Kako tačno radi flatshift? Mislim da nisam video do sada da ga neko pominje ovde i kratko objašnjenje ako ti nije problem (ako je već bilo, sorry). Kako će ti flatshift uticati na korišćenje N2O sistema? Inače, svaka čast, lepo je videti nekoga ko hobi shvata tako ozbiljno. Samo napred
Idemo iz pocetka...
Collapse
X
-
Flatshift se koristi za menjanje brzina bez pustanja gasa. Postoji prekidac koji se montira na rucicu menjaca ili papucicu kvacila, i kada se aktivira, ECU smanjuje snagu tako sto ili koriguje paljenje i gorivo, ili potpuno ukida jedno ili drugo, ili oboje. Po pustanju prekidaca ECU nastavlja sa isporukom snage.
Na menjacima bez sinhrona sa ravnim zubima nije potrebno ni kvacilo, tako da sve sto je potrebno da promenite brzinu sa flatshiftom je da povucete menjac u sledecu brzinu, bez pustanja gasa i pritiskanja kvacila.
Naravno, N2O se automatski sece za vreme promene brzine i kasnije automatski nastavlja dalje.
Comment
-
-
Jasno. Kako sve to funkcioniše u gradskoj vožnji? Kapiram da ćeš verovatno imati solidan dobitak u vremenu u odnosu na "normalan" menjač. Šper, flatshift... ostaće aero kao gradski auto u odnosu na ovoMala šala, ne zameri
"Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.
Comment
-
-
Mozes da ga iskljucis kad ti ne treba i saltas normalno. Dobitak, ako se dobro izvede i podesi, je obicno oko 0.1sec po promeni brzine.
Flatshift jeste primenjiv i na serijskim menjacima, samo sto ga je teze podesiti, i mnogo je lakse polomiti takav menjac ako se malo zeznes u podesavanju...
Comment
-
-
Koja bi bila razlika izmedju TC-a i launch controla, po kom principu koji radi, i zar ne moze jedana da se koristi umesto drugog?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by M-powerKoja bi bila razlika izmedju TC-a i launch controla, po kom principu koji radi, i zar ne moze jedana da se koristi umesto drugog?
A TC sluzi da kotaci ne proklizuju u voznji.
Comment
-
-
Comment
-
-
Koje turbinsko kuciste imas sa ovim 2871R?
T25 .64 ili .86 A/R?
Ili je T3 .63?
I koliko je velik ovaj ext. wg?
Bez obzira sto je ext. wg mogao bi imat problema kad na 400 ks sa ovim turbom nadodas 150 ks nitra...
Tesko ce to malo krilce provarit jos toliko nitra bez da imas boost creep/spike.
Steta sto nisi uzeo Gt3071R,mala razlika u spoolu/odazivu bi bila ,a puno pogodeniji turbo..
Ali eto ti materijala za zabavu poslije
Comment
-
-
.86 A/R.
Externi WG je Turbosmart ProGate 38, dovoljan za oko 600-650KS.
Izmedju GT28 i GT30 je mala razlika, a izmedju GT30 i GT35 takodje mala razlika, a izmedju GT35...mislim, mozemo tako do sutra, sve male razlike, ali naberu seHteo sam turbo koji ce imati sto je moguce brzi spoolup uz solidan kapacitet, odnosno turbo iz kojeg cu izvuci sve sto moze da da - 2871RS mi je bas, onako...potaman
GT30 bi bio prilicno neiskoristen, samim tim i lag bi bio nesto veci.
Osim toga, mislim da za veci turbo, makar i MALO veci - apsolutno nema vise mesta pod haubom, jedino da ga izmestim u gepek
Osim toga, N2O kontroler je povezan na ECU tako da nikad nemam boost creep - dodjem li ikad bas na granicu i boost krene da nekontrolisano raste zbog puno N2O, automatski se smanjuje kolicina N2O.
Comment
-
Comment