Shasija i upravljanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • g60
    CBC Senator XXL
    • 20.10.2006
    • 1011
    • Vrachar je majka ;)

    Uuuuu, lave... Svaka chas'
    Sada si preshao mislim veliku prepreku... Mislim da je ostalo latja
    Sta ti je josh ostalo? Ti si ono reshio zadnji trap?
    Kad se vozimo, kad se vozimo, kad se vozimo?
    Pozz

    Comment

    • kobacbobac
      CBC Senator
      • 21.12.2006
      • 229
      • bg. sremcica

      odlicno lepo i izgleda

      nadamse da nemas sada nekih novih problema sa oprugom i tvrdocom amortizera posto spominjes taj ogromni klirens ( to ti dodje super za atest jos malo pa 18 cm) a visina normalna po meni je 11 do 12 ne 14......kada ces ih cinkovati ako vec nisi =]

      fast & furious

      od cega su ovi amortizeri

      Comment

      • fast & furious
        CBC Član
        • 05.09.2007
        • 37
        • medjimurje, croatia

        u oglasu pise od "stirikolesnika" iliti Quada, trebalo bi nazvat pa pitat za dimenzije. mozda odgovaraju, izgledaju sasvim OK. a tek cena!! 60€ za oba nova

        Comment

        • g60
          CBC Senator XXL
          • 20.10.2006
          • 1011
          • Vrachar je majka ;)

          To smo bash Van i ja gledali njegove amorte kod cvetnog trga... Ali mislim iskreno da su za mnogo manju tezinu od motora... Na svaki tocak po jedan...

          Comment

          • fast & furious
            CBC Član
            • 05.09.2007
            • 37
            • medjimurje, croatia

            trebalo bi saznati tacne specifikacije, nosivost, mozda je dovoljno da se zamijene federi ako su preslabi?

            Comment

            • Van
              CBC Senator XXL
              • 16.02.2007
              • 1425
              • Nbgd

              Za sada sam ih samo ofarbso srebrnim sprejem , da ih na hvata korozija . Cinkovanje cu odraditi kada sve budem rasturio . Imam mogucnost da stelujem visinu bar 15 cm , to je teoretski , posto mora da se vodi racuna o hodu amortizera . Bolje bi mu cucnuli neki jos kraci amortizeri , ali sta je tu je . Opruge su strarno jake i pod ovakvim uglom drze ( doduse jedna , posto drugu nisam ni montirao ). Trap je napred tvrd , plasim se da ne bude i pretvrd . I sada ono sto sve zanima je ukupna cena ove spravice je 20 e za strugara , 10 e amortizer i 7 e opruga i jos jedno 5 e sitnice . 45 - 50 e DIY coilover ! Mozda je moglo i jeftinije da sam vise mozgao a manje platio delove strugaru . Za prototip su dobri
              ...zivi , Franjo je ziv !!!

              Comment

              • kobacbobac
                CBC Senator
                • 21.12.2006
                • 229
                • bg. sremcica

                problem sa tvrdocom amortizera .......

                prosli put premeki sad pretvrdi o brate postaces doktor VAN za amortizere i coilover koliko si puta to radio

                kada bih imao mogucnosti stelovanja kacenje amortizera na donjem ramenu ..........pa da ga pomeris vise ka sasiji tj dalje od tocka onda bih nesto smanjio tvrdocu ali ne mnogo

                evo resenja




                stavis ovo imas coilover i imas stelovanja koliko hoces mozes i na pistu

                Comment

                • g60
                  CBC Senator XXL
                  • 20.10.2006
                  • 1011
                  • Vrachar je majka ;)

                  Jbga, to mora da se plati a sve ostalo se sklepava To je po meni najskuplja stavka od celog auta...

