Ti izgleda ovo shvatas licno, a ja samo zelim da mi pojasnis ono sto si rekao,inace ja imam i lakse klipnjace i laksi zamajac na svom autu...Nisam nigde u postu rekao da treba sve da bude od celika, zaboravljas sa kim pricas...ja nisam pekar...
Ne mislism da sam ja kompetentan da kontriram bilo kome niti mi je to cilj, iznosim iskljucivo svoja saznanja i ono sto sam citao,uglavnom od pametnih ljudi koji znaju...Dakle renomiranih svetskih tunera i inzinjera...
Mislim da klizanje cigle po asfaltu i olaksan zamajac na motoru nemaju ama bas nikakve slicnosti i da na njih deluju apsolutno razlicite sile...
Recimo u 5-oj brzini kad na 2500 rpm das gas i motor se muci da ubrza auto s obzirom da ides recimo 150 pa na gore sta se onda desava? Onda ti ceo auto sluzi kao zamajac koji ne da motoru da ode u obrtaje pa opet nista ne crkne ako kapiras sta sam hteo da kazem...
Uz sve duzno postovanje ljudi iz prodrive-a mislim da olaksanje inertnih masa pa i samog zamajca sluzi iskljucivo povecanju snage motora a na stetu trajnosti istog...Veca masa zamajca pored komfornije voznje u gradskim uslovima doprinosi stabilnijem radu motora na leru pre svega,manjim udarima klipova i klipnjaca po radilicu i lezajeve, boljem i lepsem radu samog menjaca kako na leru tako i pri saltovanju brzina...Pricam o normalnim vozilima a ne o formuli 1 i slicno,da ne bude zabune...A ni ti ni ja nemamo formulu1 nego obicna gradska kola...

Ne mislism da sam ja kompetentan da kontriram bilo kome niti mi je to cilj, iznosim iskljucivo svoja saznanja i ono sto sam citao,uglavnom od pametnih ljudi koji znaju...Dakle renomiranih svetskih tunera i inzinjera...
Mislim da klizanje cigle po asfaltu i olaksan zamajac na motoru nemaju ama bas nikakve slicnosti i da na njih deluju apsolutno razlicite sile...

Recimo u 5-oj brzini kad na 2500 rpm das gas i motor se muci da ubrza auto s obzirom da ides recimo 150 pa na gore sta se onda desava? Onda ti ceo auto sluzi kao zamajac koji ne da motoru da ode u obrtaje pa opet nista ne crkne ako kapiras sta sam hteo da kazem...
Uz sve duzno postovanje ljudi iz prodrive-a mislim da olaksanje inertnih masa pa i samog zamajca sluzi iskljucivo povecanju snage motora a na stetu trajnosti istog...Veca masa zamajca pored komfornije voznje u gradskim uslovima doprinosi stabilnijem radu motora na leru pre svega,manjim udarima klipova i klipnjaca po radilicu i lezajeve, boljem i lepsem radu samog menjaca kako na leru tako i pri saltovanju brzina...Pricam o normalnim vozilima a ne o formuli 1 i slicno,da ne bude zabune...A ni ti ni ja nemamo formulu1 nego obicna gradska kola...

Comment