Ako koza laze rog ne laze .

Nategao sam coil-over-e i podigao sam karter na 10ak cm od zemlje , sto znaci da mogu da prodjem preko praga od garaznih vrata . Nisam ima dovoljno vremena da odradim sve sto treba za probnu voznju ( a nisam ni imao benzina vise u kantici ) . Kocnice rade , rucna radi , i pored lose ispustenog vazduha i gumene pedale , kocnica je veoma laka i i hvata pri laganom dodiru . Rucna drzi strava , a gde ne bi kad auto ima 500-600 kg i zadnje dobose velicine osrednje tepsije
Ono sto je lose je zadnja osovina , jedna poluosovina ima lufta , diferecijal ima lufta skoro cetvrt kruga kardana ( mozda je krezub ? ) , oseca se luft pri polazku , ali sve to ostaje postrani kada das gas i auto odere gume ...



Nategao sam coil-over-e i podigao sam karter na 10ak cm od zemlje , sto znaci da mogu da prodjem preko praga od garaznih vrata . Nisam ima dovoljno vremena da odradim sve sto treba za probnu voznju ( a nisam ni imao benzina vise u kantici ) . Kocnice rade , rucna radi , i pored lose ispustenog vazduha i gumene pedale , kocnica je veoma laka i i hvata pri laganom dodiru . Rucna drzi strava , a gde ne bi kad auto ima 500-600 kg i zadnje dobose velicine osrednje tepsije

Ono sto je lose je zadnja osovina , jedna poluosovina ima lufta , diferecijal ima lufta skoro cetvrt kruga kardana ( mozda je krezub ? ) , oseca se luft pri polazku , ali sve to ostaje postrani kada das gas i auto odere gume ...


Comment