Karoserija i enterijer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Shakal
    CBC Član
    • 08.02.2008
    • 98
    • Beograd

    Van - matori,izvini zaista,ali nisam mogao da prelistavam celu temu,koji je motor u tvom sevenu?
    hvala...
    pozz..
    Brz si kol'ko imas kesha...

    Comment

    • Van
      CBC Senator XXL
      • 16.02.2007
      • 1425
      • Nbgd

      Pokretan je u ovom konstruktivnom periodu od strane 2 razlicita motora .
      Prvi je 2.0 ohc ford , motor sa 101 ks fabricki a u realnosi i manje i drugi je iz eskorta RS 2000 16v sa 150 ks . Auto je tezak 620 kg u sadasnjem stanju , a verovatno ce biti oko 650 kg kada bude zavrsen .
      ...zivi , Franjo je ziv !!!

      Comment

      • VR6
        CBC Senator XXL
        • 31.10.2004
        • 512
        • Sarajevo

        Originally posted by kilson
        Cela pricha je chudna i obiluje pitanjima koja se trebaju proveriti, a chovek koji je ishao na test vozhnju neshto i nije zadovoljan (ochekivao je vishe od navedenih 200 KS sa tom tezhinom). Da li je to subjektivno mishljenje ili je chinjenica - ne znam.

        Ako treba neki kontakt sa ovim Englezom, recite pa da kopam - navodno bi ovaj Alfista trebao da sklapa sve to...
        Ovaj crni nije uopste spor, ide on sasvim korektno za tu snagu.

        Vozio je dvije Street Race trke u BiH ove godine, klasa od 13 sekundi pobjedio. No vrlo je moguce da auto moze voziti i ispod 13 na 402, sto je super vrijeme.

        Evo sta pise za osnovni model sa Hayabusinim motorom...

        Megabusa 420
        Aeroscreen
        Natjecateljski amortizeri
        AP četvero-klipna trkaća klješta
        1.3 Suzuki Hyabusa 178 KS
        Od 11,500 euro**

        Vise informacija o ovome mozete naci na http://www.110posto.com , koliko sam ja skuzio, taj Ben je profi vozac, oni na tim autima drze obuku voznje - pocetni kurs je valjda 150 Eura. Vjerovatno mozes kupiti i auto od njih, cim su cijene izvjesene na sajtu. E sad sta se jos dodaje na tu cijenu i ima li neka "caka" u tome, trebalo bi se detaljnije raspitati. Kontakt ima na sajtu...

        Comment

        • Van
          CBC Senator XXL
          • 16.02.2007
          • 1425
          • Nbgd

          Ja sam se vozio u tom westfield-u i ide auto odlicno , jos je imao nazad najobicnije guem od ford siere , tako da i nije mogao da prenese vise od pola gasa snage na asfalt . Po prici Bena , vlasnika automobila , auto moze da ide i ispod 12 sec . samo sto je tehnika vozaca veoma bitna kod ovako lakih a divljih auomobila
          ...zivi , Franjo je ziv !!!

          Comment

          • Optimista
            CBC Veteran
            • 22.09.2007
            • 171
            • Stapar

            Imao sam zadovoljstvo da se nekoliko puta vozim u tom Benovom autu.
            Kao i Van sa tankim gumama za igru i vrtenje ali i sa pravim gumama za ubrzanje.
            Stvarno je vozac vise nego bitan faktor kod voznje takvog automobila.

            Nismo bili i prilici da isprobamo pun potencijal jer je asfalt bio isprljan sljunkom. Ipak ono sto me je vise impresioniralo od ubrzanja je usporenje!
            Imali smo situaciju koja bi sa "civilnim" autom bila sigurna totalka ali iskusna noga na papucici kocnice, mala masa i mocan sistem diskova su spaslli stvar cak i pre nego sto sam ocekivao. Znao sam da ovo cudo stravicno koci i nisam se uplasio u situaciji ali mi je adrenalin porastao, a stali smo mnogo pre nego sto sam ockekivao.

