Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Ne manje od 400. Plus nekih 150KS N2O
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Goran
      Moderator
      • 06.10.2004
      • 535
      • Vrbas

      jbt aero ce da bude beba za ovo
      Originally posted by Dora
      Banovao me Goran
      Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

      Comment

      • X9
        CBC Senator XXL
        • 28.06.2005
        • 3179
        • Wien-Sabac
        • RX-8 i X-9

        Originally posted by 206
        Ne manje od 400. Plus nekih 150KS N2O
        neko nam se naljutio....
        BG "raceri "-chuvajte se
        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

        No ROTOR no MOTOR...

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Za Aera sam omasio konjazu za 15-ak KS. Ako i za ovaj auto omasim samo toliko, bice to sasvim OK

          Aero i 206 ce biti tu negde...
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • jevrem
            CBC Senator XXL
            • 04.11.2006
            • 948
            • Smederevska Palanka
            • A4 2.0TDI quattro

            Znaci 400ks+nitro na prednju osovinu.

            Pazi kada lavic ispadne jaci od aera, pa onda se malo doradi aero da bude jaci od lavica, i tako u nedogled. Gde li im je kraj?
            Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
            Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

            Comment

            • Manfred
              CBC Senator XXL
              • 04.08.2007
              • 905
              • Beograd

              kraja nema ako sam ja dobro skapirao pricu od pocetka

              Comment


              • svaka cast gledajuci sve ovo,ozbiljno se sklapa auto....Oduvek imam zelju da imam fruncuza sa turbinom,znajuci kolika je to zajebancija odustao sam...Samo me interesuje kako ce se uklopiti delovi od atmosferca sa turbinom?i bojim se da nisi u pravu kad si rekao da neces imati preterane razlike izmedju atmo i n2o i samo turbo,imaces ogromne razlike pogotovo jer je prednja vuca..bojim se da na 402m (ako ga spremas za to) neces tu snagu iskoristiti sve do 300m a posle je vec kasno...Jedva cekam da ga zavrsis, probas i shavtis da je sledeces sto ces uraditi da motor prebacis pozadi a onda je to prava stvar ..U svakom slucaju skidam kapu za trud i volju

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Konkretno na koje delove od atmosferca mislis, i kako ce se uklopiti sa turbinom na koji nacin, na koji problem ciljas?

                  Atmo i N2O nema neke preterane razlike u odnosu na cist turbo - zasto bi je bilo? Sa turbom imas priliv snage u odredjenoj tacki, i veliki obrtni moment koji nastavlja da gura kroz obrtaje. Sa N2O takodje u jednom trenutku imas veliko povecanje snage koja moze da ostaje konstantna ili da raste sa porastom obrtaja, zavisi kako se nasteluje. Ja ne vidim tu veliku razliku...

                  Elem, atmosferac kakav je bio ranije sa N2O (sve ukupno recimo da je to bilo nekih 210-220KS + 150KS N2O nije imao skoro nikakvih problema sa trakcijom na obicnim slikovima i bez problema je prenosio snagu, osim u 1. brzini, naravno.

                  E sad, uvek je teorija jedno a praksa mozda bude i drugacija, ali bazirano na pokusajima sa N2O sa slicnom snagom koja se planira za turbo, ne bi trebalo biti preteranih problema.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment


                  • Pa konkretno mislim na usis,bregaste i stepen kompresije jer je sve kontra kad su u pitanju atmo motori....Ne znam sta konkretno mislis da iskoristis sa motora dok je bio atmo

                    znas i sam razlike atmo i turbo,imas prilike da uporedis,ali gledajuci sve oko nas sta im se desava,a to nije 200ks to je preko 400 veruj mi imaces problem sa trakcijom...

                    Od mog drugara Golf III VR6 turbo mislim da je jedini u gradu,verovatno si ga video je imao strasan problem sa trakcijom a nema preko 400ks...vozio je 14klasu i trke je dobijao pred sam cilj..Jednostavno auto nije za 402m naravno sad mu je motor pozadi i ocekuje vreme od 11sec

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Ne znam jesi li citao temu uopste...?

