Shasija i upravljanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dutchman
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 741
    • Vracar centar sveta

    Shasija i upravljanje

    Nabavio sam kompletne nacrte, tj kupio , za Super 7 ili ti neshto sho lichi na dotichni model i to chak shta vishe kompletne radionichke crteze za pravljenje kako shasije tako i veshanja

    poshto nemam iskustva sa varenjem , da li je bolje da krenem da uchim da varim poshto imam elektroluchni aparat , ili da jurim majstora ... koliko bi me koshtalo samo varenje jer bi delove isekao sam imam gde da se zezam sa Ger mashinom zbog uglova i preciznih dimenzija... mada ako nije velika razlika moze i majstor da secka...

    inache shasija je oko 2,7m x 1,2m

    mogu i sliku da okachim chim skeniram
    Prevelika slika u potpisu!
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2


    Drugar radi, ja mu pomazem sa segmentima transmisije i tja.. celog powertraina ...

    U projektu su umesani "amateri" iz SAAB development centra u Södertälje-u i Tony Utengen iz Hirsch AG-a.
    Malo smo pretresli par najambicioznijih gradjevina S7-a i komparacije izvesnih u simulatorima SAABa su nasli izvesne greske ( nishta vazno za Roadrunnera, ali za trkacku pistu da ).
    Treba li ti neki direktan savet pitaj.
    Sto te tiche varenja, radio ti ili nilo ko drugi, da napomenem praktican problem sa izradom cevne sasije, uce da u toku varenja ma kako dobro da je fixirana povuce i ususche se.
    Termodinamika radi i nepita. Resnje se nashlo u dijagonalim varenjima posle gresaka u varenju prvi put.
    Dakle, varis na shasiji chekas da se ohladi i stabilizuje. Zatim ides na dijagonalnu stranu i varsi opet. Ide malo po principu zatezanja srafova na glavi
    Eto, za sad toliko pomoci od mene da nebi morao sa seckas nanovo
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Ivvan
      Moderator
      • 29.09.2004
      • 1574
      • Nis
      • SAAB 9000

      #3
      Dutch koje si planove kupio?

      book chassis
      7+4
      7+442

      Ja imam planove za sve tri i jos po nesto.

      Dal si gledao sledece linkove?

      Can you believe that it has been six years?! I'll bet you thought I gave up on my Locost build for...





      Tamo mozes da nadjes skoro sve sto moze da te zanima

      ne secam se tacno ali sam ja naisao na sajt odakle je i Mats (BOOSTov drugar) nabavio planove.
      Turbos make torque,and torque makes fun

      Comment

      • Dutchman
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 741
        • Vracar centar sveta

        #4
        Kupio sam knjigu "How to make sports car for 250pounds"

        ima kompletne crteze za super 7 sa ubacibanjem motora veshanja sve sve zivo ... samo shto su koristili eskorta iz 70tih sa zadnjom vuchom tako da sad tragam za razlupanim bmw ili neshto slichno ispod 500 eura od chega cu iskoristiti motor i tochkove osovinu zadnju , kochioni sistem upravljachki sistem itd...

        da ima saab na zadnju osovinu pa da se nemuchim mnogo ... ali poshto nema zainatio sam se da uradim jedan pa videcemo kako ispadne i sa 1.6 karburatorskim ce biti dojaja feeling , pa kad se ushemim pravicu neku skuplju varijantu...

        stoga ako neko naleti na nekog stranca ... zadnja vucha do 2litra nek javi naravno shto jeftinije moze i skroz truo domaci samo da motor radi...
        Prevelika slika u potpisu!

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Pa ako si gledao slike sa linka koji sam stavio, vidis da ima SAAB na zadnju vuchu
          SAAB motor 1994> i Opel Omega menjach 1997> god.
          Ko rukavica na ruku
          GM
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Ivvan
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1574
            • Nis
            • SAAB 9000

            #6
            Ok to je book chassis. Mats pravi +442(sira,duza,visa inca)

            jedino problemce kod te knjige je bas to sto je predvidjena za escorta starog on nazad ima live axel,a svi BMW-i i slicni imaju nezavisno vesanje nazad,pogledaj na drugom linku koji sam ostavio da nadjes nesto vise o tome. Treba da se prepravlja zadnji deo u odnosu na knjigu. Imam neke planove pa ako ne nadjes nisa javi
            Turbos make torque,and torque makes fun

            Comment

            • Dutchman
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 741
              • Vracar centar sveta

              #7
              Uh a koji josh auto ima pozadi live axel i da li imash neke skice kako ubaciti neko drugo veshanje... zar ne ci mogla zadnja osovina i diferencijal od LADE

              inache to je ta knjiga

              Prevelika slika u potpisu!

