Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ac1d
    CBC Veteran
    • 22.02.2008
    • 124
    • Velika Plana

    Kako tačno radi flatshift? Mislim da nisam video do sada da ga neko pominje ovde i kratko objašnjenje ako ti nije problem (ako je već bilo, sorry). Kako će ti flatshift uticati na korišćenje N2O sistema? Inače, svaka čast, lepo je videti nekoga ko hobi shvata tako ozbiljno. Samo napred
    "Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Flatshift se koristi za menjanje brzina bez pustanja gasa. Postoji prekidac koji se montira na rucicu menjaca ili papucicu kvacila, i kada se aktivira, ECU smanjuje snagu tako sto ili koriguje paljenje i gorivo, ili potpuno ukida jedno ili drugo, ili oboje. Po pustanju prekidaca ECU nastavlja sa isporukom snage.

      Na menjacima bez sinhrona sa ravnim zubima nije potrebno ni kvacilo, tako da sve sto je potrebno da promenite brzinu sa flatshiftom je da povucete menjac u sledecu brzinu, bez pustanja gasa i pritiskanja kvacila.

      Naravno, N2O se automatski sece za vreme promene brzine i kasnije automatski nastavlja dalje.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • ac1d
        CBC Veteran
        • 22.02.2008
        • 124
        • Velika Plana

        Jasno. Kako sve to funkcioniše u gradskoj vožnji? Kapiram da ćeš verovatno imati solidan dobitak u vremenu u odnosu na "normalan" menjač. Šper, flatshift... ostaće aero kao gradski auto u odnosu na ovo Mala šala, ne zameri
        "Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.

        Comment

        • LEZA
          CBC Senator
          • 10.08.2007
          • 280
          • Beograd

          Da li je flatshift primenjiv i na obicnim serijskim menjacima? Ili to ipak nije dobro za te menjace?

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Mozes da ga iskljucis kad ti ne treba i saltas normalno. Dobitak, ako se dobro izvede i podesi, je obicno oko 0.1sec po promeni brzine.

            Flatshift jeste primenjiv i na serijskim menjacima, samo sto ga je teze podesiti, i mnogo je lakse polomiti takav menjac ako se malo zeznes u podesavanju...
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              Koja bi bila razlika izmedju TC-a i launch controla, po kom principu koji radi, i zar ne moze jedana da se koristi umesto drugog?
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • fire
                CBC Član
                • 11.05.2008
                • 29
                • Cakovec, Zagreb

                Originally posted by M-power
                Koja bi bila razlika izmedju TC-a i launch controla, po kom principu koji radi, i zar ne moze jedana da se koristi umesto drugog?
                launch control se koristi samo kod starta. Znaci ti upalis launch control, drzis full gas i ecu drzi okretaje na npr 3000rpm i tako retardira paljenje da dobijes zeljeni boost(npr 0.5bara). Znaci kreces s idealnih okretaja(narihtas ih) i s boostom.
                A TC sluzi da kotaci ne proklizuju u voznji.

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Upravo tako.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • ac1d
                    CBC Veteran
                    • 22.02.2008
                    • 124
                    • Velika Plana

                    0.1 po šaltanju! Više nego pristojno. Kojom brzinom izlaziš na 402?
                    "Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Nemam pojma, sa starim motorom i N2O, po G-Techu je najbolje bilo nekih 12.7, 12.8, ne secam se vise, iskreno...
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • ac1d
                        CBC Veteran
                        • 22.02.2008
                        • 124
                        • Velika Plana

                        Mislio sam na stepen prenosa. Zanima koliki je dobitak u pitanju pošto je ipak u pitanju egzotika za naše pojmove
                        "Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Pa, zavisi...ako ostanem na sadasnjem menjacu i prenosu (koji je, istina, prekratak) onda 5. Ako ga budem menjao, a najverovatnije hocu menjacem sa duzim prenosom, onda 4.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • ac1d
                            CBC Veteran
                            • 22.02.2008
                            • 124
                            • Velika Plana

                            U svakom slučaju više nego pristojan dobitak u vremenu.
                            "Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.

                            Comment

                            • kutija
                              CBC Veteran
                              • 30.11.2005
                              • 100
                              • Split,Hrvatska

                              Koje turbinsko kuciste imas sa ovim 2871R?
                              T25 .64 ili .86 A/R?
                              Ili je T3 .63?

                              I koliko je velik ovaj ext. wg?

                              Bez obzira sto je ext. wg mogao bi imat problema kad na 400 ks sa ovim turbom nadodas 150 ks nitra...
                              Tesko ce to malo krilce provarit jos toliko nitra bez da imas boost creep/spike.
                              Steta sto nisi uzeo Gt3071R,mala razlika u spoolu/odazivu bi bila ,a puno pogodeniji turbo..
                              Ali eto ti materijala za zabavu poslije

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                .86 A/R.

                                Externi WG je Turbosmart ProGate 38, dovoljan za oko 600-650KS.

                                Izmedju GT28 i GT30 je mala razlika, a izmedju GT30 i GT35 takodje mala razlika, a izmedju GT35...mislim, mozemo tako do sutra, sve male razlike, ali naberu se Hteo sam turbo koji ce imati sto je moguce brzi spoolup uz solidan kapacitet, odnosno turbo iz kojeg cu izvuci sve sto moze da da - 2871RS mi je bas, onako...potaman GT30 bi bio prilicno neiskoristen, samim tim i lag bi bio nesto veci.

                                Osim toga, mislim da za veci turbo, makar i MALO veci - apsolutno nema vise mesta pod haubom, jedino da ga izmestim u gepek

                                Osim toga, N2O kontroler je povezan na ECU tako da nikad nemam boost creep - dodjem li ikad bas na granicu i boost krene da nekontrolisano raste zbog puno N2O, automatski se smanjuje kolicina N2O.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X