Ulja tipa Poly-ol ester , dupli ester etc. su nesto skorz drugo, samo je upotrebom modernih aditiva moguce koristiti ih u danashnjim motorima sa Long-Life rezimom.
Kad je u pitanju ulje koje daje veci efekat, tja.. uzeo si za primer ulje pocetne gradacije 0 i max 40.
40 je nedovoljno za tople klime i velike obrtne momente, moze da ide lepo sa zujalicama i u pitanju je ne aditivi koji su frikcionog tipa vec ulje jednostavno puca u molekularnoj strukturi i dobija se laksi pumping i istovremeno smanjuje se pumping gubitak.
Sve o svemu pricamo o totalnom pumping efektu oko 5KW na jednom danasnjem motoru.
Tako da sve u svemu mariginali izmedju ulja postoje prilikom merenja pumping gubitaka, ali su zanemarljivi.
Za trkace koji imaju motore koji su homologenizovani postoji opravdanje.
Kad je u pitanju ulje koje daje veci efekat, tja.. uzeo si za primer ulje pocetne gradacije 0 i max 40.
40 je nedovoljno za tople klime i velike obrtne momente, moze da ide lepo sa zujalicama i u pitanju je ne aditivi koji su frikcionog tipa vec ulje jednostavno puca u molekularnoj strukturi i dobija se laksi pumping i istovremeno smanjuje se pumping gubitak.
Sve o svemu pricamo o totalnom pumping efektu oko 5KW na jednom danasnjem motoru.
Tako da sve u svemu mariginali izmedju ulja postoje prilikom merenja pumping gubitaka, ali su zanemarljivi.
Za trkace koji imaju motore koji su homologenizovani postoji opravdanje.
Comment