              Comment

              • milannik
                CBC Senator XXL
                • 23.12.2004
                • 1455
                • Niš

                #8
                A jel u ovoj knjizi ima komletno upustvo sa tips & tricks i za karoseriju, motor i ostale detalje ili ima samo crteze za sasiju kao na linku u Ivvanovoj poruci?
                Gde si kupio, i koliko si platio knjigu?

                Comment

                • manijac
                  CBC Veteran
                  • 30.03.2005
                  • 109
                  • Bor

                  #9
                  Ja mislim da imam Evansov serijal sa discovery-ja bas za pravljenje super 7 iz ove knjige. Aj provericu pa cu postovati.

                  Comment

                  • manijac
                    CBC Veteran
                    • 30.03.2005
                    • 109
                    • Bor

                    #10
                    Chapter Seven

                    Comment

                    • dovlax
                      CBC Član
                      • 27.09.2005
                      • 26
                      • New Now

                      #11
                      ljudi jel ima negde da se downloaduje ta knjiga,ajd akoo neko zna da javi plizzzz

                      Comment

                      • Ivvan
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1574
                        • Nis
                        • SAAB 9000

                        #12
                        Dutch trebalo bi da moze od lade ili od moskvica nisam siguran proveri.
                        Nadji u knjizi kako izgleda diferencijal od forda pa ces znati sta da trazis

                        milannik trebalo bi da je to radionicko uputstvo znaci ima skoro sve od a do z ,ali dutch ce valjda da potvrdi to
                        Turbos make torque,and torque makes fun

                        Comment

                        • dovlax
                          CBC Član
                          • 27.09.2005
                          • 26
                          • New Now

                          #13
                          jedan je u novom sadu napravio jedan i ima motor od moskviča onaj stari od 1.6

                          Comment

                          • Dutchman
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 741
                            • Vracar centar sveta

                            #14
                            Izgleda da moze od lade ... nashao sam sajt estonska firma radi Super 7 sa ladinim podvozjem ... videcu da ubacim neke slikice da vam bude jasnije...
                            Prevelika slika u potpisu!

                            Comment

                            • Dutchman
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 741
                              • Vracar centar sveta

                              #15
                              Ovo su detaljni planovi za shasiju koja je proshiren za 4 incha kako bi stala zadnja osovina od mazde rx7 i dodata ukosnice na josh nekim mestima. Oreginalni projekat iz knjige koji sam kupio je za osovinu iz Ford escort-a od 67 do 80te godine mk1 i mk2



                              E sad poshto je problematichno naci mazdu kod nas , ovo su IRS planovi za izgled zadnjeg dela shasije da bi primila Ford Sierra zadnju osovinu sa veshanjem shto pojeftinjuje izradu drastichno. Inache je Sierrina zadnja osovina 4incha shira od oreginalne eskortove tako da odgovara shasija 4incha shira sa gornjeg linka.
                              http://gtslocost.locostsites.co.uk/docu ... sembly.pdf

                              Takodje su tu i planovi za prednje viljushke i suspenziju itd itd...

                              Ako neko ima vremena da baci pogled na ove crteze pogotovu na ovaj drugi link i da mi kaze da li je to dobro reshenje za prihvat sierrine shasije... Zanima me struchno mishljenje zato shto ako uspem za par meseci da napravim od Sierre kao donora jedan mozda krenem u pravljenje josh jednog sa jachim motorom itd itd... u principu najkomplikovaniji deo izrade je od cevaste shasije stici do rooling shasije tj staviti je na tochkove i da radi volan ... Body i motor su zahtevni ali se da uraditi ipak je ovo po meni najkomplikovanije ogotovu shto prvi put radim

                              druga varijanta je LADA tj live axel od lade zato shto za nju moze obichna shasija kao iz knjige i veshanje...

                              svaki komentar dobrodoshao pogotovu ako imate konkretne ideje itd...

                              hvala unapred svima Dutch,
                              Prevelika slika u potpisu!

                              Comment

                              Working...
                              X