BMW-i sa AMM sasvim lepo rade, ne pravi razliku, N2O sistem instalira se posle klapne u usisu, ako te brine nekakav povratni puls...
Ja uvek preporucujem Direct Port sistem, od proizvodjaca uvek i samo WoN. Tvoje je sta ces da odaberes, neku drugu varijantu, vecu ili manju bocu, sa ili bez kontrolera, itd...
The difference between men and boys is the price of their toys
Kako izgleda rad sa dvostepenim (dvogrlim) karburatorima? Posto se drugi leptir otvara pod opterecenjem a ne mehanickim pritiskanjem gasa, a teorija kaze da mora da postoji max protok (potpuno otvoren leptir) za aktivaciju sistema...
Da li se u tom slucaju montira na prvi, drugi ili na oba stepena?
...s tim sto bi koristio ulaz samo na 1. grlo, ili opet, koristis Direct Port sistem. Ako se ko seca sivog Yuga sa poslednje Batajnice - vozio je WoN Direct Port, iako ima dvogrli karb.
Dakle karb, efi, ili nesto trece - ne pravi razliku, direct port uvek moze ici.
The difference between men and boys is the price of their toys
Imao bi problema da aktiviras N2O u jako malim obrtajima, da uletis u blokadu obrtaja sa sistemom aktiviranim, da preteras sa snagom koju motor uopste moze da izdrzi...postoji dosta razloga zbog kojih bi mogao da imas problem, ali nijedan od njih nema veze sa ubacivanjem u petu...da li je prva, druga, ili sedma brzina u pitanju, potpuno je svejedno.
The difference between men and boys is the price of their toys
Aj i ja da pitam, poceh se bas opasno interesovati za ovo, peugeot 205 GTI 1.9 122 ks koliko ks moze max da se dobije sa stock konfiguracijom a da se ne raspadne motor, i koliki je otpilike dobitak u ubrzanju, recimo od 0-100? Hvala
Pa posto je konfiguracija donjeg dela motora ista kao i kod jacih verzija koje su dizali na 170 konja bez problema mozes da guras do 50KS nitra.
od 0-100 ako recimo sada ides 8.5sec spustices se u teoriji na 7sec.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Zato i pitam, kako je kod XU motora, jer sam negde procita da tu5 motori trpe i 100 posto povecanja. . . A opet me buni, jer ipak rece 206 da je do 30 posto sigurno
30% je sigurno na maltene svakom motoru, veliki broj motora moze bez problema da istrpi i 50%, TU5 i XU motori trpe po 100% bez problema uz odredjene modifikacije, jer su neverovatno jaki i konstrukciono predimenzionisani. XU motor trpi po 450-500KS uz nove klipnjace i klipove.
Kao podatak koliko stock motor moze da istrpi, M10 blok i radilica iz 02 serije BMW-a (serija pre prve serije 3, 1502, 1602, 2002, itd.) trpe povecanje snage od 15x.
The difference between men and boys is the price of their toys
Znaci mogu da 50 ks stavim bez problema i bez ikakvih prepravki? Sjajno, a cisto radoznalosti radi za 100 posto su verovatno potrebni kovani klipovi zar ne? I sta jos?
izvini a shta se sve ubaci u taj motor da bi on imao 15x vecu snagu od fabricke !!?!? turbo sa 3 bara + nitro + ??? = 15x od fabrike
prosto mi je nenormalno fascinantna predimenzionisanost , i da li u toj prichi prednjachi bmw ili ima i drugih proizvodjacha motora/automobila koji su potajno jako povoljni i izdrzvljivi za npr. nitro kit ili turbo kit ?
Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino
To sa bmw-om je bilo u turbo eri u F1, pa su koristili blokove motora koji su presli po 100000km, i onda ih pakovali u formule, a razvijali su i po 1500 konja iz isto toliko kubika
Comment