Zverko, iskreno ne umem da procenim, jer jedan majstor kaze jedno drugi drugo ( u istom servisu )
Evo slike, potrosnja za nekih ~400km, mereno na hladno. Redovno merim ulje, ali do sada, tj poslednjeg servisa, nivo se nije znacajnije pomerao.Jedino sto sam primetio je da su mi sipali vise ulja, do vrha one krivine, majstor kaze da 'tako treba'
Gumice i te kako mogu da budu uzrok potrosnje ulja u znacajnoj meri
2000 uzvezao Golf Mk2 1.8, mislio sam da je produvao, trosio je oko 800 grama na 1000, uradjena zamena gumica, nakon toga modrica sintetika izgurala je svih 30 000 km, mislim da je potrosio manje od 400 grama za ceo radni vek tog ulja, sta vise, vozen je iskljucivo u gradskoj vozinji i to vise od 2 godine.
I danas ovaj auto ne trosi ulje, od zamene do zamene padne izmedju max na min. Znaci ne dolivam uopste....
[quote="zverko"]cemu to maltretiranje od 30k u motoru ciji je servisni interval max 10k?
quote]
Pa nešto se ne bih baš složio da je interval izmene MODRIČINE sintetike 10k??? Ili sam prespavao nešto????
''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
postoji razlika u nivou ulja kad se meri na hladnom i na toplom motoru(naravno sačeka se 15 min da se ulje slije u karter)
kod merenja nivoa na toplom motoru nivo je viši otprilike koliko je razlika između one dve crvene crte na slici što je prikačio
@vrhovni bg.proverio nebrojeno puta na svom golfu koji ima isti merač.ako si menjao ulje majstor sigurno nije čekao da se motor ohladi već ga je ispustio odmah.posle dosipanja ulja ponovo je morao da upali motor da ulje procirkuliše tako da ako uzimaš nivo(do one krivine) tada meren može se smatrati da je meren na toplom motoru.e ako je bilo do krivine na potpuno hladnom motoru(najbolje da prenoći) pa ponovo nakon pređenog puta mereno u istim uslovima potrošnja postoji.po meni razlika na slici je otprilike 0,15 do max 0,2l
Pa sad mi je lakše, moja šira i uža familija je na MODRIČI prevezla svega par miliona km. Kunem se u MODRIČU!
ajde ragazzoni zezao sam se.pa nisi valjda shvati ozbiljno
zverko ti je lepo rekao
maximum je 10,000-12,000 km sa jednim uljem jer posle toga više koksira
blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
Audi ima crveno T
Pa moram da ih reklamiram, od njih sam dobio: 2 nalepnice, 1 hemijsku olovku i 1 kalendar na kojoj je takva cica...... Taj kalendar držim u kanalu, pa kad se spustim u njega , a ONA i ja sami! Ovi drugi mi ne daju ništa, pa je potpuno svejedno da li ulje menjam jednom dnevno ili nikad........ A što se koksa tiče......hm, pa ne trošim ja kameni ugalj iz BANOVIĆA za pogon OMEGE, uvredio bih ADAMA, ali ne EVINOG nego ADAMA OPELA!!!!
''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
sada baš i nemam ovde slike ali ću ih postaviti za par dana da vidiš šta ulje uradi u motoru tj kako koksira a pogotovo kada se menja na 30,000km
žao mi je što ne znaš šta se dešava u motoru i koliko je velika radna temperatura ulja a pogotovo onoga koje je prešlo 30,000 km i koliko je retko ili izgubilo vizkozitet
ima negde na forumu jedan motor rastavljen da vidiš kako izgleda unutra od dobrog ulja i koksa
mislim da ga je slikao Boost pa će već neko naći i postaviti ovde da svi vide
blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
Audi ima crveno T
ne mogu da nadjem slike a koliko se secam bilo je u temi o OMEGA 907. no nebitno, ja kapiram da nema sanse da HC Power drzi 30k bez dosipanja, pogotovo ne na nasem gorivu a pogotovo ne na motoru sa sredine 80-ih ciji je servisni interval max 10k. Pa kad jedan Mobil Sint vec na 7k pocne da gubi svojstva i pocne da gori i koksa (takodje HC sintetika), nece modrica. Ono sto meni u ovoj prici pada na pamet, tj jedna od varijanti je da je taj motor zalivao gorivom koje je se slivalo niz stubline i dizalo nivo ulja. u gradskoj voznji, 100% . vozio sam isti prvo u GTI varijanti a zatim i 1.6 sa vrlo malom kilometrazom pa sam sa 3x kvalitetnijim uljem imao vecu potrosnju na 10k. tako daaa... ironmaidensr, smanji malo ribu .
Comment