malo pratiomo diskusije o Kii i vidim da je:
                1. dizel u startu soma skuplji
                2. održavanje mu je malo skuplje
                3. benzinac (naravno) više troši
                4. ugradnja plina (da bi se održala garancija) samo u ovlašćenom servisu

                sada, buraz mesečno ne pređe ni 500 km, uz 2-3 puta kolima godišnje na odmor. Dakle pitanje (za sve one koji već imaju Ceed-a) šta je u nekoj perspektivi od 5-7 godina bolje (isplatljivije, ekonomičnije) uzeti?

                I, koliko je vam (koji imate dizelaše) važno to međuubrzanje, tj. koliko se tu benzinac razlikuje od dizela?

                Comment

                • markofpi
                  CBC Senator XXL
                  • 27.07.2006
                  • 1552
                  • Bezanijska Kosa

                  Re: KIA ceed

                  Nek uzme sta vec zeli tj. nek provoza i jedan i drugi. Ja sam tako uzeo Lagunu dizel jel nikada u zivotu nisam vozio dizela, a hteo sam i to je to. Nisam mnogo mozgao oko odrzavanja, znam sta su potenzijalni kvarovi i koliko to kosta. Znaci jednostavno sam hteo. Inace Ceed je auto cijem ako nista drugo bar izgledu prija motor sa vise snage, a sad dal dizel ili benzin, danas je stvarno samo pitanje ukusa.

                  Comment

                  • zzZZzz
                    CBC Član
                    • 12.12.2008
                    • 84
                    • BGD

                    Re: KIA ceed

                    @plocica
                    Ja vozim ceed-a dizela 90 konja. Auto se jako lepo ponasa i za voznju po gradu, 90 konja je sasvim dovoljno.
                    Potrosnja je oko 6.7 po gradu, 7 ako ga gazis i ne gasis klimu.
                    Kad bih ponovo kupovao, uzeo bih opet dizela, neverovatno je kako se lako vozi a uopste nije bucan i u odnosu na benzinca po meni, mu je jedina mana sto je skuplji i sto je odrzavanje skuplje.

                    Prednosti su sto se znatno lakse i opustenije vozi, ima odlicna medjuubrzanja i lepo vuce kad treba, zabavan je za zevzecenje i nagla ubrzanja a da te to ne kosta potrosnje od 15l/100km kao kad bi adekvatnog benzinca gazio na 4000+ obrtaja, maltene ne oseca upaljenu klimu itd itd itd

                    Za 2 godine koliko ga vozim, nikakav problem / kvar nisam imao, osim sto mi je fabricki radio zamenjen u garanciji.

                    Dakle ako su primarni motiv finansije, definitivno benzinac, u svakom drugom slucaju dizel i to je to.

                    pozdrav
                    Life is a lesson - You learn it when you're through

                    Comment

                    Working...
                    X