jeste! nema povratnog pritiska i pulsevi nisu ujednaceni.
Z-Koral Nitro In - Iz pocetka
Collapse
X
-
osecam da ti je glava
Sve u svemu, svaka mast na upornosti!
Comment
-
-
Tooo Gumetinooo!Napravices ti to da radi kako treba
http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Danas zavaren auspuh, i stvar se drasticno popravila ali problema i to velikih i dalje ima....
naime, resen je problem sa expanzionim sudom koji je pukao, otisao sam u trafiku i kupio novi...
sad temperatura miruje i ceo sistem mnogo bolje izgleda...
drndanje i buka su skoro nestale ali se auspuh i dalje dosta jako cuje te ce biti nekih promena ...
PROBLEM:
slabo prima gas, botuje se, drzi ler kao da radi na 3 cilindra itd.
merio sam omski otpor dizni i sve su 15oma, cak sam ih i kuvao malo u kadi pre montaze te su i ciste kao suza...
da li je problem taj sto nemam lambda sondu pa komp ne moze da pokupi adaptivne parametre po prvom paljenju posle reseta ili, je zamajac od juga toliko laksi da pravi probleme, ili je nesto mozda drugo po sredi...
sutra opet kacim dijag, javljam sta se ispojavljivalo...
isto tako sutra leze nova lambda pa cemo videti sta dalje...
Ono sa cime sam jako zadovoljan je feeling koji pruza, daklem kad predje 5krpm pa tamo do 7krpm pravi show program, zvuk u kabini je kao da vozis formulu sisti pisti kosu uvlaci kroz filter... strasno... puno mi je srcea bogami i povuce ko stoka
Comment
-
-
ne bi trebalo da zbog sonde tako brlja... koji sistem merenja kolicine vazduha ima taj motor ?
a sto nisi zavario cauru za sondu kad si radio auspuh?
..ili problem oko u****, neodgovarajuci leptir i slicno ? cini mi se da je tu bilo neke budzevine ?http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
mene slicno zezao, pogledaj bombinuJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
ako su lose dizne kako onda povuce na punom gasu?? ajde moguce je i to ali....http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
ne verujem da je paljenje, posto redovno baca varnicu, a misfire se javlja u vidu detonacija i kojekakvih pucanja u usisnoj grani...
danas me drugar zapitao da li je dobro ufazovan... ako nije, znam ko ce da visi na truloj vrbi okacen za 00 naopacke...
a dizne su mi sumnjive posto se na dodavanje gasa dogodi pfff brrrrr....
kao da ili zalije ili nema goriva uopste... s tim da to na visokim obrtajima od 5-7krpm nije to.... znaci ne ide kako bi trebalo...
diag nismo jos zakacili ali cemo....
javljam sta se desilo
Nego jel zna neko posto su dizne? koje su tacno na motoru od 90ks....
Comment
-
-
ja sam 80% siguran da te dizne drndaju,jer sam imao mnooooogo iskustva s tim.ja sam juce zamenio kod sebe,stavio od 24v istog protoka,auto se rodio,pali kao mina,radi kao sat,jedino mi se cini da mu fali malo benza posto je ovo mnpgp drugaciji motor nego 2.5 tako da sam u potrazi za diznama od 2.5 24v koje su 190cc i bacaju u 4 tacke,saznaj koja ti je kubikaza dizni potrebna moza mogu da ti pomognem...
a od 5-7k ti povuce jer verovatno mu tada odgovara to nalivanje dizni pa moze da sagori...ja ni nemam lambdu,niti sam je ikad imao i nikad nisam imao problema...to sam vw da ja znam poblentavi kad mu sonda krepa....
javi ako treba pomoc,imam ja svakakvih dizni....Doris je vozila mini moris.
Comment
-
-
Gogo pazi sta se dogadja , danas smo ga terali malo, i puca na usis, tj detonira , znaci nema goriva ?
kad se zagreje onda je stvar malo bolja, ali je i tada dosta losa, jer mu onda treba manje benza nego kad se greje...
ja se samo bojim da mi je pumpa slabasna za ove prilike, te cu sutra da izmerim koliko mi vraca na leru na povratni vod... (Broz mi je sugerisao)
A za dizne, bosch-ove mi nista ne znace, ovo su marelijeve PICO dizne, toliko su male da su smesne, boschova ne moze da stane ispod grane ni u snu...
to me kolje, davno bi ja metnuo one od starog juga EFI koje su 150cc pa nek trosi momak
Mogao bi ti da svratis kod mene malo da vidis kako stoje stvari a ?
Comment
-
-
pa kaze,
danas smo kacili diag, i sve sto se ajvilo je O2 senzor, kojeg ionako nema... a auto je vozen oko 50km znaci, sve ostalo je ispravno...
upaljen auto , gledane vrednosti predpaljenja punjenja bobini, tps, map ma sve zivo... i sve je u granicama normale, da ne kazem idealno
ono sto nije normalno je otvaranje dizni...
naime zapusili smo povratni vod benzina, i upalili auto, koji je poludeo, krenuo kao nesvest, da ide, da radi ma sve extra. ali je otvaranje dizni na leru 5.1ms a treba da je 3.5ms . . . ????
nismo merili dok je povratni vod otvoren koliko je ubrizgavanje . . .
Dizne su IWP023 ja ne znam da li su to odgovarajuce dizne za taj motor, ali su definitivno ispravne i ociscene i sigurno ne daju dovoljno benzina za rad motora...
Znaci problem je nadjen, pumpa za benz ima dosta dobar protok isto kao i pritisak, tj explodiralo nam je crevo, izbaciva na povrat nenormalno mnogo ... itd.
Sta da radim dalje?
Da li neko ima podatke koje dizne treba da su unutra, i ako su ove, da li da ih bacim ili nesto drugo?
pozz
RAle
Comment
-
-
Da li neko ima podatke koje dizne treba da su unutra, i ako su ove, da li da ih bacim ili nesto drugo?http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
Comment