                      Usis je sa 4 leptira, da li je atmo ili turbo, maltene je svejedno, radi bolje nego 1 leptir. Naravno, ima dodatni usisni plenum za turbo...

                      Kompresija je, naravno, spustena, kako i cime pise par stranica ispred.

                      Znam i sam da trakcija moze da bude problem sa 400KS, ali ako vec nije bila problem sa nekih 370-380KS, sumnjam da ce biti BAS tolika razlika i dodatni problem sa nesto jacim motorom. Uostalom, videcemo, ali motor ostaje tu gde jeste.

                      Trebace mu mnogo vise od 400KS na tom autu za 11s.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Gumetina
                        Banovan
                        • 12.12.2004
                        • 1082
                        • Novi Sad

                        Trebace tebi traction control....

                        Comment

                        • X9
                          CBC Senator XXL
                          • 28.06.2005
                          • 3179
                          • Wien-Sabac
                          • RX-8 i X-9

                          @206
                          na prednjoj vuchi?
                          ne mora da znachi
                          pogledaj video klip koji sam postavio u temi "video klipovi"...
                          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                          No ROTOR no MOTOR...

                          Comment


                          • Originally posted by 206
                            Ne znam jesi li citao temu uopste...?

                            Usis je sa 4 leptira, da li je atmo ili turbo, maltene je svejedno, radi bolje nego 1 leptir. Naravno, ima dodatni usisni plenum za turbo...

                            Kompresija je, naravno, spustena, kako i cime pise par stranica ispred.

                            Znam i sam da trakcija moze da bude problem sa 400KS, ali ako vec nije bila problem sa nekih 370-380KS, sumnjam da ce biti BAS tolika razlika i dodatni problem sa nesto jacim motorom. Uostalom, videcemo, ali motor ostaje tu gde jeste.

                            Trebace mu mnogo vise od 400KS na tom autu za 11s.
                            nisam puno citao ali predpostavljao sam da si sve uradio da to radi kako treba..

                            veruj mi da moze da ide 11sec ima isti motor kao ovaj zuca

                            Comment

                            • Joca*KANADA*
                              Banovan
                              • 16.02.2008
                              • 48
                              • Montreal-beograd

                              Odakle ti vise volje da se bakces sa tim kolima svaka cast!!! Sve je na svom mestu i odradjeno je kako treba (bar po onom sto sam video preko slika) sto je naj vaznije.

                              @ibizaturbo
                              Sta coveka briga da li ce da mu kliza 300m jer mu je verovatno bitno da kad stisne gas pezo momentalno nestane iz tog dela grada

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Da li moze ili ne moze ici 11sec je diskutabilno, nije dovoljno staviti samo isti motor...nebitno, da ne ulazim jos i u tu pricu, u svakom slucaju bice interesantno videti kako ce to biti uradjeno.

                                Ja lepo kazem, ovako ili onako, trakcija nece biti veliki problem Zbog guma, trapova, rasporeda tezine, spera, traction control-a, cega god, ali ce se preneti nekako Video sam kako izgleda prenos snage sa tovarom N2O na 206, i totalni nedostatak kontrole na Corsi Turbo sa maltene standardnim LET-om - to je d*** i glava...

                                BTW, kao sto Gumeni rece, pravimo TC na autu, tako da cete imati prilike da vidite i kako je to odradjeno, pa ako bude interesanata za slican sistem, bice mnoooogo jednostavniji i jeftiniji nego neki Racelogic, recimo, pa ako kome zatreba, nije problem

                                Pored TC-a, na autu ce biti instaliran vec pomenuti N2O sistem, launch control, flatshift (menjanje brzina bez pustanja gasa i pipanja kvacila), i ALS (Anti Lag Sistem). Sve ide preko NIRA I3+ ECU-a.

                                Najveci (uslovno receno) problem ce biti odabir odgovarajuceg menjaca i prenosa, ali radimo vec i pomalo na tome...
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X