Pokretan je u ovom konstruktivnom periodu od strane 2 razlicita motora .
Prvi je 2.0 ohc ford , motor sa 101 ks fabricki a u realnosi i manje i drugi je iz eskorta RS 2000 16v sa 150 ks . Auto je tezak 620 kg u sadasnjem stanju , a verovatno ce biti oko 650 kg kada bude zavrsen .
Cela pricha je chudna i obiluje pitanjima koja se trebaju proveriti, a chovek koji je ishao na test vozhnju neshto i nije zadovoljan (ochekivao je vishe od navedenih 200 KS sa tom tezhinom). Da li je to subjektivno mishljenje ili je chinjenica - ne znam.
Ako treba neki kontakt sa ovim Englezom, recite pa da kopam - navodno bi ovaj Alfista trebao da sklapa sve to...
Ovaj crni nije uopste spor, ide on sasvim korektno za tu snagu.
Vozio je dvije Street Race trke u BiH ove godine, klasa od 13 sekundi pobjedio. No vrlo je moguce da auto moze voziti i ispod 13 na 402, sto je super vrijeme.
Evo sta pise za osnovni model sa Hayabusinim motorom...
Megabusa 420
Aeroscreen
Natjecateljski amortizeri
AP četvero-klipna trkaća klješta
1.3 Suzuki Hyabusa 178 KS
Od 11,500 euro**
Vise informacija o ovome mozete naci na http://www.110posto.com , koliko sam ja skuzio, taj Ben je profi vozac, oni na tim autima drze obuku voznje - pocetni kurs je valjda 150 Eura. Vjerovatno mozes kupiti i auto od njih, cim su cijene izvjesene na sajtu. E sad sta se jos dodaje na tu cijenu i ima li neka "caka" u tome, trebalo bi se detaljnije raspitati. Kontakt ima na sajtu...
Ja sam se vozio u tom westfield-u i ide auto odlicno , jos je imao nazad najobicnije guem od ford siere , tako da i nije mogao da prenese vise od pola gasa snage na asfalt . Po prici Bena , vlasnika automobila , auto moze da ide i ispod 12 sec . samo sto je tehnika vozaca veoma bitna kod ovako lakih a divljih auomobila
Imao sam zadovoljstvo da se nekoliko puta vozim u tom Benovom autu.
Kao i Van sa tankim gumama za igru i vrtenje ali i sa pravim gumama za ubrzanje.
Stvarno je vozac vise nego bitan faktor kod voznje takvog automobila.
Nismo bili i prilici da isprobamo pun potencijal jer je asfalt bio isprljan sljunkom. Ipak ono sto me je vise impresioniralo od ubrzanja je usporenje!
Imali smo situaciju koja bi sa "civilnim" autom bila sigurna totalka ali iskusna noga na papucici kocnice, mala masa i mocan sistem diskova su spaslli stvar cak i pre nego sto sam ocekivao. Znao sam da ovo cudo stravicno koci i nisam se uplasio u situaciji ali mi je adrenalin porastao, a stali smo mnogo pre nego sto sam ockekivao.
Sve ovo se desavalo na Novosadskom sajmistu sa gomilom ljidi i vozila koji se pojavljuju bas kada netreba. Nista slicno toj voznji nije moguce sa normalnim autom!
All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Ako vec se ulazu tolike pare u auto od 500+kg... i motor od 150ks... zar neko nije pomislio da stavi Traction Control... na svakom boljem aftermarket ecu mozes da napravis adaptivni traction control... dakle u mapama da imas snagu po brzinama 1-2-3... i onda potenciometar ili switch koji dalje pojacava ili ublazuje celo polje sa mogucnoscu gasenja svega naravno i u voznji... sa vishe opcija kontrole proklizavanja, od fuel, ignition cut-a preko timing retarda ili abs pumpe ili kontrole elektro diffa ili sta god... veoma fleksibilna stvar...
mislim da bi to ustedelo mnogo kvacila i resilo problem ubrzanja...
neki od ovih sistema su zabranjeni na dragovima jer je bilo situacija varanja sa kontrolom proklizavanja gde su automobili vozili konstantna vremena tokom vishe runova po razlicitim uslovima sto je recimo... 99% nemoguce... tako da mozete pretpostaviti da da komp sa naprednom kontrolom proklizavanja moze da meri i vreme i predjen put i brzinu i sve i da te dovede na 402m tacno u .100 preciznost...
ne vidim kako bi ovo skodilo ovakvom automobilu ... kao porsche panic sistem...
Sta li ces raditi kad zavrsis ovu lutku od automobila...
Hvala Kilsone
Ovaj ce biti unikat , a pravim jos jedan S7 komsiji , manji od ovog , sa sve plasticnom karoserijom koja cu dizajnirati . Najvise to radim da bi mi ostali alati : sto za seriski izradu i kalupi za plastike .
Radim i drugom komsiji mid-engine shasiju sa motorom od 2.8 v iz audija .
@ Jamal
Auto ide ima dva motora koja moze da primi u sebe . Jedan je stari ohc iz taunusa a drugi je RS200 , koji i ima 150 ks .
Auto ima 620 kg , a ne 500 i sa tim starim motorom ima ce 130 ks max. Kretanje nije neki problem ako nije pun gas od samog starta . Karburatori daju sut-u-**** efekat , i umeju da zavrte tockove na prazno i kada ne ocekujes .
Sa tim motorom i punim opterecenje automobila ( 2 coveka od 100 kg ) ja necu preci 200 ks po toni , a to nije neka snaga koja ne moze da se kontrolise lako .
Motor iz RS-a je vidno jaci , pogotovu u visim stepenima prenosa ... On je ide sa fabrickim ECC IV kompom , koji je mapiran da luduje preko 3000 obrtaja i da glatko primi gas , tako da kada se ide polako i doda pun gas , motor veoma elegantno ipovuce bez iznenadnog izliva snage na tockove . Kako auto krene da ubrzava , tezina se prenosi na zadnje tockove koji dobijaju bolju trakciju , i spremni su da prenesu jos snage .
Ovo su ti sve impresije iz vozikanja 2km gore i dole od moje kuce , bez adekvatnih sedista i pojaseva , koje su za ovakve automobile bitni skoro kao i volan .
Prvo bi sebe da obradujem , ali kada si na kraju em gubis energiju za rad , pa ti mnogo vremena treba za sitnice , em sto nema ni vrmena zbog posla , da se posvetim finisu . Plan mi je bio da za 1. jun bude gotov auto , i da u junu zavrsim ateste i legalizaciju , ali nije sve u zivotu kao po planu .
A i da se pohvalim da sam pre 2 nedelje , zbog babe na putu , bio prinudjen da kocim ostro i proklizao sam , sleteo sa puta , i zavalio se u drvo , tj. zemlju ispred drveta . Bilans : Izgrebana i ostecena donja strana lepo izlakiranog nosa , i pokidani nosavi menjaca ( mojom krivicom a ne zgod udara ) i shebam pocetak kardana ( ne pitajte kako ) . Zbog skinutog kardama auto nije u voznom stanju ...
Evo i necega lepog , doduse vise je mesto slici u motori i transmisija , ali nema veze
Zavrsena usisna grana za 4 karburatora . Jos da uradim povezivanje sjale za gas i moze na farbanje i montazu .
Slika je malo mutna , slikano je iz kola u pokretu .Autic je skoro gotov , ostale su jos po koje sitnice na karoseriji , tapaciranje sedista i sitnica , pravljenje krova od cirade ....
Sto se tice mehanike tu imam dosta planova , ali bitno je da i ovako radi i ide i moze na atest kada bude gotov ...
Comment