Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Re: Idemo iz pocetka...

    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      Re: Idemo iz pocetka...

      'Ladno možes da mu staviš blokadu na 6000rpm ...
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • jevrem
        CBC Senator XXL
        • 04.11.2006
        • 948
        • Smederevska Palanka
        • A4 2.0TDI quattro

        Re: Idemo iz pocetka...

        Kako se ponasa u voznji sa toliko ks-a na prednjoj osovini?
        Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
        Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Re: Idemo iz pocetka...

          Jos ga peglamo na dinamometru.

          Sa ovom snagom doterali smo injektore od 750cc do kraja, a nemam nameru da ih menjam - uz vece injektore boost bi mogli povecati najmanje za jos 0.2-0.3bar pre nego sto turbo krene da gubi efikasnost, ali iskreno, i ovo mi je previse, pitanje je kako ce menjac da se izbori s tim. Tako da ostajemo tu gde jesmo. Malo li je...
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            Re: Idemo iz pocetka...

            auuuu... bruka. ajde zavrsavaj to pa trk u svicu... na more kez
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Re: Idemo iz pocetka...

              ...sve ti znas

              Evo, privodimo kraju, jos malo pa u voznju, pa jos malo cackanja po kompu i gotovo.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • kilson
                Moderator
                • 09.10.2004
                • 3216
                • NoviBGD
                • AR 75 GT

                Re: Idemo iz pocetka...

                Originally posted by 206
                ...tako da smo ga odvezli na dinamometar i sada je ovo, ako ne gresim i ja i ljudi koji se time profesionalno bave - najjaca 206-ica sa originalnim motorom EW10 anywhere, ever

                468,2KS / 540,2Nm @ 1.35bar

                Fotografije i video malo kasnije


                Stvarno bre, dokle vishe?!?!
                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Re: Idemo iz pocetka...

                  Otprilike dovde, necu vise
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • V-Tec
                    CBC Senator XXL
                    • 30.06.2006
                    • 1615
                    • Beograd
                    • '89 Civic d16a6

                    Re: Idemo iz pocetka...

                    Svaka cast!

                    Cekamo slicke i porno klip

                    Originally posted by prolupator
                    'Ladno možes da mu staviš blokadu na 6000rpm ...
                    Zasto kada snaga nastavlja da mu raste sve do 7650rpm a verovatno i dalje...
                    shuto-expressway.com

                    Comment

                    • zverko
                      CBC Senator XXL
                      • 19.08.2005
                      • 7085
                      • BGD
                      • Audi A4

                      Re: Idemo iz pocetka...

                      Originally posted by 206
                      ...sve ti znas
                      kez
                      deutsche gemacht-gut gemacht...

                      Comment

                      • kilson
                        Moderator
                        • 09.10.2004
                        • 3216
                        • NoviBGD
                        • AR 75 GT

                        Re: Idemo iz pocetka...

                        Originally posted by 206
                        Otprilike dovde, necu vise
                        Heh, ne verujem ti.. Ali moram da pitam neke stvari...

                        Na kom gorivu je izbacio navedenu snagu?

                        Ako ti nije tesko, nisam uspeo naci podatak o kompresionom odnosu, koliki je?

                        Jos jedna stvar za koju nismo pitali... Dva dihtunga + plocha; da li je to neki standardni paket ili je naknadno rezana plocha?
                        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                        Comment

                        • Bojan335
                          CBC Senator XXL
                          • 01.05.2007
                          • 332

                          Re: Idemo iz pocetka...

                          ...Znaci AERO u penziju xixxixixixixixixixixix,,i jos nesto 3 auta u timu skoro 1500ks

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Re: Idemo iz pocetka...

                            @kilson

                            Gorivo je BMB95. Ovaj dekompresioni paket na motorima sa standardnom zapreminom komore, spusta kompresiju sa 10.8 na 9.3:1 - ja u poredjenju sa standardnim motorom imam totalno drugacije klipove i glavu, a komore nisam kubicirao mada mislim da su nesto manje - znaci mozda malo vise od 9.3:1. U stvari, sudeci po stepenu predpaljenja koji motor trazi, moguce i da je vise od toga. Motor sa kompresijom ovakvom malom kakva je, izbacuje skoro 200KS u atmosferskom rezimu, odnosno to mu je max. snaga na nekih 7600rpm na 102Kpa apsolutnog pritiska. U atmo rezimu, na 100kpa, od 5000 navise motor radi sa 37 stepeni pretpaljenja, a na max. 1.4bar sa 25 stepeni. Ko razume shvatice.