            Sve ovo se desavalo na Novosadskom sajmistu sa gomilom ljidi i vozila koji se pojavljuju bas kada netreba. Nista slicno toj voznji nije moguce sa normalnim autom!
            All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.

            Comment

            • Van
              CBC Senator XXL
              • 16.02.2007
              • 1425
              • Nbgd

              Re: Karoserija i enterijer



              Njusk aje ofarbana za vikend
              ...zivi , Franjo je ziv !!!

              Comment

              • kilson
                Moderator
                • 09.10.2004
                • 3216
                • NoviBGD
                • AR 75 GT

                Re: Karoserija i enterijer

                Au! Ovo izgleda fenomenalno!

                Sta li ces raditi kad zavrsis ovu lutku od automobila...
                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                Comment

                • JaMaL
                  CBC Senator XXL
                  • 14.04.2007
                  • 448
                  • JaMaL

                  Re: Karoserija i enterijer

                  Pitanje...

                  Ako vec se ulazu tolike pare u auto od 500+kg... i motor od 150ks... zar neko nije pomislio da stavi Traction Control... na svakom boljem aftermarket ecu mozes da napravis adaptivni traction control... dakle u mapama da imas snagu po brzinama 1-2-3... i onda potenciometar ili switch koji dalje pojacava ili ublazuje celo polje sa mogucnoscu gasenja svega naravno i u voznji... sa vishe opcija kontrole proklizavanja, od fuel, ignition cut-a preko timing retarda ili abs pumpe ili kontrole elektro diffa ili sta god... veoma fleksibilna stvar...

                  mislim da bi to ustedelo mnogo kvacila i resilo problem ubrzanja...

                  neki od ovih sistema su zabranjeni na dragovima jer je bilo situacija varanja sa kontrolom proklizavanja gde su automobili vozili konstantna vremena tokom vishe runova po razlicitim uslovima sto je recimo... 99% nemoguce... tako da mozete pretpostaviti da da komp sa naprednom kontrolom proklizavanja moze da meri i vreme i predjen put i brzinu i sve i da te dovede na 402m tacno u .100 preciznost...

                  ne vidim kako bi ovo skodilo ovakvom automobilu ... kao porsche panic sistem...

                  Comment

                  • Van
                    CBC Senator XXL
                    • 16.02.2007
                    • 1425
                    • Nbgd

                    Re: Karoserija i enterijer

                    Originally posted by kilson
                    Au! Ovo izgleda fenomenalno!

                    Sta li ces raditi kad zavrsis ovu lutku od automobila...
                    Hvala Kilsone

                    Ovaj ce biti unikat , a pravim jos jedan S7 komsiji , manji od ovog , sa sve plasticnom karoserijom koja cu dizajnirati . Najvise to radim da bi mi ostali alati : sto za seriski izradu i kalupi za plastike .
                    Radim i drugom komsiji mid-engine shasiju sa motorom od 2.8 v iz audija .

                    @ Jamal

                    Auto ide ima dva motora koja moze da primi u sebe . Jedan je stari ohc iz taunusa a drugi je RS200 , koji i ima 150 ks .
                    Auto ima 620 kg , a ne 500 i sa tim starim motorom ima ce 130 ks max. Kretanje nije neki problem ako nije pun gas od samog starta . Karburatori daju sut-u-**** efekat , i umeju da zavrte tockove na prazno i kada ne ocekujes .
                    Sa tim motorom i punim opterecenje automobila ( 2 coveka od 100 kg ) ja necu preci 200 ks po toni , a to nije neka snaga koja ne moze da se kontrolise lako .
                    Motor iz RS-a je vidno jaci , pogotovu u visim stepenima prenosa ... On je ide sa fabrickim ECC IV kompom , koji je mapiran da luduje preko 3000 obrtaja i da glatko primi gas , tako da kada se ide polako i doda pun gas , motor veoma elegantno ipovuce bez iznenadnog izliva snage na tockove . Kako auto krene da ubrzava , tezina se prenosi na zadnje tockove koji dobijaju bolju trakciju , i spremni su da prenesu jos snage .
                    Ovo su ti sve impresije iz vozikanja 2km gore i dole od moje kuce , bez adekvatnih sedista i pojaseva , koje su za ovakve automobile bitni skoro kao i volan .
                    ...zivi , Franjo je ziv !!!

