Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    Nemogu reci da ptpuno razumijem. Pod praznjenjem bobine se obicno
    podrazumjeva disipacija energije u sekundarni dio sistema, a to je opet ovisno o vise drugih faktora. Ja cu morati kupiti tu Niru cisto zbog edukacionog faktora.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Evo i video clip dok se vergla: http://rapidshare.de/files/33569295/Movie.wmv

      Izvadjene bobine i svecice, prvi cilindar je desno. Podesavanje: CAM signal, 0-360, DWELL, sekvent. Usporite klip jedno 3x, lepo se vidi kako povremeno pali 3-4-3-4-2-1-2-1, pa onda uhvati par komada samo 1-2-1-2, pa par puta po 3-4-2-1...nista ne kapiram...

      Na podesavanju ION, DWELL, 0-360, sekvent, pali kako treba, 3-4-2-1.

      Comments?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        Probano sa dva plejera, ne radi....?
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          Originally posted by Valent Vudriga
          Nemogu reci da ptpuno razumijem. Pod praznjenjem bobine se obicno
          podrazumjeva disipacija energije u sekundarni dio sistema, a to je opet ovisno o vise drugih faktora. Ja cu morati kupiti tu Niru cisto zbog edukacionog faktora.
          Kad se izabere tryg onda dwell tabla u koriscenju CDI paljenja specijalno manenjeno za SAAB DI kasetu, po bacanju varnice mora da se napravi pauza , dakle nekrece se momentalno sa punjenjem bobine vec se ostavlja jedno vreme po bacanju varnice da se pusti 80V IONSKA struja na svecicu, ona opet prolazi kroz bobinu i da se nebi sudarila sa strujom punjenja postoji pauza. Dakle ovde je lako napraviti overlapp i smetnje u sistemu ukoliko se nezna sta "LOW" znachi i na sta se odnosi.

          Dakle nije disscharge vreme, vec vreme pauze pre pocetka charge od izbacivanja varnice na svecicu. Ako kazemo da se krece sa varnicom na 20 stepeni pre GMT i da nam za IONIZACIJU treba signal na 16 stepeni, ostavlja se mariginal za ION struju do nekih 30 stepeni posle GMT.

          Dakle od ukupnog vremena potrebnog u milisekundama za jedan 360 stepeni grug, uzima se pauza od oko 1/6 vremena (60 stepeni) i tek tada dolazi do punjenja bobine, dakle od oko 60 pa do 340 stepena.

          Krene li se sa punjenjem i ima se dwell za trig duzi u milisekundama, dakle jedan oji je duzi od 5/6 vremena za ciklus doci ce do sudara gde ce puls jonizacije biti dupliran sa startnim dwell pulsom.

          Da bi se to izbeglo postoji ova korigaciona metoda.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            Originally posted by 206
            Evo i video clip dok se vergla: http://rapidshare.de/files/33569295/Movie.wmv

            Izvadjene bobine i svecice, prvi cilindar je desno. Podesavanje: CAM signal, 0-360, DWELL, sekvent. Usporite klip jedno 3x, lepo se vidi kako povremeno pali 3-4-3-4-2-1-2-1, pa onda uhvati par komada samo 1-2-1-2, pa par puta po 3-4-2-1...nista ne kapiram...

            Na podesavanju ION, DWELL, 0-360, sekvent, pali kako treba, 3-4-2-1.

            Comments?
            OTKACHI CAM senzor i probaj bez njega
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Kad se otkaci CAM senzor NIRA daje alarm, isam siguran da ce ista uraditi odnosno da ce uopste bacati varnicu, ali nisam ni probao, nista me ne kosta.

              @Dora: kako bre ne radi? Jel' jos nekome ne radi? Probaj da skines najnoviji XVid codec pa vidi radi li onda.

