Zarada i automobili taxista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Laki GSi
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2006
    • 2426
    • Beograd-Vozdovac

    #31
    Originally posted by honda taxi
    Neko je rekao kako je 2 meseca radio na crno i jedan dan zaradio 170eur.Koliko je platio porez drzavi za ta dva meseca(ja 2x9000din=18000)?Koliko je imao takvih dana po 170eur za ta dva meseca?Mada,mozda ja za 11 god rada na taxi-ju nisam naucio kako da radim,pa bi taj momak sa dva kisna petka na taksiju mogao da mi objasni!?Koliko je puta presao po 400km za 16 sati rada?I na kraju,kad je bilo tako dobro sto je posle dva meseca odustao?
    1.Ja imam svoj posao privatno koji je malo bolji od taxija,a da nebi sedeo kuci prvo mi je to palo napamet.
    2.Lepo sam napisao da je njih 70%sljam i iza toga stojim,nisam rekao da su svi koliko se secam!?
    3.Nije bila kisa vec cist led po svim ulicama grada!
    4.400km ne mozes da predjes u gradu za 16 sati osim ako nije vreme sablje, ili sl.
    5.Ja nisam bio samostalac vec sam radio preko naloga ako znas o cemu pricam,ti nalozi su kostali 3x vise nego tadasnji tvoj porez i iskreno da ti kazem mada to i sam znas da ako placas taj porez da ti si jedan od 1000 koji placa uredno.
    6.po tvom nastupu bi se moglo zakljuciti da si ti jedan od onih koji idu logikom da ce ti neko uzeti hleb ali dobro sa jedne strane si u pravu! Moj posao radi dosta ljudi koji nemaju nikakvih dazbina ali ja nisam nikad reko nesto na kontu toga kad ja placam sto nebi i on jer smatram da je svako u prednosti ako se bolje "snadje" od tebe!Mene drzava zateze sa svih strana ali ja recimo niti bih kad pomislio da takvog nekog prijavim inspekciji,a kamoli da ga ja nesto jurim,teram....

    Neka radi svako ono sto misli da moze i ume,cena se prezali ali kvalitet nikad e to je jedan od glavnih razloga sto vas neko "mrzi" jer mnogi od vas niti imaju kvalitet,niti znaju da se ponasaju sa normalnim strankama,a pri tom i zavali po usima! Kad resite problem nekultivisanih i nepismenih hostaplera u taxiju onda mozete ocekivati da se za svih 100% kaze da su svi super,ovako neko kvari vas ugled! Kad resite to onda moze da nastupi trebljenje "divljaka" ali samo cu ti reci da ti divljaci(99%) imaju savrsen pristup klijentu i uslugu na nivou!

    Ovim nebranim sebe jer me to uopste vise neinteresuje,bilo je to davno ali isto zelim da ti kazem da se nenadjes u ovoj prici direktno pogodjen nego se prica u globalu osim ako nisi u onih 70%

    Ko radi posteno svaka mu cast nevazno koji je posao u pitanju i nebitne su pare vec OBRAZ!!!
    Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

    Comment

    • honda taxi
      CBC Član
      • 14.06.2007
      • 19
      • Novi Beograd

      #32
      Bravo careviU pravu ste,ja nemam vise nikakav komentar,ali kada sledeci put neki narkoman ubije nekog taksistu misleci da zaradjuje 100-200eur dnevno pomislite da niste mozda vi zasluzni vasim pricama o takvim zaradama.
      Zelim vam svima sve najlepse u zivotu i da svi postanete taksisti(onima koji to zele) a ja znam koliko zaradjujem i kako zivim.
      Poozzz!Odoh da se odmaram od taksistickih prica!
      Majstore,jel mozete tu malo preko trotoara,da ne idemo okolo,dalje je???!!!

      Comment

      • prolupator
        CBC Senator XXL
        • 02.09.2005
        • 3968
        • Zemun

        #33
        Ma idi... kao da je samo vas posao rizican?!

        Verujem da prezivim vise kriticnih situacija od ijednog taxiste.

        Uostalom, svako radi svoj posao zato sto zeli, a ne zato sto mora...
        Ne volim taxiste i spreman sam i da generalizujem jer vecina vlada misljenjem a vecina ne valja.

        Ponekad narkoman ubije taxistu = rizik posla, gledajte koga uzimate u auto.
        Koliko pijanih i ludih meni izlece na put pa se ne zalim?!