                    Comment

                    • Punto Abarth
                      CBC Senator
                      • 11.12.2006
                      • 220
                      • Novi Sad, Groblje :) 16° 31' 0" E 45° 17' 30" N nekad :(

                      Re: Karoserija i enterijer

                      obraduj nas sa saobracajnom za 7 vec jednom... Kapiram da ce od tog momenta krenuti sve mnogo mnogo bolje...
                      http://www.youtube.com/watch?v=7lgcQUQZBtE

                      Kupujem HGT/sporting volan

                      Comment

                      • Van
                        CBC Senator XXL
                        • 16.02.2007
                        • 1425
                        • Nbgd

                        Re: Karoserija i enterijer

                        Prvo bi sebe da obradujem , ali kada si na kraju em gubis energiju za rad , pa ti mnogo vremena treba za sitnice , em sto nema ni vrmena zbog posla , da se posvetim finisu . Plan mi je bio da za 1. jun bude gotov auto , i da u junu zavrsim ateste i legalizaciju , ali nije sve u zivotu kao po planu .

                        A i da se pohvalim da sam pre 2 nedelje , zbog babe na putu , bio prinudjen da kocim ostro i proklizao sam , sleteo sa puta , i zavalio se u drvo , tj. zemlju ispred drveta . Bilans : Izgrebana i ostecena donja strana lepo izlakiranog nosa , i pokidani nosavi menjaca ( mojom krivicom a ne zgod udara ) i shebam pocetak kardana ( ne pitajte kako ) . Zbog skinutog kardama auto nije u voznom stanju ...


                        Evo i necega lepog , doduse vise je mesto slici u motori i transmisija , ali nema veze
                        Zavrsena usisna grana za 4 karburatora . Jos da uradim povezivanje sjale za gas i moze na farbanje i montazu .
                        ...zivi , Franjo je ziv !!!

                        Comment

                        • Van
                          CBC Senator XXL
                          • 16.02.2007
                          • 1425
                          • Nbgd

                          Re: Karoserija i enterijer


                          Slika je malo mutna , slikano je iz kola u pokretu .Autic je skoro gotov , ostale su jos po koje sitnice na karoseriji , tapaciranje sedista i sitnica , pravljenje krova od cirade ....

                          Sto se tice mehanike tu imam dosta planova , ali bitno je da i ovako radi i ide i moze na atest kada bude gotov ...
                          ...zivi , Franjo je ziv !!!

                          Comment

                          • Van
                            CBC Senator XXL
                            • 16.02.2007
                            • 1425
                            • Nbgd

                            Re: Karoserija i enterijer

                            Autic je preteran u garazu uz pomoc lokalnog Stig-a


                            ...zivi , Franjo je ziv !!!

                            Comment

                            • kobacbobac
                              CBC Senator
                              • 21.12.2006
                              • 229
                              • bg. sremcica

                              Re: Karoserija i enterijer

                              Imas ti neke slike koje mogu da se otvore...ILI DA DODJEMO DA VIDIMO TO UZIVO

                              Comment

                              • Van
                                CBC Senator XXL
                                • 16.02.2007
                                • 1425
                                • Nbgd

                                Re: Karoserija i enterijer

                                Ove se otvaraju normalno , na vise kompjutera
                                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                                Comment

                                Working...
                                X