BMW e30, sto bi neki rekli, od sredine...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kutija
    CBC Veteran
    • 30.11.2005
    • 100
    • Split,Hrvatska

    #61
    Originally posted by BMW 325i
    206:

    Nemam tabelu sa obrtajima.... a obrtaji nece ici preko 6800-7000 posto nemam bash nove klackalice pa mi je pomalo rizicno preko toga,7000 je neka sigurna granica...mozda 100-200 obrtaja preko toga.

    Ostaje fabricki regulator pritiska,znaci 3bar-a iliti 4bar-a pod pritiskom od 1bar posto je fabrcki FPR 1:1
    Pogresno si me razumeo,ali sam se i ja pogresno izrazio.Ljudi su uglavnom imali izgorele klipove jer su sa fabrickom mapom paljenja koji ima motronic za 325i motor gurali pritiske od 1bar i ne znam ni ja sta vec,pa su imali gomilu izgorelih klipova.
    Cini mi se da jako malo ljudi stvarno poznaje taj motor duboko,posto dobijam uglavnom pitanja u motora i njegovih mogucnosti.Napravicu jedno okuplja sa prezentacijom tehnickih resenja i mogucnosti tog motora,jer stvarno ne mogu da pisem kilometarske postove objasnjavajuci svakom isto

    Ja znam da svaki turbo motor ima te brizgaljke,u stvari cak i moj 1.6 motor koji imam u e36 kupeu ih ima.Godinu i po dana kontaktiram sa ljudima koji imaju ovakve motore kao sto pravim (niki su "boosted" cak i po 4-5 godina) i NIKO ali NIKO nema te brizgaljke...U krajnjem slucaju da budu trebale,nije mi problem da skinem radilicu i stavim ih.Stavljaju se u polutke radilice.

    Dizne na 3bar-a daju 580cc,a na 4bar-a 670cc sto ce meni biti sasvim dovoljno

    Uhhh...umorih se nisam navikao ovoliko da kucam
    Malo si se preracunao

    Sa FPR 1:1 tj. koji su ovisni o boost-u tj. spojeni crijevom na usisinu granu ti neces pri 1 bar boosta imati 4 bara pritiska na injektorima nego i dalje baznim 3 bara na koliko je i FPR nastiman.
    Znaci da bi imao 4 bara pritiska na injektorima moras iat FPR koji ima 4 bara bazni pritisak ili rising rate FPR koji ima bazni pritisak 3 bara ,ali kako se penje boost tako pritisak goriva raste jos vise u odnosu na boost,zavisi koji rising rate FPR odaberes .. Najcescsi su 1:1.4,1:1.7 ,1:2 itd...
    I sad ako stavis FPR sa 4 bara baznog pritiska onda na 1 bar boosta ces morat vodit racuna da pumpa benzine ima dovoljan protok na 5 bara za snagu koju ti zelis...

    Comment

    • BMW 325i
      CBC Senator XXL
      • 25.06.2005
      • 338
      • Novi Sad

      #62
      Originally posted by kutija

      Malo si se preracunao

      Sa FPR 1:1 tj. koji su ovisni o boost-u tj. spojeni crijevom na usisinu granu ti neces pri 1 bar boosta imati 4 bara pritiska na injektorima nego i dalje baznim 3 bara na koliko je i FPR nastiman.
      Znaci da bi imao 4 bara pritiska na injektorima moras iat FPR koji ima 4 bara bazni pritisak ili rising rate FPR koji ima bazni pritisak 3 bara ,ali kako se penje boost tako pritisak goriva raste jos vise u odnosu na boost,zavisi koji rising rate FPR odaberes .. Najcescsi su 1:1.4,1:1.7 ,1:2 itd...
      I sad ako stavis FPR sa 4 bara baznog pritiska onda na 1 bar boosta ces morat vodit racuna da pumpa benzine ima dovoljan protok na 5 bara za snagu koju ti zelis...