        Glasam za to da se propise standard daleeeko jaci od postojeceg, kao u Dubrovniku, recimo. Taxi mora da ima 6 vazdusnih jastuka, klimu, ABS, 100+KS, auto u D klasi, taksista mora da bude obrijan, u cipelama, dugim pantalonama, kosulji (ne majci ukrasenoj flekama od bureka), automobil mora biti mladji od 7 godina i sl, ne sme biti prljav nikad i nigde, iznutra pogotovo i sl.

        Priznajem da nije lak posao, ali ni jedan nije.
        Kad se dogodi strajk taxista hteo bih da imam povelik bager da predjem preko svih njih. Ko su oni da blokiraju citav grad jer im nesto ne odgovara? I meni mnogo toga ne prija pa ne sprecavam niciji zivot, posao i sl.

        I ja radim 12+ sati dnevno, pa sta...

        Ufffff, ponovo off-ujem...
        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

        prolupator.mojblog.rs

        Comment

        • jovan30
          CBC Senator
          • 07.05.2006
          • 322
          • Beograd

          #34
          U Dubrovniku sam slucajno bio pre par godina, i vozio sam se u taxiju MB W123 od Babinog Kuka do Starog Grada. Tako da on definitivno nije ispunjavao kriterijume 6 airbag, klima i ostalo. Mozda su ti kriterijumi doneseni u skorije vreme- ne znam.

          Ali u svakom slucaju nemoj da poredis Beograd i Dubrovnik. Dubrovnik je elitno letovaliste, koje je nasminkano do perfekcije. GDP per capita u Dubrovniku je preko 15000 $ godisnje, i to samo od turizma i povezanih usluga. Dubrovacki taxi koriste gotovo iskljucivo stranci, posto je skuplji od Beogradskog za oko 10 puta, sto je i za hrvatski standard previse. Tako da, nemoj da poredis BG i DBK.
          Ne znam koliko vam je poznato, od 2009 svi taxiji u BG-u morace da ispunjavaju EURO3 standard, sto znaci da vec za nekih godinu ipo sa taxija ce nestati kecevi, kadeti, mercedesi i 70 i 80 tih i ostala vozila koja ne zadovoljavaju vise ni najblaze kriterijume.

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #35
            Ja bio u DU pre tri godine...

            U BG sam se vozio u taxiju kao da ga je Kremenko pravio. Bukvalno nije imao pod, a majstor je nogama potpomagao start svog jadnika... Ali zato taximetar otkucava! Neki dan sedoh u Golf-a IV taxi, sve lepo, mirisno, cisto, a taximetar display na retrovizoru. Napolju 40C, a unutra klima radi, tiha fina muzikica, majstor cuti, vozi, lepo obucen. Kaze: Vezite se, molim. Moze i tako... Ista cena za obojicu?!
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              Ali,da radi svaki dan 12-16 sati,7 dana u nedelji,365 dana u godini.Da nema godisnji odmor,jer i ako ne radi mora da plati porez i clanarinu udruzenju
              onaj prvi deo je standardna odlika rada uslužnih delatnosti, i standardna je svuda u svetu.
              regres odavno ne postoji, ve? 20tak godina.
              osim u društvenim (državno/javnim i sli?nim paradržavnim) firmama koje nisu na tržištu i gde se ne radi na zaradu ve? platne razrede (socijalne plate koje odredi država unapred i koje su fiksne i ne zavise od koli?ine rada).

              porez svi pla?aju, s tim da su taxisti izborili (tj ucenili generalnim štrajkom Vladu) da zapravo i ne pla?aju porez kao što se pla?a u maloprodaji, tj PDV ve? su i dalje paušalci.
              ne vode knjige, ne vode podatke o dobiti, ne pla?aju porez na dobit, ne pla?aju PDV, ne izdaju fiskalni ra?un.
              (da ne bude zabune, takve privilegije su ucenile još neki, recimo advokati takodje ne pla?aju porez, ne vode knjige, ne izdaju ra?une kao pojedinci-samostalci).

              koliko ja znam ono što se pla?a udruženju je ve?e od iznosa paušalnog poreza koji potražuje država.
              a posebno košta "mesto" odnosno radio stanica, i tzv naru?ivanje vožnji.

              mislim i da ne treba brkati -rad na kvaku/ kvakere- sa regularnim radio taxijem.

              danas nije lako biti taxista jer su i kriterijumi koji se o?ekuju viši, postoji konkurencija taxi udruženja, a i cena goriva je u odnosu na cenu vožnje relativno danas znatno ve?a.