              A moze i ovako, skini sa Google-a ili gledaj streaming video:

              http://video.google.com/videoplay?docid ... 3388&hl=en
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • sri98
                Admin od Trpeze
                • 24.10.2004
                • 7262
                • Republic of Konjarnik
                • Toyota Corolla E 210

                Kod mene radi
                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Rekao bih da je ovo problem (na slici je izduvna bregasta, strana koja stoji iznad 1 cilindra)



                  A ovo je signal sa osciloskopa koji takav CAM senzor daje:



                  NIRA: "...NIRA requires that the engine has a cam position sensor which sends a single pulse once per camshaft revolution..."

                  Dakle, hajde nek neki drugi strucnjak sklopi sve ovo u jednu koherentnu celinu i da tumacenje.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    Ako su ova 4 repera ti koje senzor ocitava a sudeci po osciloskopu jesu, onda sam bio u pravu kad sam ti rekao da je do CAM senzora da daje previshe pusleva.

                    Jalaksa opcija u svemu ovome je da obrusish 3 brega toliko da ih senzor necita vishe, proveri sa komadom metala koliko je rastojanje senzora kad pocinje da se aktivira. Zatim da bi razbalansirao bregastu minimalno, obrusi 3 repera samo toliko da ih CAM nevidi, ostavi ovaj koji je za prvi cilindar i pasira 0-360 zonu ili za 4 cilindar i pasira 360-720 zonu. Dakle signal treba da bude u pocetku jednog od krugova.

                    Iz ovoga se vidi zasto si u raskoraku te ti paljenje luta kad se navodi sa CAM senzorom i pogubi se u koji je koji cilindar.

                    Case dismist
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA


                      Primjerak Fordovog odnosa radilice i bregaste. Poucen iskustvom sa scaner-ima, nisam se usudio pitati za snimku odnosa signala radilice i bregaste. Taj PCM je bio zbunjen do .........................................

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Cekaj, stani, ti bi odmah da brusis

                        Pogledaj malo waveform, i strukturu bregova i razmaka. Na bregastoj postoji 3 uska brega i 1 siroki, odnosno 3 uska i 1 siroki razmak izmedju bregova. Waveform pokazuje 3 dugotrajnija skoka napona i 1 kratkotrajniji sto se ne slaze sa kombinacijom bregova (zasto bi za siri breg pokazivao kratkotrajniji skok napona?) - meni je (mozda gresim) logicnije da, prema ovome sto osciloskop pokazuje, signal (odnosno skok napona) ne generise breg, nego razmak. Da li gresim?

                        Dakle, ako ja dobro ovo razumem, kada bih obrusio bregove ne bih dobio nista...Drugim recima, ovaj CAM senzor ne generise napon kad naidje na breg, nego na razmak, odnosno isto kao i davac na radilici. Ili ja pogresno citam waveform?

                        Posto mi se ne melje bregasta, da li bi bilo moguce da se na remenicu radilice usrafi, recimo, brezon, na mestu gde bi trebalo generisati signal CAM senzora, i pored usrafiti sam senzor, sa slicovanom rupom tako da moze da se pomera? Neki drugi predlog?
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          Jedna kraca praznina na bregastoj i 3 duze

                          Kraca generishe kraci puls

                          3 duze generisu 3 duza pulsa

                          Senzor je HAL i tipa je NO (normaly open) sto znaci, nema metala nema signala.
                          Da je NC senzor onda bi bilo kao sto ti kazes.

                          Ovako ne.

                          Inache mozesh da postavish 1 reper gde hoces samo nemoj da razbalansirash radilicu

                          Uradi kao sto sam ti rekao
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Ajd' se sam ispravi
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              Ma jok, izdiskutavano je... napisi zakljuchak, mrzi me da kuckam

                              BTW: Mozes i da brusih ali da postavish drugi tip senzora
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • Boki Ar
                                CBC Senator XXL
                                • 11.11.2004
                                • 2827
                                • Aranđelovac
                                • Vektra

                                Senzor

                                Ima li mogućnosti da senzor izmestiš "pod" remenicu bregaste...na pr. kao na nekim vozilima gde imaš samo jedan "prekid" u krugu?
                                Ako ne...onda ovo što Boost predlaže JESTE rešenje...
                                Pozzzzzz
                                BP
                                **********

                                Comment

                                Working...
                                X