Kakva turbo rupa ? Tokom te rupe ubrzava kao slobodan pad , a kada turbo krene onda ubrzava kao ispaljen iz topa .Da ces osetiti silovito ubrzanje to je neosporno . Razlika je samo da li ce da ti istegli vratne misice ili ce ti polomi vrat .
......starac vujadin je samo hteo da prosara malo sa slikama ...(inace slike su super) ....a vi...hocete jos malo da se pobijete oko tog turbo motora... turbo rupe.............................jos smo da se pojavi boost i da krene da hvali sabba..........................cccccc............a sto je najgore sve je krenulo od mog spominjanja v8 motora...auuu ...kud ga spomenu...bree...
Ljudi, pratim vase projekte od prvog dana, i nadam se da cu i ja uskoro poceti da radim na jednom. Dokumentacija je pripremljena sa raznih strana, cak sam i knjigu porucio.
Elem ja imam jedan drugi projekat koji trenutno radim, a to je prapravljanje Fiata 850 Sport Coupe. Ubacujem mu boxer motor od Alfe, i jos nekih milion drugih stvari.
Zasto sve ovo pisem? Zato sto sam i ja imao slican problem sa resavanjem prednjeg trapa, jer sam zakljucio da njegov fabricki trap nije dovoljno jak i nece odgovarati buducim karakteristikama automobila (duplo vise snaga u nesto laksoj karoseriji). Bavio sam se mislju da pravim viljuske (nesto poput Duchmana), u kombinaciji sa amortizerima sa skutera ili da pravim coilover, ali na kraju sam resio da kupim vec gotov/postojeci trap. Tako da sam trasio koji automobil ima trap koji se lako skida i na njemu sve. i nasao sam ga! Skoda 120 iz 1990 ima trap koji se bukvalno vezuje sa 4 srafa na karoseriju i ima sve. na mostu trapa su po 2 viljuske (donja i gornja) izmedju njih je amortizer i opruga. Visina celog sklopa je 30-tak cm. Za 60 eura sam kupio ceo taj sklop (most, viljuske, amortizeri, opruge, spone) zajedno sa letvom volanom.
Mislim da bi i vi mozda tako nesto mogli da ugradite u vase automobile i olaksate sebi proces homologacije.
Kiro i ti si se zarazio ...aaa....cccccc.....virus s7 se siri odlicno...( ja mislio da ovo niko necita osim nas par bas okorelih i zagrizenih...ccc..sad cu paziti sta pisem )
to sto mislis u vezi vesanja komplet da se samo prebaci je jednostavno resenje ali u slucaju s7 prednje vesanje tockova se vidi i ono mora i esteski da izgleda ok sto u ovome slucaju nikako nebi bilo takvo resenje ....takodje mora da ima stelovanje cambera castera(ne obavezno ali pozeljno) takodje i ugao pod kojim je kinpin je bitan...nisam siguran koliko su u skodi razmisljali o ovome 80-tih godina .....zato se sve i radi ponovo da bi bio auto maksimalno upravljiv i stabilan .....u svako slucaju svaki savet je dobro dosao pa mozda se neko odluci za ovu varijantu sto da ne bitno je da se kotrlja(nije sve ni u lepoti) a za atest je sigurno dobro ( ates i holomogacija nije isto ....holomogacija ne bi valjlo da ides na holomogaciju to je papreno od 60000 naj jeftinija varijanta pa navise)
Hvala , ali sam vec nasao sajlu .
@ Kira , moze sve da se , pravi , viljuske , vesanje pa i ceo auto . Nemoj da te to obeshrabri . Knjiga je mene kostala oko 50 dolara ... Mada nema nista novo u njoj sto neces naci i na internetu .
citroen sakso ili pezo 106 hladnjak vidi na ebey imas dimenzije mozda mozes da ga uguras .....hladnjak je mali cak jako mali po sirini bi trebalo prolazi od bezinske verzije mislim da je sirok 465 mm ali po visini neznam dali ce moci posto je hladnjak i posuda za vodu zajedno .........ja sam da gore u nemackoj novog platio 60 e verovatno ovde moze jeftinije da se nadje......
.........a hladnjak mozes da stavis i pod uglom stlobodno .........
mozda ta varijanta sa starim hladnjacima i nije naj srecnije resenje ........hladnjaci novije konstrukcije su efikasniji sa istom povrsinom i zapreminom od starih ..........uglavnom su od aluminijuma.........a i original vetilatori koji idu na njih su takodje bolji od starih ............druga stvar bitna je da se s7 vozi leti a povrsina nosa u koji ide hladnjak je mala tako da je bitam efikasan i mali hladnjak jer ako ide neki hladnjak stare konstrukcije vetilator ce previse cesto da se ukljucuje .........