      Objasni mi kako na 1:1 FPR necu imati pri 1bar nadpritiska 1bar visi pritisak goriva kad je FPR 1:1?!
      Ja na leru SAD imam 3bar-a,na gasu imam onoliko vise koliko motor povuce vakuma,na leru vuce 60kPa,pri opterecenju 100kPa pa se srazmerno tome dize i pritisak goriva,ne razumem sta hoces da kazes,gde sam se preracunao??
      Doris je vozila mini moris.

      Comment

      • radelet
        CBC Član
        • 21.11.2005
        • 42
        • Novi Sad

        #63
        Evo da razbijem nejasnocu FPR-a 1:1 !
        Kod mene imam FPR koji je namesten da bez vakuma (skinuto vakum crevo sa FPR-a) drzi 4,5 bara u magistrali ! e sad kad motor radi na leru on ode u -0,8 vakum znaci da onda u magistrali imam 4,5 - 0,8 = 3,7 bara ! a kad motor ima nadpunjenje od 1 bar pritisak u magistrali mi poraste na 4,5 + 1 = 5,5 bara ! Prosto ko pasulj, kraj rasprave !

        Comment

        • kutija
          CBC Veteran
          • 30.11.2005
          • 100
          • Split,Hrvatska

          #64
          Jasno ,ali ne mozes racunat da ces imat protok injektora na 5.5 bara nego i pri boostu od 1 bar injektori ce imat protok od 4.5 bara... to pricam, i koliko sam shvatio bmw325i nije to shvatio ili se ja samo varam.
          U svakom slucaju sam samo htio napomenut ovo sto bi trebao svatko znat ko se ide bavit tuningom uopce...

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #65
            Nije to za tuning vec za zabavishte

            1:1 znaci da je razlika pritiska u railu prema plenumu uvek ista i da nema varijabla za programiranje ECUa .

            Ma koliki pritisak bio u usisu uvek ce u railu biti za imenski pritisak FPR veca u railu a protok injektora isti.

            Inace se slika ubrizgavanja sa povecanjem ili smanjenjem razlike pritiska kvari, zato se uzimaju veci injektori i menja se injektorska konstanta u ECU.

            radelet
            >> I dalje ti je relativni pritisak goriva 4,5 Bara
            Apsolutni nije bitan nizasta drugo sem za pumpu i dstupanje protoka i slike ubrizgavanja.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • radelet
              CBC Član
              • 21.11.2005
              • 42
              • Novi Sad

              #66
              Originally posted by BOOST
              Nije to za tuning vec za zabavishte



              Inace se slika ubrizgavanja sa povecanjem ili smanjenjem razlike pritiska kvari, zato se uzimaju veci injektori i menja se injektorska konstanta u ECU.
              moj ecu je mapiran za taj pritisak o 4,5 bara ! ne bi ja ovo pricao za dzabe !
              ovo je izvuceno iz uputstva za eds phase 3+ !

              Never try the power wheel without the modified fuel
              pressure regulator, the complete fuelling system is
              calibrated for the fuel pressure of 4.5 Bar , if you try one
              time without this fuel pressure you will loose your engine!
              Because its running too lean!!! !!!

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #67
                Nisam previse reflektovao na tvoj bazni pritisak od 4,5 Bara, to je samo zaobilaznica i jeftiniji nacin nego li menjati injektore za vece, ekonomski faktor je prioritiran u ovom slucaju.
                Razlika u protoku je relativno mala i samo je nacin za izbacivanje preko klasicnog Stage 3 ( koji je manje vishe uzet kao standard kod tunera za NEMENJATI hardware ) i odatle ono malo + .

                Na sta sam pikirao je da je pitanje pritiska apsolutnog/relativnog sa 1:1 objasnjeno i da nema nikakve filozofije.