                  Comment

                  • Van
                    CBC Senator XXL
                    • 16.02.2007
                    • 1425
                    • Nbgd

                    Ja sam i nakosio amortizer sto je vise moze , bas da bi mu " razbio silu " .Okacen je sa unutrasnje strane shasije a ne sa spoljne . Posto ima mnogo podataka za jacinu prednjih opruga ( od 280 do 370 lbs ) , mislim da sam u gornjoj granjici . S' obzirom na vecu i tezu shasiju i motor koji je tezak 150 kg mislim da je ok. Mada to samo probna voznja moze da kaze .
                    Posle ovoga se bacam na izduvnu granu . Nesto ovog tipa

                    ...zivi , Franjo je ziv !!!

                    Comment

                    • fast & furious
                      CBC Član
                      • 05.09.2007
                      • 37
                      • medjimurje, croatia

                      @ kobachobac

                      to ti bas i nije pravo resenje, tu se amortizeri montiraju u sredini auta, iza kilera, po mome najbolje resenje bi bilo da se na donju vilicu navari jos jedan nosac za amotizer, jeli, onda ga samo prebacujes na onaj koji ti pase. ili se nosac amortizera na donjoj vilici produzi pa stavis vise rupa i opet mozes da stelujes visinu vozila. nadam se da razumijete sta zelim reci...

                      Comment

                      • fast & furious
                        CBC Član
                        • 05.09.2007
                        • 37
                        • medjimurje, croatia

                        @ Van

                        u to bi bilo super. grana 4 u 1 ako se nevaram...

                        jos da je od titana pa lonac od nekog supersportskog motocikla...

                        Comment

                        • srdjan_p
                          CBC Senator XXL
                          • 01.12.2004
                          • 1915
                          • ZR

                          Ovo prednje vesanje izgleda totalno ozbiljno, kao da bi moglo da nosi limuzinu a ne S7 od 500 kila...Ali propisi su propisi...

                          Comment

                          • g60
                            CBC Senator XXL
                            • 20.10.2006
                            • 1011
                            • Vrachar je majka ;)

                            Van sve shto pravi radi ozbiljno
                            Kao brdski tenkić

                            Ako se lepo ofarbaju komponente, ovi na atestu mogu samo gremija da mu dodele

                            Comment

                            • Van
                              CBC Senator XXL
                              • 16.02.2007
                              • 1425
                              • Nbgd

                              Doduse nece imati 500 kg . Pre ce biti 600 + , posto je ovo prvi s7 koga pravim , nepoverljiv sam oko svega . Zato su i kutije deblje , vesanje od pravljeno od cevi veceg precnika , oslonci su pravljeni od debljeg lima , itd,itd... Coilover je takav da komotno moze na neki pick-up . Ne zelim da se ubedjujem sa nekim da li je to pretanko ili nije kasnije na atestu .
                              A tek sto je zadnja osovina na steroidima . Zadnje vesanje komotno trpi 800 kg osovinskog opterecenja , mada opruge nisu za tu kilazu
                              ...zivi , Franjo je ziv !!!

                              Comment

                              • SLOBODAN
                                CBC Član
                                • 22.08.2007
                                • 63
                                • Novi Sad

                                @kobacbobac

                                To na crtezu je lepo resenje, ali stelujes samo pocetnu visinu a ne i krutost opruga. Nije isto sto i coilover. Po meni je najjednostavnije resenje sa duzim nosacem sa vise rupa, pa podesavas ugao. Menjas ujedno i krutost (silu u opruzi) a i prigusenje (sila u amortizeru).

                                @van

                                Imaces problem ako ti je zadnje kraj pretvrd. Veoma je mala tezina auta na zadnjoj osovini (s obzirom da je i pogon tamo) i na talasastom asfaltu se ruzno ponasa. A kod nas ravnog asfalta gotovo i nemas.

                                Sto se tice klirensa, meni je auto u pocetku bio na 12cm pa sam ga samoinicijativno digao na 15cm (visinia kartera) da se ne bi kajao (karter mi je od aluminijuma). Trebao bi da dignes karter jos 6-7cm.

                                Comment

                                Working...
                                X