svaka cast gledajuci sve ovo,ozbiljno se sklapa auto....Oduvek imam zelju da imam fruncuza sa turbinom,znajuci kolika je to zajebancija odustao sam...Samo me interesuje kako ce se uklopiti delovi od atmosferca sa turbinom?i bojim se da nisi u pravu kad si rekao da neces imati preterane razlike izmedju atmo i n2o i samo turbo,imaces ogromne razlike pogotovo jer je prednja vuca..bojim se da na 402m (ako ga spremas za to) neces tu snagu iskoristiti sve do 300m a posle je vec kasno...Jedva cekam da ga zavrsis, probas i shavtis da je sledeces sto ces uraditi da motor prebacis pozadi a onda je to prava stvar ..U svakom slucaju skidam kapu za trud i volju
Konkretno na koje delove od atmosferca mislis, i kako ce se uklopiti sa turbinom na koji nacin, na koji problem ciljas?
Atmo i N2O nema neke preterane razlike u odnosu na cist turbo - zasto bi je bilo? Sa turbom imas priliv snage u odredjenoj tacki, i veliki obrtni moment koji nastavlja da gura kroz obrtaje. Sa N2O takodje u jednom trenutku imas veliko povecanje snage koja moze da ostaje konstantna ili da raste sa porastom obrtaja, zavisi kako se nasteluje. Ja ne vidim tu veliku razliku...
Elem, atmosferac kakav je bio ranije sa N2O (sve ukupno recimo da je to bilo nekih 210-220KS + 150KS N2O nije imao skoro nikakvih problema sa trakcijom na obicnim slikovima i bez problema je prenosio snagu, osim u 1. brzini, naravno.
E sad, uvek je teorija jedno a praksa mozda bude i drugacija, ali bazirano na pokusajima sa N2O sa slicnom snagom koja se planira za turbo, ne bi trebalo biti preteranih problema.
The difference between men and boys is the price of their toys
Pa konkretno mislim na usis,bregaste i stepen kompresije jer je sve kontra kad su u pitanju atmo motori....Ne znam sta konkretno mislis da iskoristis sa motora dok je bio atmo
znas i sam razlike atmo i turbo,imas prilike da uporedis,ali gledajuci sve oko nas sta im se desava,a to nije 200ks to je preko 400 veruj mi imaces problem sa trakcijom...
Od mog drugara Golf III VR6 turbo mislim da je jedini u gradu,verovatno si ga video je imao strasan problem sa trakcijom a nema preko 400ks...vozio je 14klasu i trke je dobijao pred sam cilj..Jednostavno auto nije za 402m naravno sad mu je motor pozadi i ocekuje vreme od 11sec
Usis je sa 4 leptira, da li je atmo ili turbo, maltene je svejedno, radi bolje nego 1 leptir. Naravno, ima dodatni usisni plenum za turbo...
Kompresija je, naravno, spustena, kako i cime pise par stranica ispred.
Znam i sam da trakcija moze da bude problem sa 400KS, ali ako vec nije bila problem sa nekih 370-380KS, sumnjam da ce biti BAS tolika razlika i dodatni problem sa nesto jacim motorom. Uostalom, videcemo, ali motor ostaje tu gde jeste.
Trebace mu mnogo vise od 400KS na tom autu za 11s.
The difference between men and boys is the price of their toys
Usis je sa 4 leptira, da li je atmo ili turbo, maltene je svejedno, radi bolje nego 1 leptir. Naravno, ima dodatni usisni plenum za turbo...
Kompresija je, naravno, spustena, kako i cime pise par stranica ispred.
Znam i sam da trakcija moze da bude problem sa 400KS, ali ako vec nije bila problem sa nekih 370-380KS, sumnjam da ce biti BAS tolika razlika i dodatni problem sa nesto jacim motorom. Uostalom, videcemo, ali motor ostaje tu gde jeste.
Trebace mu mnogo vise od 400KS na tom autu za 11s.
nisam puno citao ali predpostavljao sam da si sve uradio da to radi kako treba..
veruj mi da moze da ide 11sec ima isti motor kao ovaj zuca
Odakle ti vise volje da se bakces sa tim kolima svaka cast!!! Sve je na svom mestu i odradjeno je kako treba (bar po onom sto sam video preko slika) sto je naj vaznije.
@ibizaturbo
Sta coveka briga da li ce da mu kliza 300m jer mu je verovatno bitno da kad stisne gas pezo momentalno nestane iz tog dela grada
Da li moze ili ne moze ici 11sec je diskutabilno, nije dovoljno staviti samo isti motor...nebitno, da ne ulazim jos i u tu pricu, u svakom slucaju bice interesantno videti kako ce to biti uradjeno.
Ja lepo kazem, ovako ili onako, trakcija nece biti veliki problem Zbog guma, trapova, rasporeda tezine, spera, traction control-a, cega god, ali ce se preneti nekako Video sam kako izgleda prenos snage sa tovarom N2O na 206, i totalni nedostatak kontrole na Corsi Turbo sa maltene standardnim LET-om - to je d*** i glava...
BTW, kao sto Gumeni rece, pravimo TC na autu, tako da cete imati prilike da vidite i kako je to odradjeno, pa ako bude interesanata za slican sistem, bice mnoooogo jednostavniji i jeftiniji nego neki Racelogic, recimo, pa ako kome zatreba, nije problem
Pored TC-a, na autu ce biti instaliran vec pomenuti N2O sistem, launch control, flatshift (menjanje brzina bez pustanja gasa i pipanja kvacila), i ALS (Anti Lag Sistem). Sve ide preko NIRA I3+ ECU-a.
Najveci (uslovno receno) problem ce biti odabir odgovarajuceg menjaca i prenosa, ali radimo vec i pomalo na tome...
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment