Re: Idemo iz pocetka...
Svasta sam i ja cuo, uvek se negde nesto prica, nista novo, nego ja nemam puno volje da komentarisem. Poslednja vest je da se zapalio, a pre toga je bio slupan, tako sam cuo...
Taj auto NIKAD nije u voznom stanju, i NIKAD nije u kvaru
Nije u voznom stanju jer je non-stop rasturen, zato sto uvek izmisljam jos topliju vodu od one prethodne, cim se malo ohladi. Poluosovine ispustile dusu, menjac na dobrom putu da permanento zakuca. Napravljene su nove poluosovine sa mnogo vecim zglobovima, i menjac sa 407 2.2, koji necu skoro polomiti, samo sto ce biti malo problem nabaciti ga - trebalo bi izbaciti distanc plocu izmedju bloka i starog menjaca, malo izlupati krak sasije, novi linkage...za budalu uvek posla.
Tako kasno ide u spool zato sto je ovo ipak motor koji je sa jedne cisto atmo konfiguracije otisao na turbo - ukljucujuci ti u ITBs koje, po definiciji, imaju jako spor protok do nekih malo vecih brzina motora, samim tim teze ih je i napumpati turbom. Najvise od svega, ipak, zbog bregastih, koje imaju jako veliki overlap, sto je daleko od idealnog za turbo.
Medjutim, meni nije bio cilj da sklapam i pravim motor striktno za nadpunjenje - jednostavno sam motor sa komponentama kakve su bile unutra konvertovao na turbo, bez namere da pravim ultimate turbo engine
Da je to bio cilj, druge bregaste i jedan veeeeeliki single TB, i to je to, dosta bolji spoolup i verovatno dosta veca snaga. Ali i ovako je interesantan, ovo je igracka pre svega
Svasta sam i ja cuo, uvek se negde nesto prica, nista novo, nego ja nemam puno volje da komentarisem. Poslednja vest je da se zapalio, a pre toga je bio slupan, tako sam cuo...
Taj auto NIKAD nije u voznom stanju, i NIKAD nije u kvaru

Tako kasno ide u spool zato sto je ovo ipak motor koji je sa jedne cisto atmo konfiguracije otisao na turbo - ukljucujuci ti u ITBs koje, po definiciji, imaju jako spor protok do nekih malo vecih brzina motora, samim tim teze ih je i napumpati turbom. Najvise od svega, ipak, zbog bregastih, koje imaju jako veliki overlap, sto je daleko od idealnog za turbo.
Medjutim, meni nije bio cilj da sklapam i pravim motor striktno za nadpunjenje - jednostavno sam motor sa komponentama kakve su bile unutra konvertovao na turbo, bez namere da pravim ultimate turbo engine


Comment