Evo moj, vise je rupica, ali postoji. Ima svaki, nemoj da se zavaravas, samo treba znati da je osetis....
KIA ceed
Collapse
X
-
Originally posted by markofpiIskreno me zanima zasto ovo kazes?? Gotovo da sam siguran da bi Dora i IvanT rekli suprotno....
Ja već neko vreme vozim (doduše prilično star auto) sa ugrađenim uređajem za TNG i relativno često imam neke probleme, koji koliko god da su sitni ipak iritiraju. Moje iskustvo govori da je auto sa plinom mnogo osetljivije na raznorazne faktore tipa kvaliteta plina ili na neke probleme koji se prilikom voženje na benzin ne osećaju. Tako da smatram da ako je auto fabrički predviđem i podešen na benzin, možeš samo da ga manje ili više poremetiš naknadnom ugradnjom uređaja za TNG. Ovo je, naravno, moje subjektivno mišljenje, koje bi možda bilo i drugačije da vozim neki noviji auto sa kojim bih možda imao manje problema sa plinom.
Međutim, čak i da nisam u pravu za ovo gore, ostaje problem smanjenog prtljažnog prostora zbog plinske boce. S obzirom da prilikom putovanja stalno kuburim sa prostorom za kofere i sl. ovo mi ostaje jedan od važnijih razloga.
A inače ni vožnja na plin više nije toliko jeftina koliko je bila, budući da je u poslednjih 6 meseci cena porasla za 50%, pri čemu se najavljuje dodatno povećanje akciza.
Sve u svemu, radije bih kupio dizela...
Comment
-
-
Mudro receno.... =]
A sto se turbo rupe tice jel to mozda kasnjenje odgovora motora na papucicu gasa ili?? I sta kad osetim tu rupu.....jel ona samo iritira ili ima neki uticaj u voznji na nagli start ili preticanje i sl.??
Comment
-
-
Nekad je turbo rupa bila jaaaako izrazena i javljala se na oko 3000 rpm kod benzinaca. Manifestovala se kao sut u.
Danasnji motori su optimizovani da turbo "radi" na vec oko 1700 rpm i turbo rupa skoro da ne postoji. Svodi se na to da benzinci vuku odmah od lera pa na vise dok turbo-dieseli traze da se zavrte na 1800-2000 rpm da osetis punu snagu. Dakle, prostor 800-1800 rpm je nekako "prazan" i manifestuje se kao "kasnjenje ubrzanja" recimo. Naviknes na to i ne obracas paznju.
Ne iritira nego "tako motor radi", nagli start je takodje moguc i to veoooma lepo, a preticanje je uzivancija jedna, to je mozda i najlepse
Comment
-
-
Hvala na ovoj informaciji...lepo ja kazem da si spec. za Opele!
Kad bi ste kupovali Ceed da li biste pre kupili 1.6 (115ks) ili 2.0 (140ks)!??
da li biste obracali paznju na potrosnju, cene redovnog servisa ili samo na zadovoljstvo u voznji!? Drugim recima da li bisste prezalili nesto skuplju registraciju i nesto vecu potrosnju zarad dodatne sirove snage!?Namerno nisam spomenuo kvarove jer se podrazumeva da ih na novom motoru necemo imati u narednih x kilometara!
Comment
-
-
Ma cuj Marko, to je pitanje na koje ti sam moras dati odgovor, jer ces ti to na kraju platiti... Dakle koliko ti se to s obzirom na sve uslove buduce exploatacije isplati... Tj. da li tih dodatnih 25 KS, i jos momenta tbi vrijedi tih npr. 2000 EUR vise...???
Lijepo je imati viska konja, ali kada ce ti realno trebati ? Posebno na "TDI"-u koji svakako vuce 2.000-4.000 obrtaja...
Comment
-
-
Originally posted by markofpiKad bi ste kupovali Ceed da li biste pre kupili 1.6 (115ks) ili 2.0 (140ks)!??. Meni je plafon ovaj od 115ks, a i za njega se razmišljam koliko mi je stvarno potreban... A to za kvarove.. hmm pa voleo bih da ih ne bude ali ne bih bio toliko siguran.
Comment
-
-
Pošto smo skoro diskutovali o servisima za Cee'd-a, evo da prepišem iz novog SAT-a cene za 1.4 benzinac. Redovni servisi se rade na 15000 km i ovo su cene:- - 15000 km 9560 din (zamena ulja, filtera ulja i klime)
- 30000 km 15054 din (zamena ulja, filtera ulja, vazduha, antifriza, kočionog ulja i filtera klime)
- 45000 km 11800 din (zamena ulja, filtera ulja i klime i svećica)
- 60000 km 18214 din (zamena ulja; filtera ulja, vazduha, goriva i klime; antifriza i kočionog ulja)
- 75000 km 9560 din (zamena ulja, filtera ulja i klime)
- 90000 km 26887 din (zamena ulja, filtera ulja, vazduha, antifriza, kočionog ulja, filtera klime i svećica)
Comment
- - 15000 km 9560 din (zamena ulja, filtera ulja i klime)
Comment