                Da si naveo da je bazni pritisak dignut na 7 bara ili kao negde vec pisano 10 najurio bi te sa foruma
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • BMW 325i
                  CBC Senator XXL
                  • 25.06.2005
                  • 338
                  • Novi Sad

                  #68
                  Originally posted by BOOST
                  Nije to za tuning vec za zabavishte

                  1:1 znaci da je razlika pritiska u railu prema plenumu uvek ista i da nema varijabla za programiranje ECUa .

                  Ma koliki pritisak bio u usisu uvek ce u railu biti za imenski pritisak FPR veca u railu a protok injektora isti.

                  Inace se slika ubrizgavanja sa povecanjem ili smanjenjem razlike pritiska kvari, zato se uzimaju veci injektori i menja se injektorska konstanta u ECU.
                  Ja sam ovo od samog pocetka i pokusao da kazem,u ostalom imam stelujuci regulator pritisak,ali to nije toliko ni bitno,bez veze smo ulazili u raspravu oko neceg sto totalno nije problematicno...
                  Doris je vozila mini moris.

                  Comment

                  • BMW 325i
                    CBC Senator XXL
                    • 25.06.2005
                    • 338
                    • Novi Sad

                    #69
                    Originally posted by kutija
                    Jasno ,ali ne mozes racunat da ces imat protok injektora na 5.5 bara nego i pri boostu od 1 bar injektori ce imat protok od 4.5 bara... to pricam, i koliko sam shvatio bmw325i nije to shvatio ili se ja samo varam.
                    U svakom slucaju sam samo htio napomenut ovo sto bi trebao svatko znat ko se ide bavit tuningom uopce...
                    Ja sam to skontao,ja nigde nisam naveo da svoje injectore hocu da dignem na veci pritisak od 3bar,ja cu ih terati na 3bar jer mi je njihov protok zadovoljavajuci,mozda si me ti pogresno protumacio? Ja to nisam ni gledao kao bilo kakvu bitnu stavku jer tu nema nikakve dileme,fabricki pritisak mi je 3bar-a,i pod boost-om i bez njega ce biti 3,ja potrebu za vecim nemam...
                    Doris je vozila mini moris.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #70
                      Pojam ima ime: Diferencijalni pritisak ubrizgavanja. Da koristite terminologiju nebi bilo zabuna
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Lord_o21
                        CBC Senator XXL
                        • 29.04.2006
                        • 494
                        • Novi Sad

                        #71
                        Dosao je vikend, sa njime i slobodno vreme za igranje tako da se za 2-3 dana ocekuje plenje atmo varijante...
                        ...technology is the only Replacement for Displacement.

                        Comment

                        • BMW 325i
                          CBC Senator XXL
                          • 25.06.2005
                          • 338
                          • Novi Sad

                          #72
                          Originally posted by Lord_o21
                          Dosao je vikend, sa njime i slobodno vreme za igranje tako da se za 2-3 dana ocekuje plenje atmo varijante...


                          Atmo je sa Motronic-om 1.3 imao 159whp@6500 (rev limiter,Schrick 288) videcemo sta ce biti sa Vemsom
                          Doris je vozila mini moris.

                          Comment

                          • Lord_o21
                            CBC Senator XXL
                            • 29.04.2006
                            • 494
                            • Novi Sad

                            #73
                            ...zbog izvesne problematike, radovi su zaustavljeni jos u subotu popodne, ali se nastavljaju danas posle radnog vremena. Naime kalibracija senzora i problem sa displejom nam je uzeo ceo dan.
                            ...technology is the only Replacement for Displacement.

                            Comment

                            • Lord_o21
                              CBC Senator XXL
                              • 29.04.2006
                              • 494
                              • Novi Sad

                              #74
                              Displej je sinoc resen, ostala je kalibracija WBO2 i pocinje pakovanje...
                              ...technology is the only Replacement for Displacement.

                              Comment

                              • BMW 325i
                                CBC Senator XXL
                                • 25.06.2005
                                • 338
                                • Novi Sad

                                #75
                                Doris je vozila mini moris.

                                Comment

                                Working...
                                X