Sta je najbolje za Alexov Porsch; Dosta price o turbu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Miljan3
    CBC Veteran
    • 10.12.2005
    • 156
    • under my car

    Ma ozbiljan sam bio,nego kacemo vidit tvoj setup da vidimo sta ta masina ima da kaze
    Umene ce M3 bit zavrsen krajem februara ako sve bude uredu pa cu i ja da postavim neki slika/videa da vidis kako BMW pokusava da se drzi sa porsche
    05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
    03' inf. G35-Greddy TT narucen
    95' M3 turbo-Prodat
    97' M3-4 vrata automatik
    95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

    Comment

    • Alex-bgd
      CBC Senator
      • 27.03.2005
      • 270
      • Beograd

      Moj motor ce biti gotov krajem 2006. godine...Mogu da postavim trenutno stanje mada nije neka bitna razlika u odnosu na duletov.Ipak su nam zelje razlicite,dule hoce komfor i brzinu a ja samo bezkompromisnu brzinu i nista drugo...
      Videcemo sta ce na kraju od svega da ispadne
      Mislim da znam koliko ne znam

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        Ma da Dule je jos mlad Morace jednom da shvati da je nabolji tuning skidanje tezine = no comfort 100Kg je vishe od 100KS
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Alex-bgd
          CBC Senator
          • 27.03.2005
          • 270
          • Beograd

          O tome ti pricam
          Mislim da znam koliko ne znam

          Comment

          • Miljan3
            CBC Veteran
            • 10.12.2005
            • 156
            • under my car

            Ma kakav komfort ja sam to izgubio davno kad sam stavio novu suspenziju sada samo skakucem na sjedistu
            05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
            03' inf. G35-Greddy TT narucen
            95' M3 turbo-Prodat
            97' M3-4 vrata automatik
            95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              Originally posted by BOOST
              100Kg je vishe od 100KS
              Sta je teze 100kg celika ili 100kg perja

              Zezam se, nego hoces reci da je 100kg daleko jeftinije od 100ks
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                Zavisi na kojem autu treba da izbacis 100Kg od enterijera
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Alex-bgd
                  CBC Senator
                  • 27.03.2005
                  • 270
                  • Beograd

                  Kad smo kod olaksanja za moj auto postoji kompletan karbon kit:
                  prednji branik
                  prednja krila
                  prednja hauba
                  vrata
                  krov
                  zadnja krila
                  zadnja hauba sa spojlerom
                  zadnji branik
                  Pravi ga jedna americka firma i kosta oko 4000 dolara sto i nije mnogo s obzirom na dobitak kad skines tih 200 kg viska...Pa onda efi sistem ubrizgavanja...Ima vise firmi,trenutno je najpoviljnija bitzracing sa cenom od oko 2000 dolara za ceo kit...Sa ove dve prepravke moj auto moze da ide ispod 10 sec do 200 sto je slozicete se sfera naucne fantastike...
                  Naravno,olaksavanju cu pristupiti kad iscrpim sve mogucnosti tuninga motora
                  Mislim da znam koliko ne znam

                  Comment

                  • Alex-bgd
                    CBC Senator
                    • 27.03.2005
                    • 270
                    • Beograd

                    Uuuuppsss...Boost,riknula mi turbina juce...Isao sam malo testirao auto ( sa neispravnom k glavom) i bas u trenutku kad sam namontirao ispravnu i krenuo da probam osetim da ne ide kako treba u 4-toj brzini i kad sam se vratio u radnju vec je pocelo zaprasivanje komaraca pozadi na auspuhu ...pola novog beograda se nije videlo ...Skinem je danas i imam sta da vidim, odvrnula se matica na usisnom propeleru i napravila dar mar ...Sad sam dakle opet na pocetku ovog posta ...Ako bi rekao da mi je nekako drago sto mi se to desilo mnogi bi pomislili da sam lud,ali stvarno jeste...Sad "moram" da stavim pravu turbinu ...E sad se postavlja pitanje,treba sutra da posaljem upit u garet,da li da trazim gt 35 r ball bearing ili gt 32 ili da jednostavno pitam njih sta predlazu mada su mi oni vec slali onu turbinu...Sa kojom cu imati bolji spool up...Inace cu im traziti turbinu bez vodenog hladjenja a ne kao onu proslu sto su mi poslali zato sto ne planiram da vozim auto na nekim trkama,dragu ili slicno...Sta ti mislis o svemu?
                    Evo jednog od linkova za turbine

                    ps:
                    Cekam konfiguraciju za efi o kojoj smo pricali...
                    Mislim da znam koliko ne znam

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Pogadjam sta ce ti reci
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Igor
                        CBC Senator XXL
                        • 30.12.2004
                        • 394
                        • DORCOL REPUBLIKA

                        Sada ces da dobijes odgovor da uzmes turbinu sa vodenim hladjenjem...
                        Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                        Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          Pazi vamo, maheri su to bre, oni bi rado da ti prodaju po jednu turbinu godisnje, be im se za kako je ulju i motoru.

                          Sve u cilju jurenja sto boljeg spoolup-a, ide se uvek na sto visociju temperaturu na izduvu. Svakom tuneru je cilj da pod kontrolisanim uslovima visi na ivici bola sa temperaturom izduva ocekujuci responz sistema.

                          I sad , kako mogu zajedno da idu tuniran motor, visoka temperatura izduvnih gasova i turbina bez vodenog hladjenja.
                          Ovde pricamo o nekih 100C stepeni manjoj temperaturi u kucistu lezaja, dakle o temperaturi sa kojom ulje ima kontakt.
                          Sta vise reci.

                          Slucaj za razmatranje, javim se kasnije... u svakom slucaju bi isao na opciju sa sto vecom turbinom, ECU sa antilag sistemom i lunch kontorlom. Sve u cilju rasterecenja hardvera i sve prepustio softu da radi kako treba.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Alex-bgd
                            CBC Senator
                            • 27.03.2005
                            • 270
                            • Beograd

                            ok, tu sam...cekam...
                            Mislim da znam koliko ne znam

                            Comment

                            • Miljan3
                              CBC Veteran
                              • 10.12.2005
                              • 156
                              • under my car

                              Ja bih ti preporucio GT35R .82 A/R BB licno sam ga koristio a i vozio sam se u dosta auta sto imaju njega,veoma dobro za ulicu,dobar spool up a moze napravit preko 600ks.Vidim tamo na tome vebsajtu ga cjene oko 1600 eura,ja ti ovde mogu nabavit GT35R 1.06 A/R za 1200$ dolara(dolar je sada manji od evra)ovaj mali jedan ga prodaje kupio ga za M3 i sada oce da stavlja veci,javi ako si zainteresovan za bilo koji Garret turbo ja ih mogu nac povoljno
                              To je bilo moje misljenje ali sad da cujemo BOOST-a covjek stari i iskusni
                              05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                              03' inf. G35-Greddy TT narucen
                              95' M3 turbo-Prodat
                              97' M3-4 vrata automatik
                              95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                              Comment

                              • Alex-bgd
                                CBC Senator
                                • 27.03.2005
                                • 270
                                • Beograd

                                ok,Miljane...Hvala ti za pomoc,cekacu sta ce da mi kaze boost pa cemo odluciti zajedno sta da stavim...
                                Ne bih da uzmem preterano veliki turbo pa da onda gubim na spool up-u...Hocu da odaberem pravu stvar...
                                Mislim da znam koliko ne znam

                                Comment

                                Working...
                                X