DMB je motor, blok motora iz 1981 godine, kod mene 120 000 km a pre toga, to niko ne zna, znam samo da je razbušen na 3. specijalu, uz naravno ostale prepravke celog motora (nova-polovna bregasta, obrada radilice, ventili, gumice....)
Prvo ulje koje sam sipao posle sklapanja je bilo INA delta 5 (mislim da je odlično ulje, nemam argumente, ali mi se tako čini, možda grešim) koje je zamenjeno na 1000 km i od tada samo selenia gold.
Dva puta sam dosipao drugi tip ulja, jednom, od fiat punta classic fabričko, ne znam koje je mislim da piše 20K na njemu, ostalo iz drugog auta, pošto se u taj fiat ne dosipa (ne troši, ne znam kako, ali eto) a drugi put, komšija čistio podrum, ostalo mu SELENIA VS GAS i to sam dosipao (sve po jedan litar).
Čitao sam Vaše tekstove o mešanju ulja, vidim da tu nema nekih posebnih problema, i naravno, ni ja ih nisam imao.
Ne znam zašto neko ne bi sipao SELENIA ulje u zastavu, kad je interval zamene do 15000km (ako se vozi na TNG, kao ja) a zamena najeftinije optime super visk je kraći interval a nije duplo jeftinija, čak šta više, misim da su tu negde sa cenom.
Pozdrav
Prvo ulje koje sam sipao posle sklapanja je bilo INA delta 5 (mislim da je odlično ulje, nemam argumente, ali mi se tako čini, možda grešim) koje je zamenjeno na 1000 km i od tada samo selenia gold.
Dva puta sam dosipao drugi tip ulja, jednom, od fiat punta classic fabričko, ne znam koje je mislim da piše 20K na njemu, ostalo iz drugog auta, pošto se u taj fiat ne dosipa (ne troši, ne znam kako, ali eto) a drugi put, komšija čistio podrum, ostalo mu SELENIA VS GAS i to sam dosipao (sve po jedan litar).
Čitao sam Vaše tekstove o mešanju ulja, vidim da tu nema nekih posebnih problema, i naravno, ni ja ih nisam imao.
Ne znam zašto neko ne bi sipao SELENIA ulje u zastavu, kad je interval zamene do 15000km (ako se vozi na TNG, kao ja) a zamena najeftinije optime super visk je kraći interval a nije duplo jeftinija, čak šta više, misim da su tu negde sa cenom.
Pozdrav
Comment