              pre 20tak godina ne znam koji je taxista kupovao gorivo na pumpi, sve koje znam su se snabdevali iz buradi na crno, bez poreza, ložak.
              ono doba Mercedesa Minika i 123jki.

              da ne pri?amo da godinama unazad taxisti nisu pla?ali državi niti onaj minimalni paušalni porez a kamoli zdravstveno i penziono osiguranje, sve dok nije prelomljeno dogovorom da taxi ?e po?eti legalno da radi i pla?a a zauzvrat država je proglasila vozilo osnovnim sredstvom i ukinula carinu i porez pri nabavci.


              u odnosu na neke druge nama sli?ne po bogatstvu/ siromašnoj kupovnoj mo?i gradjana kod nas je premali broj taxista a sama usluga je preskupa po predjenom km.
              opet u odnosu na bogate zemlje sa visokim društvenim standardom kod nas je taxi skoro pa bagatelno jeftin.

              da na taxiju ne može da se zaradi od 4-5 sati dnevne vožnje jedna prose?na bruto plata današnjice teško da mogu da poverujem.

              stajanje u lerki, kao i u drugim biznisima, se ne ra?una. (ni druge delatnosti ne napla?uju lerku frizeri npr).
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                Ne znam koliko vam je poznato, od 2009 svi taxiji u BG-u morace da ispunjavaju EURO3 standard, sto znaci da vec za nekih godinu ipo sa taxija ce nestati kecevi, kadeti, mercedesi i 70 i 80 tih i ostala vozila koja ne zadovoljavaju vise ni najblaze kriterijume
                ja koliko znam kriterijum e biti mnogo više postavljen, i postoja?e posebni pregledi ali ne kao sada na 6 meseci ve? na 3 meseca, i veoma lako ?e se gubiti licenca za rad.
                a licence ?e i?i na tender pa ko plati više vozi?e, a nesta?e monopol na radio stanicu/tj mesto i broj.
                nisam siguran, ali pita?u, možda je u pitanju i euro 5 koji baš tada stupa na snagu širom Evrope.

                ove godine je bilo organizovano nekoliko tura kurseva stranih jezika namenski baš za taxiste.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Kenno
                  CBC Senator XXL
                  • 21.08.2006
                  • 460
                  • Zenica, BiH

                  #38
                  U mom gradu taxi vožnja košta 1KM odnosno 0,5?.
                  Nema paljenja taksimetra, a prigradske i duže ture se dogovore. Simple as that
                  Još se radi o regularnim taksistima, divlji taxisti su još jeftiniji. Ovi regularni obi?no voze seat toledo tdi prve generacije ili fiat palio weekend td, ima tu i skupljih auta ali oni i skuplje voze(volvo s80, golf 5 i sl. - sa njima je voznja 2KM/1?), dok divlji taksisti vecinom voze tradicionalno auto - golf/jetta 2.

                  Comment

                  • bagu
                    CBC Senator
                    • 21.06.2006
                    • 245
                    • NS

                    #39
                    Kod nas je opšte rasulo što se taxi prevoza ti?e.
                    Ima ih duplo više nego što bi trebalo,a polaganje isptita za taxi prevoz koje je trebalo da se prekine zbog ve? velikog broja ljudi koji su položili i dalje je svakog 5tog u mesecu samo što sad nije više 100 nego 200 eura.
                    Prakti?no svako tre?e vozilo u saobra?aju je taxi .Vozi se sve i svašta a više svašta.Profil taxista je od Dzingis Kana preko mog garija do Dzems Bonda.Mnogooooooooooooo su nabedjeni i bogom dani tj bezobrazni.Za njih ve?ina saobra?ajnih propisa nepostoji ,a ubedjeni su da voze bolje od nas civila bar 158% a neverovatno kakvih sam cimanja doživeo od njih.
                    Sad su se pojavila udruženja sa golf 5icama.astrama,zafirama,polo cross.octaviama,roomsterima,fabiama pa se nadam da ?e grobovi u penziju,a taxisti samo promenuti firmu i ostati isti pa makar se i obukli lepo.Ne kažem ima taxista koji su normalni ali to je jako mali % .Sam ja sam polagao ispit 2001 i položio al na svu sre?u zaposlio sam se u struci.Treba da se radi 12 sati dnevno da bi bio dobar oko 30 do 35 hiljada mese?no al svaki dan, ma zlo.Par poznanika je izašlo sa taxija a par njih po?elo da vozi za gazde ili da iznajmljuje vozila.Na pr. polo cross je 10eura na dan pa sad ako šljakaš 12 do 15 sati možeš dobro da prodješ ali 12 sati treba sedeti i djirati.Rizik na poslu je im je isti koliko imeni na mom.Njega može neki ?oman da uradi a mene isto može da udari struja...........
                    Ne jedu veliki male ,nego brzi spore

