Mislis na Dutchman-a i njegov s7 ? Menjac je od lade , motori je fiat 2.0 16v . Usrafili mu sa strane nosace motora od lade i napravili su nosace na sasiji . Inace taj auto ide nestvarno . Ne smes da mu das gas ni do pola
@Vladek
taj Fiat-ov motor pase na Lajku saraf na saraf!
@Van
ma jasno mi je da treba menjati sasiju. Nego razmisljam da li vredi pokusati sa duzim i jacim usicama koje nose viljuske, a da pri tome sasija ostane ista. Iz razloga eventualnih promena posle atesta.
Znas i sam donja viljuska kraca oko 60mm, a gornja 24.
All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Ili 7+442 sasija?
Ali ona je sira i pozadi. Neznam da li bi to bilo siroko za lajkinu zadnju osovinu? Kako ona leze na book? da li bi bilo frke ovde?
Time bi dobio i siri kokpit da mogu lakse ispostovati i sirinu sedista koju traze na atestu.
Sta mislis o tome?
All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Sasija S7 je tako prosta za izradu , treba samo za pozicioniras elemente koji drze prednje vesanje ( zbog geometrije ) , da vidis da li moze da stane zadnja osovina ( sirina shasije ) a ostalo povezujes na licu mesta .
To je stvarno tacno u to sam se licno uverio ovih dana
....jos nesto ovo je naj interesantnija stvar koju sam dosada radio ..kada krenete da ono sto vam je u kompjuteru materializujete u stvarnosti osecaj je fantastican ....
ko nije krenu jos a ima uslove tipa> garaza . ravan sto,aparat za zavarivanje, brusilica , pozeljno i ger, i stubna busilica ali nije neophodno
...neka krene sto pre ili ako se neoseca sposobnim ili zbog uslova neka kupi gotovu sasiju ima nas sada dovoljno vestih da mozemo to usluzno da odradimo ..
...poenta sto pre sasija pa onda polako sve ostalo ....
razmisljam o prakticnosti sasije. Odnosno hteo bih da gotov auto izgleda malo drugacije, znaci neka nasminkana varijanta sa vratima i mozda tvrdim krovom.
Pitanje:
Zbog vrata, a i lakseg ulazenja mislio sam da cevi koje su na book sasiji obelezene kao N1 i N2 spustim jedno 5 cm nize.
Da li mislite da bih time znatno oslabio sasiju i da li bi vredelo da je tu ojacam dodatnim profilima ili mozda da pojacam na tunelu?
Verujem da uvijanje ne bi bilo nesto narocito izrazenije zbog ovoga, ali ajde savet vas.
All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
moras ti da odlucis koju sasiju hoces book ili mc 7+ 442
visina u delu gde bi trebala biti vrata kod book sasije je 330 mm a udrugom slucaju mc je 381 mm
tako da u ovom drugom slucaju imas vise prostora za spustanje ili je stavis pod uglom u tome delu kao sto je na ceterhemu .....mada je pitanje sta bi u praksi realno dobio ....a posto prvi put radis sasiju mozes samo sebi da zakmplikujes malo izradu a da nedobijes zeljni efekat
Resio sam da radim McSorley 7+4 iz razloga sto je sira. Tako da prednji deo mogu jos dodatno modifikovati zbog Lajkinih viljuski i to je to.
Inace visina same sasije je ista i kod book i kod 7+4, a to je 279 mm koliko je H + 50 mm gornja i donja kutija. Ako N1 i N2 idu 50 mm nize to nece zakomlikovati izradu, mada mogu i ukoso da ih ukrojim.
Mislim da tih 5 cm ne bi bilo za baciti kada je uvlacenje u auto u pitanju. NIje problem uskociti u otvoreni s7 ali ako nabudzis krov i vrata probaj to da zamislis. Horor.
A ovako nekako sam zamislio to. Mada naravno mora biti uradjeno lepse nego sto je nacrtano
All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
S7 i nije neki praktican auto , u stvari totalno je nepraktican , pa ga ljudi obozavaju . Aco , nemo' se brines za ulazak u auto pod krovom , napravis zimski tvrdi krov visi za 10 ak cm i ulazis bez problema . A tebi visina nije hedikep kod ovakvih kola
Inace ja sam ugradio kocnice za vikend i rucnu za vikend , i provozao sam auto na onih 15ak metara uzbrdice koje imam pre nego sto udarim u taunusa . Osecaj je stravaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
...strava i to jeto ...madaj bre malo vise informacija ...gde je video zapis prve voznje ili nesto bar slike ......
.....dolazim za sledeci vikend u grodsku to moram da vidim icujem ponovo uzivo ...
.....sta ces sa karterom hoces ga seckati ili grba na haubi mozda
@ optimista
............. odlicno sad znas sta hoces ......
...idi kupi cevke 25x25...cena 730 din 6 metara
...nemoras sve kupi 4 komada i pocni posle dokupljuj kad zatreba
...odradis donji ram krenes gornji i kada dodjes do n1 pozicije na licu mesta ces videti najbolje kako da je postavis ...moj savet ti je stavi je pod uglom i zavrsena prica....
@Van
Svaka ti k`o Njegoseva. Samo gresis druze, meni visina jeste problem, vertikalno sam hendikepiran al` to je sada kao plus za mene!
Sta bi sa karterom? Ima li sanse da probas i preko onih rupa da sidjes do puta ovih dana!
@kobac
Ma znam ja druze odavno sta hocu, nego neznam kako sve to da spojim u jednom, al` nebitno.
Inace pocetka radova ne moze biti dve do tri nedelje jer sam u frci sa poslom, ali posle toga pun gas! pozuri, stici cu te
All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Comment