                            Dekompresioni paket se sastoji iz dva standardna MLS dihtunga, i ploce debele 1mm radjene po sablonu dihtunga.

                            Sam motor je NEVEROVATNO dobro ispao, odnosno tako je lepo koncipiran i sklopljen od svih ovih delova da su momci iz DP Engineeringa, gde je i teran na dyno, bili blago receno odusevljeni time i sta i koliko i u kom rezimu motor izbacuje, i cinjenicom da je izdrzao ukupno 36 (slovima: trideset sest) sati mrcvarenja na dinamometru maltene bez ijednog ozbiljnog problema. Kad stignem, postavicu par klipova na sta lici to mucenje na dinamometru i koliko to opterecuje motor - cimanje i variranje opterecenja na raznim obrtajima, pritisku, full pull-ovi...uradjeno je preko 150 parcijalnih pullova za podesavanje, i oko 30 full power runova. Poredjenja radi, za uklizavanje i uhodavanje potpuno novog motora do stepena kad se moze reci da je potpuno "legao" treba ne vise od 5 full power pullova. U proseku se auto odradi za 8 sati rada na dinamometru, ovaj je zbog specificnosti koncepta zahtevao 36, jer je toliko zeznuto napraviti ITB da rade na turbu a da to sve trci po lambdi kako treba. Neverovatno zezanje, da ne ulazim dalje u detalje kako i zasto.

                            Auto je gore bio skoro 3 nedelje, od cega smo Marko, Boost i ja bili u radionici poslednja 3 dana tuninga, odnosno na finalnim podesavanjima. Momci iz DP-a rade kao masine, iskreno - njima je savrseno normalno da rade od 8 ujutru do iza ponoci, i tako po nedelju-dve zaredom...zaista za svaku preporuku. I znaju znanje i trude se da ga maksimalno iskoriste i zavrse posao. Radionica je vrhunska, sam dinamometar je Dynapack-ov, custom made "wind tunnel" za hladjenje...svi uslovi da maksimalno odrade posao.

                            Naravno, bilo je tu i par izmena i neocekivanih problema, ali nista preterano dramaticno. Najveca promena je sto je auto dobio drugi turbo Posle maltene dovrsenog tuninga na GT2871R koji je i bio prvobitno na autu, i izbacenih 397KS, videlo se da auto maltene place za jacim turbom jer ga postojeci ocigledno "davi" kao zmija zabu - pa smo stavili GT3071R. Koliko je to dobra odluka bila pokazuje cinjenica da je razlika u spoolupu izmedju 2 turba mozda nekih 100 obrtaja, to je sve - a GT3071R daje oko 40KS vise na 1bar pritiska od GT2871R - znaci mnogo dobitaka sa zanemarljivim gubicima. Novi turbo mnogo duze zadrzava efikasnost te backpressure ni do kraja nije krenuo da predstavlja problem, niti je efikasnost krenula dramaticnije da opada. Snaga na kraju dobijena je limitirana iskljucivo velicnom injektora od 750cc koje smo oterali do maksimuma, jer je bilo jos dosta prostora za dizanje pritiska. Iako smo mogli zameniti i injektore i terati dalje, iskreno nisam hteo jer pod a) ovo je daleko vise nego sto sam realno ocekivao od auta, b) pitanje je kako ce menjac izdrzati i ovu snagu, i c) koji ce mi djavo vise, i ovako je THE MOST POWERFUL 206 GTI IN THE WORLD A uvek mozemo zameniti injektore i teraj preko 500...

                            Turbosmart WG je malo pravio probleme, kao i mali hladnjak, ali nista sto se ne moze popraviti...uglavnom, sve radi kako treba, auto je na putu kuci, pa ce valjda biti kakav filmic kad doteramo u red i ovih par sitnica sto fale

                            Videos & Pictures on the way, samo da malo 'danem dusom...
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Cp6uH
                              CBC Senator XXL
                              • 22.09.2008
                              • 553
                              • Beograd
                              • Corolla TSn

                              Re: Idemo iz pocetka...

                              Sta vrti se samo na 7.650
                              Svaka cast vrhunski odradjeno. Jel na to ide i nitro ??

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Re: Idemo iz pocetka...

                                Vrti se do 8000 ali mereno samo do 7650, iako snaga i dalje blago raste - ostavljeno tako da se ne meri bas do limitatora, a i ne znaci mu puno tih 350rpm sto se tice max. snage.

                                Ide i N2O na to, da.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X