........evo jos nekih manjih hladnjaka ali novijih toyota jaris....
.........nisan mikra 380x368
........hjundai getz sirina 304mm visina 450mm ......ali nisu bas jeftini pogotovo tojotin
I kao ne moze da zavrshi posao yugov ladnjak
Aj kobac, nije ovo Caterham
Lako se posle stavi neki "pozlaceni" kad se auto registruje
Kada jurish odgovarajuci do jajca ladnjak - kosta te trostruko a kada se vozish i naletish na povoljno...
Dal ce 3 ili 5 puta da se upali tokom voznje ventilator, apsolutno nebitno mada sam ja uvek za fordov predimenzionirani ali nema mesta tako da... Najjeftinija varijanta al da radi!
Mogu da stavim originalni hladnjak , ali mi treba za mog taunusa , + nema mesto za termo prekidac . Neki golf ? misli da su haldnjaci za njih oko 40 e . Ipak je motor od 2000 cm , ne moze bas da se hladi preko grejaca za kabinu Moram da premerim max dimenzije , pa cu onda znati koliko i hladnjak da gledam . A da ja nabudzim odiginalni hladnjak cisto za probu ?
Stavi originalni za probu i onda ti valjda ne treba termoprekidach jer je predimenzioniran barem 2x.. . Termoprekidach se lako zalemi za ladnjak ako fali Ma bitno je da ga dobro zakotrljash i registrujesh a onda mozes da ides na pozlatu i turash kozu za sedista od decjih guza
haa...pa znam brate da nije caterhem ... ali uvek kada sam nesto stedeo na delovima za kola uvek mi je na kraju ispalo najskuplje veruj mi zato sam i izneo ovaj predlog ...nadamse da se razumemo ....hladnjak od juga ili neki drugi zavrsava posao ali na duze vreme nije dobro resenje ....motor je 2000 kubika to je duplo vise od juga a jugov nije neki pojam efikasnosti ...a kada dodje do zamene cena jugovog plus novi i opet blizu 100 e ...razumes nakraju opet lepo izadje .........
...van mozda je najbolje to budzenje originala za probu ......
....daj premeri dimenzije pa da znamo otprilike sta da trazimo ....
....za tojotin hladnjak znam provereno da je jako efikasan tako da bi mogao da zavrsi posao iako je motor 2000 kubika ali olaksvajuce je to sto on nevuce vise od 600kg a to nije bez znacaja mnogo je ma
nje opterecen .....
golf 2 620 mm raspon donjih rupa za kacenje 592mm.. neverujem po sirini da ce moci
ili ford ka sirina 470 visina 370 cna negde oko 47 e na ebey
Ce da nabudzimo nesto za pocetak .
Za probu cu orebudziti oribinalni auspuh i spojiti sa originalnom izduvnom granom , koja je katastrofalnog dizajna . Inace planiram home made izduvnu granu . E sada je pitanje da li da koristom lukove i cevi za grejanje i zavarujem , ili da idem kod majstora da mi krivi cevi ? Ovo drugo je elegnatnije ali i mnogo neizvesnije , posto zanm od prilike kakve mi krivine trebaju ali ne i precizno . Bilo bi lepo da je od prohroma .
Ma gde izadje 100 evra... Za yuga je ladnjak 250 dinara Moze i od keca... Moze da vrshi posao samo ce cesce da se pali ventilator. Ako se stavi neki bolji ventilator sa 2 brzine - termoprekidachem duplim... Resen poso'
Znam ja sta je kad neko stedi na kolima kao moj ujak kirjanja koji je redovno lepio super lepkom gumene nosace auspuha pa mu je na kraju otpao ceo ispravan i kamion iza ga smlavio... Pa je taj isti potpuno smlavljen opet montirao na auto
@Van, mozes sam da krivish cevi ali ti treba aparat za autogeno i bandera
U cev koju oces da krivish sipash pesak i zapusis sa jedne i druge strane pa usijash brenerom... Pa savijes oko bandere pod uglom koji ti treba
Iskreno, mnogo bolje je u auspuh servisu samo ce ti praviti problem...
To radi na kraju kad sve zavrsis. Ako ti se zuri, od debele zice modeliraj kako ti treba i odnesi u servis da ti naprave jer im za sve treba model inace izbegavaju da rade
Comment