                    Comment

                    • Sasha
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 4126
                      • Novi Sad

                      #40
                      Prica je sledeca. Ulazim u novus(privatno udruzenje-firma koja se izmedju ostalog bavi i taksi uslugama), svi taksisti su zaposleni(imaju fixni deo i procenat) i prica pocinje tako sto me taxista pita gde je ta ulica, kaze radi tek 4 dana. Ok, ja mu objasnim i pitam ga kako posao ovo-ono. Kaze "kolega i ja se menjamo na 12 sati, taxi je 24 sata u radu, samo tako moze da se zaradi"
                      www.arcs.org.rs/forum

                      Comment

                      • jevtic
                        CBC Senator XXL
                        • 26.11.2006
                        • 729
                        • beograd

                        #41
                        moj kolega vozio se taxijem i taxista je bio lik koji je bio skroz istetoviran i koji se u toku voznje petnaest minuta prozivao sa nekim preko radio stanice i pri tom je u toku voznje sa jos nekim ucesnikom saobracaja razmenio "misljenja".



                        sramota.
                        ex - fabia 1.9 tdi
                        golf 2.0 tfsi

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #42
                          Kaze "kolega i ja se menjamo na 12 sati, taxi je 24 sata u radu, samo tako moze da se zaradi
                          neko pravilo je da radnik zaradi 3 plate, jednu nosi ku?i a 2 idu vlasniku biznisa.
                          mislim da taj šofer nije baš upu?en u cash flow firme za koju radi, niti se takve informacije daju bilo radnicima bilo drugim licima tek tako.

                          zar je beše dozvoljeno da profesionalni voza? provede za volanom više od 5 sati neprekidno ?
                          ili to važi samo za voza?e autobusa /kamiona ?

                          da na taxi nema zarade ne verujem da bi bilo toliko interesovanja novih kanidata niti da bi postoje?i taxisti eto radili godinama i decenijama sa gubitkom, barem ne ve?ina.

                          ali, kada taxista treba nekom nešto da plati/kupi uslugu , svašta se može ?uti, ?itave pri?e, bajke, romani, drame o teško?ama tog posla.
                          o cenkanju ne?u ni da pri?am, uvek im je baš sve skupo
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Sasha
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 4126
                            • Novi Sad

                            #43
                            Za ovo konkretno udruzenje se javno zna da tako rade, cak su se druga udruzenja zalila kako imaju nelojalnu konkurenciju zbog toga. Vlasnik pokusava da napravi monopol, nedavno je pazario preko 100 novih automobila i stalno prima nove taxiste, svi su obuceni po propisu, tiha muzikica u kolima....
                            www.arcs.org.rs/forum

                            Comment

                            • Marko001
                              CBC Senator XXL
                              • 09.09.2006
                              • 1070
                              • Belgrade

                              #44
                              Protestne vožnje beogradskih taksista od 11. septembra
                              Radio Srbija - Pre 3 sata i 13 minuta

                              Beogradski taksisti najavili su protestne vožnje po gradu počev od 11. septembra , zbog odluke gradskih vlasti da dozvoli rad za još 1.500 taksi vozila. Taksisti su najavili da će protestne vožnje trajati do 20. septembra, ako gradske vlasti ne ispune njihove zahteve, a posle tog datuma i generalni štrajk. Tražimo smanjenje broja taksista i izdavanje novih dozvola za rad samo licima koja za to imaju uredna sudska rešenja koja bi Taksi asocijaciji stalno bila dostupna na uvid, rekao je na konferenciji za novinare predsednik beogradske Taksi asocijacije Aleksandar Bjelić. On je naveo da taksisti traže i hitno preuređenje i proširenje taksi stajališta, prvenstveno u užem centru Beograda, regulisanje cenovnika vožnje po standardu koji je izrađen u specijalnoj studiji i ukidanje obaveznog standarda Euro 3 i Euro 4 prilikom uvoza automobila.



                              Au sve u svemu ima taxisti da naprave opsti kolaps u gradu...


                              Comment

                              • HotDog
                                CBC Senator XXL
                                • 06.05.2005
                                • 965
                                • BSG 75 (011)

                                #45
                                Ko je pominjao onaj buldožer?

                                Comment

                                Working...
                                X