Idemo iz pocetka...
Collapse
X
-
Re: Idemo iz pocetka...
Jos ga peglamo na dinamometru.
Sa ovom snagom doterali smo injektore od 750cc do kraja, a nemam nameru da ih menjam - uz vece injektore boost bi mogli povecati najmanje za jos 0.2-0.3bar pre nego sto turbo krene da gubi efikasnost, ali iskreno, i ovo mi je previse, pitanje je kako ce menjac da se izbori s tim. Tako da ostajemo tu gde jesmo. Malo li je...
Comment
-
-
Re: Idemo iz pocetka...
Originally posted by 206...tako da smo ga odvezli na dinamometar i sada je ovo, ako ne gresim i ja i ljudi koji se time profesionalno bave - najjaca 206-ica sa originalnim motorom EW10 anywhere, ever
468,2KS / 540,2Nm @ 1.35bar
Fotografije i video malo kasnije
Stvarno bre, dokle vishe?!?!
Comment
-
-
Re: Idemo iz pocetka...
Svaka cast!
Cekamo slicke i porno klip
Originally posted by prolupator'Ladno možes da mu staviš blokadu na 6000rpm ...shuto-expressway.com
Comment
-
-
Re: Idemo iz pocetka...
Originally posted by 206Otprilike dovde, necu viseAli moram da pitam neke stvari...
Na kom gorivu je izbacio navedenu snagu?
Ako ti nije tesko, nisam uspeo naci podatak o kompresionom odnosu, koliki je?
Jos jedna stvar za koju nismo pitali... Dva dihtunga + plocha; da li je to neki standardni paket ili je naknadno rezana plocha?
Comment
-
-
Re: Idemo iz pocetka...
@kilson
Gorivo je BMB95. Ovaj dekompresioni paket na motorima sa standardnom zapreminom komore, spusta kompresiju sa 10.8 na 9.3:1 - ja u poredjenju sa standardnim motorom imam totalno drugacije klipove i glavu, a komore nisam kubicirao mada mislim da su nesto manje - znaci mozda malo vise od 9.3:1. U stvari, sudeci po stepenu predpaljenja koji motor trazi, moguce i da je vise od toga. Motor sa kompresijom ovakvom malom kakva je, izbacuje skoro 200KS u atmosferskom rezimu, odnosno to mu je max. snaga na nekih 7600rpm na 102Kpa apsolutnog pritiska. U atmo rezimu, na 100kpa, od 5000 navise motor radi sa 37 stepeni pretpaljenja, a na max. 1.4bar sa 25 stepeni. Ko razume shvatice.
Dekompresioni paket se sastoji iz dva standardna MLS dihtunga, i ploce debele 1mm radjene po sablonu dihtunga.
Sam motor je NEVEROVATNO dobro ispao, odnosno tako je lepo koncipiran i sklopljen od svih ovih delova da su momci iz DP Engineeringa, gde je i teran na dyno, bili blago receno odusevljeni time i sta i koliko i u kom rezimu motor izbacuje, i cinjenicom da je izdrzao ukupno 36 (slovima: trideset sest) sati mrcvarenja na dinamometru maltene bez ijednog ozbiljnog problema. Kad stignem, postavicu par klipova na sta lici to mucenje na dinamometru i koliko to opterecuje motor - cimanje i variranje opterecenja na raznim obrtajima, pritisku, full pull-ovi...uradjeno je preko 150 parcijalnih pullova za podesavanje, i oko 30 full power runova. Poredjenja radi, za uklizavanje i uhodavanje potpuno novog motora do stepena kad se moze reci da je potpuno "legao" treba ne vise od 5 full power pullova. U proseku se auto odradi za 8 sati rada na dinamometru, ovaj je zbog specificnosti koncepta zahtevao 36, jer je toliko zeznuto napraviti ITB da rade na turbu a da to sve trci po lambdi kako treba. Neverovatno zezanje, da ne ulazim dalje u detalje kako i zasto.
Auto je gore bio skoro 3 nedelje, od cega smo Marko, Boost i ja bili u radionici poslednja 3 dana tuninga, odnosno na finalnim podesavanjima. Momci iz DP-a rade kao masine, iskreno - njima je savrseno normalno da rade od 8 ujutru do iza ponoci, i tako po nedelju-dve zaredom...zaista za svaku preporuku. I znaju znanje i trude se da ga maksimalno iskoriste i zavrse posao. Radionica je vrhunska, sam dinamometar je Dynapack-ov, custom made "wind tunnel" za hladjenje...svi uslovi da maksimalno odrade posao.
Naravno, bilo je tu i par izmena i neocekivanih problema, ali nista preterano dramaticno. Najveca promena je sto je auto dobio drugi turboPosle maltene dovrsenog tuninga na GT2871R koji je i bio prvobitno na autu, i izbacenih 397KS, videlo se da auto maltene place za jacim turbom jer ga postojeci ocigledno "davi" kao zmija zabu - pa smo stavili GT3071R. Koliko je to dobra odluka bila pokazuje cinjenica da je razlika u spoolupu izmedju 2 turba mozda nekih 100 obrtaja, to je sve - a GT3071R daje oko 40KS vise na 1bar pritiska od GT2871R - znaci mnogo dobitaka sa zanemarljivim gubicima. Novi turbo mnogo duze zadrzava efikasnost te backpressure ni do kraja nije krenuo da predstavlja problem, niti je efikasnost krenula dramaticnije da opada. Snaga na kraju dobijena je limitirana iskljucivo velicnom injektora od 750cc koje smo oterali do maksimuma, jer je bilo jos dosta prostora za dizanje pritiska. Iako smo mogli zameniti i injektore i terati dalje, iskreno nisam hteo jer pod a) ovo je daleko vise nego sto sam realno ocekivao od auta, b) pitanje je kako ce menjac izdrzati i ovu snagu, i c) koji ce mi djavo vise, i ovako je THE MOST POWERFUL 206 GTI IN THE WORLD
A uvek mozemo zameniti injektore i teraj preko 500...
Turbosmart WG je malo pravio probleme, kao i mali hladnjak, ali nista sto se ne moze popraviti...uglavnom, sve radi kako treba, auto je na putu kuci, pa ce valjda biti kakav filmic kad doteramo u red i ovih par sitnica sto fale
Videos & Pictures on the way, samo da malo 'danem dusom...
Comment
-
-
Comment
-
Comment